Sorry, ik zal de volgende keer als ik kom buurten me even meldenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Strychine wat deed je in mn Fobo?? Zag dat je langs geweest was
Waaaaaaaaaaaaar is VW ze is al uren hier niet geweest dat is verdacht
wat test je?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
of tie als murp of als VW was aangemeld
quote:
ja! dat heb ik ook last van!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet zo flauw! Jij bent mij niet en ik wil ook niet dat mensen dat blijven denken
![]()
ik ben prum uit assen, wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Viswijfje het volgende:
wie ben jij?
quote:
murp is een communityquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent ook al murp dat staat bij je plaatje!
is er behalve mij iemand niet-murp op dit forum eigelijk??
Ben je er nu pas achterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef Viswijfje het volgende:
dus al die mensen die mij kloon noemen zijn het eigenlijk zelf??
en zijn allemaal één persoon die graag tieten wil zien![]()
neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef Viswijfje het volgende:
dus al die mensen die mij kloon noemen zijn het eigenlijk zelf??
en zijn allemaal één persoon die graag tieten wil zien![]()
quote:
weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:46 schreef Viswijfje het volgende:
Gelukkig weet ik nog wie ik zelf ben en dat is t belangrijkst
dat willen al die breezah sletjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:49 schreef murp het volgende:
[..]
kut, verkeerde account weerik wil te snel
gisteravond bedoel je of vandaag op fok? nouja antwoord op allebij is ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Dr is maar 1 iemand die mag testen en dat is Testpiet
Heej VW tijdje niet gezien was het gezellig??
ik heb met zuipen nooit zon probleemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet ook niet zuipen als je het niet kan he
het gaat over breezers he, das geen zuipenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet ook niet zuipen als je het niet kan he
Dat mag je niet zeggen, dat vind ik discriminatie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
het gaat over breezers he, das geen zuipen
ik vind het rascismequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dat vind ik discriminatie.
![]()
Al die BrEeZaH-sletjes ijn ook het zelfde ,hè. Ze laten zich eerst vollopen met ranja met alcohol en vervolgens worden ze door 4 mannen uitgewoond.quote:
En dan nog klagen ook enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al die BrEeZaH-sletjes ijn ook het zelfde ,hè. Ze laten zich eerst vollopen met ranja met alcohol en vervolgens worden ze door 4 mannen uitgewoond.
Voor de meeste niet maar voor VW wel!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
het gaat over breezers he, das geen zuipen
Je bent nog jongquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben niet uitgewoond!
dat zeker!quote:
En op de vorige pagina had je nog een hete nacht gehad.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zeker!
maar ik heb ook echt geen vunzige dingen gedaan hoor vanacht!ik weet prima wat ik doe ook als ik gedronken heb en herinner me ook altijd alles nog
![]()
Ik ga toch niet nog een derde maken hoor, dan eet VW me vast opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En op de vorige pagina had je nog een hete nacht gehad.
Aan de andere kant: BrEeZaH's vinden natuurlijk niet zo snel iets vunzig als weldenkende mensen.
Jammer dat dit topic bijna vol zit trouwens.![]()
Ik uw dank!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:30 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine gaat even off topic en vermeldt hier dat TJDoornbos eengozer is. En KM natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |