Laat horenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:04 schreef Apfel. het volgende:
[..]
ben jij inelkaar getrapt met je camera?![]()
Dan ga je toch lekker eten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef Sethje het volgende:
saai interlandweekend
ZO STIL ZIJN ZE IN JAREN NIET GEWEESTquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef Houniet het volgende:
neewas op Caz. kan je om negen over half negen een sms sturen en die van mij las die voor
"wat zijn die boeren stil, 1-5, groeten Houniet"
Het is er altijd stil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
ZO STIL ZIJN ZE IN JAREN NIET GEWEEST
Yeah want ze sparen hun energie liever voor na de wedstrijdquote:
Niks tegen je mede-Brabandersquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah want ze sparen hun energie liever voor na de wedstrijdhossen en hossen.
Ik heb een vaag vermoeden wie er achter dit appelpuntje zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker eten?
SETH ! SETH ! SETH!
1 april zie ik je pas weer![]()
En hoe saai die wedstrijden ook altijd zijn, echt geen flikker aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef Camplo het volgende:
Enige wat leuk is is WK/EK.
Voor de rest geef ik geen fuck om NL. Vroeger toen ik klein jochie was wel maar al jaar of 6 laat die kwalificatie tegen dwergn00blandjes me koud.
Same here. Interlandvoetbal..quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Ordinair het volgende:
Laatste NL wedstrijd die ik helemaal gezien heb is tegen Portugal..
Is niet raarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Ordinair het volgende:
Idem.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Ordinair het volgende:
Tsja, er is niets anders op het moment.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:22 schreef Apfel. het volgende:
AFC Ajax topic --> Holland topic ??
Toen ik ging was er bijna niks meer voor minder dan 20 euro.. Nog wel een kaartje op 128 kunnen krijgen voor 11quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Moet nog ff een kaartje voor de beker. Spannend hoor!
dat ze moeten stoppen met grolsch (of nog erger, soms malt ) tappen, maar voor echt bier moeten kiezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:25 schreef Nega het volgende:
Over welk Ajax-onderwerp wil je het hebben dan Apfel.?
het is vooral het malt gedeelte dat ik haat, Grolsch is prima te drinken. Ik hoef niet lam te zijn tijdens een wedstrijd, maar het moet wel lekker zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Apfel. het volgende:
[..]
dat ze moeten stoppen met grolsch (of nog erger, soms malt ) tappen, maar voor echt bier moeten kiezen
grolsch vind ik sowieso wat minder dan een Freddyquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is vooral het malt gedeelte dat ik haat, Grolsch is prima te drinken. Ik hoef niet lam te zijn tijdens een wedstrijd, maar het moet wel lekker zijn.
Dat meen je niet. He bah. Ik vergeet ook steeds weer om er een kaartje voor te halen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Riro het volgende:
[..]
Toen ik ging was er bijna niks meer voor minder dan 20 euro.. Nog wel een kaartje op 128 kunnen krijgen voor 11
niet zo lang denk ik..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef Tim21 het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Edje ook weer in genade wordt aangenomen door de bondscoach?
Omdat van Gaal dat in 1995 zeiquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef w00h00 het volgende:
Waarom zijn wij eigenlijk de beste?:D
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Net alsof van Gaal er verstand van heeft.![]()
gelukkig kan je dat niet nakijken op internet he..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef Houniet het volgende:
ik zit het weekend in CenterParcs, zandvoort. Ajax zit daar ook, op de internationals na
mis dus het Nederlands Elftal, jammer hoor
jammer is wel dat ik Ten Cate mis, die zit bij Jack, Youri en Hugo zondagavond
Ik denk dat ie K.O is van het shit roken, hij reageert ook niet meer op PM's.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Is Jasza trouwens weer/ nog steeds gebanned ofzo?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie K.O is van het shit roken, hij reageert ook niet meer op PM's.
Jij denkt dat ik niet weet dat we zondag niet hoeven?quote:
Dat heb je net even opgezocht natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet weet dat we zondag niet hoeven?
Ah, ik weet al wie je bent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Apfel, jij staat ook op 410?
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat heb je net even opgezocht natuurlijk
Nou op ek 2000 heb ik ook wel genoten anders hoor 7 - 1 tegen Joegoslavie met 3 keer Kluivert etc. Maar na het EK 2000 is het echt kut gewoon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben wel redelijk nationalistisch ingesteld, maar het NL 11-tal is zooo slap. Sinds '98 heb ik nooit meer echt kunnen genieten.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
6 - 1.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou op ek 2000 heb ik ook wel genoten anders hoor 7 - 1 tegen Joegoslavie met 3 keer Kluivert etc. Maar na het EK 2000 is het echt kut gewoon.
Was een geweldige wedstrijd ja.quote:
ja jochiequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Apfel, jij staat ook op 410?
Oi modje ga ff naar het NL topic.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was een geweldige wedstrijd ja.
Joegoslavië - Nederland * 1-6
24' 0-1 Patrick Kluivert
38' 0-2 Patrick Kluivert
51' 0-3 Govedarica (eigen doel)
54' 0-4 Patrick Kluivert
78' 0-5 Marc Overmars
90' 0-6 Marc Overmars
90' 1-6 Milosevic
Govedarica speelde ooit nog bij RKC, is het niet?
Laat maar hij is weer bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef Ordinair het volgende:
Nee heer plea, we hebben interland voetbal..![]()
Ach met al die Ajacieden is het net Ajax in oranje shirtsquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef Ordinair het volgende:
Nee heer plea, we hebben interland voetbal..![]()
Ik ben geen modje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Oi modje ga ff naar het NL topic.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben geen modje.
Prachtig trouwens, hoe positief iedereen is over Ajax.
Je blijft een modjequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben geen modje.
True.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Positief omdat AJAX ineens 2 goede wedstrijden (wel de belangrijkste van het hele seizoen naar mijn mening) heeft gespeeld.
I knowquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je blijft een modje
Maar was relaxed bedoelt hoor![]()
Heerenveen uit was ook alleraardigst. Willem II, Vitesse en RKC thuis trouwens ook.quote:
Boeiend is toch relaxter dan combiquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja, naar waalwijk. Als er ergens niets te beleven is is het daar wel.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
True.FCU uit erbij.
[..]
I knowMAar ik ben geen modje.
Ja het zijn niet de boeiendste wedstrijdenmaar hebben we toch weer een gezellige middag zonder verplichtingen, en aangezien we kampioen gaan worden maak ik ze graag mee die laatste paar wedstrijdenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou ik heb waalwijk wel weer gezien voor dit seizoen.
Mag ik jouw glazen bol lenen? Ik wil de toto wel eens een keer goed hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef qawl het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen, jammer
zo gewoon is dat nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef qawl het volgende:
PSV wordt gewoon kampioen, jammer
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:44 schreef plae het volgende:
Zeg nou gewoon dat je er kruipend heen kan, dan begrijpen we allemaal dat je naar Waalwijk wil![]()
Omdat we nu eindelijk laten zien dat we kunnen voetballen. Dat schept vertrouwen in de toekomst als deze selectie in stand blijft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben geen modje.
Anders nemen we gewoon weer de taxi.quote:
Had ik nou maar niks gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:01 schreef plae het volgende:
Ik was er tot gisteren van overtuigd dat we zondag gewoon moesten. Heracles thuis![]()
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoeldequote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef plae het volgende:
[..]
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoelde![]()
Flink stappen? Zónder alcohol?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga zaterdag flink stappen, maar ik zit telkens te denken: moet wel fit blijven voor Heracles-thuis en dan bedenk ik me ineens, oh ja, volgende week pas. Echt irritant.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:35 schreef Houniet het volgende:
morgen trouwens die advertentie in de krant voor Carlos
als dit serieus bedoelt is:quote:
Hij werd Carlos genoemd door vriend en vijand.quote:
dit meen je toch niequote:
Overal worden dus accounts van jou verwijderd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef plae het volgende:
ben benieuwd wat er dezer dagen op casual staat. lees account daar is helaas niet meer.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef denthemen het volgende:
Italiaanse krant weet te melden dat de wedstrijd psv-Ajax overgespeelt moet worden omdat Braamhaar omgekocht zou zijn: http://www.kataweb.it/sport/sportdetail.jsp?extra=true&idCategory=5687&idContent=2120131&serie=
Is overigens totáál niet serieus te nemen
dan kunnen die pisvee'rs vast oefenen voor de playoffsquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Prima, maken we er 0-6 van.
oh wacht ik was er ff niet bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:04 schreef Apfel. het volgende:
[..]
als dit serieus bedoelt is:
Rouwadvertentie, 10 jaar geleden namelijk. Geld is ingezameld middels collectes in de Arena.
AD lijkt me uitgesloten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:51 schreef Black-Death het volgende:
en welke krant btw?
Telegraafquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:51 schreef Black-Death het volgende:
en welke krant btw?
Dat had ik ook wel verwacht ja. M'n pa is er abonnee van, dus ik krijg 'm wel te zien.quote:
Zieligheid ten top.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:12 schreef StarGazer het volgende:
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?id=52908
OMG
Google op Beverwijk, Carlo & AJAX en je komt alles te weten. Kennelijk ben je nog een jonkie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef Nega het volgende:
Waar gaat die advertentie precies om? Ik snap het niet echt.
Italiaanse krant weet te melden dat de wedstrijd psv-Ajax overgespeelt moet worden omdat Braamhaar omgekocht zou zijn: http://www.kataweb.it/sport/sportdetail.jsp?extra=true&idCategory=5687&idContent=2120131&serie=
Leukquote:Van Basten kiest voor Stekelenburg
Marco van Basten heeft vandaag aangegeven dat Maarten Stekelenburg zaterdag in de basis zal staan en de vervanger zal zijn van Edwin van der Sar. De 24-jarige keeper van Ajax krijgt in het EK-kwalificatieduel met Roemenië de voorkeur boven Henk Timmer van Feyenoord.
"Maarten heeft de oefeninterland tegen Rusland gekeept. Hij heeft het toen goed gedaan. We zijn tevreden over Maarten en hij heeft op dit moment in ieder geval een voorsprong ten opzichte van Henk."
ik draai zo een drol op 'mquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik drink vanavond een biertje op Carlo.
† RIP Carlo †
Ah, een revolutionair die vraagtekens durft te zetten bij de heersende dogma's. De Verlichting breekt aan in de ajax-topics? Vind de domme massa wel erg eng trouwens. Even uitkijken voor publieke lynchpartijen dus.quote:
Net alsof ie 10 jaar oud is gewordenquote:
daar om staat er ook. 'in memorian' en 'we'll never forget'.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net alsof ie 10 jaar oud is geworden
De tering, wat ben jij dom!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net alsof ie 10 jaar oud is geworden
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.quote:
Als on-wetende zou iemand dat kunnen denken..quote:
quote:Gelijkspel Jong Ajax tegen Jong PSV
Jong Ajax heeft donderdagavond in Eindhoven met 0-0 gelijkgespeeld tegen Jong PSV. Bij Jong Ajax deden Gentenaar, Lindenbergh en Mitea mee, bij Jong PSV Lamey, Feher en Moens. Jong Ajax blijft op de derde plaats in de beloftencompetitie achter Jong Heerenveen en Jong FC Utrecht.
agreequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.
Je moet wel ontzettend dom zijn als je denkt dat "In Memoriam" en We'll never forget" bij een verjaardag horen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als on-wetende zou iemand dat kunnen denken..
Alle krantenartikelen van de week na Beverwijk heb ik bewaard, dus dit hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Tja, meneer Picornie. Natuurlijk een laffe daad en vreselijk enzo, maar hij gaat er wel zelf naar toe. Verder ken ik hem niet, alleen van wat verhalen, maar hij zal vast veel meer voor Ajax betekend hebben dan ik ooit zal doen, maar ik ga er geen krant voor kopen.
Niet een verjaardag, maar als iemand dat plaatje later ziet en er verder niets vanaf weet, kan iemand denken dat die persoon momenteel 10 jaar terug geboren werd en vandaag stierf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel ontzettend dom zijn als je denkt dat "In Memoriam" en We'll never forget" bij een verjaardag horen.
?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Panick het volgende:
Serieus, mensen zoals jij ontkrachten het gebruik van cursief echt enorm..
Google eens wanneer het normaal is iets cursief te plaatsen..
Laat ze lullen joh...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:05 schreef Sethje het volgende:
en het jaarlijkse ajax hooligan afzeikuurtje is weer van start gegaan. Twi waar blijf je ?
5e pagina linkerkantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.
Definieer hooligan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, alle hooligans mogen [...]
Ach ja, de carlo picornies die op een veldje afspreken om te vechten zeg maarquote:
Kan me een reportage van netwerk herinneren en daar was iedereen een hooligan die feyenoord welkom heette zo ongeveerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de carlo picornies die op een veldje afspreken om te vechten zeg maar.
quote:Barcelona heeft interesse in Huntelaar
Eerder werd al bekend dat Juventus, Internazionale en Manchester United interesse hebben in Ajax-aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. Bij dit rijtje lijkt nu ook FC Barcelona te zijn aangeschoven. De Catalanen zijn al langer op zoek naar een nieuwe aanvaller, nu heeft de ploeg van trainer Frank Rijkaard zijn zinnen gezet op The Hunter.
Huntelaar is bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax, in 43 wedstrijden wist hij 33 maal het net te vinden. Naast Huntelaar zou Barcelona ook interesse hebben om zijn collega bij Ajax, Wesley Sneijder, in te lijven.
Niet echt, nee. Ben ik niet met je eens, veel media zetten sowieso bijnamen (denk bijvoorbeeld aan The Bhoys) cursief en dat ik dat ook met gebruikersnamen doe, ligt in het verlengde daarvan. Daarbij zet ik vaak dingen cursief die andere "tussen aanhalingstekens" zetten, misschien niet helemaal correct, maar echt storend?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, maar het staat echt te debiel voor woorden.
Dit past in het rijtje "zowiezo" en "ik wordt".
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Ordinair het volgende:
Ga maar naar het Centrale Taaltopic ofzo, hier gaarne over AJAX praten..
En terecht!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef toma het volgende:
vd Vaart wordt waarschijnlijk aanvoerder van Oranje
nou dat Raymania bijna al zijn post heeft geedit weet ik niet wat zijn statement is ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:31 schreef Pritt het volgende:
Ik ben het trouwens volledig eens met HW.
tja wie anders op dit moment?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef toma het volgende:
vd Vaart wordt waarschijnlijk aanvoerder van Oranje
Ook een optie, maar VdV is ook captain bij HSV en Gio speelt niet altijd.Dus lijkt me VdV de juiste oplossingquote:
Kan ook niet, Barca's pace is te hoog voor the Hunter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Hunterlaar naar Barcelona? Daar vind ik hem totaal niet bij passen!
Hunter is beter voor een engelse club..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kan ook niet, Barca's pace is te hoog voor the Hunter.
Mag van mij, dan gaat naar mn cluppie naast Ajax.Dus als ie weg moet, dan maar naar Man Utd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Man U zal zich ook nog wel melden.
Ik denk dat ie het daar wel zal gaan maken....
Dat supportersgeweld zinloos is en het voetbal verziekt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef toma het volgende:
[..]
nou dat Raymania bijna al zijn post heeft geedit weet ik niet wat zijn statement is ?
leg t s uit zonder dat er weer geedit moet worden ?
Eindhoven hooligansquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Roflmao... 2 uur later reed ik daarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Ja en?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lekker slim trouwens iedereen gewoon vol in close up in beeld![]()
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah ze doen niks tegen de politie. Maar eerdere delicten gaan ze je alsnog vergelijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zullen de stillen blij mee zijn.
Zo heb ik gvd 6 uur in de bak gezeten.
Hehe nee das waar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zagen je tattoo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Maar ik schreeuwde in 2005 ook alleen maar naar de feyenoordertjes.
Loop ik terug richting HMH kant opeens buts 8 man in me nek.
Leek ik globaal op een 'hooligan' die 5 augustus destijds bij p$v - AFCA JC Schaal stenen had staan gooien en ik zag er als een hooligan uit including wat de Officier van Justitie als 'hooligan-only'-kleding bestempelde.![]()
Nope de zijkant van m'n gezicht was blijkbaar genoegquote:
Alleen toen je begon te praten, begonnen ze te lachen en lieten ze je snel vrij?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Leek ik globaal op een 'hooligan' die 5 augustus destijds bij p$v - AFCA JC Schaal stenen had staan gooien en ik zag er als een hooligan uit including wat de Officier van Justitie als 'hooligan-only'-kleding bestempelde.![]()
Jij vuile hoolie..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Nee, pas toen ze formulieren van Solmar Tours gefaxed kregen (en dat kostte al een tering moeite op een zondag ) dat ik daadwerkelijk in die bus zat en dus niet die gast was op die fotoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen toen je begon te praten, begonnen ze te lachen en lieten ze je snel vrij?
Maar bij Ajax worden hooligans ook harder aangepakt dan ergens andersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Zelfs de gewone supporterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar bij Ajax worden hooligans ook harder aangepakt dan ergens anders![]()
Surequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
"vuile kanker joden" is in dit land inderdaad de gewoonste zaak van de wereld gewordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....
Maar als je lul zegt tegen een agent heb je direct 110 pleuro aan je broekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
"vuile kanker joden" is in dit land inderdaad de gewoonste zaak van de wereld geworden![]()
hamas hamas joden aan het gas niet te vergeten
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zoveel van.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens onwaarhedenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar als je lul zegt tegen een agent heb je direct 110 pleuro aan je broek
Ik vraag je; op basis waarvan is dat zo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Omdat het zo is.Of vindt jij van niet?
Bij Ajax heb je al een sv als je een scheet laat, zo erg is het bij andere clubs niet lijkt me.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vraag je; op basis waarvan is dat zo?
Natuurlijk zijn de jongens die veroordeeld zijn voor die aanval op het ADO honk harder gestraft dan de gemiddelde supporter die opgepakt bij of rondom een voetbalwedstrijd maar over het algemeen denk ik dat we allemaal even hard genaaid worden.
Is bij ons net zo, ik kan niet over andere clubs spreken maar als ze je kunnen naaien zullen ze het niet nalaten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je al een sv als je een scheet laat, zo erg is het bij andere clubs niet lijkt me.
Wel hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je al een sv als je een scheet laat, zo erg is het bij andere clubs niet lijkt me.
Ik geloof je best, t zijn toch allemaal nsb'ers.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is bij ons net zo, ik kan niet over andere clubs spreken maar als ze je kunnen naaien zullen ze het niet nalaten.
Naaahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al komt er een interlandweekend aan, zullen we het hier toch maar weer over Ajax hebben?
Dat is wel weer in het voordeel van PSV of spelen jullie Zuid-Amerikanen ook nog interlands komend weekend?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naaah
Laten we hopen dat die Roemenen er flink tegenaan klappen morgenavond!
Alleen Mendez gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is wel weer in het voordeel van PSV of spelen jullie Zuid-Amerikanen ook nog interlands komend weekend?
Ibrahim Afellay nog niet geblesseerd geraakt op de training? Want die is toch even blessuregevoelig als Jari Litmanen destijds? Arouna Koné nog geen terugslag? Want hoe meer de PSV-selectie uitdunt, hoe meer kans wij maken op de landstitel! Al geloof ik er niet meer in.quote:
Zoals het er nu naar uitziet is iedereen behalve Alex fit voor de wedstrijd uit tegen NAC volgende week Zaterdag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay nog niet geblesseerd geraakt op de training? Want die is toch even blessuregevoelig als Jari Litmanen destijds? Arouna Koné nog geen terugslag? Want hoe meer de PSV-selectie uitdunt, hoe meer kans wij maken op de landstitel! Al geloof ik er niet meer in.
Zondagmiddag 1 april (geen grap), laatste twee speelrondes wel totaal gelijk, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet is iedereen behalve Alex fit voor de wedstrijd uit tegen NAC volgende week Zaterdag.
Spelen jullie op Zondagmiddag thuis of ook Zaterdagavond?
ff offtopic :quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al komt er een interlandweekend aan, zullen we het hier toch maar weer over Ajax hebben?
quote:BNDeStem: Wesley Sneijder klaar voor buitenland
Vrijdag 23 maart 2007 - VOETBAL - Wesley Sneijder is klaar voor de volgende stap in zijn loopbaan. "Voor het seizoen heb ik gezegd dat ik nog één of twee jaar wilde wachten voordat ik naar het buitenland zou gaan, maar daar ben ik inmiddels wat anders over gaan denken", aldus de middenvelder van Ajax. "Ik geef het eerlijk toe: het is gaan kriebelen.".
Er werd begonnen zonder Kone, Cocu, Kromkamp en Simons.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zondagmiddag 1 april (geen grap), laatste twee speelrondes wel totaal gelijk, toch?
Wie waren er bij NAC-uit voor de beker niet bij aan PSV-kant? Of was de groep toen helemaal fit?
Best kut om volledig afhankelijk te zijn van puntverlies van PSV, heb het liever in eigen hand.
Nog twee keer tegen PSV spelen, dan maken we die vijf punten achterstand gemakkelijk goed!
Denk dat hij in de Serie A het beste tot zijn recht komt en anders in de Primera Division, de Premier League lijkt me te zwaarsnel en de Bundesliga lijkt me alleen financieel een vooruitgang.quote:
Heeft ie geen clausulebedrag in z'n contract dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij moet naar de club die Ajax het meeste betaald.
Heeft hij 100% zeker niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft ie geen clausulebedrag in z'n contract dan?
Volgens geruchten wel, volgens Van Geel niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft ie geen clausulebedrag in z'n contract dan?
Ik gun hem eerlijk gezegd ook wel zijn droomclub. Moet een combinatie van beide zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij moet naar de club die Ajax het meeste betaald.
Jij bent wel heeeeeeeeeel erg overtuigdquote:
Hij kent z'n neefquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent wel heeeeeeeeeel erg overtuigd
quote:'Onvrede over directie, meer invloed voor Johan Cruijff'
Bepaalde media blijven volhouden dat er bij Ajax sprake is van onrust. Zo schrijft Sportweek dat binnen de vereniging ernstig wordt getwijfeld of Ajax onder de huidige directie de weg naar de top zal weten terug te vinden.
De monsterzege op concurrent PSV van afgelopen weekeinde (1-5) zou daar niets aan afdoen. De dagelijkse leiding bij Ajax is momenteel in handen van Maarten Fontein (algemene zaken), Martin van Geel (technische zaken) en Jeroen Slop (financiën).
In het artikel van Sportweek wordt tevens vermeld dat de lijnen tussen Johan Cruijff en Ajax-trainer Henk ten Cate korter dan ooit zijn. Met de aanwezigheid van technisch adviseur Piet Keizer zou Cruijff zich een directe ingang hebben verschaft bij Ajax. Neerlands beste voetballer ooit, die binnenkort zestig jaar hoopt te worden, verstrekt dit seizoen volop adviezen aan de Amsterdammers.
Op jeugdcomplex De Toekomst zou het momenteel ook niet erg rustig zijn. Veel jeugdtrainers weten niet of zij ook volgend seizoen bij Ajax kunnen blijven werken. De evaluatiegesprekken met de diverse coaches worden achter de rug van het vertrekkende hoofd opleidingen John van den Brom gevoerd.
De jeugdtrainers van Ajax zien in assistent-coach Hennie Spijkerman een geschikte opvolger van Van den Brom, zo bevestigt de Amsterdamse club deze week in Voetbal International
Lees nog eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het niet eens meer zo erg dat Johan Cruijff zich niet meer bemoeid met Ajax.
Hahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=x--Qszjz96M
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=x--Qszjz96M
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:55 schreef S-Two het volgende:
lijnen
Vind ik ook. Bovendien is hij echt wel een beetje uit de tijd. Wat mij betreft gebruiken we hem alleen nog om mooie verhalen te vertellen over vroeger, maar niet meer om zijn wijsheden op te dringen aan anderen. Het voetbal is anders dan toen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Met de lijnen korter dacht ik dat ze elkaar minder spraken e.d.
. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat de invloed van JC precies is, hij heeft natuulijk altijd nog de uitstraling e.d., maar met spelers als Roger hoeft hij niet meer aan te komen.
Begrijpend lezen vond ik ook altijd een kut vak op de basisschool hoor..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het niet eens meer zo erg dat Johan Cruijff zich niet meer bemoeid met Ajax.
Ik zat met mn kop ergens anders, maar als je even daarna had gelezen zie je dat iemand me er al gewezen had.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Begrijpend lezen vond ik ook altijd een kut vak op de basisschool hoor..![]()
Heb soms moeite met refreshen van pagina na het pissen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zat met mn kop ergens anders, maar als je even daarna had gelezen zie je dat iemand me er al gewezen had.![]()
Johan Cruijff was ook degene die ons Danny Blind aansmeerde, eerder zorgde hij indirect voor het ontslag van Co Adriaanse en het opstappen van Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Over welke 'slechte' adviezen van Cruyff hebben jullie het nu?
Roger, ok... nou ja, transfervrije speler die te maken had met teveel concurrentie. Als dat het slechte advies is, kan ik er niet wakker van liggen.
Ik denk dat Cruyff nog steeds wel goed als adviseur kan dienen.
Liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef Ordinair het volgende:
Ook dankzij Cruyff speelden we in 4-3-3.. Opzich niet zo'n probleem maar elke wedstrijd.
Mja, laten we de opstellingen maar achterwege houden..
Dan hebben wij een slap bestuur die niet dermate sterk in haar schoenen staat dat ze Cruijff tegen durven te spreken. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat je advies van Cruijff over Van Gaal en Adriaanse niet serieus moet nemen. Maar over andere zaken kan je hem gerust raadplegen lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff was ook degene die ons Danny Blind aansmeerde, eerder zorgde hij indirect voor het ontslag van Co Adriaanse en het opstappen van Louis van Gaal.
Johan Cruijff doet wel aan vriendjespolitiek, want zonder hem waren Frank Rijkaard en Marco van Basten nooit aangesteld als respectievelijk trainer/coach van FC Barcelona en bondscoach van Oranje. Daarbij kan ik me geen echt goed advies van hem herinneren, zijn publieke steun voor Salomon Kalou was ook al zo'n blunder van formaat, de laatste jaren vind ik hem een beetje aftakelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan hebben wij een slap bestuur die niet dermate sterk in haar schoenen staat dat ze Cruijff tegen durven te spreken. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat je advies van Cruijff over Van Gaal en Adriaanse niet serieus moet nemen. Maar over andere zaken kan je hem gerust raadplegen lijkt mij.
Hij is de koning van de vriendjespolitiek, dat is geen geheim.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff doet wel aan vriendjespolitiek, want zonder hem waren Frank Rijkaard en Marco van Basten nooit aangesteld als respectievelijk trainer/coach van FC Barcelona en bondscoach van Oranje. Daarbij kan ik me geen echt goed advies van hem herinneren, zijn publieke steun voor Salomon Kalou was ook al zo'n blunder van formaat, de laatste jaren vind ik hem een beetje aftakelen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff hoeft van mij niet meer te adviseren, maar het is lullig om iemand met zó'n carrière zo aan de kant te schuiven. Dus misschien gewoon maar lekker (onbetaald) laten adviseren, zonder hier maar iets mee te doen? Lijkt me de beste en netste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |