Het lijkt er wel op helaas.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef DemonRage het volgende:
Dus het was alleen het verhaal van die 2 kiddo's dat afgelopen was.
Te laat, wat een kutaflevering van jewelstequote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
WAARSCHUWING
Download NIET de episode van deze week. Herhaling. Download NIET de episode van deze week.
Aan het eind zul je wensen dat je dat 1/2 uur van je leven terugkrijgt
Je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
WAARSCHUWING
Download NIET de episode van deze week. Herhaling. Download NIET de episode van deze week.
Aan het eind zul je wensen dat je dat 1/2 uur van je leven terugkrijgt
SPOILER: deze Bleach heeft in de hoofdrolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:31 schreef wdn het volgende:
Waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Download NIET de episode van deze week.
Waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOK hier wens je je 1/2 uur van je leven terug.
Hint:Laatste filler ep toch deze week? En nog erger dan de vorige aflevering? Ik kan me de vorige aflevering niet eens meer herinneren, zo slecht was ie..SPOILER: deze Bleach heeft in de hoofdrolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Oké, dan wacht ik wel met kijken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef wdn het volgende:
Deze is erg. Minder erg dan de vorige trouwens.![]()
Maar nog steeds erg. (ik heb deze bleach gezien na claymore dus ik viel in een gat. Een zwart gat).
Advies: niet kijken.
Oh en volgende week is er GEEN bleach. Volgende episode wordt 8.8 uitgezonden.
Zou kunnen... Over een paar opstandelingen die de Hogyoku (die edelsteen) jatten en dat de arc eindigt wanneer deze Arrancar zijn opgeruimd ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef outcast_within het volgende:
Weer een filler arc?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach het zorgt wel weer wat voor leuke gevechten, ik kan altijd wel lachen om die kale knakkert van een Ikkaku, als ie half dood is en toch verder aan het vechten is..
Ikkaku heeft net zo'n vechtersgeest als Kenpachi. Ze genieten er gewoon van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach het zorgt wel weer wat voor leuke gevechten, ik kan altijd wel lachen om die kale knakkert van een Ikkaku, als ie half dood is en toch verder aan het vechten is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Wel maar een paar secondesquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef Scarface_ het volgende:
Vette episode. Hollow Ichigo
Hollow Ichigo was vet. Had niet verwacht dat die meteen Hollow zou worden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef Scarface_ het volgende:
Vette episode. Hollow Ichigo
Bij Bleach hebben ze ervoor gekozen de fillers te vullen met een verhaal. Het hele verhaal mbt bounto is filler. Edoch het kijkt lekker weg dus gewoon kijkenquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef chef7 het volgende:
Ik ben pas begonnen met kijken van deze serie (gister)
en heb een vraagje. zijn er veel fillers en welke arc(s) ( welke aflv zijn dat ) zijn het beste![]()
dankje...
Waar heb je het over!?quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Film was mooi, vraag me alleen af of mensen dit gaan begrijpen als ze nog geen enkele aflevering van Bleach hebben gezien.
Idd... het is echt een film voor Bleach-fans. Je ziet geen enkele ontwikkeling of introductie van de karakters. Ook worden ze niet sterker gedurende de film.quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Film was mooi, vraag me alleen af of mensen dit gaan begrijpen als ze nog geen enkele aflevering van Bleach hebben gezien.
Hmm bleach kende geen fillers zoals naruto dat kende. Bleach kent in de anime een extra verhaal.quote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef Broezer het volgende:
Vanaf welke episode beginnen weer de manga related episodes ??
Ik t/m 135 op mijn schijf staan, maar hoef die losse filler verhalen echt niet zien, ik vind ze echt tijdverspilling..
Ik weet niet hoor maar na de Bount arc, ging ze weer ver met manga related, maar toen kwamen er weer "fillers" en sommige waren mss 2 episodes (sommige weer 3 of 4), maar ook een paar die gewoon 1 episode waren en daar heb ik niet zo'n zin..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm bleach kende geen fillers zoals naruto dat kende. Bleach kent in de anime een extra verhaal.
Hier staan de episode namen en nummers voor deze arc:
http://en.wikipedia.org/w(...)isodes#The_Bount_arc
Ja na de bount arc kwamen een paar onzin afleveringen maar zo erg als Naruto is het nooit geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar na de Bount arc, ging ze weer ver met manga related, maar toen kwamen er weer "fillers" en sommige waren mss 2 episodes (sommige weer 3 of 4), maar ook een paar die gewoon 1 episode waren en daar heb ik niet zo'n zin..
De bount arc heb ik 1/3 gevolgd toen het laatste 1/3 deel :p..
Uruhara is gewoon cool en grappig.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef wdn het volgende:
Uruhara met zijn opblaasgiga
En dat commentaar van hem. Geweldig.
Hij heeft ook zo'n echte shinigami air om zich heen: MIJ versla je niet.
Hij was captain toen hij weg ging toch? Dus kun je ervan op aan dat hij beduidend sterker zal zijn dan toen. Vooral omdat hij een voorliefde heeft voor uitvindingen. Dus zijn arsenaal met truken zal wel heel groot zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 19:46 schreef DemonRage het volgende:
Urahara zit op captain niveau volgens het verhaal, maar op een of andere manier heb ik het idee dat hij nog sterker is. Hij is wel cool.
Dat van Ichigo's vader... was dat in een filler episode? Zouden we hem in de toekomst nog in actie zien? In de manga is er ook nog niets van te zien namelijk.
Jep, urahara was captain van de technology department nu is dat die niet menselijke, kom even niet op zijn naam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:04 schreef wdn het volgende:
Hij was captain toen hij weg ging toch? Dus kun je ervan op aan dat hij beduidend sterker zal zijn dan toen. Vooral omdat hij een voorliefde heeft voor uitvindingen. Dus zijn arsenaal met truken zal wel heel groot zijn
EEEEEEEEIIIIIIUW ZEKER NIET KLIKKEN OP DIE LINKeeeeeeeiiiuw.
SPOILER: Manga ch.291Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan best 4 weken duren voor ze daar achter zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 19:55 schreef Frag_adder het volgende:
<..>
Ach jah nu zullen ze wel achter d'r aan gaan zodra ze door hebben waar ze is
Ep 141 was chapter 237.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef s0k het volgende:
Bij welk chapter van de manga is de anime nu ongeveer?
Ja Mamaquote:Op donderdag 20 september 2007 20:27 schreef wdn het volgende:
En waar is je ikoon die je zou terugzetten na dat wii gedoe, hmmm?![]()
SPOILER: manga ch.292Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het idee dat Urahara en zijn verbanning uit Soul Society er ook iets mee heeft te maken. En er is vast ook iets met Ichigo's moeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dat had ik niet verwacht, dat ze elkaar kenden had ik niet verwacht, dat ishida mocht gaan van zijn vader had ik niet verwacht en wat ik niet wist is dat de vader van kurosaki zijn deathgod krachten kwijt was maar nu weer terug heeft.
Volgens mij is die Ulquiorra nog sterker. Maar Kurosaki kan vast zijn mask niet langer vast houden in het begin. Bij het eerste gevecht worden ze volledig gepwnd. Dan komt ergens mysterieus de Viziards vandaan, die redden Ichigo. Gaan ze Ichigo verder trainen en wordt die weer sterker en pwnt die iedereen en redt Inoue. Tenminste zo zou het gaan als het Dragonball was.quote:Voor de rest was de aflevering pretty lame, maar ik denk dat grimmjaw echt enorm sterk is. Benieuwd of kurosaki zijn hollow mask in deze dimensie wel voor langere tijd kan houden.
Zo'n vermoeden heb ik wel. Tsatskuki (of hoe ze ookalweer heet) in ieder geval wel neem ik aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Urahara die andere vrienden van Ichigo gaat trainen. En die ook opeens gaves blijken te beschikken.
Je bent de timechamber vergeten!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Urahara en zijn verbanning uit Soul Society er ook iets mee heeft te maken. En er is vast ook iets met Ichigo's moeder.
[..]
Volgens mij is die Ulquiorra nog sterker. Maar Kurosaki kan vast zijn mask niet langer vast houden in het begin. Bij het eerste gevecht worden ze volledig gepwnd. Dan komt ergens mysterieus de Viziards vandaan, die redden Ichigo. Gaan ze Ichigo verder trainen en wordt die weer sterker en pwnt die iedereen en redt Inoue. Tenminste zo zou het gaan als het Dragonball was.![]()
Ben trouwens benieuwd of Urahara die andere vrienden van Ichigo gaat trainen. En die ook opeens gaves blijken te beschikken.
Niets raars hoor. Weet jij wat pas raar is? Dat bijna alle zanpakutō's op elkaar lijken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wat ik raar vond, was is dat Inoue en enorme vent Hachi (die bij die deathgod/hollows Vizard's hoort) dezelfde kracht hebben heeft.
Hij is toch ook alleen bedoelt voor mensen die bleach volgen? Er zal toch hendig een reden zijn dat de film zich halverwege de serie afspeelt en niet aan het begin. Ik vond hem in iedergeval wel leuk, helaas betwijfel ik dat we meer van senna gaan zien tijdens de seriequote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als we zo gaan beginnenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef Ge4ce het volgende:
Niets raars hoor. Weet jij wat pas raar is? Dat bijna alle zanpakutō's op elkaar lijken!![]()
quote:Dattebayo picks up Genshiken Season 2, Bleach dropped
2007/10/11
Dattebayo is proud to announce that we will be subtitling the show "Genshiken Season 2". We encourage you to first watch the hilarious season one of Genshiken available on DVD from AnimeWorks, who generally does a good job with releases.
Genshiken 2 is a 12 episode extension of the original 12 episode and 3 Genshiken OAV series.
This show is a lot different from our normal fare and introduces some new staff members to our team. Please send us your feedback and let us know what you think of the show.
--The Genshiken Team
Due to complexity of the new series and also due to schedule conflict with Bleach, Dattebayo regrettably announces that Genshiken will replace Bleach on our anime lineup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |