quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo onvriendlijk tegen JJ he!!!![]()
Edit: alweer opgelost...
Ik lust 'm ook welquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand de laatste stroopwafel?heb er nu al een heel pakje door heen ...
ben misselijk en moet straks ook nog eten.
Tssssssssss. je was me voor...quote:
speaking of which...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Phoe! Had ik bijna alweer zo'n vreselijke thee
-straf
gekregen!
![]()
Le waffel du stroop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Tssssssssss. je was me voor...![]()
Wat is stroopwafel in het Frans eigenlijk??![]()
Ik zt er idd er over na te denken.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Phoe! Had ik bijna alweer zo'n vreselijke thee
-straf
gekregen!
![]()
kennen ze niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Tssssssssss. je was me voor...![]()
Wat is stroopwafel in het Frans eigenlijk??![]()
ja...ik ben ook benieuwd....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
speaking of which...
hoe is het daar mee afgelopen??
![]()
quote:
Dus Kuukske heeft gelijk...quote:
Ik ben nog bezig. Voor Zondag 18.00uur toch?quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Voor Zondag 18.00uur toch?![]()
wie zegt hier dat jullie aardig tegen me moeten zijn....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ja hallo.... er wordt hier ook nog gewerkt hoor.....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef cablegunmaster het volgende:
als het om eten gaat zijn jullie meteen van de partijzo ken ik jullie fokkers wel weer
Waaaaaaaat, je hebt die 5 bakkies nog niet eens op...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Voor Zondag 18.00uur toch?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je er niet van af...
![]()
misschien als je heel lief bent....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen we het daar maandag over hebben?
![]()
![]()
![]()
Ik hoor niets....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wie zegt hier dat jullie aardig tegen me moeten zijn.......
![]()
Dus 15/48 = 0.3125 bakkies per uur....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Waaaaaaaat, je hebt die 5 bakkies nog niet eens op...![]()
Bij deze verhoog ik je straf naar 15 bakkies, op te drinken door Papier, vòòr zaterdagmiddag 5 uur....![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Waaaaaaaat, je hebt die 5 bakkies nog niet eens op...![]()
Bij deze verhoog ik je straf naar 15 bakkies, op te drinken door Papier, vòòr zaterdagmiddag 5 uur....![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
typisch mannelijke reaktie...![]()
je bent wel erg hard....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dus 15/48 = 0.3125 bakkies per uur....
Tsssss, kom je er nog goed vanaf.... slechts 1 bakkie per 3 uur gemiddeld......
![]()
weet jij dat niet meer dan.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ohhh, en waarvoor was die straf ook al weer?
![]()
Ik ga nu in ieder gaval heel lief naar huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien als je heel lief bent....![]()
papier heeft straf gekregen...maar heeft het blijkbaar nog niet uitgevoerd....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik weten waat ging dit over wat heeft hij dan gedaan :s dat hij het verdiend om zoveel te zuipen ?
doedoei...veel plezier vanaaf....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga nu in ieder gaval heel lief naar huis![]()
![]()
Tot morgen, koffie-fokkers!![]()
oooooooooooooohooooooooooo wanneer? waardoor? heeft hij koffie verafschuwt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
papier heeft straf gekregen...maar heeft het blijkbaar nog niet uitgevoerd....![]()
eerlijk gezgd weet ik het echt niet meer....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oooooooooooooohooooooooooo wanneer? waardoor? heeft hij koffie verafschuwt?![]()
doei OA, heel veel plezier dan vanaaf...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef OA het volgende:
Koffieleuten,
Ik leg bij deze m'n werk neer en vertrek richting huis!![]()
Vanavond zal ik niet kunnen deelnemen aan de SC, vanwege bezoek![]()
Heel misschien laat op de avond en anders morgenochtend ben ik weer van de partij!!![]()
Tot in deel 25/26![]()
De groeten,
OA![]()
![]()
Doeiquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doei OA, heel veel plezier dan vanaaf...![]()
![]()
![]()
![]()
is goed..ik doe mijn best....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Doei![]()
Hou ze allemaal een beetje in toom aub!!![]()
Anders moet ik de volgende keer zoveel bijlezen...![]()
dus we geven iemand straf maar je weet niet waarom ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezgd weet ik het echt niet meer.......maar het gaat erom dat hij het wel moet doen....
![]()
Nou... Dat denk ik nietquote:
Ook lekker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet vanavond spul van de Bakker Bart. Pizza , panini's etc.
Pasta is toch ook wel lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
Fuck de Mac, Bakker Bart![]()
Ik heb al gegeten, pasta
Was op zich wel te eten, maar heb liever iets met hamburger ofzo.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Was op zich wel te eten, maar heb liever iets met hamburger ofzo.![]()
6 uur is toch een mooie tijd lijkt me, het begin van de avondquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
Nou, weer terug met m'n PSP bus
Nu eerst even (veel te vroeg) eten.
Nah, meestal eet ik een uur of anderhalf later.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef crossover het volgende:
[..]
6 uur is toch een mooie tijd lijkt me, het begin van de avond
* crossover gaat zo hardlopen
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niks voor mij ? over gelaten![]()
Volgende keer dan maarquote:
Dude jij bent echt vaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Volgende keer dan maardan krijgt iedereen uit dit forum 1 zelfs nieuwkomers maar jij niet .
![]()
en laleen maar omdat je niet aardig genoeg bent om er niet 1 over te laten.
mss als je een bakje zetdan wel weer
Uhm. Ja. Juist.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Volgende keer dan maardan krijgt iedereen uit dit forum 1 zelfs nieuwkomers maar jij niet .
![]()
en laleen maar omdat je niet aardig genoeg bent om er niet 1 over te laten.
mss als je een bakje zetdan wel weer
nee ben prettig gestoord ,quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
Dag boem
Je komt toch wel terug he
[..]
Dude jij bent echt vaag
Heb je aan papa's medicijnen gezeten?
klein beetje iedereeen was weg ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef erkel het volgende:
De één gaat, de ander komt![]()
Ow ik verbreek de stilte![]()
Mag hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef erkel het volgende:
De één gaat, de ander komt![]()
Ow ik verbreek de stilte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Je kunt mij wel ff helpen hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef eer-ik het volgende:
succes
Ik moet even een bezigheid vinden voor 3 kwartier, dan meot ik weer weg.
Tijd kan zooo langzaam gaan af en toe..
Ik wacht wel even op m'n macbook, daar zit een webcam ingebouwdquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ga animated gifjes maken!
Ik heb net een webcam gekocht
[afbeelding]
Ja let niet op m'n haar, net uit bad
wat moet je nou weer maken dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je kunt mij wel ff helpen hoor
33 minutes and counting.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
Goeiendag weerWat heb ik allemaal gemist? half 22, heel 23 en half 24...
Tentamen ging redelijk, doch had imho beter gekund. naja.
Vanmiddag lekker gekoffied, met een stukske vlaaistrax weer koffiën met vlaai
, daarna bieren
Ik neem eerst koffie, dat smaakt beter bij de vlaaiquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
33 minutes and counting.
Dan gaat ome erik oook weer aan het bier
Ik neem dadelijk denk ik ook maar eventjes een bakkie koffie, al was het alleen maar om de tijd te doden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem eerst koffie, dat smaakt beter bij de vlaai, daarna nog genoeg tijd voor te bieren
Proost!quote:
Cross...wat zit je haar leuk....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ga animated gifjes maken!
Ik heb net een webcam gekocht
[afbeelding]
Ja let niet op m'n haar, net uit bad
Weet ik, weet ik!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Cross...wat zit je haar leuk....![]()
![]()
!!!!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik!
Je bent jaloers hè?
Nooooooooouquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...denk je...!!!...IN YOUR DREAMS BABY....
![]()
![]()
lieve schat....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:35 schreef crossover het volgende:
[..]
NooooooooouJe hebt me gekwetst hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |