Na 100x proberen, zit er misschien wel 1 bij die ze kunnen manipuleren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
ze kunnen veel met opname's maar haar uitspraak kunnen ze toch niet corrigeren of wel?
Niet iedereen is het er mee eens, maar ook een hoop mensen wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan doen ze het maar lekker zelf, onzin![]()
Ze zijn al blij dat ze de tekst min of meer van buiten kan oplezen van een papiertje! Ga jij nog eens zeiken over de uitspraak!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:32 schreef Prosac het volgende:
tjust de too of us
Met dat verschil , dat Ton Syl niet kust.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef 2live het volgende:
ton heeft natuurlijk ook van dit soort gesprekjes met natas gehad, alleen denkt zij dan dat hij verliefd op haar is....
Nee hoor...ben bang dat ze zelfs de studio-engineer wel even inpalmt en de boel naar haar hand gaat zetten. Geen kruit tegen gewassen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:28 schreef demins het volgende:
Ik vind het wel een goede zet van de zangleraar! Natasia heeft voorlopig geen groene thee meer nodig, die schijt zeven kleuren stront. Maandagavond klapt ze volledig in!![]()
![]()
![]()
Krijg ik een ban?quote:
Niet zo snel hoor! Eigenlijk alleen als je er uitdrukkelijk om vraagt!quote:
In dat geval, wil ik graag een 48 uurs ban.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zo snel hoor! Eigenlijk alleen als je er uitdrukkelijk om vraagt!![]()
Brian heeft echt een beetje een meisjesgezicht, die is er geknipt voor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef maril het volgende:
Ik vond Eric verkleedt als vrouw(Diva) tegenvallen ik vond Huub eb Brain mooier.
en een meisjeslach niet te vergeten, dus die past er ook goed bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian heeft echt een beetje een meisjesgezicht, die is er geknipt voor.
En je vergeet zijn lieve, tedere karakterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
[..]
en een meisjeslach niet te vergeten, dus die past er ook goed bij![]()
We wachten met smart op de coming-out van Braaaajen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef maril het volgende:
Ik vond Eric verkleedt als vrouw(Diva) tegenvallen ik vond Huub eb Brain mooier.
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
[..]
en een meisjeslach niet te vergeten, dus die past er ook goed bij![]()
dat was ik niet vergeten, maar dat was zo vanzelfsprekend...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je vergeet zijn lieve, tedere karakter![]()
Hoeveel jonge meisjes ken jij die "Conjo bo mamma" gillen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.
Dat zou meteen verklaren waarom hij bij de vrouwtjes niet tot een orgasme komtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten met smart op de coming-out van Braaaajen.
Van Huub weten we het al volgens Tien.
we zitten maar te wachten op een transsexueel, en daar hebben we dus gewoon al 6 maanden naar zitten kijken!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zou meteen verklaren waarom hij bij de vrouwtjes niet tot een orgasme komt![]()
Ik ken verder ook geen mánnen die dat op sopraantoonhoogte gillen, dus dat zegt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel jonge meisjes ken jij die "Conjo bo mamma" gillen?![]()
181,6 kg........ondanks spare-ribs, ijs en smarties volgens Carlos....dus resultaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Carlos in tha house. Hij gaat met Billie aan de slag, maar eerst wegen hoop ik.
okeeeee zou ik ook wel willen ...zo ff voor de vakantie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Billie weegt 181.6, hij is dus 5 kilo afgevallen.
ik heb zelden iemand gezien die zo hardnekkig vals zingt. Het is duidelijk dat hij het zelf echt niet hoort, dus idd neem hem (en ons) in godsnaam in bescherming tegen zichzelfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Ik had heel ff per ongeluk streams van Brian van Mute afgehaald, jesus wanneer geven ze het op die man zangles te geven. Het klinkt echt niet, hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ik snap die muziekmeneer ook niet hoor, ik zou radeloos worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Ik had heel ff per ongeluk streams van Brian van Mute afgehaald, jesus wanneer geven ze het op die man zangles te geven. Het klinkt echt niet, hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
ja ik had het net ook ff ................tjezus hij moet gewoon stoppen ...verspilde moeite ......dit gaat nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
idd wat een idiote post van jou, komt je IQ wel boven de 54?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef milk-shake het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat eruuuug dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |