Dude jij bent echt vaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Volgende keer dan maardan krijgt iedereen uit dit forum 1 zelfs nieuwkomers maar jij niet .
![]()
en laleen maar omdat je niet aardig genoeg bent om er niet 1 over te laten.
mss als je een bakje zetdan wel weer
Uhm. Ja. Juist.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Volgende keer dan maardan krijgt iedereen uit dit forum 1 zelfs nieuwkomers maar jij niet .
![]()
en laleen maar omdat je niet aardig genoeg bent om er niet 1 over te laten.
mss als je een bakje zetdan wel weer
nee ben prettig gestoord ,quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
Dag boem
Je komt toch wel terug he
[..]
Dude jij bent echt vaag
Heb je aan papa's medicijnen gezeten?
klein beetje iedereeen was weg ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef erkel het volgende:
De één gaat, de ander komt![]()
Ow ik verbreek de stilte![]()
Mag hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef erkel het volgende:
De één gaat, de ander komt![]()
Ow ik verbreek de stilte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Je kunt mij wel ff helpen hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef eer-ik het volgende:
succes
Ik moet even een bezigheid vinden voor 3 kwartier, dan meot ik weer weg.
Tijd kan zooo langzaam gaan af en toe..
Ik wacht wel even op m'n macbook, daar zit een webcam ingebouwdquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ga animated gifjes maken!
Ik heb net een webcam gekocht
[afbeelding]
Ja let niet op m'n haar, net uit bad
wat moet je nou weer maken dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je kunt mij wel ff helpen hoor
33 minutes and counting.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
Goeiendag weerWat heb ik allemaal gemist? half 22, heel 23 en half 24...
Tentamen ging redelijk, doch had imho beter gekund. naja.
Vanmiddag lekker gekoffied, met een stukske vlaaistrax weer koffiën met vlaai
, daarna bieren
Ik neem eerst koffie, dat smaakt beter bij de vlaaiquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
33 minutes and counting.
Dan gaat ome erik oook weer aan het bier
Ik neem dadelijk denk ik ook maar eventjes een bakkie koffie, al was het alleen maar om de tijd te doden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem eerst koffie, dat smaakt beter bij de vlaai, daarna nog genoeg tijd voor te bieren
Proost!quote:
Cross...wat zit je haar leuk....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ga animated gifjes maken!
Ik heb net een webcam gekocht
[afbeelding]
Ja let niet op m'n haar, net uit bad
Weet ik, weet ik!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Cross...wat zit je haar leuk....![]()
![]()
!!!!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik!
Je bent jaloers hè?
Nooooooooouquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...denk je...!!!...IN YOUR DREAMS BABY....
![]()
![]()
lieve schat....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:35 schreef crossover het volgende:
[..]
NooooooooouJe hebt me gekwetst hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |