quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Je kunt beter de wiki kopieren, want als je de quotes weghaalt, zijn alle img tags ook nog steeds omgezt naar [url] tagsquote:
deze komt niet uit de wiki, maar van die andere paginaquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Alleen topic 16 tm 22 mist? wie werkt dat ding dan ook niet bij![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt beter de wiki kopieren, want als je de quotes weghaalt, zijn alle img tags ook nog steeds omgezt naar [url] tags
Als je dat allemaal nog moet gaan aanpassen ben je helemaal een uur verder
Je bent anders wel het opsommingsstreepje voor de door jouw toegevoegde link vergeten...quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
deze komt niet uit de wiki, maar van die andere pagina
de wiki is volledig bijgewerkt, net nog gedaan
14quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Zo he he. Het duurde ff.
Grmbl.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:09 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent anders wel het opsommingsstreepje voor de door jouw toegevoegde link vergeten...![]()
Is onze OP weer vervuild...quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zal maar geen vervelendeopmerkingen maken over witte strepen in de OP
![]()
En blij zullen wij nog een kop
nuttigen!
![]()
[John Kraaijkamp jr mode]quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
Ik ga aan het zelf gebakken waldkorn brood met pindakaas!!!![]()
Daarna nog een mandarijntje!
zijn de papierversnipperdampen naar je hoofd gestegen????quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[John Kraaijkamp jr mode]
WaldHorn brood?
[/John Kraaijkamp jr mode]
Nou er staan witte strepen in de OP en ik wil een afzuigkap boven mijn papier versnipperaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Moeten er dingen verandert worden? Ik kan het nog 9 minuten lang doen dan ga ik een uur lunchen![]()
Oehquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef OA het volgende:
Ik ga aan het zelf gebakken waldkorn brood met pindakaas!!!![]()
Daarna nog een mandarijntje!
Ja, maak mij modquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Moeten er dingen verandert worden? Ik kan het nog 9 minuten lang doen dan ga ik een uur lunchen![]()
Ja, daar kan ik ook echt geen touw aan vastknopen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zal maar geen vervelendeopmerkingen maken over witte strepen in de OP
![]()
En blij zullen wij nog een kop
nuttigen!
![]()
Have funquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:47 schreef OA het volgende:
Ben even een rondje fietsen!![]()
Tis weer lekker weer!!!![]()
Jij ook halloquote:
Heyhoiquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook hallo![]()
Het is hier trouwens lekker zonnig!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef buzzer het volgende:
Ik heb twee nieuwe schermen gekregen net. 2x 19"
Mijn werk komt helemaal op me af
je moest zulke grote roosters maken dat ze je grotere schermen hebben gegeven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef buzzer het volgende:
Ik heb twee nieuwe schermen gekregen net. 2x 19"
Mijn werk komt helemaal op me af
opriuim zequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja, ik gaat het huis maar eens opruimenTot later
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er weernet lekker zalm gehad en heb nu koffie
![]()
ja, je moet wat natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit aan water.
Gebakken zalm met remoulade saus en gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zalm? Broodje zalm? Gebakken zalm? Zalmsalade of gewoon zalm?
![]()
Klinkt zeer goed!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gebakken zalm met remoulade saus en gebakken aardappeltjesnog een chocolade toetje met witte chocolade saus en kippensoep
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt zeer goed!Bedrijfskantine?
Alleen de combinatie witte chocoladesaus met kippesoep vind ik wel errug apart.
![]()
Ik ga zo ook even sleutelen aan de senseo...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
boem
Lekker gegeten?
Ik ga dalijk ook weer even een (sterker) bakkie koffie pakken.
Effe kijken of de senseotruuk werkt
was het maar waarquote:
ik ooko en mijn 21e bak koffiequote:
Word je kuchend wakker straksquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, ze komen morgen of half vijf in de ochtend anti-muggen zooi spuiten. Dat werd omgeroepen via de moskee. Mooi, dan slaap ik nog, dus ze spuiten maar een eind raak.
ik ook, en dat is ook precies wat ik ga doen over een uurtjequote:
Ik wil nou wel eindelijk eens pauze, maar er zijn te weinig mensen!quote:
Ramen en deuren dicht dus...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, ze komen morgen of half vijf in de ochtend anti-muggen zooi spuiten. Dat werd omgeroepen via de moskee. Mooi, dan slaap ik nog, dus ze spuiten maar een eind raak.
Joh, papier versnipperen is toch super relaxed...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil nou wel eindelijk eens pauze, maar er zijn te weinig mensen!
ik wil vakantie eigenlijk, maar helaas dat duurt nog evenquote:
iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil vakantie eigenlijk, maar helaas dat duurt nog even
Hé Buzz, hoe zit het met die maandcijfers vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook, en dat is ook precies wat ik ga doen over een uurtje
Ik had in 3 week 2500 posts.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé Buzz, hoe zit het met die maandcijfers vandaag
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjah, ze hebben niet gezegd dat ik de ramen dicht moet houden..
en dat dan sterk noemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even sleutelen aan de senseo...
Een collega van mij zat net te zeiken dat hij de senseo altijd zo sterk vindt...Als je weet hoe hij het drinkt, snap je er helemaal niets meer van....
![]()
Hij doet een dubbele bak met slechts één pad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fietsen was trouwens lekker. Even buiten in de zon!maar er staat wel verrot veel wind...
![]()
3 weken nogquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil vakantie eigenlijk, maar helaas dat duurt nog even
Wat dacht je van een carriere als part-time papier versnipperaar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef cablegunmaster het volgende:
mensen ik ben al thuis ik wil naar werk maar niemand neemt me aan .... ironisch jullie willen naar huis en ik wil werk..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van een carriere als part-time papier versnipperaar?![]()
vind het bestquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van een carriere als part-time papier versnipperaar?![]()
quote:
dat slaapt niet fijn, geloof ik nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht dus...![]()
Of een gasmasker op tijdens de slaap...![]()
Groningen? Da's een beetje buiten mijn arrondissement.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vind het bestals je zegt waar ik aan de slag kan gaan geprefereerd in de omgeving groningen
vorige werk was toch buizen sjouwen dus ik kan me best nog wel als snipperaar vernederen.![]()
Geloof me, dat kan heeeel frustrerend zijn...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens weten hoe dat voelt, leidinggeven
![]()
Hai!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
net op tijd zo te zien......deze is al bijna vol.....
![]()
Hi JJquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
haha een met 2 wielen ... en een racefiets maar om haar helemaal naar nijmegen toe te fietsen whoaaa...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Groningen? Da's een beetje buiten mijn arrondissement.Maarre, ik ken iemand in Leeuwarden die in juni naar Nijmegen wilt naar Pearl Jam.
Kan jij vervoer voor haar regelen? Heb je n fiets?
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |