Na 100x proberen, zit er misschien wel 1 bij die ze kunnen manipuleren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
ze kunnen veel met opname's maar haar uitspraak kunnen ze toch niet corrigeren of wel?
Niet iedereen is het er mee eens, maar ook een hoop mensen wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan doen ze het maar lekker zelf, onzin![]()
Ze zijn al blij dat ze de tekst min of meer van buiten kan oplezen van een papiertje! Ga jij nog eens zeiken over de uitspraak!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:32 schreef Prosac het volgende:
tjust de too of us
Met dat verschil , dat Ton Syl niet kust.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef 2live het volgende:
ton heeft natuurlijk ook van dit soort gesprekjes met natas gehad, alleen denkt zij dan dat hij verliefd op haar is....
Nee hoor...ben bang dat ze zelfs de studio-engineer wel even inpalmt en de boel naar haar hand gaat zetten. Geen kruit tegen gewassen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:28 schreef demins het volgende:
Ik vind het wel een goede zet van de zangleraar! Natasia heeft voorlopig geen groene thee meer nodig, die schijt zeven kleuren stront. Maandagavond klapt ze volledig in!![]()
![]()
![]()
Krijg ik een ban?quote:
Niet zo snel hoor! Eigenlijk alleen als je er uitdrukkelijk om vraagt!quote:
In dat geval, wil ik graag een 48 uurs ban.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zo snel hoor! Eigenlijk alleen als je er uitdrukkelijk om vraagt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |