Pierre's jaarsalaris komt anders aardig in de buurtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feijenoord 2 miljoen gaat betalen voor spelers.
Ja, dan blijf je dus met spelers als Tiendalli en Kolkka aankomen en zak je alleen maar verder af.quote:Of ze willen zichzelf nog dieper in de schulden brengen. Merk je toch zelf ook wel. Ze zoeken bijna alleen maar naar transfervrije spelers. Spelers die alleen salaris en tekengeld kosten.
Jij snapt het!!!!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, dan blijf je dus met spelers als Tiendalli en Kolkka aankomen en zak je alleen maar verder af.
Ze zitten nu niet in een situatie waar ze miljoenen kunnen uitgeven voor bepalende spelers. Ik weet dat jij Feijenoord graag hogerop ziet komen (wie niet?), maar dat moet niet ten koste gaan van de club zelf.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, dan blijf je dus met spelers als Tiendalli en Kolkka aankomen en zak je alleen maar verder af.
Jansen/Bosz/Woerts moeten nu gewoon zorgen dat Gio komt, van mij part als eigendom van Fortis.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zitten nu niet in een situatie waar ze miljoenen kunnen uitgeven voor bepalende spelers. Ik weet dat jij Feijenoord graag hogerop ziet komen (wie niet?), maar dat moet niet ten koste gaan van de club zelf.
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je dat al niet op kunt brengen kun je net zo goed stoppen....
Dat weet iedereenquote:
Giovanni is natuurlijk voor een club in slecht weer zoals Feyenoord op dit moment gewoon een icoon. Dat houdt ook in dat hij in de sponsorwereld geld waard is. Een Fortis of een Kappa heeft ook weinig aan een Feyenoord wat afzakt naar de middenmoot. Hopelijk kunnen ze inderdaad wat partijen bereid vinden om een extra steentje bij te dragen voor aankopen. Ik denk dat die mogelijkheid er is. Maar zijn er geen partijen toe bereid/achten ze het niet rendabel voor hun zelf, dan komt hij waarschijnlijk nog niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jansen/Bosz/Woerts moeten nu gewoon zorgen dat Gio komt, van mij part als eigendom van Fortis.
Natuurlijk moet dat niet ten koste van de club gaan, Feyenoord is net een beetje uit de schulden aan het komen, dan moet je niet meteen weer 15 miljoen uit gaan geven. Maar Feyenoord moet wel doorhebben dat je moet investeren om winst te maken. En dan niet investeren ala Gullit maar gericht en rustig investeren, en een beetje lef hebben. Zo'n grote club als Feyenoord moet echt wel ergens geld vandaan kunnen halen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zitten nu niet in een situatie waar ze miljoenen kunnen uitgeven voor bepalende spelers.[quote]Nee, maar dat kun je wel langzaam opbouwen. Nu Gio, Bruins en Slory en nog een niet te dure ervaren aankoop halen en je hebt alweer een stap voorruit gezet in vergeken met vorig seizoen.
[quote]
Ik weet dat jij Feijenoord graag hogerop ziet komen (wie niet?), maar dat moet niet ten koste gaan van de club zelf.
Dan heb jij een positievere kijk op zaken dan ik. En je hebt meer vertrouwen in het bestuur, want denk je nu echt dat ze bij Feijenoord weten wat ze doen? Het recente verleden heeft wel uitgewezen dat dit niet het geval is.:')quote:Op zondag 25 maart 2007 23:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat niet ten koste van de club gaan, Feyenoord is net een beetje uit de schulden aan het komen, dan moet je niet meteen weer 15 miljoen uit gaan geven. Maar Feyenoord moet wel doorhebben dat je moet investeren om winst te maken. En dan niet investeren ala Gullit maar gericht en rustig investeren, en een beetje lef hebben. Zo'n grote club als Feyenoord moet echt wel ergens geld vandaan kunnen halen.
Ik vind het positief dat Bosz zegt dat spelers als Kolkka en zelfs Engelaar er niet meer inkomen. Tot in hoeverre die het waar kan maken moet ik nog zien, maar in ieder geval iemand die het doorheeft, want Koeman denkt dat Feyenoord het goed doet als ze 5e worden (met moeite zelfs nog).quote:Op zondag 25 maart 2007 23:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan heb jij een positievere kijk op zaken dan ik. En je hebt meer vertrouwen in het bestuur, want denk je nu echt dat ze bij Feijenoord weten wat ze doen? Het recente verleden heeft wel uitgewezen dat dit niet het geval is.:')
Waar haal jij vandaan dat ze 50 miljoen euro schuld hebben ?quote:Waar haal jij overigens vandaan dat Feijenoord uit de schulden begint te raken? Weet je meer dan ik. 50 miljoen poets je niet even weg.
Elke debiel ziet wel in dat zulke spelers niet thuishoren bij Feijenoord. Dan is het nogal makkelijk om zoiets te zeggen als technisch adviseur.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind het positief dat Bosz zegt dat spelers als Kolkka en zelfs Engelaar er niet meer inkomen. Tot in hoeverre die het waar kan maken moet ik nog zien, maar in ieder geval iemand die het doorheeft, want Koeman denkt dat Feyenoord het goed doet als ze 5e worden (met moeite zelfs nog).
Staat in de papieren.quote:Waar haal jij vandaan dat ze 50 miljoen euro schuld hebben ?Ik zou niet weten waar ze zoveel geld uit aan hebben gegeven dan, want dan waren we wel vaker kampioen geworden de laatste 10 jaar
Bovendien heeft PSV b.v. toch ook een miljoenenschuld?
Zit er dik in.quote:Overigens gaan ze toch de eerste 10 jaar niet dat geld aan dat tyfus-bedrijfje van vd Herik terugbetalen he?
Ik niet. Het is totaal ongeloofwaardig om 8 maanden te werken aan een plan wat niet onderbouwd is. Waar denk je zonder geld goede spelers vandaan te halen die dan in een elftal moeten spelen wat onder hun niveau is? Ik denk dat als we Gio zouden krijgen we al in onze handjes mogen knijpen. Als er dan nog een rechtsback komt, of een goede psycholoog die tiendalli aan het ballen krijgt (heeft toch 2,5 miljoen gekost, kan hem moeilijk voor 150,000 naar rbc sturen....) zijn we klaar voor volgend jaar. Probleem is dan alleen nog het zelfvertrouwen, wat er metquote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind het positief dat Bosz zegt dat spelers als Kolkka en zelfs Engelaar er niet meer inkomen. Tot in hoeverre die het waar kan maken moet ik nog zien, maar in ieder geval iemand die het doorheeft, want Koeman denkt dat Feyenoord het goed doet als ze 5e worden (met moeite zelfs nog).
[..]
Lees maar een paar topics terug.quote:Waar haal jij vandaan dat ze 50 miljoen euro schuld hebben ?Ik zou niet weten waar ze zoveel geld uit aan hebben gegeven dan, want dan waren we wel vaker kampioen geworden de laatste 10 jaar
Bovendien heeft PSV b.v. toch ook een miljoenenschuld?
Overigens gaan ze toch de eerste 10 jaar niet dat geld aan dat tyfus-bedrijfje van vd Herik terugbetalen he?
Ben ik volledig met je eens hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik niet. Het is totaal ongeloofwaardig om 8 maanden te werken aan een plan wat niet onderbouwd is. Waar denk je zonder geld goede spelers vandaan te halen die dan in een elftal moeten spelen wat onder hun niveau is? Ik denk dat als we Gio zouden krijgen we al in onze handjes mogen knijpen. Als er dan nog een rechtsback komt, of een goede psycholoog die tiendalli aan het ballen krijgt (heeft toch 2,5 miljoen gekost, kan hem moeilijk voor 150,000 naar rbc sturen....) zijn we klaar voor volgend jaar. Probleem is dan alleen nog het zelfvertrouwen, wat er metman niet zal komen....
Er is nogal een verschil tussen Coca Cola en Feijenoord. Hij weet duidelijk niet hoe het gaat binnen de voetballerij en is op dit moment meer bezig met het bellen van supporters, dan met het genereren van geld.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je kunt veel over hem zeggen, maar een veel betere financieel directeur vind je niet. Die man heeft bij wereldbedrijven gewerkt....
Als wat? Shirtverkoper ofzo??? Hij is geliefd maar niet omdattie de sterren van de hemel speelde (al was the road to Rotterdam een uitzondering daar speelde erg goed!!)quote:Op maandag 26 maart 2007 09:56 schreef AY het volgende:
Ik zeg Christian Gyan terughalen!
Het is toch fantastisch om te zien hoe hij staat te bidden op het veld?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als wat? Shirtverkoper ofzo??? Hij is geliefd maar niet omdattie de sterren van de hemel speelde (al was the road to Rotterdam een uitzondering daar speelde erg goed!!)
Ik weet nog dat hij een half jaar voordat Feyenoord de UEFA cup won in de Sportweek vertelde dat God hem had verteld dat ze dit jaar de UEFA cup gingen winnen. Handig voor de TOTO wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef AY het volgende:
[..]
Het is toch fantastisch om te zien hoe hij staat te bidden op het veld?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als wat? Shirtverkoper ofzo??? Hij is geliefd maar niet omdattie de sterren van de hemel speelde (al was the road to Rotterdam een uitzondering daar speelde erg goed!!)
Emerton was dat in mijn ogen maar oké. Vind dat Gyan een aardige serie gespeeld heeft in de UEFA Cup en als mens een toevoeging kan zijn voor de jonkies maar vraag me af of hij beter is dan Greene/Tiendalli/Bahia/Leonard.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Gyan is god. Beste rechtsback van de laatste jaren.
[afbeelding]
Emerton was meer een rechtermiddenvelder. Gyan is tot nu toe de beste gebleken van dat rijtje wat je noemt. Tiendalli met zijn kuipvrees.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Emerton was dat in mijn ogen maar oké. Vind dat Gyan een aardige serie gespeeld heeft in de UEFA Cup en als mens een toevoeging kan zijn voor de jonkies maar vraag me af of hij beter is dan Greene/Tiendalli/Bahia/Leonard.
Ik zou niet tegen zijn als Gyan die neuzen vervangt begrijp me aub niet verkeerd maar vraag me af of die beter is @ the moment.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Emerton was meer een rechtermiddenvelder. Gyan is tot nu toe de beste gebleken van dat rijtje wat je noemt. Tiendalli met zijn kuipvrees.Rot dan gelijk op.
Nelissequote:Nelisse naar Feyenoord?
Volgens insiders van Rtv Utrecht keert Robin Nelisse komend seizoen terug bij Feyenoord. De 29 jarige geboren Rotterdammer moet bij de stadionclub Pierre van Hooijdonk opvolgen als pinchitter. Ali Boussaboun wordt mogenlijk in de deal betrokken,Utrecht huurt de overbodige Feyenoorder voor de rest van het seizoen.
Eerder liet Feyenoord trainer Erwin Koeman al weten deze zomer graag twee ervaren spelers te willen halen. Één van die twee aankopen moet een centrumspits worden, als opvolger van Pierre van Hooijdonk. Pi-Air hangt na dit seizoen zijn voetbalschoenen aan de wilgen.
quote:Saied reveals Feyenoord offer
Ismaili midfielder Abdullah Saied revealed on Sunday that he has received an offer to join Dutch side Feyenoord at the end of the season.
"I'm waiting to be given the green light from Ismaili board to begin a new European adventure with Feyenoord," Saied told FilGoal.com.
The 21-year-old has been impressive with Ismaili this season, netting six goals in the Egyptian League to help the Dervishes occupy second place.
Saied was one of the few shining players in the Egyptian Olympic team who were knocked out of the 2008 Beijing Games qualifiers at the hands of Ivory Coast.
Meanwhile, Ismaili have re-scheduled their match against Green Buffalos of Zimbabwe in the first-leg of the Confederation Cup's round of 16.
The game was due to take place on April seventh but the club opted to play it one day later.
Of je nou in 2008 of 2009 kapot gaat doet er ook niet meer toequote:Op maandag 26 maart 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah nog een niet EU speler, die kosten niet zoveel.
Nelisse is iemand die weet hoe het is om in een topsportklimaat te werken.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maaruh erg spijtig die Bosche Bol heeft gelijk.............ennuh wat komt Nelisse doen?
Dat wellicht wel maar ik zie in hem geen breekijzer.....quote:Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Nelisse is iemand die weet hoe het is om in een topsportklimaat te werken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef renz0r het volgende:
Kijk als ze nou is Alvés zouden halen.... Kom op geldschieters, laat je Feyenoordhart zien
Haal dan Voskamp van Excelsior das goedkoper dan Nelisse. Pierre houden kost ook teveel.........Met zijn salaris kan je een club als RBC runnen!!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kom op zeg, houd nou op met Nelisse. Laat Pierre dan nog maar een keer doorgaan of laat een talent instromen.
Oke, toegegeven, hij heeft er dit seizoen al weer 2 in liggen.
Die geldschieters zullen pas ergens geld investeren, wanneer ze te maken hebben met een professioneel bestuur dat weet wat ze doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef renz0r het volgende:
Kijk als ze nou is Alvés zouden halen.... Kom op geldschieters, laat je Feyenoordhart zien
Bosz is er toe in staat om Henk te bellen. Of heeft Van Vossen nog voetbalschoenen.........quote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Die geldschieters zullen pas ergens geld investeren, wanneer ze te maken hebben met een professioneel bestuur dat weet wat ze doen.
Ik ben ervoor om Henk Vos nog een jaar bij Feijenoord te laten spelen.
Alvés gaat voor 10 mil + pas weg, onhaalbaar voor jullie.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef renz0r het volgende:
Haal dan niksquote:Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Haal dan Voskamp van Excelsior das goedkoper dan Nelisse. Pierre houden kost ook teveel.........Met zijn salaris kan je een club als RBC runnen!!
Was een uit de hand gelopen grapquote:Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef Maikalo het volgende:
Komt die italiaan nou nog, of is dat ook weer zo'n vaag gerucht om de schijn op te houden dat je iets kunt halen.![]()
Bron: Feyenoord.nl / FR-Fans.nlquote:Henk Timmer woensdag weer in De Kuip
Datum: 26-03-2007
Henk Timmer heeft het trainingskamp van het Nederlands Elftal in Noordwijk verlaten. De doelman meldt zich woensdag weer bij Feyenoord. Hij reist niet mee naar Slovenië, voor het tweede EK-kwalificatieduel van Oranje in vier dagen. Timmer ontbreekt omdat eerste keus Edwin van der Sar weer volledig fit is verklaard. De aanwezigheid van een derde doelman in de spelergroep is niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |