abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2007 @ 22:50:52 #151
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47656003
Bron: LunaticNews.nl

Naar aanleiding van het volkomen onterechte ontslag van clubicoon Henk Fräser, als ook het volledig doorgeslagen supportersbeleid van Feyenoord ('wij willen een schone omgeving en dús worden kritische doeken niet meer geduld') riepen wij afgelopen week álle Feyenoorders op, om op zondag 8 april De Kuip vól te hangen met protestdoeken.
Ofschoon de club publiekelijk volkomen terecht haar excuses heeft aangeboden aan haar eigen achterban voor de inbeslagname van twee spandoeken bij Feyenoord-Willem II ('we zijn doorgeschoten in ons beleid) neemt dat niet weg, dat de protestactie van 8 april gewoon doorgang zal vinden. Uiteraard beseffen wij, dat Feyenoord alle steun kan gebruiken in de race om de vijfde plaats en dus zal iedereen tijdens de wedstrijd achter de ploeg moeten gaan staan, zal het stadion moeten kolken.

Daarom: Laat op 8 april op correcte maar overduidelijke wijze je afkeur blijken van het ontslag van mede-Feyenoorder Henk Fräser, als ook van het compleet op hol geslagen supportersbeleid van de club, maar vergeet niet de ploeg te steunen.

Op 8 april moet de héle Kuip volhangen én kolken... wie zwijgt stemt toe!
  zondag 25 maart 2007 @ 22:52:24 #152
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47656073
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Feijenoord 2 miljoen gaat betalen voor spelers.
Pierre's jaarsalaris komt anders aardig in de buurt
quote:
Of ze willen zichzelf nog dieper in de schulden brengen. Merk je toch zelf ook wel. Ze zoeken bijna alleen maar naar transfervrije spelers. Spelers die alleen salaris en tekengeld kosten.
Ja, dan blijf je dus met spelers als Tiendalli en Kolkka aankomen en zak je alleen maar verder af.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:54:39 #153
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47656171
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Malibu-06 het volgende:

Ja, dan blijf je dus met spelers als Tiendalli en Kolkka aankomen en zak je alleen maar verder af.
Jij snapt het!!!!!!!!
  zondag 25 maart 2007 @ 22:54:51 #154
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47656180
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Ze zitten nu niet in een situatie waar ze miljoenen kunnen uitgeven voor bepalende spelers. Ik weet dat jij Feijenoord graag hogerop ziet komen (wie niet?), maar dat moet niet ten koste gaan van de club zelf.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 25 maart 2007 @ 22:57:04 #155
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47656300
Als je geld wil uitgeven wat de club niet heeft, moet je supporter worden van een zuid-europese club.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:00:58 #156
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47656498
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze zitten nu niet in een situatie waar ze miljoenen kunnen uitgeven voor bepalende spelers. Ik weet dat jij Feijenoord graag hogerop ziet komen (wie niet?), maar dat moet niet ten koste gaan van de club zelf.
Jansen/Bosz/Woerts moeten nu gewoon zorgen dat Gio komt, van mij part als eigendom van Fortis.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:04:29 #157
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47656670
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Als je dat al niet op kunt brengen kun je net zo goed stoppen....
OK, zullen we maar gelijk stoppen dan...
  zondag 25 maart 2007 @ 23:08:32 #158
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47656840
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Jij snapt het!!!!!!!!
Dat weet iedereen
probleem is dat jullie 2 het juist NIET snappen

De vraag is dan ook niet of gio 2mio waard is, maar of Feyenoord het zich kan veroorloven spelers van 2 mio te kopen, ongeacht hun kwaliteit. Ik denk dat dat nog net kan.
Als hij 5mio moet kosten is hij het ook ruim waard, maar dat zou niet mogelijk zijn denk ik. Lijkt me dat die gasten, hoe mongeaul ze ook wel niet zijn, ook wel snappen dat ze bergen zullen moeten verplaatsen en gewoon zorgen dat er een paar miljoen vrijkomt, anders komen we nooit verder, halen we nooit CL, komt er nooit meer geld voor groei etc.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:13:02 #159
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47657046
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:00 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Jansen/Bosz/Woerts moeten nu gewoon zorgen dat Gio komt, van mij part als eigendom van Fortis.
Giovanni is natuurlijk voor een club in slecht weer zoals Feyenoord op dit moment gewoon een icoon. Dat houdt ook in dat hij in de sponsorwereld geld waard is. Een Fortis of een Kappa heeft ook weinig aan een Feyenoord wat afzakt naar de middenmoot. Hopelijk kunnen ze inderdaad wat partijen bereid vinden om een extra steentje bij te dragen voor aankopen. Ik denk dat die mogelijkheid er is. Maar zijn er geen partijen toe bereid/achten ze het niet rendabel voor hun zelf, dan komt hij waarschijnlijk nog niet.

Daarbij is overigens heel de discussie voorbarig; als je hem bijvoorbeeld gister na NL-11 zag, had je aan z'n manier van formuleren gemerkt dat hij gewoon aan de bak hoopt te komen in Spanje. Pas als hij geen redelijke kans heeft om 20+ wedstrijden te spelen zal hij gaan nadenken over Feyenoord, en zelfs dan is het nog niet zo zeker.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:29:36 #160
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47657705
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze zitten nu niet in een situatie waar ze miljoenen kunnen uitgeven voor bepalende spelers.[quote]Nee, maar dat kun je wel langzaam opbouwen. Nu Gio, Bruins en Slory en nog een niet te dure ervaren aankoop halen en je hebt alweer een stap voorruit gezet in vergeken met vorig seizoen.
[quote]
Ik weet dat jij Feijenoord graag hogerop ziet komen (wie niet?), maar dat moet niet ten koste gaan van de club zelf.
Natuurlijk moet dat niet ten koste van de club gaan, Feyenoord is net een beetje uit de schulden aan het komen, dan moet je niet meteen weer 15 miljoen uit gaan geven. Maar Feyenoord moet wel doorhebben dat je moet investeren om winst te maken. En dan niet investeren ala Gullit maar gericht en rustig investeren, en een beetje lef hebben. Zo'n grote club als Feyenoord moet echt wel ergens geld vandaan kunnen halen.

Het rijtje spelers dat deze zomer gehaald is, in die categorie mag NOOIT meer gescout gaan worden.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:34:02 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47657876
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:29 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat niet ten koste van de club gaan, Feyenoord is net een beetje uit de schulden aan het komen, dan moet je niet meteen weer 15 miljoen uit gaan geven. Maar Feyenoord moet wel doorhebben dat je moet investeren om winst te maken. En dan niet investeren ala Gullit maar gericht en rustig investeren, en een beetje lef hebben. Zo'n grote club als Feyenoord moet echt wel ergens geld vandaan kunnen halen.
Dan heb jij een positievere kijk op zaken dan ik. En je hebt meer vertrouwen in het bestuur, want denk je nu echt dat ze bij Feijenoord weten wat ze doen? Het recente verleden heeft wel uitgewezen dat dit niet het geval is.:')

Waar haal jij overigens vandaan dat Feijenoord uit de schulden begint te raken? Weet je meer dan ik. 50 miljoen poets je niet even weg.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 25 maart 2007 @ 23:39:39 #162
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47658113
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan heb jij een positievere kijk op zaken dan ik. En je hebt meer vertrouwen in het bestuur, want denk je nu echt dat ze bij Feijenoord weten wat ze doen? Het recente verleden heeft wel uitgewezen dat dit niet het geval is.:')
Ik vind het positief dat Bosz zegt dat spelers als Kolkka en zelfs Engelaar er niet meer inkomen. Tot in hoeverre die het waar kan maken moet ik nog zien, maar in ieder geval iemand die het doorheeft, want Koeman denkt dat Feyenoord het goed doet als ze 5e worden (met moeite zelfs nog).
quote:
Waar haal jij overigens vandaan dat Feijenoord uit de schulden begint te raken? Weet je meer dan ik. 50 miljoen poets je niet even weg.
Waar haal jij vandaan dat ze 50 miljoen euro schuld hebben ? Ik zou niet weten waar ze zoveel geld uit aan hebben gegeven dan, want dan waren we wel vaker kampioen geworden de laatste 10 jaar Bovendien heeft PSV b.v. toch ook een miljoenenschuld?

Overigens gaan ze toch de eerste 10 jaar niet dat geld aan dat tyfus-bedrijfje van vd Herik terugbetalen he?
  zondag 25 maart 2007 @ 23:50:06 #163
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47658510
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik vind het positief dat Bosz zegt dat spelers als Kolkka en zelfs Engelaar er niet meer inkomen. Tot in hoeverre die het waar kan maken moet ik nog zien, maar in ieder geval iemand die het doorheeft, want Koeman denkt dat Feyenoord het goed doet als ze 5e worden (met moeite zelfs nog).
Elke debiel ziet wel in dat zulke spelers niet thuishoren bij Feijenoord. Dan is het nogal makkelijk om zoiets te zeggen als technisch adviseur.
quote:
Waar haal jij vandaan dat ze 50 miljoen euro schuld hebben ? Ik zou niet weten waar ze zoveel geld uit aan hebben gegeven dan, want dan waren we wel vaker kampioen geworden de laatste 10 jaar Bovendien heeft PSV b.v. toch ook een miljoenenschuld?
Staat in de papieren.

Kijk eens naar dit seizoen. Feijenoord heeft ruim 9 miljoen uitgegeven aan spelers. Psv nog net geen 8 en zie waar zij staan. Voor psv is zo een schuld niet zo een probleem, gezien de inkomsten die ze elk jaar weer genereren uit de C(?)L. Ze hebben het kapitaal ook op het veld staan, Feijenoord heeft dat niet. Psv staat er dan ook vele malen beter voor dan Feijenoord.
quote:
Overigens gaan ze toch de eerste 10 jaar niet dat geld aan dat tyfus-bedrijfje van vd Herik terugbetalen he?
Zit er dik in.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 25 maart 2007 @ 23:50:54 #164
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47658536
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

[..]
Ik niet. Het is totaal ongeloofwaardig om 8 maanden te werken aan een plan wat niet onderbouwd is. Waar denk je zonder geld goede spelers vandaan te halen die dan in een elftal moeten spelen wat onder hun niveau is? Ik denk dat als we Gio zouden krijgen we al in onze handjes mogen knijpen. Als er dan nog een rechtsback komt, of een goede psycholoog die tiendalli aan het ballen krijgt (heeft toch 2,5 miljoen gekost, kan hem moeilijk voor 150,000 naar rbc sturen....) zijn we klaar voor volgend jaar. Probleem is dan alleen nog het zelfvertrouwen, wat er met man niet zal komen....
quote:

Lees maar een paar topics terug.
  maandag 26 maart 2007 @ 00:10:27 #165
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_47659150
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:50 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ik niet. Het is totaal ongeloofwaardig om 8 maanden te werken aan een plan wat niet onderbouwd is. Waar denk je zonder geld goede spelers vandaan te halen die dan in een elftal moeten spelen wat onder hun niveau is? Ik denk dat als we Gio zouden krijgen we al in onze handjes mogen knijpen. Als er dan nog een rechtsback komt, of een goede psycholoog die tiendalli aan het ballen krijgt (heeft toch 2,5 miljoen gekost, kan hem moeilijk voor 150,000 naar rbc sturen....) zijn we klaar voor volgend jaar. Probleem is dan alleen nog het zelfvertrouwen, wat er met man niet zal komen....
Ben ik volledig met je eens hoor. Maar het gaat erom dat Bosz het in ieder geval aangeeft. Dat hoor ik liever dan "we moeten realistisch zijn, met dit team mogen we in onze handjes knijpen met de 5e plek".
Hoe ie het op gaat lossen moet ik ook nog zien, maar in Woerts (ook al is het een lul) heb ik wel redelijk wat vertrouwen dat ie ergens wat geld los gaat krijgen. Je kunt veel over hem zeggen, maar een veel betere financieel directeur vind je niet. Die man heeft bij wereldbedrijven gewerkt....

Bruins, Gio, Slory en nog een goede aankoop uit de helikopter en Koeman weg, en ik ben voorlopig wel aardig tevreden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Malibu-06 op 26-03-2007 00:18:39 ]
  maandag 26 maart 2007 @ 09:03:13 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47662799
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]
Je kunt veel over hem zeggen, maar een veel betere financieel directeur vind je niet. Die man heeft bij wereldbedrijven gewerkt....
Er is nogal een verschil tussen Coca Cola en Feijenoord. Hij weet duidelijk niet hoe het gaat binnen de voetballerij en is op dit moment meer bezig met het bellen van supporters, dan met het genereren van geld.

Ze roepen de problemen ook allemaal over zichzelf af, door de supporters constant tegen zichzelf in het harnas te jagen. Het hoeft allemaal niet zo moeizaam te gaan. Laat ze gewoon hun werk goed doen, dan zal je van ons ook minder last hebben. Fraser weg is een voorbeeld van hoe het niet moet.
Elite
Tegen TTIP
pi_47663757
Ik zeg Christian Gyan terughalen!
  maandag 26 maart 2007 @ 10:31:08 #168
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47664430
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:56 schreef AY het volgende:
Ik zeg Christian Gyan terughalen!
Als wat? Shirtverkoper ofzo??? Hij is geliefd maar niet omdattie de sterren van de hemel speelde (al was the road to Rotterdam een uitzondering daar speelde erg goed!!)
pi_47664914
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als wat? Shirtverkoper ofzo??? Hij is geliefd maar niet omdattie de sterren van de hemel speelde (al was the road to Rotterdam een uitzondering daar speelde erg goed!!)
Het is toch fantastisch om te zien hoe hij staat te bidden op het veld?
pi_47665143
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef AY het volgende:

[..]

Het is toch fantastisch om te zien hoe hij staat te bidden op het veld?
Ik weet nog dat hij een half jaar voordat Feyenoord de UEFA cup won in de Sportweek vertelde dat God hem had verteld dat ze dit jaar de UEFA cup gingen winnen. Handig voor de TOTO wel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47666028
Dat was een mooi beeld ja. Zag je hem staan bidden op het veld met op de achtergrond een vuurzee aan fakkels
  maandag 26 maart 2007 @ 11:27:01 #172
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47666047
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Gyan is god. Beste rechtsback van de laatste jaren.

Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 maart 2007 @ 11:53:40 #173
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47666981
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Gyan is god. Beste rechtsback van de laatste jaren.

[afbeelding]

Emerton was dat in mijn ogen maar oké. Vind dat Gyan een aardige serie gespeeld heeft in de UEFA Cup en als mens een toevoeging kan zijn voor de jonkies maar vraag me af of hij beter is dan Greene/Tiendalli/Bahia/Leonard.

Maar zijn wedstrijdmentaliteit is een toonbeeld voor vele!!

Gyan met condoom op zn kop
  maandag 26 maart 2007 @ 11:54:09 #174
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47666994
"Dirk Kuijt was zaterdag in zijn eigen Kuip de onomstreden man van de wedstrijd"
Nijnatten
Algemeen Dagblad
  maandag 26 maart 2007 @ 11:56:28 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47667053
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Emerton was dat in mijn ogen maar oké. Vind dat Gyan een aardige serie gespeeld heeft in de UEFA Cup en als mens een toevoeging kan zijn voor de jonkies maar vraag me af of hij beter is dan Greene/Tiendalli/Bahia/Leonard.
Emerton was meer een rechtermiddenvelder. Gyan is tot nu toe de beste gebleken van dat rijtje wat je noemt. Tiendalli met zijn kuipvrees. Rot dan gelijk op.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 maart 2007 @ 12:03:20 #176
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47667248
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Emerton was meer een rechtermiddenvelder. Gyan is tot nu toe de beste gebleken van dat rijtje wat je noemt. Tiendalli met zijn kuipvrees. Rot dan gelijk op.
Ik zou niet tegen zijn als Gyan die neuzen vervangt begrijp me aub niet verkeerd maar vraag me af of die beter is @ the moment.

Emerton was idd meer voor opt middenveld maar speelde ook erg sterk als Back met bijv 2 goals tegen Roda('02) en NEC ('00 of net '01)
  maandag 26 maart 2007 @ 12:34:32 #177
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_47668298
Emerton
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_47668680
quote:
Nelisse naar Feyenoord?

Volgens insiders van Rtv Utrecht keert Robin Nelisse komend seizoen terug bij Feyenoord. De 29 jarige geboren Rotterdammer moet bij de stadionclub Pierre van Hooijdonk opvolgen als pinchitter. Ali Boussaboun wordt mogenlijk in de deal betrokken,Utrecht huurt de overbodige Feyenoorder voor de rest van het seizoen.
Eerder liet Feyenoord trainer Erwin Koeman al weten deze zomer graag twee ervaren spelers te willen halen. Één van die twee aankopen moet een centrumspits worden, als opvolger van Pierre van Hooijdonk. Pi-Air hangt na dit seizoen zijn voetbalschoenen aan de wilgen.
Nelisse
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47668759
quote:
Saied reveals Feyenoord offer

Ismaili midfielder Abdullah Saied revealed on Sunday that he has received an offer to join Dutch side Feyenoord at the end of the season.

"I'm waiting to be given the green light from Ismaili board to begin a new European adventure with Feyenoord," Saied told FilGoal.com.

The 21-year-old has been impressive with Ismaili this season, netting six goals in the Egyptian League to help the Dervishes occupy second place.

Saied was one of the few shining players in the Egyptian Olympic team who were knocked out of the 2008 Beijing Games qualifiers at the hands of Ivory Coast.

Meanwhile, Ismaili have re-scheduled their match against Green Buffalos of Zimbabwe in the first-leg of the Confederation Cup's round of 16.

The game was due to take place on April seventh but the club opted to play it one day later.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47670187
Ah nog een niet EU speler, die kosten niet zoveel.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:32:30 #181
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47670258
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah nog een niet EU speler, die kosten niet zoveel.
Of je nou in 2008 of 2009 kapot gaat doet er ook niet meer toe

Maaruh erg spijtig die Bosche Bol heeft gelijk.............ennuh wat komt Nelisse doen?
  maandag 26 maart 2007 @ 13:58:29 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47671107
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]
Maaruh erg spijtig die Bosche Bol heeft gelijk.............ennuh wat komt Nelisse doen?
Nelisse is iemand die weet hoe het is om in een topsportklimaat te werken.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 maart 2007 @ 14:01:27 #183
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47671212
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Nelisse is iemand die weet hoe het is om in een topsportklimaat te werken.
Dat wellicht wel maar ik zie in hem geen breekijzer.....
pi_47671261
Nelisse
pi_47671558
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
nog zo'n tropische islamitische verrassing
pi_47671596
Kijk als ze nou is Alvés zouden halen.... Kom op geldschieters, laat je Feyenoordhart zien
  maandag 26 maart 2007 @ 14:18:10 #187
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47671710
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef renz0r het volgende:
Kijk als ze nou is Alvés zouden halen.... Kom op geldschieters, laat je Feyenoordhart zien
  maandag 26 maart 2007 @ 14:24:34 #188
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47671895
kansloos die egyptenaar
pi_47672715
Kom op zeg, houd nou op met Nelisse. Laat Pierre dan nog maar een keer doorgaan of laat een talent instromen .

Oke, toegegeven, hij heeft er dit seizoen al weer 2 in liggen .
  maandag 26 maart 2007 @ 14:52:37 #190
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47672876
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kom op zeg, houd nou op met Nelisse. Laat Pierre dan nog maar een keer doorgaan of laat een talent instromen .

Oke, toegegeven, hij heeft er dit seizoen al weer 2 in liggen .
Haal dan Voskamp van Excelsior das goedkoper dan Nelisse. Pierre houden kost ook teveel.........Met zijn salaris kan je een club als RBC runnen!!
  maandag 26 maart 2007 @ 14:57:08 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47673044
quote:
Die geldschieters zullen pas ergens geld investeren, wanneer ze te maken hebben met een professioneel bestuur dat weet wat ze doen.

Ik ben ervoor om Henk Vos nog een jaar bij Feijenoord te laten spelen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 26 maart 2007 @ 14:57:28 #192
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_47673061
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:45 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Nelisse
Net zoals Buys een echte feijenoorder , zelfde kwaliteit ook
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 26 maart 2007 @ 15:06:10 #193
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47673408
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Die geldschieters zullen pas ergens geld investeren, wanneer ze te maken hebben met een professioneel bestuur dat weet wat ze doen.

Ik ben ervoor om Henk Vos nog een jaar bij Feijenoord te laten spelen.
Bosz is er toe in staat om Henk te bellen. Of heeft Van Vossen nog voetbalschoenen.........
  maandag 26 maart 2007 @ 16:08:09 #194
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_47675897
quote:
Alvés gaat voor 10 mil + pas weg, onhaalbaar voor jullie.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_47675940
Staat niet voor niks een oproep voor geldschieters bij.
pi_47678842
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:52 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Haal dan Voskamp van Excelsior das goedkoper dan Nelisse. Pierre houden kost ook teveel.........Met zijn salaris kan je een club als RBC runnen!!
Haal dan niks . Zo blijf je toch bezig? Dweilen met de kraan open heet dat.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:11:33 #197
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_47680297
Komt die italiaan nou nog, of is dat ook weer zo'n vaag gerucht om de schijn op te houden dat je iets kunt halen.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_47680450
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:11 schreef Maikalo het volgende:
Komt die italiaan nou nog, of is dat ook weer zo'n vaag gerucht om de schijn op te houden dat je iets kunt halen.
Was een uit de hand gelopen grap
pi_47680516
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:16 schreef renz0r het volgende:

[..]

Was een uit de hand gelopen grap
pi_47680523
quote:
Henk Timmer woensdag weer in De Kuip

Datum: 26-03-2007

Henk Timmer heeft het trainingskamp van het Nederlands Elftal in Noordwijk verlaten. De doelman meldt zich woensdag weer bij Feyenoord. Hij reist niet mee naar Slovenië, voor het tweede EK-kwalificatieduel van Oranje in vier dagen. Timmer ontbreekt omdat eerste keus Edwin van der Sar weer volledig fit is verklaard. De aanwezigheid van een derde doelman in de spelergroep is niet nodig.
Bron: Feyenoord.nl / FR-Fans.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')