kan je dat niet voorstellen zeker (sorry)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:42 schreef denthemen het volgende:
hij zal het wel gezegt hebben maar het rennen naar de metro
hebben jullie nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef denthemen het volgende:
metro is te min voor mij hehe
Klopt, erg vreemd. Kan de link niet echt leggen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet niet of het op tv was maar Wimpie Jansen zat met Wenger op de tribune (ik zat er 2 rijen onder) en zag ze nog in de Guus Broxzaal.
Ik zou er ook niks achter zoeken...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt, erg vreemd. Kan de link niet echt leggen eerlijk gezegd.
Walgelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik was paar uur terug op centraal en sommige joden waren niet blij met mn Feyenoordshirt............heb ze ff gevraagd wat ze dan in Rotterdam doen als ze anti ons zijn........stelletje klapmongolen!!
Als het waar is van die Italiaan is het goed nieuws. Is het niet waar dan is het een slechte grap!
zat je op de rode stoelen ?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet niet of het op tv was maar Wimpie Jansen zat met Wenger op de tribune (ik zat er 2 rijen onder) en zag ze nog in de Guus Broxzaal.
Jij gelooft ook nog in Ajax dus aan jouw besteed ik verder geen tijd harryquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:42 schreef denthemen het volgende:
hij zal het wel gezegt hebben maar het rennen naar de metro
Wim Jansen: "De Guzman is talented, but not Jewish.. You can have him for 750.000 euros"quote:Op zondag 25 maart 2007 11:23 schreef Happel het volgende:
Misschien waren ze wel aan het onderhandelen over de Guzman.
Ja. Als ik naar het Nederlands elftal ga wil ik wel naast de deur parkeren, het maasgebouw in en afsgescheiden blijven van het gewone debiele oranje volk.quote:
Je hoeft dat toch niet te pikkenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Walgelijkdie joden mogen wel lekker in hun eigen shirtjes in de Kuip zitten, maar als je notabene in je eigen stadion in een Feyenoord-shirt zit krijg je kritiek
vreselijk volk ook
![]()
![]()
Ik had nog gehoopt op een goal van Roemenie
De Coolsingel stond vol... maar niet met Feijenoordersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
En daarom vind ik het altijd wel leuk als Nederland in de Kuip speelt.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt, erg vreemd. Kan de link niet echt leggen eerlijk gezegd.
denk dat barca een transfer wel gunt voor low prijs aan zijn jeugdliefdequote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Steve_I. het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik vorig jaar had gelezen dat er in v Bronckhorst z'n nieuwe contract een clausule van 25 miljoen stond
Niet alsof ze dat gaan vragen als ze hem nog weinig in zetten en hij wil graag naar Feyenoord terug, maar al vragen ze 20% dan is 't nog niet betaalbaar
Wat hebben ze daar nog meer lopen voor linksback buiten sylvinho dan? Ze zullen niet blij zijn als ze een goede back-up voor drie keer geen drol moeten laten gaan en een speler er bij moeten halen van 25 mio.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
denk dat barca een transfer wel gunt voor low prijs aan zijn jeugdliefde![]()
Wordt volgens mij meestal op een andere positie gebruikt>? Zou opzich wel kunnen overigens, heb je gelijk in... Maar dan nog, zullen ze de selectie zo breed mogelijk willen houden neem ik aan... Al is het misschien ook eens tijd voor wat vernieuwingen daar, dit seizoen draait niet zoals het zou moeten....quote:Op zondag 25 maart 2007 18:49 schreef Sloggi het volgende:
Zambrotta loopt ook nog rond bij Barça.
25 miljoen voor een contract dat nog 1, hoogstens 2 jaar doorloopt?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Steve_I. het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik vorig jaar had gelezen dat er in v Bronckhorst z'n nieuwe contract een clausule van 25 miljoen stond
Niet alsof ze dat gaan vragen als ze hem nog weinig in zetten en hij wil graag naar Feyenoord terug, maar al vragen ze 20% dan is 't nog niet betaalbaar
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 19:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
25 miljoen voor een contract dat nog 1, hoogstens 2 jaar doorloopt?![]()
Dit jaar ook al aardig ver, houdt in 50 miljoen in 3 jaar. Niet onlogisch dat we mijlenver op ze achterlopen. CL is gewoon essentieel. (net als een beter bestuur overigens).quote:De inkomsten uit de Champions League, recettes en kwalificatiepremies, daalden met 6,1 miljoen euro naar 14,9 miljoen. Deze afname is het gevolg van de uitschakeling in de achtste finales door Olympique Lyon, terwijl het seizoen ervoor dat pas gebeurde in de halve finales door AC Milan.
clubbed to death van Rob Douganquote:Op zondag 25 maart 2007 19:43 schreef Steve_I. het volgende:
even een totaal offtopic vraagje![]()
http://www.telesport.nl/v(...)het_voetbalveld.html
weet iemand wat dat voor muziekje is?![]()
Benieuwd waar we die 2 miljoen vandaan halen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Gio komt gewoon voor weinig hooguit 2 miljoen denk ik. Meer is een substantiele reserve met een contract van een jaar niet waard lijkt meEn desnoods doen we ons bestuur erbij kado!!
Ja dat moet je aan de hoge heren vragen ik kan niet in de financiën kijken. Maar mag toch wel godvruchtig hopen dat Gio komt!!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Benieuwd waar we die 2 miljoen vandaan halen.
Als hij veel meer moet kosten komt ie nog niet, zo simpelquote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Gio komt gewoon voor weinig hooguit 2 miljoen denk ik. Meer is een substantiele reserve met een contract van een jaar niet waard lijkt meEn desnoods doen we ons bestuur erbij kado!!
We kunnen na 8 april de spandoeken verkopen voor het goede doelquote:Op zondag 25 maart 2007 21:03 schreef Steve_I. het volgende:
Denk dat we voor het bestuur nog paar miljoen bij mogen betalen om ze kwijt te raken![]()
Ik DENK dat 2 miljoen nog wel haalbaar is, al laat je Gio met een extra reclame-zweetband spelen met super de boer er op ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We kunnen na 8 april de spandoeken verkopen voor het goede doel
Daar hebben we het juist over...........quote:Op zondag 25 maart 2007 21:35 schreef AY het volgende:
Stel dat Gio wel terug komt deze zomer, dan moet Feyenoord toch z'n contract afkopen ofzo? Dat zouden ze toch nooit kunnen betalen...
O sorryquote:Op zondag 25 maart 2007 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Daar hebben we het juist over...........
Als je dat al niet op kunt brengen kun je net zo goed stoppen....quote:Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feijenoord 2 miljoen gaat betalen voor spelers. Of ze willen zichzelf nog dieper in de schulden brengen. Merk je toch zelf ook wel. Ze zoeken bijna alleen maar naar transfervrije spelers. Spelers die alleen salaris en tekengeld kosten.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je dat al niet op kunt brengen kun je net zo goed stoppen....
Je wilt Gio toch niet met het nivo van bijv Tiendalli en Leonard vergelijken........die zijn geen 2 milj waard (sterker nog je moet geld bij krijgen). Gio is 2 milj wel waard in feite!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feijenoord 2 miljoen gaat betalen voor spelers. Of ze willen zichzelf nog dieper in de schulden brengen. Merk je toch zelf ook wel. Ze zoeken bijna alleen maar naar transfervrije spelers. Spelers die alleen salaris en tekengeld kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |