Brian Adams - Heaven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
En weer een zwijmelnummer!
(Weer jaren '80)
De titel nog niet het enige dat ik heb geraden is dat het van Manowar isquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef ToT het volgende:
Die van Rakotto was toch al geraden?
Maar tof dat je het allemaal nasnuffelt!
Donequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Ehhh....vingers wassen, aangezien je het getypt hebt......![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:43 schreef ToT het volgende:
*ROFL*
Die laatste 2 heb ik, maar de jiste titel zit er niet tussen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Ehhh....vingers wassen, aangezien je het getypt hebt......![]()
quote:
Er staat een versterker bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef ToT het volgende:
@ eerste piccie: ik kan alleen maar denken aan Tender heart of Love me tender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
@Janetje in de OP
Is het Freak on a Leash - Korn?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Vast niet!
Piccie schijnt van een vrij onbekende band te zijn, overigens.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Er staat een versterker bij
En dat van de wiki gaat niet lukken, MEN heeft geen eigen pagina* Da_mr_Jackal eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
En dan geven ze ook nog een acoustic concert bij MTV unpluggedquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
![]()
Kvind trouwens dat Korn nu totaal niks meer is. Ze zijn echt totaal uit hun stijl gegaan de laatste paar jaren![]()
Precies, jij snapt het, met Amy Lee. Je hoort gewoon dat het totaal niet klinkt als hun stijl en toch blijven ze maar doorgaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan geven ze ook nog een acoustic concert bij MTV unplugged
Maar wel met Robert Smithquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:57 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het, met Amy Lee. Je hoort gewoon dat het totaal niet klinkt als hun stijl en toch blijven ze maar doorgaan![]()
Mmm, truequote:
ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:00 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Mmm, true![]()
@Je bovenste in de OP
Korn - Love Song?
Succesquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Ik kom er voorlopig ff niet uit![]()
Maar ik moet nog ff gaan lerenMorgen mijn laatste(
) proefwerk uit schoolexamen week.
Paint ze
Sorry, ik ben ook in een ander topic bezig, vandaar de late reactiequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef MASD het volgende:
nog even over dat wiki
ik heb net even gekeken maar hoe zet je het op de wiki pagina?
ik heb de OP in een word bestand staan nu
Ik heb de OP van de FB van ONZ bekekenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ook in een ander topic bezig, vandaar de late reactie![]()
Daarom stelde ik voor om niet het deeltjesnummer in je plaatje te zetten. Alleen de titel van deze reeks. Dan kan je dat plaatje gewoon ergens hosten en een link op de wiki zetten. Want nu kan een ander er niet bij en het is teveel werk. Dan doet niemand het.![]()
Op die wiki pagina kun je tevens de links van vorige delen zetten en dan hoef je alleen maar de wiki pagina te copy/pasten en dan werken de plaatjes en linkjes direct.
Voor een uitleg van de wiki kun je het beste een willekeurig (bijv ONZ FB) wiki OP openen en help functie gebruiken voor uitleg. Maar als jij je plaatje ergens host en de link geeft, dan wil ik ook wel even experimenteren. Ik ben echter ook geen wizzkid wat dat betreft.![]()
Heb je wel zo'n wiki pagina gezien inmiddels?![]()
Hoe bedoel je aangemeld voor wiki ? Je bedoeld dat je een lege pagina hebt aangemaakt ? Want je kan volgens mij toch zonder meer pagina's aanmaken en aanpassen ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef MASD het volgende:
Ik heb mij net aangemeld voor de Wiki![]()
misschien kan ik een pagina maken voor MEN?
Gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aangemeld voor wiki ? Je bedoeld dat je een lege pagina hebt aangemaakt ? Want je kan volgens mij toch zonder meer pagina's aanmaken en aanpassen ?![]()
Ik zou trouwens die header wel aanpassen, het nummer van het deeltje staat toch in de TT.![]()
Je kunt een pagina aanmaken gewoon met titel [paint] Songtitels![]()
Leef je uit....ik hoor 't wel als je hulp nodig hebt. Mischien beter via PM. Anders is 't topic zo gauw volquote:
Ik ga ff kijken. Wat lukt niet ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef MASD het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Paint_Songtitels
Het lukt niet helemaal
De lay-out is compleet anders en ik zou niet weten hoe je dat naar de OP van deze pagina zou kunnen linken...quote:
Hij zag er opzich goed uit....je moet de wiki pagina (niet de bewerkingspagina) even blauw maken, kopiëren en plakken in een reactievenster van (een) topic en het voorbeeld bekijken. Maar ik kijk ook morgen wel even verder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef MASD het volgende:
[..]
De lay-out is compleet anders en ik zou niet weten hoe je dat naar de OP van deze pagina zou kunnen linken...
ToT ook trustequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef ToT het volgende:
Hey trusten MASD!
Mja ik ga ook zo maar pitten. Zit net een goeie film te kijken, maar ik kijk morgen wel weer verder.
Heb een vermoeiende dag achter de kiezen, en morgen wordt ook weer vermoeiend.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
korn - dead bodies everywhere?
ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
john miles - music was my first love![]()
Softlightes - Heart Made Of Sound ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
De stad zit er inderdaad niet inquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Vast iets met New York gok ik. Leaving New York van REM? New York Blues? Of zit de stad zelf niet in de titel?
Ik heb de ongeraden pics uit de wiki gehaalt, en ik heb headers gemaakt tot en met deel 10 (ook in de wiki te vinden)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef BeeDee het volgende:
MASD, heb je 't topic nog teruggelezen ? Ik had je wiki pagina even gepost en nog een opmerking daarna geplaatst.![]()
ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
O, da's ook wel een goed idee om die headers vast te maken. Ziet er goed uit zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb de ongeraden pics uit de wiki gehaalt, en ik heb headers gemaakt tot en met deel 10 (ook in de wiki te vinden)
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef MASD het volgende:
[..]
ook niet
hint: het is nogal luidruchtige liefdeSoundgarden - Loud LoveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin moet je niet te hard draaien via je koptelefoon![]()
WH00T!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Crucified Barbara - Losing the game ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas!
Wat doet die gozer, behalve rennen?
Schiet me echt zo niks te binnen, ik moet echt op woorden zoeken...ik ga verder, laat even die tip bezinken, mischien helpt 'tquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:47 schreef ToT het volgende:
OEHHHHHHHHHHHHHHHHH, BIJNA!![]()
![]()
![]()
![]()
Niet de band, maar de titel komt er verdomd dicht bij in de buurt!
Tip: Belachelijk onsamenhangende tekst!
*Is nu naar lekkere metalchicks aan het kijken!*
Ik krijg een vermoeden...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef ToT het volgende:
*ROFL* Nee nog veel onsamenhangender dan dat!
En het is niet zijn religie die die gast verliest.
Ow, die gozer aan de hartbewaking is ook nog niet geraden!
Goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Soundgarden - Loud Love
Begin moet je niet te hard draaien via je koptelefoon![]()
[img] is gewoon een imagetagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, da's ook wel een goed idee om die headers vast te maken. Ziet er goed uit zo.![]()
Wat is het verschil tussen [[url=]afbeelding[/url]] en [[url=]afbeelding[/url]] btw ? Weet jij dat ?![]()
Laatste opmerking hoor, dan storten we ons weer op 't spel![]()
![]()
Ah...weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef MASD het volgende:
[..]
[img] is gewoon een imagetag
en bij [cimg] word de afbeelding gecentreerd
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ah...weer wat geleerd![]()
@ ToT:
Black Crowes - Losing My Mind
Klopt, maar ik was ook wat in verwarring gebracht door de hoofdletters in de wiki...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Police - Can't stand losing?
er zijn trouwens nog meer dingen die je met een afbeelding kan doen bijvoorbeeld aan de linkerkant zetten, kijk maar in de FAQ
Nee.. en ik zal het maar verklappen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
@Janetje in de OP
Is het Freak on a Leash - Korn?
Up where we belong?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(Weer jaren '80)
Juist.quote:
I Love Rock n Roll ?quote:
Cry Freedom ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
Vast iets met New York gok ik. Leaving New York van REM? New York Blues? Of zit de stad zelf niet in de titel?
Knockin on Heavens Door ?quote:
Winner Takes it All?quote:
WOOHOO!!!!! WE GOT A WINNER!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
ToT
[afbeelding]
Beck - Loser
Damn, ik maar zoeken op lose, lost, loosing.Moet 'm wezen
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
WOOHOO!!!!! WE GOT A WINNER!!!!![]()
![]()
Well done!!!![]()
Net door zitten lezen en ik heb mij kapot zitten lachenquote:
Weer verzinnen gaat..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef ToT het volgende:
Eerste 3 en laatste 2 van OP zijn nog niet geraden, voor zover ik weet.
En die van mij met die gast aan de hartbewaking ook nog niet.
Nee die van mij ook niet met dat Vrijheidsbeeld en de 00:59 eronder. Zo makkelijk eigenlijk. Die dingen bij elkaar plakken en je hebt de titel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:58 schreef ToT het volgende:
Eerste 3 en laatste 2 van OP zijn nog niet geraden, voor zover ik weet.
En die van mij met die gast aan de hartbewaking ook nog niet.
mijn vrijheidsbeeld is anders ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee die van mij ook niet met dat Vrijheidsbeeld en de 00:59 eronder. Zo makkelijk eigenlijk. Die dingen bij elkaar plakken en je hebt de titel.![]()
Nee maar die van mij is ECHT niet moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef MASD het volgende:
[..]
mijn vrijheidsbeeld is anders ook niet zo moeilijk
Close!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef Janetje het volgende:
MASD: State Machine- A Crying Statue?
Sacrilege - Crying Statues Of Paleness And Icequote:
crying zit er niet in maar het heeft er wel mee te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sacrilege - Crying Statues Of Paleness And Ice
Het is een groen stuk groente..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef ToT het volgende:
Janetje: Geen idee wat dat groene moet voorstellen...![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een groen stuk groente..
Langwerpig.. beetje gegroefd.. geliefd bij vrouwen..
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:59 schreef ToT het volgende:
*ROFL* Ja dat is ook mijn conclusie!
Uhmm....cucumber castle of zoiets, maar ik ken het niet.
Edit: ah, inderdaad komkommers, gezien de naam van het bestand.
Sunday. Bloody Sunday? (rechts)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:17 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Okee ik heb ff 2 titels in 1 piccie gegooid.
Eentje moet een makkie zijn, en als die geraden is, volgt de ander ook snel. (De rechter is het makkelijkst)
(Of is hij al eens geweest?)
Sabbath... dan wordt het dus Sabbath Bloody Sabbath van Black Sabbathquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:18 schreef ToT het volgende:
U2 is goed.
Van zaterdag....wat is er volgens sommige geloven op zaterdag?
Of desnoods Umbra et Imago - Kleine schwesterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef ToT het volgende:
Die van Sinterklaaskapoentje: Dirty old man misschien?
Of juist een heel andere richting in: Stef Bos - Papa, of Umbra Et Imago - Vater.
(Maar die zijn beiden vanuit het standpunt van de zoon gezongen.)
bovenstaanden moeiljk genoeg?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:18 schreef ToT het volgende:
Die was MOEILIJK joh!![]()
![]()
Wil je de volgende wat makkelijker maken! [insert dat krullende uitroeptekentje]
iets van my bloody valentine?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een eitje voor de doomliefhebbers onder ons:
[afbeelding]
Die eerste is goed, die 2e niet. Wel iets met dreams trouwensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef ToT het volgende:
Love in an elevator van Aerosmith?
En ehhh...hold on to your dreams of zo, maar ik weet de band niet.
Nee, een stukje doomier nog.quote:Op zondag 25 maart 2007 04:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iets van my bloody valentine?
Pink - Family Affair?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[afbeelding]
de roze achtergrond zit er niet zomaar
Doe Maar - Nachtzuster ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Hmm, doet me ineens denken aan Shakespeare's Sister - Stay, maar dat is 'm dus niet!
Edit: Oh, ongeraden piccies komen in openingspost.
Bryan Adams - Heaven ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(Weer jaren '80)
nopequote:Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef ToT het volgende:
Maar wat ik dus geraden had, klopte allemaal niet, Kapoentje?
nope, wel iets met pinkquote:Op zondag 25 maart 2007 17:06 schreef Nepthys het volgende:
Is het wel iets van Pink?
Zelfde vraag aan jou!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef ToT het volgende:
Maar wat ik dus geraden had, klopte allemaal niet, Kapoentje?
Volgende poging:quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Hmm, doet me ineens denken aan Shakespeare's Sister - Stay, maar dat is 'm dus niet!
Maria McKee - Show me Heavenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
(Weer jaren '80)
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:49 schreef ToT het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA beiden goed!!!![]()
![]()
![]()
![]()
'90s? Oew, wizziknie!
Volgens mij ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:56 schreef ToT het volgende:
Volgens mij zijn al mijn tekeningetjes intussen geraden.
Maar hoe ben je er achter gekomen met die 2?
T'Pau - China in your handquote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef ToT het volgende:
Die van mij, met die vrouw aan het aanrecht, met dat ukkie er bij.
Trouwens ff vluchtig een andere getekend.
[afbeelding]
(Denk in de richting van 1 van de nummers die je net geraden hebt.)
Maar deze moet wel een makkie zijn.
ik zat meer aan rusland te denken maar nu je t zegt... Rusland heeft zo'n hamertje in de vlag herinner ik me nu hehe.quote:
Had ik dus ookquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zat meer aan rusland te denken maar nu je t zegt... Rusland heeft zo'n hamertje in de vlag herinner ik me nu hehe.
Blood, red wine and roses?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niemand die een gokje op deze wil doen?
[afbeelding]
Maar het gaat nu over het plaatje van 2 posts terug en daar moeten nu buiten Mother van Danzig twee andere titels uitgehaald worden ?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat die van mij in het vorige topic staat. Maar doe maar eens een gokje!
Mother van Danzig, en welke 2 anderen?
Eentje is niet engels-talig.
Enigma, ik heb werkelijk geen idee.....iets van bloed, rode wijn en rozen, of bloed drinken....op één of andere manier moet ik aan Cradle Of Filth denken, maar ik zou er geen titel bij kunnen verzinnen.
Of misschien gaat het alleen maar om de kleur? "Rood" van....*kuch*...ik ga die naam niet noemen!
Het nummer dat ik zoek ik van Britse doompioniers My Dying Bride.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat die van mij in het vorige topic staat. Maar doe maar eens een gokje!
Mother van Danzig, en welke 2 anderen?
Eentje is niet engels-talig.
Enigma, ik heb werkelijk geen idee.....iets van bloed, rode wijn en rozen, of bloed drinken....op één of andere manier moet ik aan Cradle Of Filth denken, maar ik zou er geen titel bij kunnen verzinnen.
Of misschien gaat het alleen maar om de kleur? "Rood" van....*kuch*...ik ga die naam niet noemen!
Danzig - motherquote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Eentje was Mother van Danzig.
Waren die andere 2 al geraden?
ff googlen leert mij dat Rolling Stones een song hebben getiteld: Blood red wine. Maar er komen geen rozen in voor. En ook niet in de band naam.... Maar goed, het is dan ook een gokquote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef Apotheose het volgende:
WAIT!! Had helemaal je post niet gelezen over My Dying Bride. Dan is t dit nr: The Blood, The Wine, The Roses![]()
Helemaal niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef ToT het volgende:
Ken je er wat titels van?
Weet artiest niet... maareh... Rythm of the night?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Dat is het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:25 schreef ToT het volgende:
Hartstikke goed dat je dat niet doet.
Maar geen Nightwish-fan dus?
Je vindt het meiden-metal zeker?
Ik ben wat meer van de harde "grom/schreeuw" metalquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:30 schreef ToT het volgende:
Hehe, okee dan.Het heeft bij mij ook ff geduurd voordat ik het kon waarderen hoor.
Kun je geen hint geven?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef ToT het volgende:
Och dat kan ik ook zeker wel waarderen hoor!
Bands als Enslaved en Satyricon vind ik zo'n beetje de grens. Die vind ik nog wel gaaf, maar het moet niet gekker worden.
Nargaroth vind ik bijvoorbeeld weer bagger.
Graveworm, Ebony Tears, Limbonic Art en At the Gates en een flinke zwik andere metalbands vind ik sowieso erg goed!
Maar mijn voorkeur gaat naar gothic metal.
@calvé: is het misschien pindakaas of peanutbutter ofzo?...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef ToT het volgende:
@ Dat potje Calvé: zo letterlijk mogelijk nemen!
@ spoiler: stout zijn en straks eentje zelf in ONZ aanmaken?
Calvé Pindakaas driekwart?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:37 schreef ToT het volgende:
Kapoentje: Inderdaad Wishmaster!
Hij wenst iets extreems en meteen gebeurt het, dus is hij een meester in wensen.
En de apprentice komt er meteen aan.
Eerste 2 regels van het nummer:
MASTER!
APPRENTICE!
MASD: @ Calvé: de kleuren van de tekening zijn de juiste kleuren van de echte verpakking.
Dan mayonaise?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:09 schreef ToT het volgende:
Hee, je hebt de lyrics er meteen bij gezet!![]()
![]()
Raap me op!
Nee, een ander product van Calvé in zo'n potje!
Mp3 spelerquote:
mayo?? Dan heb jij altijd mayo uit potten zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Mp3 speler![]()
Maar ik ken het lied wel dus het is geen valsspelen
Waarom lijken die pindakaaspotten zo veel op de mayo?![]()
HEARTBORNE!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ken je deze al? http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ
wacht, ik ga meequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:24 schreef BeeDee het volgende:
O, google gebruiken is valsspelen ?Dan haak ik af...
![]()
Slave - Watching you (Walking down the street watching ladies go by, watching you)quote:
Nirvana - Lithiumquote:
Was al geraden:quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Slave - Watching you (Walking down the street watching ladies go by, watching you)
of
Urge Overkill - Girl "You 'll be a Woman Soon" (gehehehe)
of
Edwyn Collins - Never Met a Girl Like You (ook 'ghehehe')
Het is dus Metal?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:53 schreef ToT het volgende:
*ROFL*
Thx!
Neuh, beiden niet, maar je zit wel de juiste richting te denken. (Gaat een beetje moeilijk om hier de verkeerde kant op te denken he? Het is duidelijk niet de filmtune van "Bambi"!)
Judas Priest - Eat Me Alive?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:23 schreef ToT het volgende:
WHAHAHAHAHAHA!!!!! Dat-ie zo snel geraden wordt zeg!!!!![]()
![]()
Hartstikke goed!!!
Okee, en nu dat piccie waarbij een stuk uit die gozer getrokken wordt?
Hint: Dat stuk wordt opgegeten; lekker gekruid en geflambeerd, liefdevol geserveerd op porselein, bij zacht kaarslicht en met een goed wijntje erbij.
okquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:28 schreef ToT het volgende:
Nope.
Oh en eigenlijk wordt hij met een goed, recht maar bot mes geslacht.
Trouwens, van jouw 2 paintjes kan ik echt niks maken....
En dat met die vrijheidsbeeld ook nog niet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
All along the watchtower
Geen idee, ik ken geen liedjes over gele kikkersquote:Op donderdag 5 april 2007 23:44 schreef satecl het volgende:
Raad maar van welke liedje dit is...
[afbeelding]
Nopequote:Op donderdag 5 april 2007 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Deep Purple - Fire Balls
Een andere trapquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:59 schreef ToT het volgende:
Zegt me nog niks.
Iets met kick dus? (Waarvan die band bekend is. Dat zal dan wel in een titel zitten?)
hij is niet zo moeilijk, hoeveel stokjes zie je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:43 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik ken geen Led Zeppelin titels met "Sticks" of zo er in. (Of staat het voor "Styx", die rivier in het dodenrijk? Ook dat ken ik niet als titel.)
Ik ken wel Kashmir, Whole lotta love en All of my love. (En die trap natuurlijk.)
Het was dus Johnny Cash - Hey Porterquote:
The Smiths - Shoplifters of the World Unite?quote:
Met 'If you tolerate this, your children will be next'?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:08 schreef ToT het volgende:
Manic street preachers?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Met 'If you tolerate this, your children will be next'?
Lionel Ritchie - Say you say me?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:37 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Okee, wie dit raadt, verdient een lintje!
(Jaren '80.)
aarh moeilijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:59 schreef ToT het volgende:
Hmmm.....op zich denk je wel in de juiste richting.
Ja het is misschien net iets te cryptisch, maar waar wijst het pijltje exact naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |