prinses.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:04 schreef KritischeMassa het volgende:
het lijkt wel of jullie mijn liefde voor de queen of pirezië een beetje belachelijk maken
oh ja ik overdrijf altijd een beetjequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:07 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
oh ja ik overdrijf altijd een beetje
had mijn ma al aan de lijn dat ik koning werd
ff terug bellen
ik ga met de boot, sufferd, weet je niet dat pirezië geen vliegveld heeft somsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:07 schreef zainabber het volgende:
[..]dus wanneer vertrekt je vliegtuig?
ik ga jullie verlaten , ik ga naar de heideroosjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik ga met de boot, sufferd, weet je niet dat pirezië geen vliegveld heeft soms
jij gaat ook heul niet naar pireziëquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik ga met de boot, sufferd, weet je niet dat pirezië geen vliegveld heeft soms
doeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga jullie verlaten , ik ga naar de heideroosjes![]()
ze heeft me gefoptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
jij gaat ook heul niet naar pireziëDe prinses is ondergedoken in Etiopie, zou je moeten weten
kijken naar je deuk, duhquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Strychine wat deed je in mn Fobo?? Zag dat je langs geweest was
Waaaaaaaaaaaaar is VW ze is al uren hier niet geweest dat is verdacht
erm nee hoor ik heb een levenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:58 schreef TJDoornbos het volgende:
KM woon je op Fok?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
kijken naar je deuk, duh
en ik denk dat VW dronken is gevoerd met breezah spul, verkracht is en in een greppel is gedumpt
dus ze zal over een uurtje of wat wel online zijn
verzadigd
Er zit heul geen alcohol in breezertjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat laag!
![]()
nee ik was gewoon lekker uit gisteren nu kei brak
![]()
wel kleurstofjes en daar zijn die ADHD sletjes oh zo gevoelig voorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
Er zit heul geen alcohol in breezertjes![]()
ik heb gisteren vodka in een zakje gehad zhadden ze dat gemend met druivensap ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
wel kleurstofjes en daar zijn die ADHD sletjes oh zo gevoelig voor
we hebben je zo gemistquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat laag!
![]()
nee ik was gewoon lekker uit gisteren nu kei brak
![]()
je vergeet gratenkutquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
we hebben je zo gemist
zeg nog eens wat
ik ben geen jukebox!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
we hebben je zo gemist
zeg nog eens wat
Slettenkroeg? Je bedoelt een cafe waar alleen lesbienne's zitten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef TJDoornbos het volgende:
10 over 9 lama's op 3
Hmmmmmmmmm tonijn lekker!!!
VW = Br33zah's zuipen in de slettenkroeg i think
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:05 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Slettenkroeg? Je bedoelt een cafe waar alleen lesbienne's zitten?
Lezen is toch moeilijk? Volgens mij zeg ik nergens:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben echt geen lesbie!!
op me profiel zei iemand dat ook al![]()
zegt iemand die naar Falloutboy luisterdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:18 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Lezen is toch moeilijk? Volgens mij zeg ik nergens:
VW is een smerige pot.
oid
Misschien zit je nog in de ontkenningsfase?
Je sug(g)ereerde het wel!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:18 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Lezen is toch moeilijk? Volgens mij zeg ik nergens:
VW is een smerige pot.
oid
Misschien zit je nog in de ontkenningsfase?
ik las hete avondquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Je sug(g)ereerde het wel!
Ik heb toevallig een hele leuke HETEROavond gehad!![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hoezo? stop er wat geld in voor een nummertje?
Ik ook!!quote:
niet met jouw in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:25 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Maar met hoeveel hetro mannen heb je de leuke avond doorgebracht dan?
en een lastige ochtend bij de venerologische dienstquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
Ik heb toevallig een hele leuke HETEROavond gehad!![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en een lastige ochtend bij de venerologische dienst
4 (maar met ook nog 5 mieden!)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:25 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Maar met hoeveel hetro mannen heb je de leuke avond doorgebracht dan?
hij zit heul niet losquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:25 schreef Viswijfje het volgende:
ik denk dat jij die eerder nodig heb met die losse leuter van je!
![]()
quote:
Sorry, ik zal de volgende keer als ik kom buurten me even meldenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Strychine wat deed je in mn Fobo?? Zag dat je langs geweest was
Waaaaaaaaaaaaar is VW ze is al uren hier niet geweest dat is verdacht
wat test je?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
of tie als murp of als VW was aangemeld
quote:
ja! dat heb ik ook last van!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet zo flauw! Jij bent mij niet en ik wil ook niet dat mensen dat blijven denken
![]()
ik ben prum uit assen, wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Viswijfje het volgende:
wie ben jij?
quote:
murp is een communityquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent ook al murp dat staat bij je plaatje!
is er behalve mij iemand niet-murp op dit forum eigelijk??
Ben je er nu pas achterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef Viswijfje het volgende:
dus al die mensen die mij kloon noemen zijn het eigenlijk zelf??
en zijn allemaal één persoon die graag tieten wil zien![]()
neequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:31 schreef Viswijfje het volgende:
dus al die mensen die mij kloon noemen zijn het eigenlijk zelf??
en zijn allemaal één persoon die graag tieten wil zien![]()
quote:
weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:46 schreef Viswijfje het volgende:
Gelukkig weet ik nog wie ik zelf ben en dat is t belangrijkst
dat willen al die breezah sletjesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:49 schreef murp het volgende:
[..]
kut, verkeerde account weerik wil te snel
gisteravond bedoel je of vandaag op fok? nouja antwoord op allebij is ja!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Dr is maar 1 iemand die mag testen en dat is Testpiet
Heej VW tijdje niet gezien was het gezellig??
ik heb met zuipen nooit zon probleemquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet ook niet zuipen als je het niet kan he
het gaat over breezers he, das geen zuipenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:07 schreef TJDoornbos het volgende:
je moet ook niet zuipen als je het niet kan he
Dat mag je niet zeggen, dat vind ik discriminatie.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
het gaat over breezers he, das geen zuipen
ik vind het rascismequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:54 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dat vind ik discriminatie.
![]()
Al die BrEeZaH-sletjes ijn ook het zelfde ,hè. Ze laten zich eerst vollopen met ranja met alcohol en vervolgens worden ze door 4 mannen uitgewoond.quote:
En dan nog klagen ook enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al die BrEeZaH-sletjes ijn ook het zelfde ,hè. Ze laten zich eerst vollopen met ranja met alcohol en vervolgens worden ze door 4 mannen uitgewoond.
Voor de meeste niet maar voor VW wel!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
het gaat over breezers he, das geen zuipen
Je bent nog jongquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ben niet uitgewoond!
dat zeker!quote:
En op de vorige pagina had je nog een hete nacht gehad.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat zeker!
maar ik heb ook echt geen vunzige dingen gedaan hoor vanacht!ik weet prima wat ik doe ook als ik gedronken heb en herinner me ook altijd alles nog
![]()
Ik ga toch niet nog een derde maken hoor, dan eet VW me vast opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En op de vorige pagina had je nog een hete nacht gehad.
Aan de andere kant: BrEeZaH's vinden natuurlijk niet zo snel iets vunzig als weldenkende mensen.
Jammer dat dit topic bijna vol zit trouwens.![]()
Ik uw dank!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:30 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine gaat even off topic en vermeldt hier dat TJDoornbos eengozer is. En KM natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |