Laat horenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:04 schreef Apfel. het volgende:
[..]
ben jij inelkaar getrapt met je camera?![]()
Dan ga je toch lekker eten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef Sethje het volgende:
saai interlandweekend
ZO STIL ZIJN ZE IN JAREN NIET GEWEESTquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef Houniet het volgende:
neewas op Caz. kan je om negen over half negen een sms sturen en die van mij las die voor
"wat zijn die boeren stil, 1-5, groeten Houniet"
Het is er altijd stil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
ZO STIL ZIJN ZE IN JAREN NIET GEWEEST
Yeah want ze sparen hun energie liever voor na de wedstrijdquote:
Niks tegen je mede-Brabandersquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah want ze sparen hun energie liever voor na de wedstrijdhossen en hossen.
Ik heb een vaag vermoeden wie er achter dit appelpuntje zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker eten?
SETH ! SETH ! SETH!
1 april zie ik je pas weer![]()
En hoe saai die wedstrijden ook altijd zijn, echt geen flikker aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef Camplo het volgende:
Enige wat leuk is is WK/EK.
Voor de rest geef ik geen fuck om NL. Vroeger toen ik klein jochie was wel maar al jaar of 6 laat die kwalificatie tegen dwergn00blandjes me koud.
Same here. Interlandvoetbal..quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Ordinair het volgende:
Laatste NL wedstrijd die ik helemaal gezien heb is tegen Portugal..
Is niet raarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Ordinair het volgende:
Idem.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Ordinair het volgende:
Tsja, er is niets anders op het moment.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:22 schreef Apfel. het volgende:
AFC Ajax topic --> Holland topic ??
Toen ik ging was er bijna niks meer voor minder dan 20 euro.. Nog wel een kaartje op 128 kunnen krijgen voor 11quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Moet nog ff een kaartje voor de beker. Spannend hoor!
dat ze moeten stoppen met grolsch (of nog erger, soms malt ) tappen, maar voor echt bier moeten kiezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:25 schreef Nega het volgende:
Over welk Ajax-onderwerp wil je het hebben dan Apfel.?
het is vooral het malt gedeelte dat ik haat, Grolsch is prima te drinken. Ik hoef niet lam te zijn tijdens een wedstrijd, maar het moet wel lekker zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Apfel. het volgende:
[..]
dat ze moeten stoppen met grolsch (of nog erger, soms malt ) tappen, maar voor echt bier moeten kiezen
grolsch vind ik sowieso wat minder dan een Freddyquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is vooral het malt gedeelte dat ik haat, Grolsch is prima te drinken. Ik hoef niet lam te zijn tijdens een wedstrijd, maar het moet wel lekker zijn.
Dat meen je niet. He bah. Ik vergeet ook steeds weer om er een kaartje voor te halen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Riro het volgende:
[..]
Toen ik ging was er bijna niks meer voor minder dan 20 euro.. Nog wel een kaartje op 128 kunnen krijgen voor 11
niet zo lang denk ik..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef Tim21 het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Edje ook weer in genade wordt aangenomen door de bondscoach?
Omdat van Gaal dat in 1995 zeiquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef w00h00 het volgende:
Waarom zijn wij eigenlijk de beste?:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |