De OP van VW alias Viswijfje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:27 schreef Viswijfje het volgende:
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Alsof je gelijk eenofandere hoer bent omdat je geen bier lust.
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??![]()
(Ja, ik ben dat soort mensenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat geeft jou het recht om mij dom te vinden?
Heb je bij me in de klas gezeten nee toch?
woon je bij me in de buurt, nee!
ik zit nog niet een week op dit forum en je hebt je praatje al klaar terwijl je me me gewoon nouwelijks kent![]()
dit doe ik met jou soort mensen![]()
Ook belangrijk om te weten mensen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
ze heeft geen zin in jongens die alleen maar kunnen lullen over tieten en neuken! ook niet in dat achterbakse gelul achter haar rug , dus als je wat van dr vind moet je t gewoon zeggen want ze is heus niet gek en komt er anders toch wel achter!
dan weten jullie dat ff
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Lapo
neuhquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
Hey.. nu staan jullie hier!
die vorige stond toch in de klaagbaak?
neuh, hoeft niet..quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Strychnine het volgende:
Ik zal de OP even wat duidelijiker maken ok?
Ben je er nog steeds? We hebben je weg gestemt jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
Hey.. nu staan jullie hier!
die vorige stond toch in de klaagbaak?
waar gaat het over?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Viswijfje het volgende:
moet er bovenaan niet even een stukje uit de vorige topic zodat nieuwe mensen weten waar de discusie over gaat??
ik stem neequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef TryX het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds? We hebben je weg gestemt ja![]()
Je hebt er zelf om gevraagd he!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Viswijfje het volgende:
moet er bovenaan niet even een stukje uit de vorige topic zodat nieuwe mensen weten waar de discusie over gaat??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb hem al duidelijker gemaakt
Voor de fokkers die het gemist hebben.
* Strychnine heeft zojuist bewezen toch best aardig te zijn.
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!quote:
dat had ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hier?
je heb helemaal gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik lees dat woord net weer in een verhaal hier en vind het zon onzin en discrimenatie!
Ik vind breezers gewoon harstikke lekker maar dat zegt niks over me seksleven dus hou dat er buiten.
Ik scheld toch ook geen mensen uit voor wijnbimbo of colaslons??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
godver leer dan ook eens iets het isquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wat spannendquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hier?
discriemienatsie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:22 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
godver leer dan ook eens iets het is
discriminatie
dis cri mi natie
DISCRIMINATIE
breezerslet
ja he? hoe komt dat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Weet ik wel
Wat gaat het topic toch snel
je heb helemaal gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
als niemand op me inhoud ingaat mag deze wel dicht!!!!
SLOTJE??
ben jij trouwens nepprum of is prum nep van jou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef murp het volgende:
[..]
je heb helemaal gelijk
had ik dat al gezegt?
ingaan op jouw inhoudquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
SLOTJE??
Die krijg je alleen na een tubgirl, maar dat is ook gelijk een banquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
SLOTJE??
wat is een tubgirl??quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:26 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Die krijg je alleen na een tubgirl, maar dat is ook gelijk een ban
Of het moet inhoudloos gespam zijn.
*wacht, dat is het ook*
Oh noes!![]()
Maar het is onzin... maar toch zinnig. Dus geen slotje vind ik![]()
je spreekt wel een aardig woordje over de grens merk ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is een tubgirl??
klinkt als een badmeisje![]()
Google kan je misschien wijzer maken (afbeeldingen) , ik laat me er verder niet over uit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is een tubgirl??
Geloof me, dat is een understatement.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat is een tubgirl??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef Viswijfje het volgende:
SLOTJE??
Hij hield ook van breezersquote:Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken
Hij kon niet meer op zijn benen staan
zit je in de auto??quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hij hield ook van breezers
*ja, dat liedje heb ik nu opstaan, ik ben zóóóó hip*
(Oke, komt gewoon van een cd van hollandse toppers die hier op de pc staat van mijn moedererg leuk om in de auto mee te zingen ja
)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is dat plaatje wat in me eerste topic stond![]()
![]()
Nee, geen hoer... Gewoon een doos die denkt dat iets vies is omdat ze één keer een slokje heeft gehad. Bier moet je leren drinken en als je dat niet wilt, moet je niet zeiken dat je BrEeZaHsLeTjUh wordt genoemdquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Alsof je gelijk een of andere hoer bent omdat je geen bier lust.
* Viswijfje Viswijfje gaat hier heeeel naar over dromenquote:
goatsequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
* Viswijfje Viswijfje gaat hier heeeel naar over dromen![]()
Ik heb je vraag gemist...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:39 schreef Viswijfje het volgende:
Gaat dat hier altijd zo als je een vraag stelt dat iedereen heel erg afdwaalt en het daarna ook niet meer goedmaakt?![]()
niet zo flauw je snapt best wat ik bedoelquote:
Geloof me of niet, maar die opmerking was 1 van de weinige serieuze die ik gemaakt hebquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet zo flauw je snapt best wat ik bedoel
Was dat geen statement danquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef KritischeMassa het volgende:
iets met breezer en discrimenatie en bier en slet en vis
één grote troep
Nou..zeg dat wel..quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:32 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
goatse
maakt je dag weer goed
YOU'RE ONE OF THEM!!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:58 schreef Strychnine het volgende:
Het topic is officieel aan het sterven.
*kijkt zeer treurig*
En ik had het zo goed naar mijn zin
one of wie???quote:
AND YOU'RE ONE OF THEM!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
one of wie???
en schyzeline (kan fout zijn want zie je naam nu niet staan) wat had je nou gequoot??
quote:
Dat is Meneer de wijnslons voor jou.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef TryX het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds? We hebben je weg gestemt ja![]()
quote:
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Normaal zijn ook altijd die nare mannelijke Fok! Users die aan het dissen zijn, maar deze keer is het toch anders... don't blame the guys..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:29 schreef tweakdsl het volgende:
Tijd voor een nieuw spel!
Je beschrijft een user in een aantal woorden. De rest moet dan raden welke user er beschreven wordt. Diegene die het goede antwoord geeft, bedenkt de volgende.
TS begint:
-het stinkt naar vis
-laag IQ
-laag EQ
-lelijk
-constant bezopen van de breezer.
Succes allen!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
- ik werk met vis maar ruik er echt niet altijd na
- met me I en EQ is niks mis
- jaloers??
- ik ga in t weekend welles los ja.. maar nie constant dus![]()
Zou je daar problemen mee hebben dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou je daar problemen mee hebben dan?
Nou dan, niet zo zeuren wijfquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:38 schreef Strychnine het volgende:
Weer wat juweeltjes
(Uit het username topic, ook hier in ONZ)
[..]
[..]
Alleen als we er om kunnen lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
word dit een 'quoot-vis-wijfje-topic'??
Helemaal waar, een originele sushi hoer en ik ben er trots op.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Elounda is een sushi dell?Als ik zo naar dat fobo kijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alleen als we er om kunnen lachen![]()
leuk je nieuwe avatar
Volendamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Who cares? Ik zie het helemaal voor me, op vrijdag gaat VW stappen op Urk of Volendam, snuifje, breezers, wilde seks en orgies...voegt iets toe aan Fok, dat normale gezeur over politiek en het nieuws, mensen die willen dat je posts ergens op slaan, telkens je taal verbeteren, doodmoe wordt je d'r van!
Ja ik ben aan het oefenen voor vieze ouwe man, nou en!
Ik wil als de tijd komt niet onvoorbereid mijn rol ingaan.
Als er niks nuttigs uit iemand ze bek komt stop je er maar wat in...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:12 schreef Viswijfje het volgende:
voor Strychine!!!
ik zie nu dat je m'n tekst uit de vorige topic netjes aan het begin van deze topic hebt gezet!
![]()
GavanBilders, maar laat ons lekker breezers drinken hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
Ben je hier ook al bezig. Ik heb zo'n vermoeden dat jij een of andere kutkloon bentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
Newbiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ben je hier ook al bezig. Ik heb zo'n vermoeden dat jij een of andere kutkloon bent
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef mrdjey het volgende:
nog even over het breezerslet gebeuren,
het wil niet zeggen dat iemand die breezer drinkt per defenitie een breezerslet is?
het is gewoon een uitdrukking geworden voor een bepaald soort dames die je tegenkomt tijdens het uitgaan.
Of jij er dan ondervalt laat ik er dan even buiten aangezien ik je niet ken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Linky het volgende:
Heb je niets te doen ofzo murp? Je hebt op bijna elke post gereageerd =P
Ik wel ik wel!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef mrdjey het volgende:
en trouwens dames die bier drinken vind ik ook maar nix.
maar als je bier drinkt en toch geen bierbuik hebt zien mensen dat aan je, met breezers denken mensen dat je een of andere sloerie bent en je kunt het tegendeel niet laten zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef mrdjey het volgende:
tja als je je er door aangesproken voelt??
anders zou het me niet boeien. Je hebt toch ook de uitdrukking bierbuik? Zou dat dan een belediging zijn voor alle bier drinkers
Wrom niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef mrdjey het volgende:
en trouwens dames die bier drinken vind ik ook maar nix.
Ik drink bier zo af en toe maar dat ken je echt niet aan me zien hoor!! In mn FoBo ken je wel zien dat ik pot verf op mn kop gehad hebquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar als je bier drinkt en toch geen bierbuik hebt zien mensen dat aan je, met breezers denken mensen dat je een of andere sloerie bent en je kunt het tegendeel niet laten zien
ik zie geen deuk hoor, was het een klein potje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik drink bier zo af en toe maar dat ken je echt niet aan me zien hoor!! In mn FoBo ken je wel zien dat ik pot verf op mn kop gehad heb![]()
Dan lijkt het me eerder een grote potquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik zie geen deuk hoor, was het een klein potje?
Heel veel zwarter kon ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik zie geen deuk hoor, was het een klein potje?
Ben je juist uitgedeukt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heel veel zwarter kon ik niet![]()
Maar nee heb geen deuk in mn kop
Lam's komen toch om 10 voor 10??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ow dus ik heb straks knakworsten bij de lama's? Of was het een blik soep??
Naar de dorpsdiscoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:25 schreef KritischeMassa het volgende:
een blik tonijn
wel ontopic blijven aub
btw speaking off
waar is vw?
ik heb zin om iemand af te zeiken
dat is dan ABBquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef zainabber het volgende:ja laten we meteen het ABN in Algemeen Beschaafd Breezertaal veranderen.
ja hey ik ben een stumper die vrijdagavond op fok doorbrengtquote:
ik ben dadelijk ook wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja hey ik ben een stumper die vrijdagavond op fok doorbrengt
breezah's moeten mij niet, te lelijk
YWquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Thanx
ja zeg beetje mij hier alleen achter laten........ ik wil breezah's neuken geil in hun reet fisten en dan der armen en benen amputerenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dat is dan ABB
en die maken emissiemeetapparatuur (ja dat is ABN)
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja hey ik weet ook eens wat
doe je meteen zo...niks elfje dus
Als je vis bij haar gaat kopen wilt ze je misschien welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja zeg beetje mij hier alleen achter laten........ ik wil breezah's neuken geil in hun reet fisten en dan der armen en benen amputeren
ik snap niet dat ze mij niet moeten![]()
![]()
en dan zo een baars in dr aars proppenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als je vis bij haar gaat kopen wilt ze je misschien wel
sjees wat maak ik in je los, ik laat het slechte in mensen boven komenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Het komt door dit topic.
mn arrogantie komt bovendrijven
Je kan altijd nog naar boven lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
sjees wat maak ik in je los, ik laat het slechte in mensen boven komen
ik ben jullie niet waard
het is dat ik op de begane grond zit, anders sprong ik uit het raam
ik heb de oven al op voorverwarmen staanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef zainabber het volgende:
![]()
[..]
Je kan altijd nog naar boven lopen
of als je breezah meeneemt!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als je vis bij haar gaat kopen wilt ze je misschien wel
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik heb de oven al op voorverwarmen staan
maar dat is ook een goed idee
ik de laatste keer in de discoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:45 schreef postmortum het volgende:
Heeft iemand het al gehad over anuspalingen?
ik hang niet in dat soort plekken, jeweet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
als je nu naar een disco gaat bij mij in de buurt vanavond ook met paling
scheisse...ik dacht nu heb ik beet, serieus oh manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik hang niet in dat soort plekken, jeweet.
hou je van paling?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef Lipton-Anubis het volgende:
De laatste tienermeisjes dreigden met marokkaanse vriendjes en overgrote neherts.
Ken ik er alsnog gezellig bijkomen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
scheisse...ik dacht nu heb ik beet, serieus oh man
ik ben een loser
haal die foto van Piovan hier wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:51 schreef zainabber het volgende:
[..]ja maar je bent niet de enige hoor.
[afbeelding]
Dit is er ook een. Misschien wordt t nog wel wat tussen jullie?
Dat is geen piovan, dat is de prinses van Pireziëquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
haal die foto van Piovan hier weg![]()
pio de draaimolen queenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
haal die foto van Piovan hier weg![]()
ze is wel echt lekker, een lekkerbekkie vergeleken met vwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dat is geen piovan, dat is de prinses van Pirezië
nee doe maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:55 schreef postmortum het volgende:
is de grap: gratenkut al gemaakt?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze is wel echt lekker, een lekkerbekkie vergeleken met vw
ok gratenkutquote:
Ze lijkt op Jodie Foster!quote:
moet hij haar dadelijk gaan pijpenquote:
Jodie Foster Parent's Planquote:
echt? waar is ze?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
moet hij haar dadelijk gaan pijpen![]()
ik bedoelde niet VW jmaar die Man die op Pio lijkt hierbovenquote:
bizar grappige mop, moet ik onthouden voor maandagquote:
de kutkermisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef zainabber het volgende:
[..]
pirezië lijkt me.
Ja of op de kermis
is mij te breed, ik ga me wel aftrekken op die geile pic, spuit ik op mijn scherm...soort van digi bukake in mijn eentjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef zainabber het volgende:
[..]
pirezië lijkt me.
Ja of op de kermis
Orka's beffenquote:
prinses.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:04 schreef KritischeMassa het volgende:
het lijkt wel of jullie mijn liefde voor de queen of pirezië een beetje belachelijk maken
oh ja ik overdrijf altijd een beetjequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
oh ja ik overdrijf altijd een beetje
had mijn ma al aan de lijn dat ik koning werd
ff terug bellen
ik ga met de boot, sufferd, weet je niet dat pirezië geen vliegveld heeft somsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:07 schreef zainabber het volgende:
[..]dus wanneer vertrekt je vliegtuig?
ik ga jullie verlaten , ik ga naar de heideroosjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik ga met de boot, sufferd, weet je niet dat pirezië geen vliegveld heeft soms
jij gaat ook heul niet naar pireziëquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik ga met de boot, sufferd, weet je niet dat pirezië geen vliegveld heeft soms
doeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga jullie verlaten , ik ga naar de heideroosjes![]()
ze heeft me gefoptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
jij gaat ook heul niet naar pireziëDe prinses is ondergedoken in Etiopie, zou je moeten weten
kijken naar je deuk, duhquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Strychine wat deed je in mn Fobo?? Zag dat je langs geweest was
Waaaaaaaaaaaaar is VW ze is al uren hier niet geweest dat is verdacht
erm nee hoor ik heb een levenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:58 schreef TJDoornbos het volgende:
KM woon je op Fok?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
kijken naar je deuk, duh
en ik denk dat VW dronken is gevoerd met breezah spul, verkracht is en in een greppel is gedumpt
dus ze zal over een uurtje of wat wel online zijn
verzadigd
Er zit heul geen alcohol in breezertjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat laag!
![]()
nee ik was gewoon lekker uit gisteren nu kei brak
![]()
wel kleurstofjes en daar zijn die ADHD sletjes oh zo gevoelig voorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
Er zit heul geen alcohol in breezertjes![]()
ik heb gisteren vodka in een zakje gehad zhadden ze dat gemend met druivensap ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
wel kleurstofjes en daar zijn die ADHD sletjes oh zo gevoelig voor
we hebben je zo gemistquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat laag!
![]()
nee ik was gewoon lekker uit gisteren nu kei brak
![]()
je vergeet gratenkutquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
we hebben je zo gemist
zeg nog eens wat
ik ben geen jukebox!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
we hebben je zo gemist
zeg nog eens wat
Slettenkroeg? Je bedoelt een cafe waar alleen lesbienne's zitten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef TJDoornbos het volgende:
10 over 9 lama's op 3
Hmmmmmmmmm tonijn lekker!!!
VW = Br33zah's zuipen in de slettenkroeg i think
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:05 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Slettenkroeg? Je bedoelt een cafe waar alleen lesbienne's zitten?
Lezen is toch moeilijk? Volgens mij zeg ik nergens:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben echt geen lesbie!!
op me profiel zei iemand dat ook al![]()
zegt iemand die naar Falloutboy luisterdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:18 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Lezen is toch moeilijk? Volgens mij zeg ik nergens:
VW is een smerige pot.
oid
Misschien zit je nog in de ontkenningsfase?
Je sug(g)ereerde het wel!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:18 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Lezen is toch moeilijk? Volgens mij zeg ik nergens:
VW is een smerige pot.
oid
Misschien zit je nog in de ontkenningsfase?
ik las hete avondquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Je sug(g)ereerde het wel!
Ik heb toevallig een hele leuke HETEROavond gehad!![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hoezo? stop er wat geld in voor een nummertje?
Ik ook!!quote:
niet met jouw in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:25 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Maar met hoeveel hetro mannen heb je de leuke avond doorgebracht dan?
en een lastige ochtend bij de venerologische dienstquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
Ik heb toevallig een hele leuke HETEROavond gehad!![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en een lastige ochtend bij de venerologische dienst
4 (maar met ook nog 5 mieden!)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:25 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Maar met hoeveel hetro mannen heb je de leuke avond doorgebracht dan?
hij zit heul niet losquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:25 schreef Viswijfje het volgende:
ik denk dat jij die eerder nodig heb met die losse leuter van je!
![]()
quote:
Sorry, ik zal de volgende keer als ik kom buurten me even meldenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Strychine wat deed je in mn Fobo?? Zag dat je langs geweest was
Waaaaaaaaaaaaar is VW ze is al uren hier niet geweest dat is verdacht
wat test je?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
of tie als murp of als VW was aangemeld
quote:
ja! dat heb ik ook last van!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet zo flauw! Jij bent mij niet en ik wil ook niet dat mensen dat blijven denken
![]()
ik ben prum uit assen, wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Viswijfje het volgende:
wie ben jij?
quote:
murp is een communityquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent ook al murp dat staat bij je plaatje!
is er behalve mij iemand niet-murp op dit forum eigelijk??
Ben je er nu pas achterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef Viswijfje het volgende:
dus al die mensen die mij kloon noemen zijn het eigenlijk zelf??
en zijn allemaal één persoon die graag tieten wil zien![]()
neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef Viswijfje het volgende:
dus al die mensen die mij kloon noemen zijn het eigenlijk zelf??
en zijn allemaal één persoon die graag tieten wil zien![]()
quote:
weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:46 schreef Viswijfje het volgende:
Gelukkig weet ik nog wie ik zelf ben en dat is t belangrijkst
dat willen al die breezah sletjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:49 schreef murp het volgende:
[..]
kut, verkeerde account weerik wil te snel
gisteravond bedoel je of vandaag op fok? nouja antwoord op allebij is ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Dr is maar 1 iemand die mag testen en dat is Testpiet
Heej VW tijdje niet gezien was het gezellig??
ik heb met zuipen nooit zon probleemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet ook niet zuipen als je het niet kan he
het gaat over breezers he, das geen zuipenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet ook niet zuipen als je het niet kan he
Dat mag je niet zeggen, dat vind ik discriminatie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
het gaat over breezers he, das geen zuipen
ik vind het rascismequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dat vind ik discriminatie.
![]()
Al die BrEeZaH-sletjes ijn ook het zelfde ,hè. Ze laten zich eerst vollopen met ranja met alcohol en vervolgens worden ze door 4 mannen uitgewoond.quote:
En dan nog klagen ook enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al die BrEeZaH-sletjes ijn ook het zelfde ,hè. Ze laten zich eerst vollopen met ranja met alcohol en vervolgens worden ze door 4 mannen uitgewoond.
Voor de meeste niet maar voor VW wel!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
het gaat over breezers he, das geen zuipen
Je bent nog jongquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben niet uitgewoond!
dat zeker!quote:
En op de vorige pagina had je nog een hete nacht gehad.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zeker!
maar ik heb ook echt geen vunzige dingen gedaan hoor vanacht!ik weet prima wat ik doe ook als ik gedronken heb en herinner me ook altijd alles nog
![]()
Ik ga toch niet nog een derde maken hoor, dan eet VW me vast opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En op de vorige pagina had je nog een hete nacht gehad.
Aan de andere kant: BrEeZaH's vinden natuurlijk niet zo snel iets vunzig als weldenkende mensen.
Jammer dat dit topic bijna vol zit trouwens.![]()
Ik uw dank!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:30 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine gaat even off topic en vermeldt hier dat TJDoornbos eengozer is. En KM natuurlijk ook
Misschien dat iemand ze kan uitleggen welke nou het goede gaatje is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En op de vorige pagina had je nog een hete nacht gehad.
Aan de andere kant: BrEeZaH's vinden natuurlijk niet zo snel iets vunzig als weldenkende mensen.
Jammer dat dit topic bijna vol zit trouwens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |