wijsneus EN watje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende keer eerst quoten en dan copy/paste...
Dan werken de links meteen!
Ferdinand Bol. Dat is de straat waar de eerste FEBO geopend werd, ze gebruikten de beginletters van de straatnaam als naam voor de snackbar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Waar staat FEBO eigenlijk voor? Is het een afkorting?
In 1941 werd de Febo, opgericht door J.I. de Borst, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. Wat begon als een bakkerswinkel groeide uit tot een automatiek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Waar staat FEBO eigenlijk voor? Is het een afkorting?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ferdinand Bol. Dat is de straat waar de eerste FEBO geopend werd, ze gebruikten de beginletters van de straatnaam als naam voor de snackbar.
Dan moet je als vrouw misschien een handje helpen hè. Lijkt me behoorlijk voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alsof een vrouw door alleen gepomp klaarkomt en dat doet Brian wel![]()
Erg belangrijk inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:20 schreef APK het volgende:
Jij was eerder.
Maak je de links in de OP nog wel even klikbaar?
mezelf dan he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je als vrouw misschien een handje helpen hè. Lijkt me behoorlijk voor de hand liggend.
fingerspritzengefuhlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je als vrouw misschien een handje helpen hè. Lijkt me behoorlijk voor de hand liggend.
We zitten nu in deze. Als je post in die andere zitten we in die anderequote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:25 schreef STAP01 het volgende:
In welke COS zitten we nou? Deze of die andere?
Thanks. Zo is de COS nog leerzaam ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
In 1941 werd de Febo, opgericht door J.I. de Borst, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel. Wat begon als een bakkerswinkel groeide uit tot een automatiek.
De naam 'FEBO' is afgeleid van de Amsterdamse Ferdinand Bolstraat in de Pijp, waar het eerste filiaal van FEBO in de jaren '40 werd geopend.![]()
Ja, ik zat er al op te wachten...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zitten nu in deze. Als je post in die andere zitten we in die andere
Was een open deur idd. Tijd voor mij om te gaan slapen.quote:
Dat weten wij wel, maar Snol nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee das wanneer de vulling van je stroopwafel eruit looptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat wanneer je gelijkertijd koekjes eet?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was een open deur idd. Tijd voor mij om te gaan slapen.
vrees het? ik hoor niets...?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:29 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor de hele tijd een geluid alsof iemand dartpijltjes aan het gooien is. ben ik de enige?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee das wanneer de vulling van je stroopwafel eruit loopt![]()
Stream 2! Daar hoorde ik het en even geleden hoorde ik Jaap ook iets zeggen in zn slaap...quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:31 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jajajaja ik weet wel wat lekker is hoor....![]()
je bent nooit te laat om wat te leren, overdracht van kennis maakt altijd deel uit van kennis is machtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks. Zo is de COS nog leerzaam ook.
ga je met jaap trouwen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:33 schreef cindy10 het volgende:
ik zit op stream 2,maar hoor niets? of overstemd het snurken van mn vechtgenoot de actie?
als je er bij vingert wel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat wanneer je tegelijkertijd koekjes eet?
Ben jij Cora?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:33 schreef cindy10 het volgende:
ik zit op stream 2,maar hoor niets? of overstemd het snurken van mn vechtgenoot de actie?
quote:
volgens mij ben jij een beetje verlegen.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:40 schreef APK het volgende:
Bij gebrek aan Gert: [SC#19] Voor Al Uw Offtopic Geneuzel En Snode Plannen
You go girl!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:40 schreef APK het volgende:
Bij gebrek aan Gert: [SC#19] Voor Al Uw Offtopic Geneuzel En Snode Plannen
mosterd bij je kroketje?? wat voor type is jaap denk je? met een veeg mosterd,of een klodder mayo op zn kroketje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Alleen kroketten van de Febo.... Tja, ik hoor hier mensen snurken dus tja....
Jaap kennende (quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mosterd bij je kroketje?? wat voor type is jaap denk je? met een veeg mosterd,of een klodder mayo op zn kroketje?
En vervolgens op zijn overhemdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap kennende () een lekkere klodder whiskeysaus erop gepleurd!
![]()
vond ik hem nog niet ranzig,dan vind ik dat nu wel....vrees dat mn dromen vannacht in het tekens zullen staan van een grote wazige vlek die een bokaal met garnalen in wiskeysaus leegslurpt...(u word bedankt namens de feestcommissie)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap kennende () een lekkere klodder whiskeysaus erop gepleurd!
![]()
this is the end.......geloof dat ik een wc pot ga knuffelen en hopen dat morgen dit beeld van mn netvlies is....quote:
DGK staff ligt gewoon op bedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
Huub zit volgens mij gewoon in de gameroom hoor! En wij mogen het niet weten!
Alstublieft!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vond ik hem nog niet ranzig,dan vind ik dat nu wel....vrees dat mn dromen vannacht in het tekens zullen staan van een grote wazige vlek die een bokaal met garnalen in wiskeysaus leegslurpt...(u word bedankt namens de feestcommissie)![]()
vind het raar dat huub niet in beeld kan komen....zo kan dus iedereen de villa verlaten voor uren,want tja ze zijn effe niet in beeld....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
Huub zit volgens mij gewoon in de gameroom hoor! En wij mogen het niet weten!
Voor koekjes verwijs ik u naar pagina 1 van de SCquote:
¡Hasta mañana!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor koekjes verwijs ik u naar pagina 1 van de SC![]()
Daar is al gul met spritsen gestrooid![]()
En nu duik ik mijn bed in, want dit kan nooit meer ontopic worden![]()
trusten,en lijd vooral in stilte verder.....hahahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor koekjes verwijs ik u naar pagina 1 van de SC![]()
Daar is al gul met spritsen gestrooid![]()
En nu duik ik mijn bed in, want dit kan nooit meer ontopic worden![]()
ach, tis net real life: je hebt Goede tijden Slechte tijden....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
voel me bijna schuldig over oftopic kletsen.... maar laten we eerlijk zijn,dr is geen hol te beleven!
Post dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
voel me bijna schuldig over oftopic kletsen.... maar laten we eerlijk zijn,dr is geen hol te beleven!
it's a fucking rapequote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:12 schreef Tomahawk39 het volgende:
O jee straks word het "eric verkracht slaapdronken huub"![]()
No shit ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:12 schreef Prospera het volgende:
OMFG het gebeurt nu eindelijk: Eric zit Huub af te trekken
Eerst dacht ik naar Brian te kijken, maar die tattoo op zijn schouder...
Ik heb caps gemaakt, maar weet niet waar ik ze snel kan uploaden. tinypic duurt uren en dan lukt dat ook nog nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
No shit ?
Ik durf niet eens de streams meer aan te zetten nu.![]()
Ik wacht af in spanning.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb caps gemaakt, maar weet niet waar ik ze snel kan uploaden. tinypic duurt uren en dan lukt dat ook nog niet![]()
Ik heb geen haast of zo, ik ga nu toch naar mijn nest, morgen nog een dag de maatschappij dienen en dan ben ik er weer een paar dagen van verlost. Maar ik hou deze thread in de gaten, mocht je nog wat smeuigs vinden. Ik kan het bijna niet geloven zelfs.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen als ik een goede uploader vind![]()
Het wordt nog niet slapen hier, ik moet nog voor 9 uur documenten corrigeren en opsturenquote:
Hoe duidelijk zijn de picsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Erm WAT was er nu precies gebeurd?
Het was meer dan datquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan de pics niet zien..heeft Eric Huub geholpen met trekkie trek?
Heb je nog vuurwerk over vanhet oud en nieuw dan ?????quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:52 schreef Oma1 het volgende:
Goede morgen allemaal ik hoop op vuurwerk in het weekend
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je nog vuurwerk over vanhet oud en nieuw dan ?????![]()
Wat? 10 pillenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:03 schreef Clank het volgende:
Palma versiert de ontbijtborden met pillen... ze legt het Tien-logo d'r op.
Dus?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Die maakte ze van vitamine-C tabletjes.
Heb meer het idee dat het een opdracht was. Misschien straks aan de ontbijttafel een discussie over de 'toestanden' rond Tien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus?
Ik zou zeggen, neem eens een sinasappel ofzo![]()
Dat zou kunnen idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb meer het idee dat het een opdracht was. Misschien straks aan de ontbijttafel een discussie over de 'toestanden' rond Tien?
Volgens mij is het die bak ijs van gisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:12 schreef Dark het volgende:
Jaap past z'n broek niet en vraagt zichzelf:" Ik kan toch niet dikker worden?"
Palma stelt Jaap gerust en zegt dat ze de ene dag ook een dikkere pens kan hebben dan de andere, misschien hou je vocht vast?
LOL.. serieusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:12 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp dat Amanda, nadat ze het gisteren met Eric eens was dat ze, mocht er nog een kans inzitten voor haar en Rogier, geen seks met Brian meer moest hebben, vannacht weer heeft liggen konijnen met Baas B.?
Hoe verrassend.
Morning!
Echt sterkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:19 schreef petraa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Para brother deel 2
Vond er geen zak aan, maar dat zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:19 schreef petraa het volgende:
Para brother deel 2
Para brother deel 2
met dank aan VOL
Ik ren naar de winkel en koop ff alle nieuwe apparatuur.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:39 schreef kybe het volgende:
Natasia is een vis van sterrenbeeld dit leest zij net in de krant:
VISSEN
Huishoudelijke zaken kunnen ter discussie komen. Herstelwerkzaamheden vereisen enig winkelen of het zoeken van de juiste klusjesman. Het is van belang om bij de les te blijven, dus koop de nieuwste apparatuur als de oude vervangen moet worden.
![]()
Stegeman opnieuw undercover. 'De illegale wereld van drugs, bommen, kinderlokkers en bestialiteit'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
Natas laat Herma een artikel zien op pagina 2 van de telegraaf, er stond iets van "stegeman" boven.
Natas, die...........en die........
Herma, het moet niet nog gekker worden.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Valt niet mee he Braaaajen, een stropdas strikken, is net zo moeilijk als klaarkomen.
Het lukt hem niet en hij gooit de stropdas aan de kant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:53 schreef Dark het volgende:
Brian probeert een dubbele windsor in z'n stropdas te leggen.
Para brother deel 2
met dank aan VOL
Rond deze tijd maakte Palma hun wakker !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric zijn 'ziek' en willen de hele dag in hun bed blijven.
Snap niet dat Huub elke keer verantwoording aflegd aan die rat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Huub zegt tegen Brian dat hij er op terug moet komen over het cp verhaal van gisteren en dat Brian idd de punten boven de 400 heeft moeten inleveren. Huub wist niet dat dat zo was en dacht dat Brian had zitten bluffen. Hij heeft navraag gedaan en zegt dat Brian gelijk heeft.
Met Huub en Sil over het wakker worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Met wie heeft Palma een discussie en waar over?
met huub en syl over het wakker maken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Met wie heeft Palma een discussie en waar over?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:12 schreef rooie3 het volgende:
Snap niet waarom Huub en Syl alleen op hun donder krijgen.
Die rat en snollie waren ook niet aan tafel.
Ja Palma.. vind je het gek dat iemand méér opkomt voor een vriendin?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
dit is een misselijke opmerking; en als ik Jaap had aangevallen had je dan ook zo je mening gegeven.
huub; in mindere mate
p; oh omdat het Syl is dus..
h; ja
p; dat wilde ik ff horen
Omdat ze brothers zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
Jaap laat al zijn post door Brian lezen !!!!!
Zit er weer post van jou bij ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Sylvia nu al post gekregen of is dat oude post?
HES leest ook elkaars post.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
Jaap laat al zijn post door Brian lezen !!!!!
Die krijgt dadelijk een heel postzak volquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef rooie3 het volgende:
Heeft Huub geen post.
en palma ergerde zich eraan dat huub syl steunde net......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:17 schreef rooie3 het volgende:
Hup Herma ook effe.
Word het zo zat dat iedereen wel tegen Huub los gaat.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef Yollie het volgende:
huub heeft mijn kaart in zijn handen.......
ik geloof niet dat zij weten wat hun taak is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
Herma en Palma kunnen zich niet voorstellen dat iemand zo vast kan slapen.
Ze geloven Sylvia gewoon niet?!!
ze bestaan, ik heb er zelf zo eentje thuis, mijn dochter, die moet je gewoon uit haar bed trekken en als je niet uitkijkt slaapt ze op de grond verderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef Clank het volgende:
Herma en Palma kunnen zich niet voorstellen dat iemand zo vast kan slapen.
Ze geloven Sylvia gewoon niet?!!
Dank! Er is nog een hele grote kaart onderweg van Ashrak en mij!quote:
Wat is dat mens leeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk zegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit die Herma zuur te kijken
Kun je je gedicht misschien posten? Ben nu wel erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:24 schreef Yollie het volgende:
Dank! Er is nog een hele grote kaart onderweg van Ashrak en mij!
quote:
Leuk Leukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:21 schreef Yollie het volgende:
hij leest mijn gedicht
Niet zo doe he?quote:
Het is gewoon leuk om een kaart te sturen, maar het is altijd afwachten of ze door komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee worden hier kaarten en dingen gestuurd naar die mensen omdat jullie het leuk vinden voor hun of is het alleen maar voor jullie zelf om het terug op beeld te zien![]()
Tja, zelfs scanmanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee worden hier kaarten en dingen gestuurd naar die mensen omdat jullie het leuk vinden voor hun of is het alleen maar voor jullie zelf om het terug op beeld te zien![]()
Ja hoor, hier op Fok! mijn gedicht, mijn captures, mijn dit mijn dat....ik geloof er helemaal niets van dat het alleen maar enthousiasme is dat TNT zijn werk goed heeft gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om een kaart te sturen, maar het is altijd afwachten of ze door komen.
Dus vandaar dat er enthausiast gereageerd wordt als ze door komen.
Ach, iedere gek zijn gebrekquote:
Je kunt het vergelijken met het maken van vele captures en die hier op het forum plaatsen. Dan is een reactie af en toe ook wel leuk. De persoon die erop staat zal de captures waarschijnlijk nog wel het leukst vinden, dus vandaar de zending naar DGK.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, hier op Fok! mijn gedicht, mijn captures, mijn dit mijn dat....ik geloof er helemaal niets van dat het alleen maar enthousiasme is dat TNT zijn werk heeft gedaan
Tja, je moet geloven wat je wilt geloven hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, hier op Fok! mijn gedicht, mijn captures, mijn dit mijn dat....ik geloof er helemaal niets van dat het alleen maar enthousiasme is dat TNT zijn werk heeft gedaan
(eerlijk van internet geplukt, maar niet minder toepasselijk)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je je gedicht misschien posten? Ben nu wel erg nieuwsgierig.
Als iemand die ik ook maar enigszins interessant vindt dit had geschreven, had het me waarschijnlijk nog iets gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is niet erg maar een beetje sneu
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tja, je moet geloven wat je wilt geloven hoor.
Het is leuk om een kaart te sturen en nog leuker als je ook kunt zien dat hij binnenkomt.
Ik vind er in ieder niks vreemds aan als je dit meldt.
Nog gejat ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
(eerlijk van internet geplukt, maar niet minder toepasselijk)
Het contrast dat zij vormen
Is o zo wonderbaarlijk om te zien
De kleuren en gebaren
Daarbij die ogen bovendien
Een stel dat niet bij elkaar hoort
Allemaal anders en toch oké
Inspirerend om naar te kijken
Elk deeltje doet goed mee
Samen vormend een eenheid
Ieder een stukje van de groep
Laten alles bij elkaar horen
Reagerend op hulpgeroep
Een ongelofelijke combinatie
Van hoe het zal zijn en hoe het was
Gewoon een bij elkaar geraapt wonder
De fokkers zijn in hun sas
ik had die brenda nog niet gezien, maar zij moet haar mond over haar collega's houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef Clank het volgende:
Huub: Heftig stuk hé (over het interview met Lieke in de Glamour)
Brenda: Ik dacht wel dat het zo'n meisje was.
Huub: Ik denk dat iedereen zo is alleen komt niet iedereen er vooruit.
Ga je ook een keer tietencaps sturen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:37 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand die ik ook maar enigszins interessant vindt dit had geschreven, had het me waarschijnlijk nog iets gedaan.
Waaromquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt het vergelijken met het maken van vele captures en die hier op het forum plaatsen. Dan is een reactie af en toe ook wel leuk. De persoon die erop staat zal de captures waarschijnlijk nog wel het leukst vinden, dus vandaar de zending naar DGK.
LOL... Op zich een leuk ideequote:
Misschien dan toch de kans waar Jaap op wacht ... Palma schaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:44 schreef Clank het volgende:
Palma: Ik vind Jaap wel leuk de laatste tijd..
Koek koek, koek koekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:44 schreef Clank het volgende:
Palma: Ik vind Jaap wel leuk de laatste tijd..
Jaap is misschien slim qua leren. Sociaal is hij het slechtste. Hij spoort niet..zijn uiterlijk is daar een weergave van. en de weergave heeft weer een effect op hoe hij isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef maril het volgende:
Nu denk ik wel dat Jaap de slimste van het stel is, en het spel ook goed gaat spelen, als hij daar de kans voor krijgt want volgens mij gaat hij er over 2 weken uit.
Ik dacht dat jij dat wel zou doen, net als de vorige.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef HiDiHo het volgende:
scannen scan !
Heb 'm wel opgenomenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel zou doen, net als de vorige.
Ook best sneu eigenlijk, dat je alles opneemt.quote:
Ja, iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook best sneu eigenlijk, dat je alles opneemt.
ging het wel weer over Huubquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
Mooi dat de regie nu kiest voor het SHE groepje. Voor hetzelfde geld had je nu de hele tijd Brian in beeld.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Eric vindt het gedicht van Yollie ook vet leuk.
Febo instructie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:09 schreef kybe het volgende:
Die palma is echt niet goed bij der hoofd,ze zegt tegen Brian jee hebt echt veel fans hoor buiten,heel veel die je leuk vinden.![]()
![]()
Ja, ze zijn heel bewust bezig om SHE en voornamelijk Huub te laten geloven dat ze minder populair aan het worden zijn. Ik persoonlijk ben nog steeds fan van SHE en zal dat ook blijven.quote:
Naast de Kleinkunstacademie, gaat ze ook naar het Conservatorium.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef scanman01 het volgende:
Amanda weer met zingen bezig? Sinds haar zus heeft gezegd dat ze een vet mooie stem heeft, zal het wel een 'doel' gaan worden
En vanmorgen Herma die Jaap een hug en een kus moest geven van een tante ofzo..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:09 schreef kybe het volgende:
Die palma is echt niet goed bij der hoofd,ze zegt tegen Brian jee hebt echt veel fans hoor buiten,heel veel die je leuk vinden.![]()
![]()
Laat je niet gek maken, Scan! Het is heel normaal om bevestiging te zoeken bij een tv-programma! Dat doet iedereen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef scanman01 het volgende:
Morgen nog maar een capture sturen
[afbeelding]
Waar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef HiDiHo het volgende:
8.3 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |