quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:11 schreef Orealo het volgende:
Welkom bij het centrale Bleach topic. Deze topic is ontstaan uit Het grote anime/manga topic. Aangezien er daar erg veel gepost wordt over deze anime-serie, is het wel zo handig om een centraal topic voor Bleach te hebben. Gelieve alle posts, discussies etc over Bleach dus voortaan hier posten .
Het verhaal
Kurosaki Ichigo is een 15 jarige student met een speciale gave om geesten te zien. Deze geesten worden Hollows genoemd. Z'n leven veranderde drastisch toen hij de "deathgod" Kuchiki Rukia ontmoette. Rukia haar taak is om verdwaalde zielen (=hollows) terug te sturen naar het hiernamaals, ook wel Soul Society genaamd.
Tijdens een gevecht met een Hollow raakte Rukia ernstig gewond. Ze was genoodzaakt om haar krachten en verantwoordelijkheden te delen met Ichigo. Het verhaal is hiermee pas begonnen...
Links
Officiële Bleach site (Let op! Japans!)
Bleach7
Bleach Portal
Bleach WTF
Bleach community
Vorige Delen :
1
[ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy!
Bleach on!![]()
Je krijgt volgende aflevering gewoon te horen dat die flashback van Madarame zo lang duurde dat ze inmiddels is doodgebloedquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef wdn het volgende:
Deel 118 en Rukia is nog steeds weer ernstig verwond.
Tis wat met die meid
Previews kijk ik bewust nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je krijgt volgende aflevering gewoon te horen dat die flashback van Madarame zo lang duurde dat ze inmiddels is doodgebloed![]()
Op zich vond ik em voor een flashback aflevering best wel wauw. Maar ik ben vergeten de preview voor volgende week te kijken kan iemand me door middel van een spoiler tag even op de hoogte brengen? ^^ alvast bedankt
In de preview zie jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je krijgt volgende aflevering gewoon te horen dat die flashback van Madarame zo lang duurde dat ze inmiddels is doodgebloed![]()
Op zich vond ik em voor een flashback aflevering best wel wauw. Maar ik ben vergeten de preview voor volgende week te kijken kan iemand me door middel van een spoiler tag even op de hoogte brengen? ^^ alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef outcast_within het volgende:
die zankpaktou van de 5th squad healing jochieWas wel mooi heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had echt zoiets van "klote deze aflevering is bijna afgelopen".
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelling voor de volgende 10 afleveringen, alleen maar Showdown...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Oke ze zullen hendig terug komen maar introduceer ze dan later, ik verwacht nu nog 9 afleveringen gebeukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef wdn het volgende:
Zijn ze pleite dan? Die zijn hun kans aan het afwachten denk ik
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef outcast_within het volgende:
die zankpaktou van de 5th squad healing jochieDat van die 12 pettles dacht ik ook. Dat die dan op volle sterkste zou komen juist i.p.v. dat zijn bankai gaat verdwijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die UruruDacht altijd dat het een lame side-character was. Maar ze kan echt iets. Slaat even een Arancar in elkaar.
Over die Viziards: Denk niet dat die weg zijn. Denk zelfs dat die twee op aarde over een aantal afleveringen Ichigo te hulp gaan schieten, nadat die in elkaar wordt getrimd door Grimjawck. Iets doet mij vermoeden dat Viziards en Arancar niet de grootste vrienden zijn.
Wat ik hoop is dat Kenpachi ook naar de aarde komt. Die moet in die Arancar wel een leuke sterke tegenstander zien, waar hij lekker op volle kracht op los kan gaan.![]()
ja idd, net of ze in een soort van 'trance' was daarzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die UruruDacht altijd dat het een lame side-character was. Maar ze kan echt iets. Slaat even een Arancar in elkaar.
SPOILER: zanpaktou healing jochieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja die vaizards die moeten ichigo gewoon ff helpen dat ie die hollow in hem flink in elkaar ragt zodat hij dat masker alleen op zijn eigen wil kan oproepen en dan gaat ie ff aizen in elkaar pleuren en krijgen we ineens een nieuw mega gevaar omdat de serie wegens populariteit toch door moet.
En over Kenpatchi: Ik verwacht dat hij via via iets te horen krijgt, helemaal opgewonden naar aarde gaat en dan net te laat komt en probeert ichigo uit te dagen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hele lijst staat op wikipedia ik weet em ook niet uit mijn kopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef wdn het volgende:
Healing jochie?? Indien jullie Toshiro Hitsugaya bedoelen pas maar op dattie het niet hoort
En hij is captain van het 10de squad (op zijn rug staat een +).
Aizen was van de 5de squad.
1:
-
2:
-
-
3:
-
-
-
10:
+
11:
Is volgensmij squad van kenpachi
Meisje met roze haar
12:
Research devision met die witte kerel die met zijn oren vecht
Zijn dochter
13:
Die witte gast die ziekelijk is
Zijn vice captain is dood
Nope is em ook niet hij heet hanaro of zo ff kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:27 schreef wdn het volgende:
edit:Nee ook niet
zoekt verder
Gevonden: Mizuiro Kojima!
Het schijnt Genocide mode te heten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:18 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ja idd, net of ze in een soort van 'trance' was daarzo
'Danger...'
'Threats are dangerous'
'Threats must be eliminated'
ofzoiets
quote:“honestly?! what the hell is Ururu?”
Here’s my speculation. If Nemu Kurotsuchi (the Division 12 VC) is EVA Unit 02, then Ururu is EVA Unit 00. Both of the previous Division 12 captains (Kurotsuchi and Urahara) delve heavily into research into gigais and mod souls, and Ururu appears to be a prototype of sorts in that direction. Jinta, too, I’d bet. Neither the anime or manga state anything specific about the nature of either of those two, but they’re clearly not human or shinigami.
SPOILER: uitslag van de wedstrijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gebeurd een hoop deze aflevering edoch het is snel voorbij.
Nieuwe muziek:
Opening: hmmm valt tegen/moet ik aan wennen. Vorige was in elk geval stukken beter![]()
Ending: is wel ok.Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILER: edochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee dus. De opening bevat veel veel veel Orihime trouwens
Dat is precies de episode waar ik nu pas ben met kijken. Zal even extra goed opletten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:06 schreef wdn het volgende:
Ururu: episode 18. Tijdens de training onder het huis van Uruhara.
"....Ururu has fighting ability at an anti-Shinigami level."
Hmmm. Had ik dus wel kunnen zien aankomen
quote:
Alleen in fanfictions gok ik zoquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]die vice captain natuurlijk.
doen captains wel aan sex eigenlijk en gebruiken ze weleens hun bankai? :s
Maar de vader van Ichigo is ook shimigami, dus dood. Wat is ichigo dan? En hoe heeft ie dan 3 kinderen kunnen krijgen... Ik neem aan dat hij niet al die jaren een gigai is.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef outcast_within het volgende:
lol oja ze zijn dood helemaal vergeten.
shinigami's doh
zekerquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef wdn het volgende:
Oh en die shrimp was maar wat bang zeg toen Ichigo even de controle verloor![]()
![]()
ik moet wel, als ik eventjes wacht ga ik ze allemaal achter elkaar kijken en is mijn hele dag of weekend verpestquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk gewoon dat ik de komende 10 afleveringen niet ga kijken voorlopig, elke keer die klotecliffhangers tijdens zo'n show-off, wordt je niet vrolijk van...
Train jezelf erin, iedereen doet. Niet alleen alle Anime series maar ook normale series. Alleen het journaal doet niet aan cliffhangersquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk gewoon dat ik de komende 10 afleveringen niet ga kijken voorlopig, elke keer die klotecliffhangers tijdens zo'n show-off, wordt je niet vrolijk van...
Nou ik kijk anders nog elke dag met spanning hoe de serie: Bush in Iraq afloopt hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef ImmovableMind het volgende:
Train jezelf erin, iedereen doet. Niet alleen alle Anime series maar ook normale series. Alleen het journaal doet niet aan cliffhangers![]()
Precies. Cliffhangers en subplotten zijn het middel om je kijker volgende week terug te laten keren. En worden dus door bijna alle series (met een doorlopend verhaal) gebruikt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Train jezelf erin, iedereen doet. Niet alleen alle Anime series maar ook normale series. Alleen het journaal doet niet aan cliffhangers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er zit kennelijk een beetje filler inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boze fan spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm en ik vond het allemaal wel aardig
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
idd![]()
alleen wel jammer dat het vier minuten duurt voordat de ep begint.
Maar ik ben het gewend bij bleach dus ik auto spoel tot na de samenvatting![]()
Dan moet je niet in dit topic komen, je kunt toch verwachten dat de laatste afleveringen worden besproken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:54 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hou eens op met dat gespoiler he, ik ben nog maar bij 73!![]()
![]()
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:54 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hou eens op met dat gespoiler he, ik ben nog maar bij 73!![]()
![]()
Wilt u weten hoeveel mensen er bij deze grote brand zijn omgekomen? Kijk dan volgende keer weer!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:15 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:00 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wilt u weten hoeveel mensen er bij deze grote brand zijn omgekomen? Kijk dan volgende keer weer!
Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Whehe, weet ik ten minste wat er nog komt.
Zit nu bij die bounto's, binnenkort komt dat masker toch?Niet uit Galilea![]()
Saaie aflevering dit, hopelijk word de volgende beterSPOILER: bleach 124Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kenpachi!!!
![]()
![]()
Mooooie aflevering weer![]()
![]()
Het verschil in sfeer/spanning/etc tussen eerste gedeelte en tweede gedeelte is wel erg groot.Beatus vir qui suffert tentationem.
Nou die rol van Kenpachi was ook weer gigantisch zeg :p Ik had verwacht dat die als eerste naar de normale wereld zou gaan op het moment dat er sterke tegenstanders zouden zijn. Of is die weer verdwaald ^^
Maaruh ff vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Zeer matige episodes. Ze zijn het echt aan het rekken.
En hoe bedoel je Bankai inflatie. Zelfs Sado traint nu tegen een Bankai.Nog even en Bankai zit op hetzelfde niveau als Super Saiyan 1 in het einde van Dragonball Z.
![]()
![]()
Tot nu toe vind ik het nog wel meevallen met die 'inflatie', ik neem iig niet aan dat hij met zijn bankai helemaal tot het uiterste gaat. En wellicht dat Sado stiekem wel een grotere kracht in zich heeft dan Ichigo
Pas als Inoue in haar eentje een bankai verslaat heb ik ook zoiets van "wtf"
![]()
![]()
Volgens mij hoogtijd dat chad iets gaat kunnen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:33 schreef woutabest het volgende:
Tot nu toe vind ik het nog wel meevallen met die 'inflatie', ik neem iig niet aan dat hij met zijn bankai helemaal tot het uiterste gaat. En wellicht dat Sado stiekem wel een grotere kracht in zich heeft dan Ichigo
Pas als Inoue in haar eentje een bankai verslaat heb ik ook zoiets van "wtf"
![]()
Triestig hoe hulpeloos die nu is. In het begin zag ik die arm echt goed zitten (a la project arms) en hoopte dat hij andere lichaamsdelen gaandeweg ging leren beheersen..maar niets van dat, hij kan quasi niets ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Een pijnlijk ongeloof in het goede ~![]()
SPOILER: komende 4 episode titels...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:48 schreef wdn het volgende:Nou, ik vond deze aflevering ook niet veel soeps eigenlijk.SPOILER: komende 4 episode titels...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nope. Ben ik mee eens.
Paar grappen; beetje semi-meppen (meeste zagen we niet).
En da was'tBeatus vir qui suffert tentationem.
Ben benieuwd of Ichigo machtiger geworden is dan een Normale Death god na de training van de Vaizards. Captain Aizen heeft iig zoiets uitgelegd in episode 61 over hollowficatie van een death god (inmiddels bekend als Vaizard) en andersom (inmiddels bekend als Ancarrar).
Gelukkig zijn de fillers afgelopen.
[ Bericht 1% gewijzigd door DemonRage op 30-06-2007 20:18:54 ]![]()
Dan heb je de aankomende 4 titels zeker nog niet gezien, het filler gehalte druipt er vanaf.quote:
132 "Hitsugaya, Karin and Soccer Ball" - July 4, 2007
133 "Ikkaku's Hot-Blooded Kendo Tale" - July 11, 2007
134 "The Beautiful Patissier, Yumichika!" - July 18, 2007
135 "Kon is Deceived! Rangiku on the Lookout.." - July 25, 2007![]()
Het lijkt er wel op helaas.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef DemonRage het volgende:
Dus het was alleen het verhaal van die 2 kiddo's dat afgelopen was.![]()
Na de 4 tegenvallers kijk ik enkel nog maar als ze leuk zijn of als het verhaal weer verder gaat
Nu dus, thx![]()
![]()
Ik geloof dat ze in de laatste aflevering een Japanse culinaire gerecht introduceerden.
Okonomiyaki:
Het ziet eruit als een Japanse Pizza, maar lijkt me erg lekker
http://en.wikipedia.org/wiki/Okonomiyaki
[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-07-2007 02:15:55 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
WAARSCHUWING
Download NIET de episode van deze week. Herhaling. Download NIET de episode van deze week.
Aan het eind zul je wensen dat je dat 1/2 uur van je leven terugkrijgt
Te laat, wat een kutaflevering van jewelstequote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
WAARSCHUWING
Download NIET de episode van deze week. Herhaling. Download NIET de episode van deze week.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Sorry, Mr NoodleIk had vanmorgen pas tijd om deze eps te kijken
Moest gisteren eerst Zeromus proberen te verslaan (wat niet is gelukt)
Je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
WAARSCHUWING
Kut episode![]()
![]()
Waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Download NIET de episode van deze week.
OOK hier wens je je 1/2 uur van je leven terug.
Hint:SPOILER: deze Bleach heeft in de hoofdrolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
edit: verkeerde topic
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:31 schreef wdn het volgende:
Download NIET de episode van deze week.
OOK hier wens je je 1/2 uur van je leven terug.
Hint:Laatste filler ep toch deze week? En nog erger dan de vorige aflevering? Ik kan me de vorige aflevering niet eens meer herinneren, zo slecht was ie..SPOILER: deze Bleach heeft in de hoofdrolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Deze is erg. Minder erg dan de vorige trouwens.![]()
Maar nog steeds erg. (ik heb deze bleach gezien na claymore dus ik viel in een gat. Een zwart gat).
Advies: niet kijken.
Oh en volgende week is er GEEN bleach. Volgende episode wordt 8.8 uitgezonden.Beatus vir qui suffert tentationem.
Oké, dan wacht ik wel met kijken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef wdn het volgende:
Deze is erg. Minder erg dan de vorige trouwens.![]()
Maar nog steeds erg. (ik heb deze bleach gezien na claymore dus ik viel in een gat. Een zwart gat).
Advies: niet kijken.
Oh en volgende week is er GEEN bleach. Volgende episode wordt 8.8 uitgezonden.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hmm... de fillers lijken voorbij, maar op een ander forum spreken ze van een nieuwe filler arc waarvan deze episode het begin is.
Maar helaasch wel weer 2 weken wachten op de volgende episode.
[ Bericht 22% gewijzigd door DemonRage op 09-08-2007 13:26:34 ]![]()
Heb het idd gezien, was wel weer een fijn opwarmertje op zich..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Deze was in elk geval beter dan de vorige 4![]()
Maar die snor dat kan ECHT niet
Ik vind die Arrancar soundtrack toch wel cool, dat Spaans vleugje eraan. Alsof er een stierengevecht aan de gang is..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Zou kunnen... Over een paar opstandelingen die de Hogyoku (die edelsteen) jatten en dat de arc eindigt wanneer deze Arrancar zijn opgeruimd ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef outcast_within het volgende:
Weer een filler arc?
We zien iig weer wat meer hoofdkarakters. Hopelijk duikt Ichigo zeer binnenkort ook weer op. Hoe kunnen ze de hoofdpersoon van de serie nou zo lang buiten beeld laten.![]()
![]()
ja maar. fillers zijn consenquentie loos.
Lijkt me wanneer je een steen jat van dr. cutey evil
je het er niet levend vanaf brengt.![]()
Ach het zorgt wel weer wat voor leuke gevechten, ik kan altijd wel lachen om die kale knakkert van een Ikkaku, als ie half dood is en toch verder aan het vechten is..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach het zorgt wel weer wat voor leuke gevechten, ik kan altijd wel lachen om die kale knakkert van een Ikkaku, als ie half dood is en toch verder aan het vechten is..![]()
![]()
Dat commentaar nadat Renjij de eerste keer geraakt wordt
Helemaal bij en dus op naar de volgende aflevering (ja een verkapte tvp ja)I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Ikkaku heeft net zo'n vechtersgeest als Kenpachi. Ze genieten er gewoon van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach het zorgt wel weer wat voor leuke gevechten, ik kan altijd wel lachen om die kale knakkert van een Ikkaku, als ie half dood is en toch verder aan het vechten is..![]()
![]()
Bleach the musical met ondertiteling net gezien, was wel lachen alleen jammer dat het einde van de Arc er niet in verwerkt was.![]()
Aaargh, niet kijken.. het is een lekkermakende aflevering met een stomme cliffhanger. Beter wachten tot volgende week en ze allebei kijken...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik vond de aflevering wel cool, kan alleen nu bijna niet wachten tot volgende week.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Vette episode idd, wel weer een beetje jammer van die kutcliffhanger..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Had er toch wat meer van verwacht, nou ja op naar volgende week en dan bleach + narutoI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Wel maar een paar secondesquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef Scarface_ het volgende:
Vette episode. Hollow Ichigo
Hollow Ichigo was vet. Had niet verwacht dat die meteen Hollow zou worden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef Scarface_ het volgende:
Vette episode. Hollow Ichigo
En Urahara to the rescue![]()
Maar verder wel heel veel herhaling constant.![]()
Bleach Memories of Nobody is gewelding
Kenpachi mag weer eens meedoen
JupsHeerlijke film.
LOL! 't was me nieteens opgevallen dattie in het lijstje stond bij Dattebayo.
Wel zag ik de HD versie van de 3e Narutofilm, maar die is alweer oud... 'k snap trouwens niet waarom ze een tekenfilm in HD uitbrengen, alsof we dan opeens meer details gaan zien?![]()
![]()
Hey, tof. Zie het ook net pas. Hopelijk zit er meer actie in de film dan in de serie nu. Kan ik em zo over 15 minuten bekijken
Ik ben pas begonnen met kijken van deze serie (gister)
en heb een vraagje. zijn er veel fillers en welke arc(s) ( welke aflv zijn dat ) zijn het beste![]()
dankje...![]()
Bij Bleach hebben ze ervoor gekozen de fillers te vullen met een verhaal. Het hele verhaal mbt bounto is filler. Edoch het kijkt lekker weg dus gewoon kijkenquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef chef7 het volgende:
Ik ben pas begonnen met kijken van deze serie (gister)
en heb een vraagje. zijn er veel fillers en welke arc(s) ( welke aflv zijn dat ) zijn het beste![]()
dankje...
Ik vind eigenlijk heel de serie van het begin tot de Bounto arc goed. En vormt imo een groot geheel. De Bounto arc is een grote filler arc, die duurt van afleverin 64 t/m 109.. Merk je vanzelf wel als je daar aankomt. Maar volgens sommige ook beste de moeite waard.![]()
Film was mooi, vraag me alleen af of mensen dit gaan begrijpen als ze nog geen enkele aflevering van Bleach hebben gezien.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Waar heb je het over!?quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Film was mooi, vraag me alleen af of mensen dit gaan begrijpen als ze nog geen enkele aflevering van Bleach hebben gezien.
Die tekeningen snapt toch iedereen!?!?
Idd... het is echt een film voor Bleach-fans. Je ziet geen enkele ontwikkeling of introductie van de karakters. Ook worden ze niet sterker gedurende de film.quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Film was mooi, vraag me alleen af of mensen dit gaan begrijpen als ze nog geen enkele aflevering van Bleach hebben gezien.
Wel een hele leuke film trouwens en een leuk verhaal. De humor is ook weer volop aanwezig... vooral in de eerste helft. De gelikte omgevingen waar de film zich afspeelt zijn niet direct herkenbaar, op een paar plaatsen na dan.![]()
Vanaf welke episode beginnen weer de manga related episodes ??
Ik t/m 135 op mijn schijf staan, maar hoef die losse filler verhalen echt niet zien, ik vind ze echt tijdverspilling..![]()
wtf
dit is zo niet bleach stijl
intro duurde maar 3.30 minuten.
sandal guy in actie
captn ice in actie
rukia in actie
zelfs horrow mask vriendje in actie, met jazz muziek![]()
![]()
![]()
Hmm bleach kende geen fillers zoals naruto dat kende. Bleach kent in de anime een extra verhaal.quote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef Broezer het volgende:
Vanaf welke episode beginnen weer de manga related episodes ??
Ik t/m 135 op mijn schijf staan, maar hoef die losse filler verhalen echt niet zien, ik vind ze echt tijdverspilling..
Hier staan de episode namen en nummers voor deze arc:
http://en.wikipedia.org/w(...)isodes#The_Bount_arcBeatus vir qui suffert tentationem.
Aflevering 140 was weer tof
Maar My God, konden ze niks beters verzinnen door van die Hougyoku een nitwitjosti te maken in de creatie van "Wonderwice", die dan 2x de reiatsu van een normale Captain class shinigami zou moeten hebben.
Ze hebben heel Soul Society overhoop moeten halen en tig tal Shinigami moeten slicen en dan dit?
Ik had toch wel een ander figuur verwacht...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
wonderwice is toch maar een test lijkt me
zo komt hij ook over, een half mislukt gevaarlijk experiment![]()
Ik weet niet hoor maar na de Bount arc, ging ze weer ver met manga related, maar toen kwamen er weer "fillers" en sommige waren mss 2 episodes (sommige weer 3 of 4), maar ook een paar die gewoon 1 episode waren en daar heb ik niet zo'n zin..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm bleach kende geen fillers zoals naruto dat kende. Bleach kent in de anime een extra verhaal.
Hier staan de episode namen en nummers voor deze arc:
http://en.wikipedia.org/w(...)isodes#The_Bount_arc
De bount arc heb ik 1/3 gevolgd toen het laatste 1/3 deel :p..![]()
Ja na de bount arc kwamen een paar onzin afleveringen maar zo erg als Naruto is het nooit geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar na de Bount arc, ging ze weer ver met manga related, maar toen kwamen er weer "fillers" en sommige waren mss 2 episodes (sommige weer 3 of 4), maar ook een paar die gewoon 1 episode waren en daar heb ik niet zo'n zin..
De bount arc heb ik 1/3 gevolgd toen het laatste 1/3 deel :p..Edoch zie mijn vorige link
want daar staan ze allemaal beschreven. Ook de nieuwe arc die nu loopt.
Mjah, ik zie dat ik vanaf episode 136 weer kan kijken , had net zo goed door kunnen d/l aangezien ik t/m 135 heb..
![]()
Uruhara met zijn opblaasgiga
En dat commentaar van hem. Geweldig.
Hij heeft ook zo'n echte shinigami air om zich heen: MIJ versla je niet.Beatus vir qui suffert tentationem.
Uruhara is gewoon cool en grappig.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef wdn het volgende:
Uruhara met zijn opblaasgiga
En dat commentaar van hem. Geweldig.
Hij heeft ook zo'n echte shinigami air om zich heen: MIJ versla je niet.![]()
![]()
Urahara zit op captain niveau volgens het verhaal, maar op een of andere manier heb ik het idee dat hij nog sterker is. Hij is wel cool.
Dat van Ichigo's vader... was dat in een filler episode? Zouden we hem in de toekomst nog in actie zien? In de manga is er ook nog niets van te zien namelijk.![]()
Hij was captain toen hij weg ging toch? Dus kun je ervan op aan dat hij beduidend sterker zal zijn dan toen. Vooral omdat hij een voorliefde heeft voor uitvindingen. Dus zijn arsenaal met truken zal wel heel groot zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 19:46 schreef DemonRage het volgende:
Urahara zit op captain niveau volgens het verhaal, maar op een of andere manier heb ik het idee dat hij nog sterker is. Hij is wel cool.
Dat van Ichigo's vader... was dat in een filler episode? Zouden we hem in de toekomst nog in actie zien? In de manga is er ook nog niets van te zien namelijk.
EEEEEEEEIIIIIIUW ZEKER NIET KLIKKEN OP DIE LINKeeeeeeeiiiuw.
Nou zie ik dat al de Bleach OST en singles verkrijgbaar zijn, maar ik kan nergens eruit halen dat ze een soundtrack hebben uitgebracht met die Arrancar muziek. Dus elke keer als die mensen geïntroduceerd worden. Zoals hier Of moet die OST gewoon nog uitkomen? Eigenlijk is die muziek wel tof, wil em wel hebben..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Jep, urahara was captain van de technology department nu is dat die niet menselijke, kom even niet op zijn naam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef wdn het volgende:
Hij was captain toen hij weg ging toch? Dus kun je ervan op aan dat hij beduidend sterker zal zijn dan toen. Vooral omdat hij een voorliefde heeft voor uitvindingen. Dus zijn arsenaal met truken zal wel heel groot zijn
EEEEEEEEIIIIIIUW ZEKER NIET KLIKKEN OP DIE LINKeeeeeeeiiiuw.
De vader van Ichigo was ook captain maar van welk team weet ik niet. Waarschijnlijk die waar toushiro (ijs knakker) nu capitain van is omdat hij pas captain is en erg jong is, dat wordt ergens gezegt.
Ichigo's pa is nog niet zo lang weg als je bekijkt dat shimigami onsterfelijk zijn.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Mayuri Kurotsuchi is dat
En Pa is een heler meen ik. Dus die zal captain zijn geweest van 1 van de specials.Beatus vir qui suffert tentationem.
of van dat medic squad, 4 meen ikEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
SPOILER: Manga ch.291Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zielig!
Btw ik denk dat Grimmjaw echt enorm sterk is, die freak had zelfs moeite met hem en toen was zijn ss nog niet eens released.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Nieuwe episode is weer wat meer toegespitst op verhaal, tja nu zitten ze zonder Inoue, die Ichigo binnen no time kon oplappen, ben benieuwd wat ze met 'r willen gaan doen..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Vond je? ik vond hem echt nergens overgaan, enige wat er werd gezegt (van inoue) wist je al lang ^^
Ach jah nu zullen ze wel achter d'r aan gaan zodra ze door hebben waar ze is
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ja hoor... jammer genoeg ging de hele episode over het afscheid van Inoue, maar voor het verhaal is het niet slecht.![]()
Dat kan best 4 weken duren voor ze daar achter zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 19:55 schreef Frag_adder het volgende:
<..>
Ach jah nu zullen ze wel achter d'r aan gaan zodra ze door hebben waar ze is
En waar is je ikoon die je zou terugzetten na dat wii gedoe, hmmm?
Bij welk chapter van de manga is de anime nu ongeveer?..................................................................................................................................................![]()
Ep 141 was chapter 237.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef s0k het volgende:
Bij welk chapter van de manga is de anime nu ongeveer?![]()
Hoe is de bleach manga trouwens? Worden daar nog dingen in uitgelegt die je mist wanneer je alleen de anime kijkt? Ik heb wel een series gezien waarbij ik stukken leerde toen ik de manga las.
En ach wat dan nog als het 4 weken duurt voor ze achter inoue aan gaan, zolang ze fillers maar blijven spreiden ipv 1 heel jaar lang fillersJa Mamaquote:Op donderdag 20 september 2007 20:27 schreef wdn het volgende:
En waar is je ikoon die je zou terugzetten na dat wii gedoe, hmmm?
Een hele aflevering over Inoue die afscheid neemt.
Natuurlijk is het belangrijk voor het verhaal. En leuk dat ze eindelijk haar liefde verklaard voor Ichigo. (Hoewel Ichigo natuurlijk nog steeds met Rukia belandt.) Maar het ook allemaal in de helft van de tijd gekund.![]()
SPOILER: manga ch.292Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg toch wel een groot deja-vu gevoel.
En wat is die Inoue irritant dom. Het helen van de vijand helpt idd je gevecht tegen hun niet echt.![]()
Interessant wel dat er dus een geschiedenis is tussen pappa Kurosaki en pappa Quincy.![]()
Dat had ik niet verwacht, dat ze elkaar kenden had ik niet verwacht, dat ishida mocht gaan van zijn vader had ik niet verwacht en wat ik niet wist is dat de vader van kurosaki zijn deathgod krachten kwijt was maar nu weer terug heeft.
Voor de rest was de aflevering pretty lame, maar ik denk dat grimmjaw echt enorm sterk is. Benieuwd of kurosaki zijn hollow mask in deze dimensie wel voor langere tijd kan houden.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik heb het idee dat Urahara en zijn verbanning uit Soul Society er ook iets mee heeft te maken. En er is vast ook iets met Ichigo's moeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dat had ik niet verwacht, dat ze elkaar kenden had ik niet verwacht, dat ishida mocht gaan van zijn vader had ik niet verwacht en wat ik niet wist is dat de vader van kurosaki zijn deathgod krachten kwijt was maar nu weer terug heeft.Volgens mij is die Ulquiorra nog sterker. Maar Kurosaki kan vast zijn mask niet langer vast houden in het begin. Bij het eerste gevecht worden ze volledig gepwnd. Dan komt ergens mysterieus de Viziards vandaan, die redden Ichigo. Gaan ze Ichigo verder trainen en wordt die weer sterker en pwnt die iedereen en redt Inoue. Tenminste zo zou het gaan als het Dragonball was.quote:Voor de rest was de aflevering pretty lame, maar ik denk dat grimmjaw echt enorm sterk is. Benieuwd of kurosaki zijn hollow mask in deze dimensie wel voor langere tijd kan houden.![]()
Ben trouwens benieuwd of Urahara die andere vrienden van Ichigo gaat trainen. En die ook opeens gaves blijken te beschikken.![]()
Zo'n vermoeden heb ik wel. Tsatskuki (of hoe ze ookalweer heet) in ieder geval wel neem ik aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Urahara die andere vrienden van Ichigo gaat trainen. En die ook opeens gaves blijken te beschikken.![]()
![]()
ugh, dus vandaag geen aflevering dus..
Je bent de timechamber vergeten!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Urahara en zijn verbanning uit Soul Society er ook iets mee heeft te maken. En er is vast ook iets met Ichigo's moeder.
[..]
Volgens mij is die Ulquiorra nog sterker. Maar Kurosaki kan vast zijn mask niet langer vast houden in het begin. Bij het eerste gevecht worden ze volledig gepwnd. Dan komt ergens mysterieus de Viziards vandaan, die redden Ichigo. Gaan ze Ichigo verder trainen en wordt die weer sterker en pwnt die iedereen en redt Inoue. Tenminste zo zou het gaan als het Dragonball was.![]()
Ben trouwens benieuwd of Urahara die andere vrienden van Ichigo gaat trainen. En die ook opeens gaves blijken te beschikken., helaas komt ichigo om tijdens het trainen maar met inoue's magische krachten is hij weer terug gewenst.
Wat ik raar vond was dat inoue en enorme vent die bij die deathgod/hollows hoort dezelfde kracht hebben.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Niets raars hoor. Weet jij wat pas raar is? Dat bijna alle zanpakutō's op elkaar lijken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wat ik raar vond, was is dat Inoue en enorme vent Hachi (die bij die deathgod/hollows Vizard's hoort) dezelfde kracht hebben heeft.![]()
![]()
Hij is toch ook alleen bedoelt voor mensen die bleach volgen? Er zal toch hendig een reden zijn dat de film zich halverwege de serie afspeelt en niet aan het begin. Ik vond hem in iedergeval wel leuk, helaas betwijfel ik dat we meer van senna gaan zien tijdens de seriequote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als we zo gaan beginnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef Ge4ce het volgende:
Niets raars hoor. Weet jij wat pas raar is? Dat bijna alle zanpakutō's op elkaar lijken!![]()
Weet je wat pas raar is, dat Ichigo as knul die nie eens volledige Shimigami over een tijd van een maand of 6 (tijd van alf 1 t/m +- 70) byakuya verslaat
die al honderden jaren Shimigami is ^^
Het is een tekenfilmserie wat verwacht je, realisme? ^^Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
De quote:quote:Dattebayo picks up Genshiken Season 2, Bleach dropped
2007/10/11
Dattebayo is proud to announce that we will be subtitling the show "Genshiken Season 2". We encourage you to first watch the hilarious season one of Genshiken available on DVD from AnimeWorks, who generally does a good job with releases.
Genshiken 2 is a 12 episode extension of the original 12 episode and 3 Genshiken OAV series.
This show is a lot different from our normal fare and introduces some new staff members to our team. Please send us your feedback and let us know what you think of the show.
--The Genshiken Team
Due to complexity of the new series and also due to schedule conflict with Bleach, Dattebayo regrettably announces that Genshiken will replace Bleach on our anime lineup.
Ik geloof het ook niet direct, dit is waarschijnlijk gewoon omdat Bleach volgende week aan een nieuwe arc begint.![]()
De nieuwe OP is goed![]()
Stukken beter dan de vorige.Beatus vir qui suffert tentationem.
De nieuwe Bleach heeft wel erg veel 'humor' erin zeg
Ik heb het wel een beetje gehad met Ishida eigenlijk, wat een vervelend personage is dat zegConquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Dattebayo picks up Genshiken Season 2, Bleach not dropped [YHBT, LOL]
Phew, ik begon me al zorgen te maken waar ik anders m'n episodes vandaan moest halen..
Dattebayo heeft zoveel seeders dat ik altijd mijn max. downloadsnelheid haal en binnen 10 minuten een aflevering binnen heb, was niet van plan om alternatieven te zoeken..
Maareh, is dat Genshiken nog wat?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Genshiken is erg leuk. Moet je wel ff het eerste seizoen kijken. Dan snap je het iets beter, hoewel het een slice-of-life serie is. Maar het is zeker de moeite waard.![]()
Ik wilde der al niet over beginnen maar inderdaad zeg. Irritant.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Ishida eigenlijk, wat een vervelend personage is dat zegBeatus vir qui suffert tentationem.
Was erg blij dat er weer een nieuwe aflevering was, vond hem alleen wel wat vreemd. Op naar Naruto waar hopelijk minimaal evenveel actie inzit.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
YHBT = You Have Been Tricked ??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dattebayo picks up Genshiken Season 2, Bleach not dropped [YHBT, LOL]
Wel cool trouwens, zowel Naruto als Bleach een nieuwe opening en einde. Kewle episode, meteen veel actie en humor.![]()
You have been trolledquote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Gave nieuwe OP, gave aflevering met veel actie en humor (die body checks tegen ichigo
)
en een leuke nieuwe ED.
![]()
![]()
Oi!
Ik heb het zelfde commentaar bij deze episode als ik bij de vorige had
Te veel humor. En een Quincy (kzal geen namen noemen) die me te irritant is.
Chad zegt alleen maar wat als het moet.
Quincy's zijn omhooggevallen betweters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:08 schreef wdn het volgende:
Oi!
Ik heb het zelfde commentaar bij deze episode als ik bij de vorige had
Te veel humor. En een Quincy (kzal geen namen noemen) die me te irritant is.
Chad zegt alleen maar wat als het moet.
Oké, de Quincy is een irritante betweter. Maar Ishida is verhaaltechnisch veel interessanter dan Chad. Hij is handig als tegenpool van Ichigo. Ik vind die ruzies tussen ze altijd erg geinig. Hij dient ook als eventueele tegenstander in de Ishida-Inoue-Ichigo verhouding. En met zijn achtergrond als Quincy kan je tenminste nog iets verhaaltechnisch.
Nee, dan Chad, die kan echt op het lijstje nutteloze sidekicks ever. Zegt nooit iets grappigs of nuttigs. Hangt een beetje rond. Heeft niks dat interessant aan hem is. En sowieso waar slaat het op dat een mens, die een speciale arm heeft omdat die toevallig vrienden is met Ichigo (ongeveer) even sterk is als een Captain of Arrancar.
Ik zal echt blij zijn als Grimjaww Chads arm uit zijn lijf rukt. Om hem daarna er mee dood te slaan.![]()
Kan best zijn dat hij verhaaltechnisch interessanter is maar hij is irritant
Zo!
Wdn, kan niet anders dan het met je eens zijn. Humor is ok als die drukke gozer in the real world dat doet en huilt enz. Maar ichigo moet vooral stoer zijn/doen!Hahahaha, ik zie het ook al echt voor me. Lijkt me inderdaad wel een geniale move. Al moet ik zeggen dat ik me niet echt irriteer aan een bepaald personage.quote:[b]Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef
Ik zal echt blij zijn als Grimjaww Chads arm uit zijn lijf rukt. Om hem daarna er mee dood te slaan.
Valt me wel op dat Naruto en Bleach na er even tussen uit te zijn geweest heel anders zijn. Meer humor en rare geluidjes. 2 dingen waarvan ik het geen verbetering vind.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Wel lef om een hele aflevering zonder Ichigo te maken. en dat is bedoeld als compliment]
Die nieuwe karakters zijn echt goed. Nel is hartstikke grappig en lief. En Ishida is ontzettend cool. (Hopelijk dat die niet dood is)![]()
Die irritante Quincy bedoel je..
Ahido is erg cool, al valt het me tegen dat hij niet een hollow mask heeft zoals ichigo. Had eigenlijk wel verwacht dat hij een soort leermeester voor hem zou zijn ofzo en hem het eens fatsoenlijk zou leren.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
I-I-Itsygo!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel lef om een hele aflevering zonder Ichigo te maken. en dat is bedoeld als compliment]
Die nieuwe karakters zijn echt goed. Nel is hartstikke grappig en lief. En Ishida is ontzettend cool. (Hopelijk dat die niet dood is)
Ishida gebruikt het masker dat hij heeft als schild. Maar ik had het volgende idee: zou het kunnen zijn dat dat nou net zijn hollowmasker is en dat hij zo ver is dat hij het kan loshalen van zijn gezicht als een echt masker!?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahido is erg cool, al valt het me tegen dat hij niet een hollow mask heeft zoals ichigo. Had eigenlijk wel verwacht dat hij een soort leermeester voor hem zou zijn ofzo en hem het eens fatsoenlijk zou leren.Beatus vir qui suffert tentationem.
I know, sterker nog dat masker wat hij draagt is van de hallow die zijn beste vriend heeft vermoord. Daar zijn denk ik ook de andere maskers voor om bij een sneak attack van een menos grande als schild te fungeren. Denk omdat het masker van die ene hollow is dat het niet dezelfde functie heeft als het masker van itchigo.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ishida gebruikt het masker dat hij heeft als schild. Maar ik had het volgende idee: zou het kunnen zijn dat dat nou net zijn hollowmasker is en dat hij zo ver is dat hij het kan loshalen van zijn gezicht als een echt masker!?I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Eens. De 'real deal' lijkt nu langzamerhand te komen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere aflevering.![]()
Nell red hem wel
Tvp, ik volg deze serie pas een paar maandjes en zit pas in seizoen 1. Seizoen 2 en 3 heb ik gelijk op DVD besteld
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Dat zou echt gaaf zijn!quote:![]()
Spoil, spoil!
[ Bericht 2% gewijzigd door Ge4ce op 07-12-2007 18:19:47 ]![]()
By request.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bedankt.Dat eens in een spoiler.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:07 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn!![]()
Spoil, spoil!
Ja nou als 1 ding iedere keer uitkomt is dat de zwaksten sterker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Nell is de zakste dus per definitie zal ze wel iets gaan betekenen toch?
Die image gaat dat echt gebeuren of is dat zomaar een fan-pixs?Beatus vir qui suffert tentationem.
Kan er niet veel over vertellen (Spoil, spoil!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou als 1 ding iedere keer uitkomt is dat de zwaksten sterker worden
En Nell is de zakste dus per definitie zal ze wel iets gaan betekenen toch?
Die image gaat dat echt gebeuren of is dat zomaar een fan-pixs?), maar dat is toch echt haar werkelijke vorm. Ze heeft een zanpaktu en alles. Er hangt een verhaal apart om haar heen, opzich.
![]()
![]()
Cool
Duurt dat nog lang? Gaat ze trouwen met Itsygo ()
Ik denk nog zo'n 20 afleveringen ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:37 schreef wdn het volgende:
Cool
Duurt dat nog lang? Gaat ze trouwen met Itsygo ()
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
5 maanden
Dat is lang
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
22 december 2007:
Je kan ook de manga lezen, afgelopen ep was gelijk aan 250/251I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
De intro van 151 is tof.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
22 december 2007:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
22 december 2007:
[ afbeelding ]Dat word vast weer een leuke film
![]()
[Nipponsei] BLEACH Movie 2 The DiamondDust Rebellion Mou Hitotsu no Hyourimaru Theme Single - Hikari no Rock [Sambomaster].torrentquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
22 december 2007:
[ afbeelding ]
Die naam![]()
Aflevering vol met aktie.
Nell
Bleach roelert echt hard op het moment. Lekker veel actie, interessant verhaal, Nel, mooie intro + outro.
Minpuntjes zijn wel dat je elke afleverin de eerste vijf minuten kan doorspoelen. En die twee vriendjes van Nel. Ik dacht dat ze na die drie rare poppen van de Bounto-arc niet nog stommer bijfiguren konden verzinnen. Maar ze hebben zichzelf overtroffen.
De previews in de intro, outro en preview van de film ziet er echt heel vet uit.![]()
Van mij mogen Nell en d'r vriendjes wel optieven...![]()
Dat Itsygo-gejengel van Nell begint een beetje irri te worden
En ik kijk uit naar die film..
Die twee vriendjes van Nel mogen wel weg ja, maar Nel is gewoon humor (die actie in ep152).
Die worm van hun kon ik ook smakelijk om lachen![]()
![]()
Renji heeft het er net zo moeilijk mee als Mr.Noodle
Tot nu tot vind ik Nel geweldigGedraagt zich echt als een klein kind.
Lonewolf2003: Alle vetragingstactieken die ervoor zorgen dat het verhaal blijft lopen en niet teveel inloopt op de manga lijken me ok. En deze methode stoort mij minder dan een arc van 26 weken
Ik irriteer me er altijd aan dat ik hem aanzet. Dan lekker op mijn bank ga zitten. Maar na de intro weer moet opstaan om te gaan spoelen.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:20 schreef wdn het volgende:
Renji heeft het er net zo moeilijk mee als Mr.Noodle
Tot nu tot vind ik Nel geweldigGedraagt zich echt als een klein kind.
Lonewolf2003: Alle vetragingstactieken die ervoor zorgen dat het verhaal blijft lopen en niet teveel inloopt op de manga lijken me ok. En deze methode stoort mij minder dan een arc van 26 weken![]()
![]()
Heb ik geen last van: ik kijk in de trein op mijn laptop. Valt weinig op te staanquote:Op donderdag 13 december 2007 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik irriteer me er altijd aan dat ik hem aanzet. Dan lekker op mijn bank ga zitten. Maar na de intro weer moet opstaan om te gaan spoelen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:05 schreef Potjandorie het volgende:
Een film die het meeste gaat over hitsugaya, awesum :dAssumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.![]()
Ik heb hem binnen. Over 10 minuten ben ik aan het kijken
Heerlijke aflevering! Veel spanning aan het einde![]()
en het smaakt naar meer. Nog 2 dagen voor de film
hopelijk doet DB deze ook subben.
Nou ja, de vorige film hebben ze toch ook gedaan, het stond zelfs in de aankondigen van aflevering 152, zo fanatiek zijn ze dan ook wel weer..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Iemand al wat meer gehoord over Bleach movie 2: The Diamond dust Rebellion?
Hij zou de 22e uitkomen maar heb geen idee of ie dan daar op tv,dvd of in de cinema is uigekomen.
Heeft iemand anders hier nog wat over gevonde?If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.![]()
Hij's weer tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dattebayo
Dattebayo Press Release
If you don't want to click the link, i'll sum it up for you. DB has stopped their releases due to people uploading to video streaming sites such as YouTube and Veoh.
While this press release may be a scare tactic, let it be known that we support what they're saying.
Please try to take the subbing group's wishes into account before uploading their releases to streaming sites and destroying the quality of the video.
Thank you![]()
![]()
Leuk dat Dattebayo nu zo'n bericht uitbrengt... omdat er vandaag geen Naruto en volgende week geen Naruto en Bleach uitkomen zullen sommigen werkelijk gaan denken dat ze niets meer releasen.![]()
![]()
![]()
Dat ze in die 2 weken de bleach film even doen
Kan trouwens alleen maar een goede film zijn en geen geweldige
Geen hoofdrol voor Kenpachi![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door wdn op 28-12-2007 12:53:53 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
De eerste film heeft ook tot Augustus 2007 geduurd voordat Dattebayo hem gesubbed heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:47 schreef wdn het volgende:
Dat ze in die 2 weken de bleach film even doen
Kan trouwens alleen maar een goede film zijn en geen geweldige
Geen hoofdrol voor Kenpachi![]()
Dit zal met The Diamond Dust Rebellion wel niet anders zijn.
Ik denk dat de meeste subbers gewoon wachten tot er een DVD release is.
Nog een tijdje wachten op deze film.![]()
![]()
Juni 2008Dat is nog ver weg
Is toch beelden van de filmquote:?
Nieuwe aflevering was goed. Die zware stem van die EspadaMonster ziet er niet uit
![]()
![]()
Bioscoop in Japan. Had ik op Youtube gevraagd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:59 schreef Demon-X het volgende:
Iemand al wat meer gehoord over Bleach movie 2: The Diamond dust Rebellion?
Hij zou de 22e uitkomen maar heb geen idee of ie dan daar op tv,dvd of in de cinema is uigekomen.
Heeft iemand anders hier nog wat over gevonde?![]()
Nell had een kort stukje maar ik lag weer in een deukquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is toch beelden van de film?
Nieuwe aflevering was goed. Die zware stem van die EspadaMonster ziet er niet uit
Ik vind de anime alleen wel erg traag gaan.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
QFT.quote:
Degelijke aflevering, uiteraard is hij nu wat traagjes, maar dat komt doordat de anime op de manga aan het inlopen is.![]()
Jups. Langzaam maar vandaag was wel erg actiefKuchiki!
Dat Youtube filmpje op DB..Maar het is wel een stuk sneller klaar dan als je het moet binnenhalen..
Ja, maar als ze ermee door blijven gaan dan stopt DB met subben.. Ook niet wat we willen, dan zijn er helemaal geen YouTube-filmpjes van Bleach meerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Youtube filmpje op DB..Maar het is wel een stuk sneller klaar dan als je het moet binnenhalen..
![]()
![]()
Ik weet niet of 't daar aan ligt, of gewoon aan limiet van bestanden.. Maar ik vond het ook al vreemdquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef Ge4ce het volgende:
Normaal gesproken kun je geen filmpjes plaatsen die over 10 minuten gaan? Toch?![]()
![]()
Klopt, 10 min max en de max mogelijke grootte van een bestand hebben ze opgerekt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef Ge4ce het volgende:
Normaal gesproken kun je geen filmpjes plaatsen die over 10 minuten gaan? Toch?I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik heb altijd het idee dat Rukia niets kan.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Hmm ik niet. Rukia heeft volgens mij nog nooit getoond wat ze kan. Ze houdt zich altijd in waardoor gevechten langer duren dan nodig (net als met deze eps; de gemiddelde shinigami had er meteen vol op gemept).quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Rukia niets kan.Beatus vir qui suffert tentationem.
Maar het duurt weer veel te lang...net zoals die Arrancar het zegt, als ze nou in het begin die Six Rods of Light Prison en die Twin Lotus of Blue Crush gebruikt had, had ze veel ellende kunnen en energie kunnen besparen. Licht erop en het zwaardje erin steken, klaar...
Het is niet dat ze niet eerder dat beest al gedood had..
Ik hoop dat Renji iemand tegenkomt die ie in 2 minuten kan afmaken, dan kunnen we meteen door naar Sado en Ishida die hun vijand kunnen afmaken... wordt een beetje moe van dat gerek..
Nog 1 eps met Rukia want ze heeft nog niet gewonnen,
Dan 3 eps met Renji.
1 eps met Sado, en 1 met Ichida
Dan 3 met Ichigo en Nell.
Optioneel kan een getal met 2 of 3 vermenigvuldigt worden
Nou ja, die takke-irritante figuurtjes zoals Nell en d'r vriendjes maken het wel behoorlijk cheesy..
iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, die takke-irritante figuurtjes zoals Nell en d'r vriendjes maken het wel behoorlijk cheesy..![]()
Maar Nell is leuk! Die andere twee mogen wat mij betreft per direct verdwijnen.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:07 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn!![]()
Spoil, spoil!
Verandert zij daarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Ze doet altijd wel rustig aan, maar iedereen weet altijd bij haar in de buurt te komen/verassen. Ik vind haar "broer" een stuk gaver.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Rukia heeft volgens mij nog nooit getoond wat ze kan. Ze houdt zich altijd in waardoor gevechten langer duren dan nodig (net als met deze eps; de gemiddelde shinigami had er meteen vol op gemept).I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Haar broer is dan ook een karakterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ze doet altijd wel rustig aan, maar iedereen weet altijd bij haar in de buurt te komen/verassen. Ik vind haar "broer" een stuk gaver.
Byakuya! Ik verwacht veel blaadjes van hem in de nieuwe Bleach film.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik vind haar "broer" een stuk gaver.![]()
![]()
Nell is lief.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, die takke-irritante figuurtjes zoals Nell en d'r vriendjes maken het wel behoorlijk cheesy..En takke irritante figuren hebben er altijd al ingezeten. Kon, die andere hulpjes uit de Bounto-arc, die nutteloze andere vrienden etc.
![]()
Zucht. Was te verwachten dat dit een keer ging gebeuren.
Volgende week zal hetzelfde zijn vrees ik.
Gelukkig 2 irri figuren in 1 episode; scheelt weer een week.Beatus vir qui suffert tentationem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: