Het lijkt er wel op helaas.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef DemonRage het volgende:
Dus het was alleen het verhaal van die 2 kiddo's dat afgelopen was.
Te laat, wat een kutaflevering van jewelstequote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
WAARSCHUWING
Download NIET de episode van deze week. Herhaling. Download NIET de episode van deze week.
Aan het eind zul je wensen dat je dat 1/2 uur van je leven terugkrijgt
Je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:34 schreef wdn het volgende:
WAARSCHUWING
Download NIET de episode van deze week. Herhaling. Download NIET de episode van deze week.
Aan het eind zul je wensen dat je dat 1/2 uur van je leven terugkrijgt
SPOILER: deze Bleach heeft in de hoofdrolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:31 schreef wdn het volgende:
Waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Download NIET de episode van deze week.
Waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OOK hier wens je je 1/2 uur van je leven terug.
Hint:Laatste filler ep toch deze week? En nog erger dan de vorige aflevering? Ik kan me de vorige aflevering niet eens meer herinneren, zo slecht was ie..SPOILER: deze Bleach heeft in de hoofdrolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Oké, dan wacht ik wel met kijken...quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef wdn het volgende:
Deze is erg. Minder erg dan de vorige trouwens.![]()
Maar nog steeds erg. (ik heb deze bleach gezien na claymore dus ik viel in een gat. Een zwart gat).
Advies: niet kijken.
Oh en volgende week is er GEEN bleach. Volgende episode wordt 8.8 uitgezonden.
Zou kunnen... Over een paar opstandelingen die de Hogyoku (die edelsteen) jatten en dat de arc eindigt wanneer deze Arrancar zijn opgeruimd ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef outcast_within het volgende:
Weer een filler arc?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach het zorgt wel weer wat voor leuke gevechten, ik kan altijd wel lachen om die kale knakkert van een Ikkaku, als ie half dood is en toch verder aan het vechten is..
Ikkaku heeft net zo'n vechtersgeest als Kenpachi. Ze genieten er gewoon van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach het zorgt wel weer wat voor leuke gevechten, ik kan altijd wel lachen om die kale knakkert van een Ikkaku, als ie half dood is en toch verder aan het vechten is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Wel maar een paar secondesquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef Scarface_ het volgende:
Vette episode. Hollow Ichigo
Hollow Ichigo was vet. Had niet verwacht dat die meteen Hollow zou worden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef Scarface_ het volgende:
Vette episode. Hollow Ichigo
Bij Bleach hebben ze ervoor gekozen de fillers te vullen met een verhaal. Het hele verhaal mbt bounto is filler. Edoch het kijkt lekker weg dus gewoon kijkenquote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef chef7 het volgende:
Ik ben pas begonnen met kijken van deze serie (gister)
en heb een vraagje. zijn er veel fillers en welke arc(s) ( welke aflv zijn dat ) zijn het beste![]()
dankje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |