Zelfs al zou dat zo zijn dan past dat toch voor geen meter. Zij is een sport figuur en hecht veel waarde aan monogamie. Huub rookt, zuipt en geloofd niet in monogamie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Prachtige stream avond/nacht. Volgens mij is er een nieuwe liefde ontstaan... of misschien was die er al wel. Van Lieke is het 100% zeker. Van Huub's kant heb ik nog wel wat twijfels, maar ik denk dat hij langzaam maar zeker ook stapelgek op haar zal worden. Ze past perfect bij hem en doet nergens voor hem onder. Iemand als Amanda zal het nooit kunnen worden, maar Lieke is zijn 'equal'.
zien zien zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Oeh..... nou heb ik nog een heel leuk plaatje voor deze TT...
Wat dat betreft heb je misschien gelijk ja. Dat zal moeten blijken. Ik denk dat ook Huub wel heel erg monogaam kan zijn als hij echt de juiste tegen komt. Of Lieke dat is, zal natuurlijk nog moeten blijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zo zijn dan past dat toch voor geen meter. Zij is een sport figuur en hecht veel waarde aan monogamie. Huub rookt, zuipt en geloofd niet in monogamie.
Goeie combi![]()
Dat gaat je vast lukkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik m eerst online ziet te krijgen![]()
Dat is normaal gesproken appeltje / eitje voor een man als Huub, alleen heeft hij nu 24/7 een camera op zijn muil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:56 schreef Kaleddis het volgende:
Zelfs al zou dat zo zijn dan past dat toch voor geen meter. Zij is een sport figuur en hecht veel waarde aan monogamie. Huub rookt, zuipt en geloofd niet in monogamie.
Goeie combi![]()
Trustuhquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:59 schreef Nicoss het volgende:
Truste mensen, min wekkertje loopt weer af over 3,5 uur..........
toch blijf ik vraagtekens houden scan !!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Over een minuut of wat heb ik de fotoreportage van vannacht
Zou Lieke ook interesse hebben in Huub als hij in Brain (ja sorrie, ik weet niet meer hoe je het precies schrijftquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je misschien gelijk ja. Dat zal moeten blijken. Ik denk dat ook Huub wel heel erg monogaam kan zijn als hij echt de juiste tegen komt. Of Lieke dat is, zal natuurlijk nog moeten blijken.
Dit kun je niet menen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:59 schreef Nicoss het volgende:
Truste mensen, min wekkertje loopt weer af over 3,5 uur..........
Het lijkt me vreemd als je op een groot aantal sites staat en ook nog eens een hyves hebt..... En dan geen internet ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
toch blijf ik vraagtekens houden scan !!
<knip>
maar dan nog 23 jaar oud en geen internet hebben ... en dan wel zo goed op de hoogte zijn van dgk terwijl ze haast niet kijktin mijn ogen zit een gezonde meid van 23 zowiezo elke avond al ff een uurtje achter internet !! is het niet om haar mail te checken dan wel om ff lekker te kletsen via msn !!
ik weet het zo net nog niet wat ik van lieke moet denken ....
ondertussen pest jaap ...huub en eric weer eens via de wc![]()
Tja, das slechts een van de tegenstellingen ....quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Lieke heeft geen internet, maar wel een hyves-pagina met meer dan 80 foto's?
Grappenmaker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:52 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Op stream 5 zie je ze dan door het hek naar achter lopen![]()
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:02 schreef Taurus het volgende:
Heeft iemand nog 'n linkje van d'r hyves?
Die wordt bijgehouden door haar fan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:03 schreef Day het volgende:
http://www.sporty-lieke.hyves.nl/#quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:02 schreef Taurus het volgende:
Heeft iemand nog 'n linkje van d'r hyves?
Te laat!quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja maar, hij zit daar GVD toch niet voor een zak met M&M's![]()
Gewoon niet aan beginnen dus !
Met dit stuk kan ik het grotendeels mee eens zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Te laat!
Dit keer dus wel gedegen werk van Debora Pannekoek.
Vervolg van het script is als volgt:
Huub en Lieke krijgen van de redactie de gelegenheid de verliefdheid verder uit te diepen.
Zodra er helemaal geen ontkomen meer aan is wordt het omgezet naar een 'normale' contactpunten-bezoekregeling.
Omdat Huub na een paar weken in de gaten krijgt dat 2 Miljoen Euries niet opwegen tegen waarlijke (of moet ik waarlieke zeggen) Liefde, besluit hij zijn 24 uur aan te vragen.
Ondanks indringende gesprekken met Syl en Eric houdt hij voet bij stuk, en hij verlaat de Villa.
Om er vervolgens tot zijn grote verbijstering achter te komen dat hij bij de poort wordt afgelost door Lieke, die als nieuwe Miljonair het huis ingaat, en het vervolgens aanlegt met Brainless.
-knip-
Tja, daar zit wel wat in.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
toch blijf ik vraagtekens houden scan !!
een meid van 23 foto's genoeg van haar te vinden .... houdt in eerste instantie de boot een beetje af ....
maar gaat er uit eindelijk toch voor .....luisterd goed naar haar vader ....
of ! ze is echt !! en heeft echt geen internet !!... dan moet ze wel uit Staphorst komen !!![]()
of !! ze is nog inteligenter als wij denken ...volgt dgk al vanaf dag 1 ! via internet en streams ...en played haar act nu echt goed ...... tis niet alleen natasia die haar bedenkingen heeft ... sylvia ook en zo ook eric ! alhoewel ik bij eric een licht toontje van jalouzie ontdek![]()
maar dan nog 23 jaar oud en geen internet hebben ... en dan wel zo goed op de hoogte zijn van dgk terwijl ze haast niet kijktin mijn ogen zit een gezonde meid van 23 zowiezo elke avond al ff een uurtje achter internet !! is het niet om haar mail te checken dan wel om ff lekker te kletsen via msn !!
ik weet het zo net nog niet wat ik van lieke moet denken ....
ondertussen pest jaap ...huub en eric weer eens via de wc![]()
nou !! liever 3 keer op die linkse dan 1 keer op die rechtsequote:Op donderdag 22 maart 2007 03:02 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Huub is verliefd.![]()
Op die 'dame' links op de foto!![]()
Nee, dat is Lieke niet. Dit zijn Rinus's Girls, zie een van de andere foto's op haar hyves-site.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:02 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Huub is verliefd.![]()
Never nooit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Omdat Huub na een paar weken in de gaten krijgt dat 2 Miljoen Euries niet opwegen tegen waarlijke (of moet ik waarlieke zeggen) Liefde, besluit hij zijn 24 uur aan te vragen.
Ondanks indringende gesprekken met Syl en Eric houdt hij voet bij stuk, en hij verlaat de Villa.
ja juist !! dat bedoel ik dus !! jij snapt hemquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:03 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, dat is Lieke niet. Dit zijn Rinus's Girls, zie een van de andere foto's op haar hyves-site.
Ik dacht ook dat zij het was.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
De gelijkenis is meer dan treffend.....
Dat zal altijd speculatie blijven. Mij valt op dat veel mensen erg graag Lieke af willen maken zonder haar echt een kans te geven. Daar verbaas ik me trouwens ieder jaar weer over. Veel fokkers gaan éérst uit van het negatieve... om daarna misschien (heel misschien) toch een positief beeld te krijgen. Wat mij betreft onbegrijpelijk en jammer. Ik vind Lieke helemaal geweldig. Hoe ze Huub heeft aangepakt dwingt bij mij enorm respect af. Ik denk dat ze echt heel erg verliefd is, maar ondanks dat toch nog heel goed kon nadenken over alles. Iemand als Amanda had al lang met Huub in bed gelegen (niet dat daar iets mis mee is, maar ik vind de aanpak van Lieke ook wel heel primaquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zou Lieke ook interesse hebben in Huub als hij in Brain (ja sorrie, ik weet niet meer hoe je het precies schrijft) en dus in de popo's niet zo hoog zou scoren....Mijn antwoord is: NO WAY!
Dan was Lieke niet meer zo enthousiast over Hubert! Zeker niet!
Volgens mij is dat haar gespierde oma van 87quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:08 schreef snetje het volgende:
[..]
nou !! liever 3 keer op die linkse dan 1 keer op die rechtse![]()
![]()
![]()
Idd, Huub zit daar voor 1 ding: De villa en de centen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:15 schreef Day het volgende:
Ik betwijfel of Huub voor Lieke (of voor welke vrouw dan ook) DGK zal verlaten. De relatie met Hedda ging ook uit vanwege zijn deelname aan DGK en met haar wou hij trouwen en kindjes krijgen.
De relatie met Hedda was op dat moment al stuk. Huub had kontakt en/of sex met een ander gehad en daar had Hedda veel problemen mee. Zijn vertrek naar de Kooi versnelde het uit elkaar gaan wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:15 schreef Day het volgende:
Ik betwijfel of Huub voor Lieke (of voor welke vrouw dan ook) DGK zal verlaten. De relatie met Hedda ging ook uit vanwege zijn deelname aan DGK en met haar wou hij trouwen en kindjes krijgen.
Vergeet zijn aangewaaide populariteit niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
Idd, Huub zit daar voor 1 ding: De villa en de centen.
Morgen is eigenlijk zelfde laken een pak, maar dan moet huub brian hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:16 schreef Jajong het volgende:
Ik zapte net even langs.. Die Huub en die flikker waren wel echt fucking treurig aan het doen tegen die bolle.. Ik bedoel irriteren okay, maar dat is gewoon kinderlijk.
Ik zag ook dat Brian morgen los gaat, ga toch maar kijken dan.
Ik brand haar niet af en vond het zeker mooi om haar met Huub bezig te zien. Per slot van rekening was dit de eerste keer dat ik Huub met een vrouw zag die niet ervoor betaald was (denk ik) en waar hij echt moeite voor moest doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal altijd speculatie blijven. Mij valt op dat veel mensen erg graag Lieke af willen maken zonder haar echt een kans te geven. Daar verbaas ik me trouwens ieder jaar weer over. Veel fokkers gaan éérst uit van het negatieve... om daarna misschien (heel misschien) toch een positief beeld te krijgen. Wat mij betreft onbegrijpelijk en jammer. Ik vind Lieke helemaal geweldig. Hoe ze Huub heeft aangepakt dwingt bij mij enorm respect af. Ik denk dat ze echt heel erg verliefd is, maar ondanks dat toch nog heel goed kon nadenken over alles. Iemand als Amanda had al lang met Huub in bed gelegen (niet dat daar iets mis mee is, maar ik vind de aanpak van Lieke ook wel heel prima)
Dat zegt mij juist dat ze erg oprecht is. Anders zou je zoiets nooit zeggen. Haar gevoelens voor Huub kwamen gewoon als een totale verrassing. Soms val je op types waar je het nooit van had verwacht. Zo zie ik het.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef Day het volgende:
Ze zegt tegen Huub dat ze hem op straat zo voorbij zou lopen en nu is ze ineens verliefd? Kan, maar eerst zien dan geloven, denk ik dan.
Nogmaals: Eensch is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal altijd speculatie blijven. Mij valt op dat veel mensen erg graag Lieke af willen maken zonder haar echt een kans te geven. Daar verbaas ik me trouwens ieder jaar weer over. Veel fokkers gaan éérst uit van het negatieve... om daarna misschien (heel misschien) toch een positief beeld te krijgen. Wat mij betreft onbegrijpelijk en jammer. Ik vind Lieke helemaal geweldig. Hoe ze Huub heeft aangepakt dwingt bij mij enorm respect af. Ik denk dat ze echt heel erg verliefd is, maar ondanks dat toch nog heel goed kon nadenken over alles. Iemand als Amanda had al lang met Huub in bed gelegen (niet dat daar iets mis mee is, maar ik vind de aanpak van Lieke ook wel heel prima)
En voeg daarbij : Waarom zou Palma haar in het huishoudsters-team hebben opgenomen. Geen ervaring en niet echt een type voor dat werk. Vervolgens levert ze slecht werk en heeft bonje in het team. Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik brand haar niet af en vond het zeker mooi om haar met Huub bezig te zien. Per slot van rekening was dit de eerste keer dat ik Huub met een vrouw zag die niet ervoor betaald was (denk ik) en waar hij echt moeite voor moest doen.
Maar zet wel twijfels bij Lieke's verhaal, ja. Dat geen internet-gedoe, trap ik gewoon niet in. Last van de camera's en de aandacht? Ze heeft zelf al meegedaan met 2 tv-programma's en ze is gogo-girl (geweest) dus van aandacht is ze niet vies. Ze zegt tegen Huub dat ze hem op straat zo voorbij zou lopen en nu is ze ineens verliefd? Kan, maar eerst zien dan geloven, denk ik dan.
Och ik zou de intenties van huub ook met een korreltje zout nemen, dan zouden ze quitte staan wat dat betreftquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik brand haar niet af en vond het zeker mooi om haar met Huub bezig te zien. Per slot van rekening was dit de eerste keer dat ik Huub met een vrouw zag die niet ervoor betaald was (denk ik) en waar hij echt moeite voor moest doen.
Maar zet wel twijfels bij Lieke's verhaal, ja. Dat geen internet-gedoe, trap ik gewoon niet in. Last van de camera's en de aandacht? Ze heeft zelf al meegedaan met 2 tv-programma's en ze is gogo-girl (geweest) dus van aandacht is ze niet vies. Ze zegt tegen Huub dat ze hem op straat zo voorbij zou lopen en nu is ze ineens verliefd? Kan, maar eerst zien dan geloven, denk ik dan.
+1, wakker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........
Is ook (zo) (ja ech!, ik kots van deze uitspraak, maar goed...) Ik heb het gevoel dat Lieke alleen maar aanpapt met Huub omdat hij zo popijopie is momenteel. Prima hoor maar daarentegen is het wel zo dat zij dus ZELF populair wil worden over de rug van Huub! Huub. Dit maakt Lieke tot een bitch! Wat bij mij BTW echt niet werktquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee die palma is het prototype huishoudsterquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En voeg daarbij : Waarom zou Palma haar in het huishoudsters-team hebben opgenomen. Geen ervaring en niet echt een type voor dat werk. Vervolgens levert ze slecht werk en heeft bonje in het team. Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........
Ik zei vanmiddag al: volgens mij heeft Lieke zich opgegeven voor DGK, was er (nog) geen gelegenheid om haar als bewoner in dat huis te dumpen en is dit haar rol geworden. De redactie heeft gezien dat het klikt tussen haar en Huub en nu heeft ze een grotere rol gekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En voeg daarbij : Waarom zou Palma haar in het huishoudsters-team hebben opgenomen. Geen ervaring en niet echt een type voor dat werk. Vervolgens levert ze slecht werk en heeft bonje in het team. Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........
scan ! als ik huupert had willen hebben ! omdat tie zo hoog in de poll staat ....had ik hem net zo aangepakt als dat lieke nu doet !! hard to get !! .... ik had ook mijn boze vader erin gegooit etc ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Palma is niet de huishoudster, ze is de 'manager'. Voorheen runde ze ook een eigen bedrijf - de toiletten in een kroeg !quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee die palma is het prototype huishoudster![]()
Diz is TV man
Zou best kunnen, brian zou oorspronkelijk de poolboy worden ofzo? Las ik ergens.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al: volgens mij heeft Lieke zich opgegeven voor DGK, was er (nog) geen gelegenheid om haar als bewoner in dat huis te dumpen en is dit haar rol geworden. De redactie heeft gezien dat het klikt tussen haar en Huub en nu heeft ze een grotere rol gekregen.
ja klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou best kunnen, brian zou oorspronkelijk de poolboy worden ofzo? Las ik ergens.
Doet niets af aan mijn puntquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Palma is niet de huishoudster, ze is de 'manager'. Voorheen runde ze ook een eigen bedrijf - de toiletten in een kroeg !
Dan deze ook nog maar even...quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:30 schreef STAP01 het volgende:
ff voor de fun hoor, ik kan dr geen genoeg van krijgen: http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI
Ik zocht m al!! WTF !! dit is echt niet normaal meer! Wat een idioot!! Ik heb er ook verder niets meer aan toe te voegen! alleen.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzoem zoem zoemquote:
Japio sloeg zichzelf vanavond ook in zn gezicht nav de opmerkingen van Natasja. Over een manier van afvallen. Vetverbranding en vochtafvoer of zoiets. Hij was alleen met Brain buiten en jahoor...hij sloeg zichzelf in zn gezicht, 2, 3 of 4 keer. Echt waar! (Ik zat ernaast!)quote:
Slaan is fysiek geweld. In de regels staat dat je dan onmiddelijk wordt weggestuurd. Er staat niet bij dat het fysiek geweld tegen anderen gericht moet zijn. Dus ....... Japio moet naar huis !quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Japio sloeg zichzelf vanavond ook in zn gezicht nav de opmerkingen van Natasja. Over een manier van afvallen. Vetverbranding en vochtafvoer of zoiets. Hij was alleen met Brain buiten en jahoor...hij sloeg zichzelf in zn gezicht, 2, 3 of 4 keer. Echt waar! (Ik zat ernaast!)
Hardnekkig beestje, die vlieg!quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Japio sloeg zichzelf vanavond ook in zn gezicht nav de opmerkingen van Natasja. Over een manier van afvallen. Vetverbranding en vochtafvoer of zoiets. Hij was alleen met Brain buiten en jahoor...hij sloeg zichzelf in zn gezicht, 2, 3 of 4 keer. Echt waar! (Ik zat ernaast!)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hardnekkig beestje, die vlieg!
Ten eerste doet ze zich alles behalve dom voor. Bij tijden is ze Huub gewoon de baas. En ten tweede: als je echt gelooft dat ze dit allemaal gespeeld heeft, dan vind ik dat echt jammer voor je. Dan loop je volgens mij heel veel leuke dingen mis omdat je een beetje paranoia ideeën hebt. Als je haar vanavond goed had aangekeken, dan had je ook geweten dat je zoiets niet kunt spelen als je geen Meryl Streep bent. Maar echt: geloof vooral wat je wilt geloven... en in jullie geval wat je NIET wilt geloven. Wat mij betreft is het onbegrijpelijk, maar ik heb besloten met er vanaf nu ook niet meer druk om te maken. Zo is het altijd al geweest op fok. Het meest recente voorbeeld was nog actice Lesley die overduidelijk NIETS zou voelen voor Bart. Ook toen werd ik voor gek verklaard dat ik het anders zag. Ach ja... so be it.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
scan ! als ik huupert had willen hebben ! omdat tie zo hoog in de poll staat ....had ik hem net zo aangepakt als dat lieke nu doet !! hard to get !! .... ik had ook mijn boze vader erin gegooit etc ...
let eens op de woorden van lieke !! haar taalgebruik ! dat meiske is echt niet dom !
en dat is nu het punt wat mij stoort aan haar !! iemand die ( hoe leg ik dit uit zonder anderen te beledigen) euhm ...
zij doet zich op het moment dommer voor dan dat ze is ! ....komt erin als een schoonmaakster ... maar kan kletsen met huub zoals huub niet anders gewend is dan van zijn mede studenten ..... als zij echt alleen maar een schoonmaakster was ( owh kut nu beledig ik denk ik weer mensen ) OF juist niet !!!!![]()
maar goed .... ze kletst als een ( nu ga ik weer andere mensen beledigen )... als een student !!
kortom !! haar niveau ...ligt TE hoog om maar zomaar een baantje bij dgk op te pikken als schoonmaakster !!iets wat ze dus al zowiezo al niet kan !! ... mediageil dus......
![]()
Na alles wat er vanavond te zien is geweest ben jij nog van mening om Lieke een bitch te noemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is ook (zo) (ja ech!, ik kots van deze uitspraak, maar goed...) Ik heb het gevoel dat Lieke alleen maar aanpapt met Huub omdat hij zo popijopie is momenteel. Prima hoor maar daarentegen is het wel zo dat zij dus ZELF populair wil worden over de rug van Huub! Huub. Dit maakt Lieke tot een bitch! Wat bij mij BTW echt niet werkt
Rustig scan, wind je niet zo op!quote:Op donderdag 22 maart 2007 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na alles wat er vanavond te zien is geweest ben jij nog van mening om Lieke een bitch te noemen
Ik moet nu echt gewoon rap maken dat ik in bed kom volgens mij
Wat een mensenkennis hier op FOK... Echt...
Ik geloof dat ik het draadje niet meer volg, wie zegt datquote:Op donderdag 22 maart 2007 04:40 schreef klootje het volgende:
Wat een onzin hierboven,ik hoorde haar hetzelfde als Nena of was het Amanda zeggen:Als ik je buiten tegen zou komen zou ik je niet eens zien staan,oprotten dan,graaikraai,alle vrouwen zijn hoeren maar sommige zijn talpahoeren en ze is lelijk,al is die suffe doos van een Sylvia nog lelijker.
Oww ik stoor in een monoloogquote:Op donderdag 22 maart 2007 04:43 schreef klootje het volgende:
Waarom zetten ze trouwens nooit lekkere wijven in dat soort programma's,de enige waar ik van weet was die kaktrut van een Dido in BB,dat was ook de enige waar ik me leuter in zou dauwen.
mee eens, is sowieso veel beter voor hem. Ik moest er ff uit, en ff kijken (hoezo verslaafd) en j.aap zat te kreunen op de wc.. moeilijke stoelgang... dus snel nu de streams weer uit, ff youtube voor iets anders en weer naar bed...quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Slaan is fysiek geweld. In de regels staat dat je dan onmiddelijk wordt weggestuurd. Er staat niet bij dat het fysiek geweld tegen anderen gericht moet zijn. Dus ....... Japio moet naar huis !
Daar gaat m'n ontbijtjequote:Op donderdag 22 maart 2007 08:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
ik seg... ik hou der nie fan ...
Ik heb het geprobeerd in je PB box te zetten, maar het past niet....quote:
Das ook al iets wat ik zo vaag vond van Lieke.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:03 schreef Day het volgende:
Ze heeft erg lelijke ogen...Huub weet vast niet dat ze aan bodybuilding doet...als hij deze foto ziet is hij meteen genezen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:02 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Huub is verliefd.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd in je PB box te zetten, maar het past niet....![]()
Ze had het vannacht ook over wedstrijden doen en huub vroeg wat voor wedstrijden maar daar ging ze niet op in.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:38 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze heeft erg lelijke ogen...Huub weet vast niet dat ze aan bodybuilding doet...als hij deze foto ziet is hij meteen genezen..![]()
Ze is zondag jarig en hoopt waarschijnlijk op nieuwe pc als kado van de miljonairs.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:51 schreef Clank het volgende:
Palma zegt dat haar computer nu echt overleden is (en de streams nu niet meer kan volgen... ik geloof d'r niks van!)
Om 10 uur acteerlessen met Michael.
ja toen dacht ik ook al HUH??? weet hij dat niet????quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze had het vannacht ook over wedstrijden doen en huub vroeg wat voor wedstrijden maar daar ging ze niet op in.
Nope, was de grootste maat, maar hij kenniet dicht...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan jaab zn badjas nou niet helemaal dicht
Ze had 3 bussen met van dat poeder waar je een shake van kan maken..om af te vallen..ze wilde vals spelen...????quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope, was de grootste maat, maar hij kenniet dicht...
Waar is Natasia nu weer pissed over, wat hebben ze dinsdag weggehaald ?
ze kan alleen wel zeiken zeg......quote:Ik ben het met je eens.
Ik vond het ook een verademing om naar een meisje te luisteren en kijken die intelligent is.
Brian moet even helpen, maar ze zit d'r in hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:14 schreef petraa het volgende:
Amanda's spijkerbroek past niet meer
Alles puilt erover heen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian moet even helpen, maar ze zit d'r in hoor!![]()
Psychologische problemen door DGK Als je ff iets van sympathie voelt voor Natasiaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:22 schreef Varen het volgende:
Eigenlijk is Natasia best lief
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Palma zegt dat Brian populair is bij de meiden.
Welke kliniek?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
Met dank aan die graftak van een Hermaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:43 schreef Varen het volgende:
Sneeky Brian!
tandartsquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef Varen het volgende:
Wat moet Sil doen?
Die regel van max. 400 punten is dus ook veranderd.... Dat is wel handig voor de kookwedstrijd want dan zijn er maarliefst 1000 punten te verdelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij cp's moest inleveren toen hij boven de 400 zat.
Sylvia zegt dat dat al besproken is, zij wilde haar moeder uitnodigen maar door dat haar vader stierf is dat er nog niet van gekomen.
Het wordt tijd dat zij eens vervangen wordt, zoveel info doorspelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Met dank aan die graftak van een Herma![]()
![]()
.
Had hij het gisteren uitgebreid met Jaap over.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:49 schreef Clank het volgende:
Brian baalt dat hij niks heeft kunnen bewerkstelligen met het cp verhaal.
Palma moet niet zo slijmen. Op gay.nl had ze altijd zo'n grote mond..in het huis slijmt ze.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
LOL, zo lijkt het net of de hond heeft geredenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:45 schreef Varen het volgende:
Hond van Amandel heeft een auto ongeluk gehad
Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:00 schreef Tissik het volgende:
Brian over Syl: "Ze moet gewoon met een goede reden komen waarom ze over de 400 cp heeft"
Para broddah vindt het overlijden van haar vader blijkbaar geen goede reden, wtf is dan wél een goede reden?
Ik vind Brian met de dag walgelijker worden![]()
Luister je ook naar de streams?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef maril het volgende:
[..]
Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?
Ze zei erbij dat ze geen zin had om met haar moeder over het overlijden van haar vader te praten. Je komt trouwens netzo gevoelloos over als brian. Dus na een week moet je het maar afgesloten hebben en verder gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:05 schreef maril het volgende:
[..]
Das al meer dan een week geleden, ze had haar moeder al kunnen uitnodigen, zelfs een hele goede reden . ze moeten niet heletijd dat overlijden erbij halen, anders had Syl toch gewoon naar huis moeten gaan?
Nou ik hoop dat er snel overgeschakeld wordt naar de acteerlessen van Michael!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Katewalker het volgende:
Aaaah neee, moeten we nu verkleedpartijen van jaap gaan zitten kijken...![]()
Die zal toch hopelijk wel verboden worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
Wat fout: Jaap krijgt een t-shirt met daarop de tekst: "R.I.P. Kabouter". Jaap gaat dat shirt dragen, zegt hij.
Op het tweede shirt staat: Jaap heeft een lach om kaboutergedrag".
Dat tweede shirt is wel een grappig plagerijtje, maar dat eerste shirt is een regelrechte doodverwensing. Ik mag toch hopen dat de redactie het uiten van openlijke doodverwensingen niet zal toestaan?
Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
Wat fout: Jaap krijgt een t-shirt met daarop de tekst: "R.I.P. Kabouter". Jaap gaat dat shirt dragen, zegt hij.
Dat tweede shirt is wel een grappig plagerijtje, maar dat eerste shirt is een regelrechte doodverwensing. Ik mag toch hopen dat de redactie het uiten van openlijke doodverwensingen niet zal toestaan?
Hij is zo stiekum, dat is zo irritant!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:08 schreef maril het volgende:
Ik ben geen Brain fan (en zeker als hij zingt en gitaar speelt) maar men gaat hier wel erg ver met de Brainhaat.
Komen jullie vast wel achterquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjes![]()
Dan mag een shirt voor Huub met de tekst 'Krijg een hartstilstand vetklep' ws ook??quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zei erbij dat ze geen zin had om met haar moeder over het overlijden van haar vader te praten. Je komt trouwens netzo gevoelloos over als brian. Dus na een week moet je het maar afgesloten hebben en verder gaan.![]()
![]()
Intervieuw en iemand met kleding.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef 2live het volgende:
waarom zijn ze met zoveel?
Keek jij net de streams?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.
dus je hebt een doel gevonden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Nee dsat zeg ik niet, en ik ben beslist niet gevoellloos, maar ik reageer tegen jullie gevoeloze reactie als het om mensen gaat die niet in de SHEgroepje zitten, lees maar eens lekker terug, ik blijf enkel alleen maar hier om tegen deze hetze te reageren want de DGK boeit me al niet meer zo, tis een eng spel met nog meer enge reacties.
quote:
En maar Huub aanvallen die lui..quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan mag een shirt voor Huub met de tekst 'Krijg een hartstilstand vetklep' ws ook??
http://www.jeanberge.nl/quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop dat die man niet heeft gezegd van welk bedrijf/ zaak hij is, anders voorzie ik heel veel telefoontjes of mailtjes![]()
Vooral Eric en Natasia denken te weten dat Lieke's gevoelens voor Huub niet oprecht zijn. Huub zelf is daar ook nog niet zeker van, maar wel zíjn taak om daar achter te komen en niet blind te varen op de meningen van Eric en Natasia.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:10 schreef Ning het volgende:
Erik is niet blij met Huub. Hij trekt zijn handen er vanaf. (viel midden in gesprek ging denk ik over Lieke)
Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Vooral Eric en Natasia denken te weten dat Lieke's gevoelens voor Huub niet oprecht zijn. Huub zelf is daar ook nog niet zeker van, maar wel zíjn taak om daar achter te komen en niet blind te varen op de meningen van Eric en Natasia.
Welnee joh.. Huub lacht er om. En het is wel lachen dat Jaap.. die gisteren met Brian heeft besloten om een anti-pestcampagne te starten nu juist met dit soort dingen verder gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef Yollie het volgende:
[..]
En maar Huub aanvallen die lui..
Ik denk dat ik ook maar een shirt ga laten maken voor Huub (al heeft hij dat eigenlijk niet nodig)
Ze heeft gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.
Ook Sylvia denkt dus dat het Lieke niet om Huub te doen is.
lieke heeft gisteren al verklaard de mensen die de fora bezoeken en huub steunen enorme fanatics zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel te ver gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:09 schreef Tissik het volgende:
en dan weten zij niet over Lieke wat wij allemaal weten....maar Lesley had vlgs veel mensen ook de schijn tegen en dat was uiteindelijk ook oprecht, dus ik gun Lieke het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia heeft vannacht al aangegeven dat Huub zich wel heel makkelijk heeft laten pakken.
Ook Sylvia denkt dus dat het Lieke niet om Huub te doen is.
Weet je soms snap ik je reakties wel, maar net reageerde je volgens mij zonder de streams te hebben gevolgd en dan is het tamelijk irritant, maar ik ben nu offtopic.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:15 schreef maril het volgende:
[..]
, maar goed ik zal het niet konstant doen , ik gzd ook nog een leven, ik ga gewoon op tijd naar bed.
Laat Huub lekker even een paar dagen/weken verliefd zijn, hij komt wel achter de waarheid en hij verliest zijn doel echt niet uit ogen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan weten zij niet over Lieke wat wij allemaal weten....maar Lesley had vlgs veel mensen ook de schijn tegen en dat was uiteindelijk ook oprecht, dus ik gun Lieke het voordeel van de twijfel.
Ben ik met je eens ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |