zo dan, verzin ff een titelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:25 schreef miraculeus het volgende:
zo dan wat?
Dan doen ze het maar lekker zelf, onzinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Je vergeet het een en ander, de OP en het COS verhaal, nieuwe regel van de modjes.![]()
Staat ook beschreven in de COS van vanacht!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef havefun het volgende:
Is dit trouwens waar: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Ik kan het me namelijk niet voorstellen.
Je ziet wat je wilt zien natuurlijk, sterk hoor Tien.....ik kots van die gasten die deze commentaren schrijvenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef havefun het volgende:
Ik denk dat ze gisteren lekker zaten mee te lezen in de COS toen Prospera en nog wat anderen hier een grapje over leken te maken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef havefun het volgende:
ach zo blijft die lekker bezig, hij moet toch wat doen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef maril het volgende:
Wat jammer dat niemand van de groep tegen Brain kennelijk durft te zeggen dat hij absoluut geen muzikaal talent heeft, zou een hoop ergenis van mij schelen als hij daar mee ophield.(zingen, gitaarspelen, en disco)
Inderdaad, helemaal mee eens. Laat die redactie lui maar eens zien dat wequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ze zijn heel bewust bezig om SHE en voornamelijk Huub te laten geloven dat ze minder populair aan het worden zijn. Ik persoonlijk ben nog steeds fan van SHE en zal dat ook blijven.
Juist nu vind ik dat je sterk achter ze moet blijven staan als je dat al deed.
De volgende PP moet gewoon laten zien dat SHE echt wel gewaardeerd wordt.
Ja er is geen hard bewijs voor , dus het lijkt me bullshit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet wat je wilt zien natuurlijk, sterk hoor Tien.....ik kots van die gasten die deze commentaren schrijven![]()
Nope, dat is weer zo leuk verhaaltje die ze waarschijnlijk zelfs hier uit de onzin van vannacht hebben gehaald. Het was wat gefluister, een knuffel en een zoen. That's all.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef havefun het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nope, dat is weer zo leuk verhaaltje die ze waarschijnlijk zelfs hier uit de onzin van vannacht hebben gehaald. Het was wat gefluister, een knuffel en een zoen. That's all.
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef danos het volgende:
Ik vind het helemaal niet suggestief, je wordt zo langzamerhand toch onpasselijk van dat overdreven blije gedoe en dat aan elkaar zitten en knuffelen. Ik blijf ook wel eens bij vrienden tukken maar sorry voor het slapen gaan wens ik ze echt niet op hun manier nog even goedenacht, maar goed blijkbaar ben ik hier een uitzondering op en word ik dadelijk als een of andere homohater neergezet..
Tuurlijk niet, maar om nou meteen van herenliefde te spreken vind ik best suggestief...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef danos het volgende:
Ik vind het helemaal niet suggestief, je wordt zo langzamerhand toch onpasselijk van dat overdreven blije gedoe en dat aan elkaar zitten en knuffelen. Ik blijf ook wel eens bij vrienden tukken maar sorry voor het slapen gaan wens ik ze echt niet op hun manier nog even goedenacht, maar goed blijkbaar ben ik hier een uitzondering op en word ik dadelijk als een of andere homohater neergezet..
Homohaterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef danos het volgende:
Ja Tien is goed bezig ....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
08:10 - Boze droom?
De privacy van de masterbedroom begint zijn vruchten af te werpen. Het was vannacht erg gezellig in de slaapkamer van Huub en Eric. Slapen gingen de twee nog lang niet, dus er werd volop gefluisterd en gefriemeld (!) onder de dekens. Bespeuren wij hier toch enige vorm van herenliefde? Of was het slechts een boze droom?
09:35 - Beetje ziekjes
Eric is voelt zich vandaag niet zo lekker. Op een zeurderig toontje doet hij zijn beklag bij Palma. “Hou je even rustig. We gaan eerst wat eten en als het niet over gaat, dan bel ik een dokter”, aldus de homomoeder. Ondanks Erics slechte humeur, is Huub juist heel goed te spreken vandaag “Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit", zingt de Oldenzaler onder de douche. ”Hou alsjeblieft je klep”, schreeuwt de zieke Eric vanonder de dekens. Wij weten wel waarom Huub zo vrolijk is…
Bron:Tien.
Dat suggestieve is echt walgelijk.![]()
Dat ben je ook, want zo zou je niet reageren als Syl en Huub aan elkaar zaten te 'friemelen' voor ze gingen slapenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef danos het volgende:
Wat is hier trouwens suggestief aan, zaten ze niet te 'friemelen'?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Tien is goed bezig ....![]()
.... NOT
De irritatie is bij mij in ieder geval zo hoog dat de uitzendingen en de Tien site niet meer worden bekeken en bezocht.
Same herequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
.... NOT
De irritatie is bij mij in ieder geval zo hoog dat de uitzendingen en de Tien site niet meer worden bekeken en bezocht.
Naja stel jij bent met 5 vrienden op vakantie, je loopt de slaapkamer in waar 2 van je vrienden slapen, en je ziet ze op die manier knuffelen en zoentjes uitdelen, denk jij dan van wat een goede matties, of denk je er het zijne van. Aan het begin was het nog wel gewoon normaal, maar zij zijn hetzelf die steeds meer de suggestie bevestigen meerdere keren per dag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar om nou meteen van herenliefde te spreken vind ik best suggestief...
Dat moet je niet aan een homo vragen, die vindt alles normaalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef danos het volgende:
[..]
Naja stel jij bent met 5 vrienden op vakantie, je loopt de slaapkamer in waar 2 van je vrienden slapen, en je ziet ze op die manier knuffelen en zoentjes uitdelen, denk jij dan van wat een goede matties, of denk je er het zijne van. Aan het begin was het nog wel gewoon normaal, maar zij zijn hetzelf die steeds meer de suggestie bevestigen meerdere keren per dag.
In dat geval spreek je van een man/vrouw onderonsje, wat toch iets "normaler" is en helemaal als het om 2 hetero individuen gaat. Wat zou jij er van vinden als Jaap en Brian zo met elkaar in bed gingen liggen en de hele dag zo aanhankelijk waren, zou je dan ook zeggen ach wat een lieve matties, of zou je dan spreken van 2 ranzige fagzz.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ben je ook, want zo zou je niet reageren als Syl en Huub aan elkaar zaten te 'friemelen' voor ze gingen slapen![]()
Bij mij ook ,tv uitzendingen heb ik maar een paar keer gezien en die villa vandaag lees ik sinds een week of 2 niet meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
.... NOT
Ik heb het eerlijk gezegd niet gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is hier trouwens suggestief aan, zaten ze niet te 'friemelen'?![]()
![]()
Ik ben zo hetero als ze maar komen, maar als ik een goeie vriend van me zie die toevallig wél homo is zoen ik 'm nog altijd bij het aankomen en weggaan... Maar ik ben geloof ik wel een stuk beter met die gast bevriend dan Huub en Eric zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:47 schreef danos het volgende:
[..]
Naja stel jij bent met 5 vrienden op vakantie, je loopt de slaapkamer in waar 2 van je vrienden slapen, en je ziet ze op die manier knuffelen en zoentjes uitdelen, denk jij dan van wat een goede matties, of denk je er het zijne van. Aan het begin was het nog wel gewoon normaal, maar zij zijn hetzelf die steeds meer de suggestie bevestigen meerdere keren per dag.
"ranzige fagzz" ??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef danos het volgende:
[..]
In dat geval spreek je van een man/vrouw onderonsje, wat toch iets "normaler" is en helemaal als het om 2 hetero individuen gaat. Wat zou jij er van vinden als Jaap en Brian zo met elkaar in bed gingen liggen en de hele dag zo aanhankelijk waren, zou je dan ook zeggen ach wat een lieve matties, of zou je dan spreken van 2 ranzige fagzz.
Gelukkig schaart 80% van de Cos-posters zich topic na topic achter SHE en zijn ze op een veel constructievere manier bezig om de rest voortdurend af te zeiken wanneer ze weer een broodje pindakaas aan het smeren zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De reden waarom ik dit toch suggestief wil noemen is omdat de laatste tijd de Tien site en de programma zo anti-Huub en anti-SHE zijn dat ze overal meer van maken dan het werkelijk is. En daar schaar ik het verhaal over de herenliefde dan ook nog onder.
Ik vind 't 'n beetje vreemd dat jij herenliefde als 'anti-huub' en 'anti-she' wil betitelen. Ik vind daar niets anti aan, ik wil de beelden trouwens ook wel even zien.. Is er geen filmpje of iets van gemaakt??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd niet gezien.
Wat ik de afgelopen tijd wel heb gezien is dat ze goed vrij en los met elkaar om durven te gaan.
Als het meer is is het meer als het gewoon zo is is het gewoon zo. Ik ga ze daar echt niet om veroordelen. Ik vind het gewoon leuk om te zien dat ze zo goed met elkaar omgaan.
De reden waarom ik dit toch suggestief wil noemen is omdat de laatste tijd de Tien site en het programma zo anti-Huub en anti-SHE zijn dat ze overal meer van maken dan het werkelijk is. En daar schaar ik het verhaal over de herenliefde dan ook nog onder.
Nou ja als ik brian en jaap zo als huub en eric bezig zou zien, zou ik er eerlijk gezegd geen andere term voor kunnen bedenken in die context, als ik tenminste niet naar een teiltje zou moeten rennenquote:
Misschien kan Ilona even komen om wat kaarten te leggenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Intussen probeert Sylvia Huub weer vanwege haar 'gevoel' te overtuigen dat Lieke wel eens erg nep kan zijn.
Kon een goed gesprek worden, switchen ze verdomme weer naarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Intussen probeert Sylvia Huub weer vanwege haar 'gevoel' te overtuigen dat Lieke wel eens erg nep kan zijn.
Huub sloeg wel even de verkeerde toon aan tegen Sylvia. Jammer dat ze nu ook weer overschakelen. net nu het interessant wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ben je ook, want zo zou je niet reageren als Syl en Huub aan elkaar zaten te 'friemelen' voor ze gingen slapen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zou je dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
Dat heb ik niet gezegd. Het gaat niet alleen om het stukje van herenliefde.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't 'n beetje vreemd dat jij herenliefde als 'anti-huub' en 'anti-she' wil betitelen. Ik vind daar niets anti aan, ik wil de beelden trouwens ook wel even zien.. Is er geen filmpje of iets van gemaakt??![]()
[..]
Aan de andere kant kun je je ook afvragen waarom een aantal users het zo 'erg' vindt dat TIEN die suggestie wekt. Zouden ze dat ook vinden als ze de suggestie wekken dat hij dingen met Sylvia flikt?![]()
Ja ok, dat kan, maar ik zie dat niet in 't berichtje over herenliefdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Het gaat niet alleen om het stukje van herenliefde.
Alles wordt zo uitgesmeerd en betiteld dat Huub, Eric en Sylvia de 'slechte' personen zijn. Ik wil alleen aangeven dat de Tien site de laatste weken behoorlijk anti-Huub en anti-SHE geworden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |