Ik wilde der al niet over beginnen maar inderdaad zeg. Irritant.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met Ishida eigenlijk, wat een vervelend personage is dat zeg
YHBT = You Have Been Tricked ??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dattebayo picks up Genshiken Season 2, Bleach not dropped [YHBT, LOL]
You have been trolledquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:08 schreef wdn het volgende:
Oi!
Ik heb het zelfde commentaar bij deze episode als ik bij de vorige had
Te veel humor. En een Quincy (kzal geen namen noemen) die me te irritant is.
Chad zegt alleen maar wat als het moet.
Hahahaha, ik zie het ook al echt voor me. Lijkt me inderdaad wel een geniale move. Al moet ik zeggen dat ik me niet echt irriteer aan een bepaald personage.quote:[b]Op vrijdag 26 oktober 2007 14:29 schreef
Ik zal echt blij zijn als Grimjaww Chads arm uit zijn lijf rukt. Om hem daarna er mee dood te slaan.
I-I-Itsygo!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel lef om een hele aflevering zonder Ichigo te maken. en dat is bedoeld als compliment]
Die nieuwe karakters zijn echt goed. Nel is hartstikke grappig en lief. En Ishida is ontzettend cool. (Hopelijk dat die niet dood is)
Ishida gebruikt het masker dat hij heeft als schild. Maar ik had het volgende idee: zou het kunnen zijn dat dat nou net zijn hollowmasker is en dat hij zo ver is dat hij het kan loshalen van zijn gezicht als een echt masker!?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahido is erg cool, al valt het me tegen dat hij niet een hollow mask heeft zoals ichigo. Had eigenlijk wel verwacht dat hij een soort leermeester voor hem zou zijn ofzo en hem het eens fatsoenlijk zou leren.
I know, sterker nog dat masker wat hij draagt is van de hallow die zijn beste vriend heeft vermoord. Daar zijn denk ik ook de andere maskers voor om bij een sneak attack van een menos grande als schild te fungeren. Denk omdat het masker van die ene hollow is dat het niet dezelfde functie heeft als het masker van itchigo.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ishida gebruikt het masker dat hij heeft als schild. Maar ik had het volgende idee: zou het kunnen zijn dat dat nou net zijn hollowmasker is en dat hij zo ver is dat hij het kan loshalen van zijn gezicht als een echt masker!?
Eens. De 'real deal' lijkt nu langzamerhand te komen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere aflevering.
Dat zou echt gaaf zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ge4ce op 07-12-2007 18:19:47 ]
By request.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bedankt.Dat eens in een spoiler.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:07 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn!![]()
Spoil, spoil!
Ja nou als 1 ding iedere keer uitkomt is dat de zwaksten sterker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Nell is de zakste dus per definitie zal ze wel iets gaan betekenen toch?
Die image gaat dat echt gebeuren of is dat zomaar een fan-pixs?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Kan er niet veel over vertellen (Spoil, spoil!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou als 1 ding iedere keer uitkomt is dat de zwaksten sterker worden
En Nell is de zakste dus per definitie zal ze wel iets gaan betekenen toch?
Die image gaat dat echt gebeuren of is dat zomaar een fan-pixs?
Ik denk nog zo'n 20 afleveringen ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:37 schreef wdn het volgende:
Cool
Duurt dat nog lang? Gaat ze trouwen met Itsygo ()
De intro van 151 is tof.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
22 december 2007:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
22 december 2007:
[ afbeelding ]
[Nipponsei] BLEACH Movie 2 The DiamondDust Rebellion Mou Hitotsu no Hyourimaru Theme Single - Hikari no Rock [Sambomaster].torrentquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
22 december 2007:
[ afbeelding ]
Ik irriteer me er altijd aan dat ik hem aanzet. Dan lekker op mijn bank ga zitten. Maar na de intro weer moet opstaan om te gaan spoelen.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:20 schreef wdn het volgende:
Renji heeft het er net zo moeilijk mee als Mr.Noodle
Tot nu tot vind ik Nel geweldigGedraagt zich echt als een klein kind.
Lonewolf2003: Alle vetragingstactieken die ervoor zorgen dat het verhaal blijft lopen en niet teveel inloopt op de manga lijken me ok. En deze methode stoort mij minder dan een arc van 26 weken
Heb ik geen last van: ik kijk in de trein op mijn laptop. Valt weinig op te staanquote:Op donderdag 13 december 2007 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik irriteer me er altijd aan dat ik hem aanzet. Dan lekker op mijn bank ga zitten. Maar na de intro weer moet opstaan om te gaan spoelen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:05 schreef Potjandorie het volgende:
Een film die het meeste gaat over hitsugaya, awesum :d
quote:
Dattebayo
Dattebayo Press Release
If you don't want to click the link, i'll sum it up for you. DB has stopped their releases due to people uploading to video streaming sites such as YouTube and Veoh.
While this press release may be a scare tactic, let it be known that we support what they're saying.
Please try to take the subbing group's wishes into account before uploading their releases to streaming sites and destroying the quality of the video.
Thank you
De eerste film heeft ook tot Augustus 2007 geduurd voordat Dattebayo hem gesubbed heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:47 schreef wdn het volgende:
Dat ze in die 2 weken de bleach film even doen
Kan trouwens alleen maar een goede film zijn en geen geweldige
Geen hoofdrol voor Kenpachi![]()
Is toch beelden van de filmquote:
Bioscoop in Japan. Had ik op Youtube gevraagd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:59 schreef Demon-X het volgende:
Iemand al wat meer gehoord over Bleach movie 2: The Diamond dust Rebellion?
Hij zou de 22e uitkomen maar heb geen idee of ie dan daar op tv,dvd of in de cinema is uigekomen.
Heeft iemand anders hier nog wat over gevonde?
Nell had een kort stukje maar ik lag weer in een deukquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is toch beelden van de film?
Nieuwe aflevering was goed. Die zware stem van die EspadaMonster ziet er niet uit
QFT.quote:
Ja, maar als ze ermee door blijven gaan dan stopt DB met subben.. Ook niet wat we willen, dan zijn er helemaal geen YouTube-filmpjes van Bleach meerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Youtube filmpje op DB..Maar het is wel een stuk sneller klaar dan als je het moet binnenhalen..
Ik weet niet of 't daar aan ligt, of gewoon aan limiet van bestanden.. Maar ik vond het ook al vreemdquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef Ge4ce het volgende:
Normaal gesproken kun je geen filmpjes plaatsen die over 10 minuten gaan? Toch?
Klopt, 10 min max en de max mogelijke grootte van een bestand hebben ze opgerekt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef Ge4ce het volgende:
Normaal gesproken kun je geen filmpjes plaatsen die over 10 minuten gaan? Toch?
Hmm ik niet. Rukia heeft volgens mij nog nooit getoond wat ze kan. Ze houdt zich altijd in waardoor gevechten langer duren dan nodig (net als met deze eps; de gemiddelde shinigami had er meteen vol op gemept).quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Rukia niets kan.
iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, die takke-irritante figuurtjes zoals Nell en d'r vriendjes maken het wel behoorlijk cheesy..
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:07 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn!![]()
Spoil, spoil!
Verandert zij daarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ze doet altijd wel rustig aan, maar iedereen weet altijd bij haar in de buurt te komen/verassen. Ik vind haar "broer" een stuk gaver.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Rukia heeft volgens mij nog nooit getoond wat ze kan. Ze houdt zich altijd in waardoor gevechten langer duren dan nodig (net als met deze eps; de gemiddelde shinigami had er meteen vol op gemept).
Haar broer is dan ook een karakterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ze doet altijd wel rustig aan, maar iedereen weet altijd bij haar in de buurt te komen/verassen. Ik vind haar "broer" een stuk gaver.
Byakuya! Ik verwacht veel blaadjes van hem in de nieuwe Bleach film.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik vind haar "broer" een stuk gaver.
Nell is lief.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, die takke-irritante figuurtjes zoals Nell en d'r vriendjes maken het wel behoorlijk cheesy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |