Wijkregisseurs noemen ze dat tegenwoordig toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:17 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben toch niet verantwoordelijk voor andermans wangedrag? Laat me niet lachen. Er is een gigantische overheidsmachine voor van alles en nog wat maar resultaten levert het niet op. Nou, geef me dan maar m'n geld terug, doe ik het wel met totale anarchie. Een verzorgingsstaat is al een waardeloos principe, maar een verzorgingsstaat die niet verzorgt is oplichting, misleiding en vernietiging van welvaart. Als je politie hebt, en je daar flink voor betaalt, moeten ze ook leveren.
Meer blauw op straat levert waarschijnlijk wel wat op, maar het is nog nooit geprobeerd. Er kwamen wel mensen bij, maar die bleven op kantoor zitten. Doe mij maar de ouderwetse wijkagent. Beter nog, doe mij er maar drie. Ik geloof er heilig in dat dat werkt.
Aha, weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jahoor zeker wel zowel op links als op rechts. Aaah en wolfke b.v. die worden na elke ban radicaler.
Wat heeft 'ie jou aangedaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:34 schreef kLowJow het volgende:
Ziet er vanmorgen al een stuk beter uit...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weigerde een poot te geven. Ik ben Verdonk niet. [afbeelding].
quote:WATERMAN 21/01-19/02
U bent in het bezit van een vindingrijke geest en geneigd progressief te zijn. Meestal liegt u. U maakt bij herhaling dezelfde fouten, bovendien bent u dom en houdt u van pijpen.
VISSEN 20/02-19/03
U hebt een levendige fantasie en u denkt regelmatig dat u achtervolgd wordt door de politie of de CIA. U hebt maar weinig invloed op uw vrienden en men neemt het u kwalijk dat u ten onrechte pronkt met wat u als macht beschouwt. U hebt een gebrek aan vertrouwen en eigenlijk bent u gewoon een klootzak.
RAM 20/03-18/04
U bent een voortrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een LUL!
STIER 19/04-19/05
U bent praktisch en vasthoudend. U bezit een koppige vastberadenheid waardoor u nooit iets in een keer goed doet. De meeste mensen denken dat u koppig en dom bent. U bent niets meer dan een domme klootzak.
TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.
KREEFT 21/06-21/07
U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden
dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.
LEEUW 22/07-22/08
U beschouwt uzelf als een geboren leider.
Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.
MAAGD 23/08-21/09
U bent het opgeruimde type en hebt een hekel aan rommel. Uw opruimwoede is ergerlijk voor uw collega's. U bent koud en zonder enige emotie. U valt vaak in slaap tijdens het vrijen. Maagden zijn goede buschauffeurs en pooiers.
WEEGSCHAAL 22/09-22/10
U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.
SCHORPIOEN 23/10-21/11
De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet tevertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.
BOOGSCHUTTER 22/11-20/12
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een
boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.
STEENBOK 21/12-20/01
U bent conservatief en bang om risico's te nemen. IN feite bent u gewoon dom. Er heeft nooit een steenbok bestaan die ook maar enigszins belangrijk was.
quote:SCHORPIOEN 23/10-21/11
De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet tevertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:13 schreef Monidique het volgende:
KLOOTZAKKEN. GE... GROET!
quote:TWEELINGEN 20/05-20/06
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent.
Goedkoop kreng en bi!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Val ik weer eens buiten de boot.
[..]
http://youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHwquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lees hier uw karaktereigenschappen volgens de sterren.![]()
bron: PM
[..]
Voor weinig dan he.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goedkoop kreng en bi! [afbeelding]
Neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |