abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47546230
Om Wilders moet je lachen... Maar ik moet ook lachen om het bericht dat enkele PvdA-ers een anti-Wilders site op zouden willen zetten. Ik vind dat een beetje teveel eer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:18:02 #52
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_47547015
!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:07:11 #53
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47556930
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Piep piep, allo, piep piep allo, Ca-li-me-ro!
Boete voor vermoorden Calimero
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47565575
Het blijft inderdaad reuzegrappig hoe links altijd grote ophef weet te maken over Wilders of andere gelijke figuren. Maar over de mislukte multicul hoor je ze nooit. Geen wonder dat de aanhang van Wilders maar blijft groeien .

Links is gewoon zwaar hypocriet. Ze proberen de aandacht van de mislukte multicul af te leiden door Wilders te bashen. Ze doen maar overigens, maar ze schieten zichzelf ermee in de voet. Het is alleen maar wind in de zeilen van Wilders.
pi_47567851
Multiculturalisme in combinatie met een maakbare samenleving is wel wat je kunt zeggen een fnuikende combinatie.

Mensen dwingen om in iets te geloven of in te participeren leidt enkel tot averechtse reacties. De grootste illusie is een maakbare samenleving. Multiculturalisme kan tot op zekere hoogte werken indien er geen enkele vorm van dwang is of het moedwillig bevorderen van dat ideaal. Zolang die twee aspecten niet worden nageleefd blijft het aanmodderen en zullen tegenstellingen of fricties blijven bestaan

Dat er mensen blindelings blijven geloven in hun ideaal is leuk en aardig maar ik vind het verschrikkelijk naïef en het is vooral een kop in het zand steken mentaliteit.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 01:57:23 #56
167723 sanni
Acima de seu
pi_47569626
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is alsof je de klok 5 jaar terugdraait. De Linkse Kerk is de laatste tijd volop bezig om Wilders zwaar te demoniseren waarbij stoten onder de gordel niet worden nagelaten, precies zoals met Fortuyn gebeurde. En we weten hoe dat is afgelopen. Als het zo dus doorgaat is het dus een kwestie van tijd voordat het die kant op gaat, met dit verschil dat Wilders zijn beveiliging wèl goed heeft geregeld.
Ondertussen word je nog elke dag om de oren geslagen met de mislukte multicultimaatschappij. Je zou toch zeggen dat het een keer de goede kant zou moeten opgaan, maar niets blijkt minder waar. Opsporing Verzocht wordt (voor zover het dat al niet was) steeds meer een one-color-show, allochtone steek- en roofpartijen vliegen je om de oren in de grote steden die steeds meer no-go areas gaan krijgen. De gevangenissen zitten al overvol met allochtonen (je zou dus verwachten dat de echte bad guys al van de straat zijn, maar het lijkt wel een onuitputtelijke bron waar de kweekvijver van talentvolle Ajaxspelertjes kinderspel bij is). En Ome Job is er nog steeds van overtuigd dat theedrinken de boel wel even zal oplossen. Kortom: Wilders heeft wel een punt, maar wat doet de linkse Kerk? Die stoot zich willens en wetens aan dezelfde steen en pleegt een langzame karaktermoord op een moedige maar zeker niet perfecte politicus.
Zal de kogel dit keer ook van links komen of wordt het weer een Mohammed?
En maar afvragen waarom Wilders zoveel stemmen krijgt,landgenoten het land de rug toekeren
etc etc... Precies de linkse knuffel-cultuur en hun bijbehorende passanten.
pi_47569724
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 01:57 schreef sanni het volgende:
En maar afvragen waarom Wilders zoveel stemmen krijgt,landgenoten het land de rug toekeren
etc etc... Precies de linkse knuffel-cultuur en hun bijbehorende passanten.
Als mensen nou eens ophouden met het woord knuffel of dergelijke afgeleiden en links zijn onterecht te koppelen..
Het klinkt zo dom en cliche, en is zover van de werkelijkheid verwijderd.

Ik ben zo links als wat, maar Moslims die niet deugen mogen net zo goed de narigheid krijgen als de domme Nederlanders die zo gefrustreerd zijn, dat hun levensdoel niets meer lijkt in te houden dan 24/7 over Moslims janken.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:10:48 #58
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47571689
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:

[..]

Als mensen nou eens ophouden met het woord knuffel of dergelijke afgeleiden en links zijn onterecht te koppelen..Het klinkt zo dom en cliche, en is zover van de werkelijkheid verwijderd.

Ik ben zo links als wat, maar Moslims die niet deugen mogen net zo goed de narigheid krijgen als de domme Nederlanders die zo gefrustreerd zijn, dat hun levensdoel niets meer lijkt in te houden dan 24/7 over Moslims janken.
Typisch voorbeeldje van de pot verwijt de ketel? En dan vind ik de benamingen voor links nog redelijk netjes, zeker als je het vergelijken met het taalgebruik van links. Ik noem op: bruinhemden, nazi's, fascisten, racisten etc etc.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47571782
Het demoniseringsgehuil is weer begonnen hoor
quote:
Afdrukken Sluiten
Wilders: links zaait haat en agressie

Wilders: links zaait haat en agressie

DEN HAAG (ANP) - PVV-leider en Kamerlid Geert Wilders vindt dat zijn critici het klimaat creëren voor een politieke moord. In een interview met het Nederlands Dagblad zegt hij vrijdag dat een sfeer van ,,haat en agressie'' is ontstaan waarin iemand kan denken ,,dat buitenwettelijke middelen geoorloofd zijn om mij en mijn mensen af te stoppen''.

Wilders reageert hiermee op initiatieven van zijn politieke tegenstanders om hem tegengas te geven, zoals de website tegenhaatzaaien.nl die de voormalige Amsterdamse PvdA-wethouder Michael van der Vlis deze week lanceerde.

Volgens Wilders is sprake van een complot tegen hem. Linkse columnisten als Marcel van Dam en Paul Scheffer zetten hem neer als ,,iemand die buiten de wet staat, als de aanvoerder van een fascistische partij, die ademocratisch zou zijn en overeenkomsten vertoont met de nazi's'', zegt hij.
Ontiegelijk zwak, die slachtofferrol. Had ik van Wilders niet verwacht. Wie zelf hard inzet moet niet zo bescheten zijn. Een complot, kom op zeg
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:18:11 #60
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47571830
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]

Ontiegelijk zwak, die slachtofferrol. Had ik van Wilders niet verwacht. Wie zelf hard inzet moet niet zo bescheten zijn. Een complot, kom op zeg
Ontiegelijk zwak? Ben je de laffe moordaanslag op Fortuyn alweer vergeten? Toen zaten ook al zijn critici de boel af te zwakken en met termen als "slachtofferrol" te smijten.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47571835
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef pberends het volgende:
Het blijft inderdaad reuzegrappig hoe links altijd grote ophef weet te maken over Wilders of andere gelijke figuren. Maar over de mislukte multicul hoor je ze nooit. Geen wonder dat de aanhang van Wilders maar blijft groeien .

Links is gewoon zwaar hypocriet. Ze proberen de aandacht van de mislukte multicul af te leiden door Wilders te bashen. Ze doen maar overigens, maar ze schieten zichzelf ermee in de voet. Het is alleen maar wind in de zeilen van Wilders.
Kijk eens eerlijk in de spiegel en zie hoe Cohen de laatste jaren is neergezet - heb je hem ooit horen zeuren over een complot of demonisering?
pi_47571923
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:07 schreef pberends het volgende:
LOL, je hoort ook de linkse partijen over niets anders meer praten dan islam en multiculturele samenleving. Alleen dragen ze niet de oplossingen aan die jij wil.
pi_47571953
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ontiegelijk zwak? Ben je de laffe moordaanslag op Fortuyn alweer vergeten? Toen zaten ook al zijn critici de boel af te zwakken en met termen als "slachtofferrol" te smijten.
Dat was ook zo. Fortuyn kroop ook in een slachtofferrol.
pi_47572153
Wilders strooit harde woorden rond. Gevolgd: hij krijgt harde woorden terug. Als hij daar niet tegen kan moet hij in de eerste instantie gewoon z'n mond dichthouden. Het is helemaal triest dat hij in een slachtofferrol kruipt. Als hij wordt vermoord dan komt dat door z'n eigen houding en niet door de linkse reactie op Wilders.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:36:59 #65
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47572173
Het is echt te ziek voor woorden hoe users hier de moord op Fortuyn rechtvaardigen. Kan hier geen ban voor gegeven worden?
pi_47572178
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:23 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

LOL, je hoort ook de linkse partijen over niets anders meer praten dan islam en multiculturele samenleving. Alleen dragen ze niet de oplossingen aan die jij wil.
Oplossingen ?

Ze maken het alleen maar erger in het kwadraat.
pi_47572189
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Kijk eens eerlijk in de spiegel en zie hoe Cohen de laatste jaren is neergezet - heb je hem ooit horen zeuren over een complot of demonisering?
Ik denk dat de dreiging jegens Cohen een heel stuk minder is geweest dan het bij Wilders ooit was.
pi_47572191
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ach ja, laten we dat er bij slepen. Lekkere manier van chantage zeg. Flikker op met die onzin - hij speelt het hard en krijgt het hard terug: laat hem gewoon inhoudelijk regaeren en niet zo suf slachtofferig gaan doen. Eigen verantwoordelijkheid Geert, dat gehuil staat je niet. Had ik niet verwacht.
pi_47572206
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik denk dat de dreiging jegens Cohen een heel stuk minder is geweest dan het bij Wilders ooit was.
Wat heeft dat er mee te maken? Zijn de bedreigingen nu een chantagemiddel ineens?
pi_47572224
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef LENUS het volgende:
Het is echt te ziek voor woorden hoe users hier de moord op Fortuyn rechtvaardigen. Kan hier geen ban voor gegeven worden?
Quote?

Een banverzoek leidt eerder tot een ban trouwens.
pi_47572229
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken? Zijn de bedreigingen nu een chantagemiddel ineens?
Job Cohen een vuile theekopjesdrinker noemen is een veel mindere vorm van demonisering dan Wilders een racist noemen.
pi_47572253
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Wellicht, maar de rechtse rukkers doen net zo hard aan Cohen demoniseren. Wilders is gewoon een jankerd die dit soort dingen aangrijpt om publiciteit te krijgen.
pi_47572258
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]

Dat interview met Wilders

Een paar citaten:
  • het klimaat creëren voor een politieke moord
  • een sfeer van ,,haat en agressie'
  • een complot tegen hem
  • overeenkomsten vertoont met de nazi's''

!
    Als je dat laatste over Wilders zelf zou zeggen is de wereld te klein..
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 23 maart 2007 @ 09:42:01 #74
    121315 LENUS
    UFC undisputed 2009
    pi_47572286
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach ja, laten we dat er bij slepen. Lekkere manier van chantage zeg. Flikker op met die onzin - hij speelt het hard en krijgt het hard terug: laat hem gewoon inhoudelijk regaeren en niet zo suf slachtofferig gaan doen. Eigen verantwoordelijkheid Geert, dat gehuil staat je niet. Had ik niet verwacht.
    Het linkse kamp is bezig met een hetze tegen Wilders wat een exacte kopie is van de hetze tegen Fortuyn. En straks staan ze elkaar weer met emmers krokodillentranen voor de NOS camera's te verdringen
    pi_47572358
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 09:36 schreef LENUS het volgende:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')