Loverboyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga gigolo worden, dat verdient tenminste goed...en is nog lekker ook.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hoe heet die sexbitioniste hier op fok! ook alweer?
Goeie tip, maar een bedrijfsmatige belastingregeling doet ook al wonderen. En giften natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
Serieus - let op die chronische ziekte, daar hoef je echt niet ziek voor te zijn. Een beetje tandartsrekenig, bril of lenzen volstaat. 340 euro kosten = 795 euro aftrek.
Ja, van dat plaatje wordt ik ook echt enthousiastquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
A man's job.
Echt een aanrader.
Er zit zoveel humor in, je moet die echt zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, van dat plaatje wordt ik ook echt enthousiast![]()
Jouw usericon, is dat die van Hitler in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, genoteerd, toch wel interessant
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw usericon, is dat die van Hitler in Oostenrijk?
Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
goed kijken Aaah, goed kijken ..
Blabla met sterren, dit met sterren, GA EENS DOODquote:Bekende Nederlanders gaan pokeren bij Tien
Televisiezender Tien volgt vanaf eind april de verrichtingen aan de pokertafel van een select gezelschap bekende Neder- landers. Zij strijden om een toegangs- kaart voor het grootste pokertoernooi ter wereld: de WSOP in Las Vegas. Aan de achtdelige serie Celebrity Poker doen onder meer Rick Engelkes, Ad Visser, Prem Radhakishun, Horace Cohen, Bridget Maasland, Richard Witschge, John Jones, Maud Mulder, Sonja Silva, Johnny de Mol, Lieke van Lexmond, Peter Plasman en Rasti Rostelli mee.
Ook Jelle Klaasen, Ursul de Geer en Sander Foppele behoren tot de groep. Het commentaar tijdens de uitzendingen komt van pokerpro Marcel Luske. Celebrity Poker is vanaf zaterdag 21 april wekelijks om 21.00 uur te zien bij Tien.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?
LOL, die bedoelde ik ja, maar het is 'm niet geloof ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bedoeld Muntz, nee volgens mij niet.
Nee joh - die aardappelneus van Robbie Muntz zie je niet over het hoofd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jaa, kzie 'm, maar is dat die kerel die ook Hitler speelde in oostenrijk? Je weet wel, die van de vpro, die ook ratelband over de rooie hielp?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, die bedoelde ik ja, maar het is 'm niet geloof ik.
ze hebben ook een keer Amerikaanse tv-preachers geweldig in de zeik genomen. Mooie beelden heeft dat opgeleverd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Was toen echt heftig, maar nu echt hilarisch inderdaad. Die vent is geniaal met die grijns en blik.
Ken ik!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ze hebben ook een keer Amerikaanse tv-preachers geweldig in de zeik genomen. Mooie beelden heeft dat opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |