abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47678492
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgende keer zal Airmichael stukjes aarde uploaden. Kan je het downloaden en dan in elkaar zetten.
Ok, dan heb ik stukjes aarde. En dan? Dan ben ik nog steeds niet overtuigd.
  maandag 26 maart 2007 @ 17:24:09 #252
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47678706
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:18 schreef proteus het volgende:

[..]

Ok, dan heb ik stukjes aarde. En dan? Dan ben ik nog steeds niet overtuigd.
ik weet wel wat je zou overtuigen

als je abducted wordt en een anal probe wordt ingepland
  maandag 26 maart 2007 @ 17:25:17 #253
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_47678738
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:24 schreef huupia het volgende:

[..]

ik weet wel wat je zou overtuigen

als je abducted wordt en een anal probe wordt ingepland
Nee want dan laten ze hem het vergeten en denkt ie aan een nare nachtmerrie!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_47678918
http://www.chron.com/disp/story.mpl/world/4654758.html

"The data that we are releasing doesn't demonstrate the presence of extraterrestrial beings," said Jacques Patenet, who heads the Group for the Study and Information on Unidentified Aerospace Phenomena, the space agency's UFO investigative team. "But, it doesn't demonstrate the impossibility of such presence either. The questions remain open."

Weer niets dus.
  maandag 26 maart 2007 @ 17:47:43 #255
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47679475
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:30 schreef proteus het volgende:
http://www.chron.com/disp/story.mpl/world/4654758.html

"The data that we are releasing doesn't demonstrate the presence of extraterrestrial beings," said Jacques Patenet, who heads the Group for the Study and Information on Unidentified Aerospace Phenomena, the space agency's UFO investigative team. "But, it doesn't demonstrate the impossibility of such presence either. The questions remain open."

Weer niets dus.
ff verder in het artikel staat deze sighting :

In one of the cases considered most credible, a 13-year-old boy and his 9-year-old sister were tending their family's cows near the village of Cussac on Aug. 29, 1967, when the boy spotted "four small black beings" about 47 inches tall, according to the documents.

As they watched, the four beings became agitated and rose into the air, entering the top of what appeared to be a round spaceship, about 15 feet in diameter, which hovered over the field. Just as the sphere rose, one of the passengers emerged from the top, returned to the ground to grab something, then flew back. The sphere rose silently in a spiral pattern, then "became increasingly brilliant" before disappearing with a loud whistling sound. It left "a strong sulfur odor after departure," the report said.

The children raced home in tears and their father summoned police who "noted the sulfur odor and the dried grass at the reported place where the sphere took off," the report continued.

hij is alleen maar diplomatiek dat het niet 100 % bewezen is maar hij sluit het zeker ook niet uit.
pi_47679649
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef huupia het volgende:

[..]

ff verder in het artikel staat deze sighting :

In one of the cases considered most credible, a 13-year-old boy and his 9-year-old sister were tending their family's cows near the village of Cussac on Aug. 29, 1967, when the boy spotted "four small black beings" about 47 inches tall, according to the documents.

As they watched, the four beings became agitated and rose into the air, entering the top of what appeared to be a round spaceship, about 15 feet in diameter, which hovered over the field. Just as the sphere rose, one of the passengers emerged from the top, returned to the ground to grab something, then flew back. The sphere rose silently in a spiral pattern, then "became increasingly brilliant" before disappearing with a loud whistling sound. It left "a strong sulfur odor after departure," the report said.

The children raced home in tears and their father summoned police who "noted the sulfur odor and the dried grass at the reported place where the sphere took off," the report continued.
Ongelooflijk dat dit most credible zou moeten zijn. Een sterk verhaal, met als 'bewijs' politie die denkt iets te ruiken, en droog gras ziet. Ik mag hopen dat ze iets beters hebben.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:22:32 #257
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_47680661
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:52 schreef proteus het volgende:

[..]

Ongelooflijk dat dit most credible zou moeten zijn. Een sterk verhaal, met als 'bewijs' politie die denkt iets te ruiken, en droog gras ziet. Ik mag hopen dat ze iets beters hebben.
Kom op Huupia, laat hem. Dit begint een 'overtuig proteus' topic te worden. Met op elke post, een weerwoord waarin dezelfde vraag naar bewijsvoering komt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_47690873
Dus het overtuigende bewijs zou:
quote:
Dit zijn? En is dit tastbaar?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:27:16 #259
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47701681
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:11 schreef Scorpie het volgende:
Dus het overtuigende bewijs zou:
[..]

Dit zijn? En is dit tastbaar?
het is het totaal plaatje dat telt

-- de kinderen zagen een ufo met inzittenden
- op de plaats des onheils werden fysieke sporen aangetroffen, verschroeid gras sen een vreemde sulfiet lucht

iets wat vaker op vermeende landingsplaatsen wordt aangetroffen, ik weet niet of er ook op straling is gemeten, want die komt ook vaak voor

ik ken deze specifieke sighting niet dus ik weet ook niet of het wat is maar het is wat kort door de bocht om iets meteen als onzin af te doen.

het franse bureau noemt deze sighting niet voor niets en van de sterkere.

doet me trouwens denken aan een aflevering van tinekes paranormale wereld uit ik dacht 1994 . hier komt een komplete schoolklas aan het woord in afrika die iets soortgelijks hebben meegemaakt.

de kinderen moesten later hun ervaringen natekenen en deze waren bijna identiek aan elkaar.

deze aflevering is te bekijken : http://video.google.nl/videoplay?docid=5768161631462640914&hl=nl
pi_47702130
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:27 schreef huupia het volgende:

[..]

het is het totaal plaatje dat telt

-- de kinderen zagen een ufo met inzittenden
- op de plaats des onheils werden fysieke sporen aangetroffen, verschroeid gras sen een vreemde sulfiet lucht

iets wat vaker op vermeende landingsplaatsen wordt aangetroffen, ik weet niet of er ook op straling is gemeten, want die komt ook vaak voor

ik ken deze specifieke sighting niet dus ik weet ook niet of het wat is maar het is wat kort door de bocht om iets meteen als onzin af te doen.

het franse bureau noemt deze sighting niet voor niets en van de sterkere.

doet me trouwens denken aan een aflevering van tinekes paranormale wereld uit ik dacht 1994 . hier komt een komplete schoolklas aan het woord in afrika die iets soortgelijks hebben meegemaakt.

de kinderen moesten later hun ervaringen natekenen en deze waren bijna identiek aan elkaar.

deze aflevering is te bekijken : http://video.google.nl/videoplay?docid=5768161631462640914&hl=nl
Ik doe het niet af als onzin, ik vraag of dit tastbaar bewijs is.

Ik kan een verklaring geven voor het verschroeide gras: een brand of chemische reactie in combinatie met sulfiet.

Het enige wat dan overblijft zijn de verklaringen van de kinderen. Ik zou zeggen laat ze ook tekenen, misschien dat ze hetzelfde tekenen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:54:24 #261
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_47702366
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:27 schreef huupia het volgende:

Link is brak.
pi_47703682
Dat aliens zwart zijn is misschien heel logisch en zo'n vermoeden had ik al, omdat het grootste gedeelte in ons universum uit donkere materie bestaat. In principe zie je dan niet het wezen zelf, maar de omtrek ervan omdat het geen licht weerkaatst. Geen idee waarom het ruimteschip dan wel te zien is in ons lichtspectrum.
pi_47703871
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:37 schreef AIRmichael het volgende:
Dat aliens zwart zijn is misschien heel logisch en zo'n vermoeden had ik al, omdat het grootste gedeelte in ons universum uit donkere materie bestaat. In principe zie je dan niet het wezen zelf, maar de omtrek ervan omdat het geen licht weerkaatst. Geen idee waarom het ruimteschip dan wel te zien is in ons lichtspectrum.
Erg grappig. Donker is geen zwart. Donkere materie kun je niet zien, we hebben het hier niet over negers.
pi_47704109
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:44 schreef proteus het volgende:

[..]

Erg grappig. Donker is geen zwart. Donkere materie kun je niet zien, we hebben het hier niet over negers.
Als er een wezen van donker materie voor je zou staan, zou je alles wat achter hem is niet kunnen zien. En het weerkaatst totaal geen licht, dus daarom zou je het als puur zwart zien omdat je ogen geen licht opvangen.
pi_47704179
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef AIRmichael het volgende:

[..]

Als er een wezen van donker materie voor je zou staan, zou je alles wat achter hem is niet kunnen zien. En het weerkaatst totaal geen licht, dus daarom zou je het als puur zwart zien omdat je ogen geen licht opvangen.
Nee. Donkere materie is op geen enkele manier zichtbaar, en blokkeert dus ook geen licht.
pi_47704308
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef proteus het volgende:

[..]

Nee. Donkere materie is op geen enkele manier zichtbaar, en blokkeert dus ook geen licht.
Oops je hebt gelijk, donker materie blokkeert zelfs geen licht
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:59:28 #267
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_47704318
Ik was je ook ff kwijt AIRmichael!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 12:36:14 #268
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47707797
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef Ticker het volgende:

[..]

Link is brak.
shit, werkt niet meer. ik had hem 2 maanden geleden nog gezien.
pi_47707977
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:36 schreef huupia het volgende:

[..]

shit, werkt niet meer. ik had hem 2 maanden geleden nog gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=lbn0ChGHdZg
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:00:33 #270
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_47710980
quote:
dit is de case die ik bedoelde. jammer dat de kwaliteit slecht is. die ik zag was was tinekes paranormale wereld.

toch een stunning case . 62 kinderen die met hetzelfde verhaal komen en ook niet meer veranderen ( iets wat je verwacht als ze het zouden hebben verzonnen met zen allen)

wat denk jij hier nou van ?
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 14:00:48 #271
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47710987
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef gorgg het volgende:

[..]

De gouverneur heeft het volgens mij over het tweede gebeuren.
Hij heeft het over de lichten en het object als een en hetzelfde.
quote:

Ex- Ariz. Gov. Symington says he saw a UFO

PHOENIX (AP) — Former Arizona Gov. Fife Symington trotted out an aide dressed as an alien 10 years ago to spoof the frenzy surrounding mysterious lights in the Phoenix sky. Now he says he saw the lights himself, and believed from the start that they were extraterrestrial.

Now a pastry chef and business consultant, Symington said he didn't acknowledge his own encounter at first because he didn't want people to panic. The former governor, who faced fraud charges at the time, also said he didn't need the additional problems such an admission would have created.

Symington discussed the sighting with a UFO investigator making a documentary, and in media interviews this week.

"I'm a pilot and I know just about every machine that flies," Symington, a former Air Force captain, told the Arizona Daily Star on Thursday. "It was bigger than anything that I've ever seen. It remains a great mystery. Other people saw it, responsible people. I don't know why people would ridicule it."

Symington told CNN the craft he saw March 13, 1997, was "enormous. It just felt otherworldly. In your gut, you could just tell it was otherworldly."

De lichten als onderdeel van het object. Eén gebeuren. Wat ook aansluit op wat andere getuigen zeggen.
pi_47711292
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef huupia het volgende:

[..]

dit is de case die ik bedoelde. jammer dat de kwaliteit slecht is. die ik zag was was tinekes paranormale wereld.

toch een stunning case . 62 kinderen die met hetzelfde verhaal komen en ook niet meer veranderen ( iets wat je verwacht als ze het zouden hebben verzonnen met zen allen)

wat denk jij hier nou van ?
Kinderen 'zien' de raarste dingen. En vervolgens 'sturen' de volwassenen. Als een believer een kind interviewt, gaat het kind proberen de volwassene te plezieren. Bekend probleem bij ondervragingstechnieken. Mijn conclusie is dus ook gewoon 'sterk verhaal'. Ik weet dat dit voor jullie belachelijk klinkt, maar hoe onwaarschijnlijk ook, het is voor skeptics nog altijd waarschijnlijker dan Aliens.
pi_47711354
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hij heeft het over de lichten en het object als een en hetzelfde.
[..]
Ik zie nergens waar hij dat zegt. Ik denk net als gorgg dat het over de flares gaat.
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 14:27:09 #274
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_47711793
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:13 schreef proteus het volgende:

[..]

Ik zie nergens waar hij dat zegt. Ik denk net als gorgg dat het over de flares gaat.
Dat weet ik inmiddels dat jij dat denkt. En als je van flares wilt blijven uitgaan kàn de gouverneur inderdaad niet over de lichten en het object als dezelfde sighting spreken, ook al doet hij dat wel. Want dan zou de flaresuitleg niet meer opgaan.
pi_47711894
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:27 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat weet ik inmiddels dat jij dat denkt. En als je van flares wilt blijven uitgaan kàn de gouverneur inderdaad niet over de lichten en het object als dezelfde sighting spreken, ook al doet hij dat wel. Want dan zou de flaresuitleg niet meer opgaan.
Allemaal leuk en aardig, maar waar zegt hij het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')