Zou je daar problemen mee hebben dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou je daar problemen mee hebben dan?
Nou dan, niet zo zeuren wijfquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:38 schreef Strychnine het volgende:
Weer wat juweeltjes
(Uit het username topic, ook hier in ONZ)
[..]
[..]
Alleen als we er om kunnen lachenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
word dit een 'quoot-vis-wijfje-topic'??
Helemaal waar, een originele sushi hoer en ik ben er trots op.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Elounda is een sushi dell?Als ik zo naar dat fobo kijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alleen als we er om kunnen lachen![]()
leuk je nieuwe avatar
Volendamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Who cares? Ik zie het helemaal voor me, op vrijdag gaat VW stappen op Urk of Volendam, snuifje, breezers, wilde seks en orgies...voegt iets toe aan Fok, dat normale gezeur over politiek en het nieuws, mensen die willen dat je posts ergens op slaan, telkens je taal verbeteren, doodmoe wordt je d'r van!
Ja ik ben aan het oefenen voor vieze ouwe man, nou en!
Ik wil als de tijd komt niet onvoorbereid mijn rol ingaan.
Als er niks nuttigs uit iemand ze bek komt stop je er maar wat in...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:12 schreef Viswijfje het volgende:
voor Strychine!!!
ik zie nu dat je m'n tekst uit de vorige topic netjes aan het begin van deze topic hebt gezet!
![]()
GavanBilders, maar laat ons lekker breezers drinken hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
Ben je hier ook al bezig. Ik heb zo'n vermoeden dat jij een of andere kutkloon bentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
Newbiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ben je hier ook al bezig. Ik heb zo'n vermoeden dat jij een of andere kutkloon bent
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef mrdjey het volgende:
nog even over het breezerslet gebeuren,
het wil niet zeggen dat iemand die breezer drinkt per defenitie een breezerslet is?
het is gewoon een uitdrukking geworden voor een bepaald soort dames die je tegenkomt tijdens het uitgaan.
Of jij er dan ondervalt laat ik er dan even buiten aangezien ik je niet ken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Linky het volgende:
Heb je niets te doen ofzo murp? Je hebt op bijna elke post gereageerd =P
Ik wel ik wel!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef mrdjey het volgende:
en trouwens dames die bier drinken vind ik ook maar nix.
maar als je bier drinkt en toch geen bierbuik hebt zien mensen dat aan je, met breezers denken mensen dat je een of andere sloerie bent en je kunt het tegendeel niet laten zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef mrdjey het volgende:
tja als je je er door aangesproken voelt??
anders zou het me niet boeien. Je hebt toch ook de uitdrukking bierbuik? Zou dat dan een belediging zijn voor alle bier drinkers
Wrom niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:21 schreef mrdjey het volgende:
en trouwens dames die bier drinken vind ik ook maar nix.
Ik drink bier zo af en toe maar dat ken je echt niet aan me zien hoor!! In mn FoBo ken je wel zien dat ik pot verf op mn kop gehad hebquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar als je bier drinkt en toch geen bierbuik hebt zien mensen dat aan je, met breezers denken mensen dat je een of andere sloerie bent en je kunt het tegendeel niet laten zien
ik zie geen deuk hoor, was het een klein potje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik drink bier zo af en toe maar dat ken je echt niet aan me zien hoor!! In mn FoBo ken je wel zien dat ik pot verf op mn kop gehad heb![]()
Dan lijkt het me eerder een grote potquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik zie geen deuk hoor, was het een klein potje?
Heel veel zwarter kon ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik zie geen deuk hoor, was het een klein potje?
Ben je juist uitgedeukt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heel veel zwarter kon ik niet![]()
Maar nee heb geen deuk in mn kop
Lam's komen toch om 10 voor 10??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ow dus ik heb straks knakworsten bij de lama's? Of was het een blik soep??
Naar de dorpsdiscoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:25 schreef KritischeMassa het volgende:
een blik tonijn
wel ontopic blijven aub
btw speaking off
waar is vw?
ik heb zin om iemand af te zeiken
dat is dan ABBquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef zainabber het volgende:ja laten we meteen het ABN in Algemeen Beschaafd Breezertaal veranderen.
ja hey ik ben een stumper die vrijdagavond op fok doorbrengtquote:
ik ben dadelijk ook wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja hey ik ben een stumper die vrijdagavond op fok doorbrengt
breezah's moeten mij niet, te lelijk
YWquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Thanx
ja zeg beetje mij hier alleen achter laten........ ik wil breezah's neuken geil in hun reet fisten en dan der armen en benen amputerenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dat is dan ABB
en die maken emissiemeetapparatuur (ja dat is ABN)
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja hey ik weet ook eens wat
doe je meteen zo...niks elfje dus
Als je vis bij haar gaat kopen wilt ze je misschien welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:33 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja zeg beetje mij hier alleen achter laten........ ik wil breezah's neuken geil in hun reet fisten en dan der armen en benen amputeren
ik snap niet dat ze mij niet moeten![]()
![]()
en dan zo een baars in dr aars proppenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als je vis bij haar gaat kopen wilt ze je misschien wel
sjees wat maak ik in je los, ik laat het slechte in mensen boven komenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Het komt door dit topic.
mn arrogantie komt bovendrijven
Je kan altijd nog naar boven lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
sjees wat maak ik in je los, ik laat het slechte in mensen boven komen
ik ben jullie niet waard
het is dat ik op de begane grond zit, anders sprong ik uit het raam
ik heb de oven al op voorverwarmen staanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef zainabber het volgende:
![]()
[..]
Je kan altijd nog naar boven lopen
of als je breezah meeneemt!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als je vis bij haar gaat kopen wilt ze je misschien wel
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ik heb de oven al op voorverwarmen staan
maar dat is ook een goed idee
ik de laatste keer in de discoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:45 schreef postmortum het volgende:
Heeft iemand het al gehad over anuspalingen?
ik hang niet in dat soort plekken, jeweet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
als je nu naar een disco gaat bij mij in de buurt vanavond ook met paling
scheisse...ik dacht nu heb ik beet, serieus oh manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik hang niet in dat soort plekken, jeweet.
hou je van paling?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef Lipton-Anubis het volgende:
De laatste tienermeisjes dreigden met marokkaanse vriendjes en overgrote neherts.
Ken ik er alsnog gezellig bijkomen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
scheisse...ik dacht nu heb ik beet, serieus oh man
ik ben een loser
haal die foto van Piovan hier wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:51 schreef zainabber het volgende:
[..]ja maar je bent niet de enige hoor.
[afbeelding]
Dit is er ook een. Misschien wordt t nog wel wat tussen jullie?
Dat is geen piovan, dat is de prinses van Pireziëquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
haal die foto van Piovan hier weg![]()
pio de draaimolen queenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
haal die foto van Piovan hier weg![]()
ze is wel echt lekker, een lekkerbekkie vergeleken met vwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dat is geen piovan, dat is de prinses van Pirezië
nee doe maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:55 schreef postmortum het volgende:
is de grap: gratenkut al gemaakt?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ze is wel echt lekker, een lekkerbekkie vergeleken met vw
ok gratenkutquote:
Ze lijkt op Jodie Foster!quote:
moet hij haar dadelijk gaan pijpenquote:
Jodie Foster Parent's Planquote:
echt? waar is ze?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
moet hij haar dadelijk gaan pijpen![]()
ik bedoelde niet VW jmaar die Man die op Pio lijkt hierbovenquote:
bizar grappige mop, moet ik onthouden voor maandagquote:
de kutkermisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef zainabber het volgende:
[..]
pirezië lijkt me.
Ja of op de kermis
is mij te breed, ik ga me wel aftrekken op die geile pic, spuit ik op mijn scherm...soort van digi bukake in mijn eentjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef zainabber het volgende:
[..]
pirezië lijkt me.
Ja of op de kermis
Orka's beffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |