quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo onvriendlijk tegen JJ he!!!![]()
Edit: alweer opgelost...
Ik lust 'm ook welquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand de laatste stroopwafel?heb er nu al een heel pakje door heen ...
ben misselijk en moet straks ook nog eten.
Tssssssssss. je was me voor...quote:
speaking of which...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Phoe! Had ik bijna alweer zo'n vreselijke thee
-straf
gekregen!
![]()
Le waffel du stroop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Tssssssssss. je was me voor...![]()
Wat is stroopwafel in het Frans eigenlijk??![]()
Ik zt er idd er over na te denken.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Phoe! Had ik bijna alweer zo'n vreselijke thee
-straf
gekregen!
![]()
kennen ze niet....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Tssssssssss. je was me voor...![]()
Wat is stroopwafel in het Frans eigenlijk??![]()
ja...ik ben ook benieuwd....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
speaking of which...
hoe is het daar mee afgelopen??
![]()
quote:
Dus Kuukske heeft gelijk...quote:
Ik ben nog bezig. Voor Zondag 18.00uur toch?quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Voor Zondag 18.00uur toch?![]()
wie zegt hier dat jullie aardig tegen me moeten zijn....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ja hallo.... er wordt hier ook nog gewerkt hoor.....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef cablegunmaster het volgende:
als het om eten gaat zijn jullie meteen van de partijzo ken ik jullie fokkers wel weer
Waaaaaaaat, je hebt die 5 bakkies nog niet eens op...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig. Voor Zondag 18.00uur toch?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je er niet van af...
![]()
misschien als je heel lief bent....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kunnen we het daar maandag over hebben?
![]()
![]()
![]()
Ik hoor niets....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wie zegt hier dat jullie aardig tegen me moeten zijn.......
![]()
Dus 15/48 = 0.3125 bakkies per uur....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Waaaaaaaat, je hebt die 5 bakkies nog niet eens op...![]()
Bij deze verhoog ik je straf naar 15 bakkies, op te drinken door Papier, vòòr zaterdagmiddag 5 uur....![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Waaaaaaaat, je hebt die 5 bakkies nog niet eens op...![]()
Bij deze verhoog ik je straf naar 15 bakkies, op te drinken door Papier, vòòr zaterdagmiddag 5 uur....![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
typisch mannelijke reaktie...![]()
je bent wel erg hard....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dus 15/48 = 0.3125 bakkies per uur....
Tsssss, kom je er nog goed vanaf.... slechts 1 bakkie per 3 uur gemiddeld......
![]()
weet jij dat niet meer dan.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ohhh, en waarvoor was die straf ook al weer?
![]()
Ik ga nu in ieder gaval heel lief naar huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien als je heel lief bent....![]()
papier heeft straf gekregen...maar heeft het blijkbaar nog niet uitgevoerd....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik weten waat ging dit over wat heeft hij dan gedaan :s dat hij het verdiend om zoveel te zuipen ?
doedoei...veel plezier vanaaf....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga nu in ieder gaval heel lief naar huis![]()
![]()
Tot morgen, koffie-fokkers!![]()
oooooooooooooohooooooooooo wanneer? waardoor? heeft hij koffie verafschuwt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
papier heeft straf gekregen...maar heeft het blijkbaar nog niet uitgevoerd....![]()
eerlijk gezgd weet ik het echt niet meer....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oooooooooooooohooooooooooo wanneer? waardoor? heeft hij koffie verafschuwt?![]()
doei OA, heel veel plezier dan vanaaf...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef OA het volgende:
Koffieleuten,
Ik leg bij deze m'n werk neer en vertrek richting huis!![]()
Vanavond zal ik niet kunnen deelnemen aan de SC, vanwege bezoek![]()
Heel misschien laat op de avond en anders morgenochtend ben ik weer van de partij!!![]()
Tot in deel 25/26![]()
De groeten,
OA![]()
![]()
Doeiquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doei OA, heel veel plezier dan vanaaf...![]()
![]()
![]()
![]()
is goed..ik doe mijn best....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Doei![]()
Hou ze allemaal een beetje in toom aub!!![]()
Anders moet ik de volgende keer zoveel bijlezen...![]()
dus we geven iemand straf maar je weet niet waarom ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerlijk gezgd weet ik het echt niet meer.......maar het gaat erom dat hij het wel moet doen....
![]()
Nou... Dat denk ik nietquote:
Ook lekker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet vanavond spul van de Bakker Bart. Pizza , panini's etc.
Pasta is toch ook wel lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:18 schreef crossover het volgende:
Fuck de Mac, Bakker Bart![]()
Ik heb al gegeten, pasta
Was op zich wel te eten, maar heb liever iets met hamburger ofzo.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Was op zich wel te eten, maar heb liever iets met hamburger ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |