Waar heb je het over!?quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Film was mooi, vraag me alleen af of mensen dit gaan begrijpen als ze nog geen enkele aflevering van Bleach hebben gezien.
Idd... het is echt een film voor Bleach-fans. Je ziet geen enkele ontwikkeling of introductie van de karakters. Ook worden ze niet sterker gedurende de film.quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Film was mooi, vraag me alleen af of mensen dit gaan begrijpen als ze nog geen enkele aflevering van Bleach hebben gezien.
Hmm bleach kende geen fillers zoals naruto dat kende. Bleach kent in de anime een extra verhaal.quote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef Broezer het volgende:
Vanaf welke episode beginnen weer de manga related episodes ??
Ik t/m 135 op mijn schijf staan, maar hoef die losse filler verhalen echt niet zien, ik vind ze echt tijdverspilling..
Ik weet niet hoor maar na de Bount arc, ging ze weer ver met manga related, maar toen kwamen er weer "fillers" en sommige waren mss 2 episodes (sommige weer 3 of 4), maar ook een paar die gewoon 1 episode waren en daar heb ik niet zo'n zin..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm bleach kende geen fillers zoals naruto dat kende. Bleach kent in de anime een extra verhaal.
Hier staan de episode namen en nummers voor deze arc:
http://en.wikipedia.org/w(...)isodes#The_Bount_arc
Ja na de bount arc kwamen een paar onzin afleveringen maar zo erg als Naruto is het nooit geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar na de Bount arc, ging ze weer ver met manga related, maar toen kwamen er weer "fillers" en sommige waren mss 2 episodes (sommige weer 3 of 4), maar ook een paar die gewoon 1 episode waren en daar heb ik niet zo'n zin..
De bount arc heb ik 1/3 gevolgd toen het laatste 1/3 deel :p..
Uruhara is gewoon cool en grappig.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef wdn het volgende:
Uruhara met zijn opblaasgiga
En dat commentaar van hem. Geweldig.
Hij heeft ook zo'n echte shinigami air om zich heen: MIJ versla je niet.
Hij was captain toen hij weg ging toch? Dus kun je ervan op aan dat hij beduidend sterker zal zijn dan toen. Vooral omdat hij een voorliefde heeft voor uitvindingen. Dus zijn arsenaal met truken zal wel heel groot zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 19:46 schreef DemonRage het volgende:
Urahara zit op captain niveau volgens het verhaal, maar op een of andere manier heb ik het idee dat hij nog sterker is. Hij is wel cool.
Dat van Ichigo's vader... was dat in een filler episode? Zouden we hem in de toekomst nog in actie zien? In de manga is er ook nog niets van te zien namelijk.
Jep, urahara was captain van de technology department nu is dat die niet menselijke, kom even niet op zijn naam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef wdn het volgende:
Hij was captain toen hij weg ging toch? Dus kun je ervan op aan dat hij beduidend sterker zal zijn dan toen. Vooral omdat hij een voorliefde heeft voor uitvindingen. Dus zijn arsenaal met truken zal wel heel groot zijn
EEEEEEEEIIIIIIUW ZEKER NIET KLIKKEN OP DIE LINKeeeeeeeiiiuw.
SPOILER: Manga ch.291Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |