Dank! Er is nog een hele grote kaart onderweg van Ashrak en mij!quote:
Wat is dat mens leeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk zegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit die Herma zuur te kijken
Kun je je gedicht misschien posten? Ben nu wel erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:24 schreef Yollie het volgende:
Dank! Er is nog een hele grote kaart onderweg van Ashrak en mij!
quote:
Leuk Leukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:21 schreef Yollie het volgende:
hij leest mijn gedicht
Niet zo doe he?quote:
Het is gewoon leuk om een kaart te sturen, maar het is altijd afwachten of ze door komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee worden hier kaarten en dingen gestuurd naar die mensen omdat jullie het leuk vinden voor hun of is het alleen maar voor jullie zelf om het terug op beeld te zien![]()
Tja, zelfs scanmanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge hee worden hier kaarten en dingen gestuurd naar die mensen omdat jullie het leuk vinden voor hun of is het alleen maar voor jullie zelf om het terug op beeld te zien![]()
Ja hoor, hier op Fok! mijn gedicht, mijn captures, mijn dit mijn dat....ik geloof er helemaal niets van dat het alleen maar enthousiasme is dat TNT zijn werk goed heeft gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om een kaart te sturen, maar het is altijd afwachten of ze door komen.
Dus vandaar dat er enthausiast gereageerd wordt als ze door komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |