Brian heeft echt een beetje een meisjesgezicht, die is er geknipt voor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef maril het volgende:
Ik vond Eric verkleedt als vrouw(Diva) tegenvallen ik vond Huub eb Brain mooier.
en een meisjeslach niet te vergeten, dus die past er ook goed bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian heeft echt een beetje een meisjesgezicht, die is er geknipt voor.
En je vergeet zijn lieve, tedere karakterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
[..]
en een meisjeslach niet te vergeten, dus die past er ook goed bij![]()
We wachten met smart op de coming-out van Braaaajen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef maril het volgende:
Ik vond Eric verkleedt als vrouw(Diva) tegenvallen ik vond Huub eb Brain mooier.
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
[..]
en een meisjeslach niet te vergeten, dus die past er ook goed bij![]()
dat was ik niet vergeten, maar dat was zo vanzelfsprekend...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je vergeet zijn lieve, tedere karakter![]()
Hoeveel jonge meisjes ken jij die "Conjo bo mamma" gillen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.
Dat zou meteen verklaren waarom hij bij de vrouwtjes niet tot een orgasme komtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten met smart op de coming-out van Braaaajen.
Van Huub weten we het al volgens Tien.
we zitten maar te wachten op een transsexueel, en daar hebben we dus gewoon al 6 maanden naar zitten kijken!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zou meteen verklaren waarom hij bij de vrouwtjes niet tot een orgasme komt![]()
Ik ken verder ook geen mánnen die dat op sopraantoonhoogte gillen, dus dat zegt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel jonge meisjes ken jij die "Conjo bo mamma" gillen?![]()
181,6 kg........ondanks spare-ribs, ijs en smarties volgens Carlos....dus resultaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Carlos in tha house. Hij gaat met Billie aan de slag, maar eerst wegen hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |