En voeg daarbij : Waarom zou Palma haar in het huishoudsters-team hebben opgenomen. Geen ervaring en niet echt een type voor dat werk. Vervolgens levert ze slecht werk en heeft bonje in het team. Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik brand haar niet af en vond het zeker mooi om haar met Huub bezig te zien. Per slot van rekening was dit de eerste keer dat ik Huub met een vrouw zag die niet ervoor betaald was (denk ik) en waar hij echt moeite voor moest doen.
Maar zet wel twijfels bij Lieke's verhaal, ja. Dat geen internet-gedoe, trap ik gewoon niet in. Last van de camera's en de aandacht? Ze heeft zelf al meegedaan met 2 tv-programma's en ze is gogo-girl (geweest) dus van aandacht is ze niet vies. Ze zegt tegen Huub dat ze hem op straat zo voorbij zou lopen en nu is ze ineens verliefd? Kan, maar eerst zien dan geloven, denk ik dan.
Och ik zou de intenties van huub ook met een korreltje zout nemen, dan zouden ze quitte staan wat dat betreftquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik brand haar niet af en vond het zeker mooi om haar met Huub bezig te zien. Per slot van rekening was dit de eerste keer dat ik Huub met een vrouw zag die niet ervoor betaald was (denk ik) en waar hij echt moeite voor moest doen.
Maar zet wel twijfels bij Lieke's verhaal, ja. Dat geen internet-gedoe, trap ik gewoon niet in. Last van de camera's en de aandacht? Ze heeft zelf al meegedaan met 2 tv-programma's en ze is gogo-girl (geweest) dus van aandacht is ze niet vies. Ze zegt tegen Huub dat ze hem op straat zo voorbij zou lopen en nu is ze ineens verliefd? Kan, maar eerst zien dan geloven, denk ik dan.
+1, wakker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........
Is ook (zo) (ja ech!, ik kots van deze uitspraak, maar goed...) Ik heb het gevoel dat Lieke alleen maar aanpapt met Huub omdat hij zo popijopie is momenteel. Prima hoor maar daarentegen is het wel zo dat zij dus ZELF populair wil worden over de rug van Huub! Huub. Dit maakt Lieke tot een bitch! Wat bij mij BTW echt niet werktquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal altijd speculatie blijven. Mij valt op dat veel mensen erg graag Lieke af willen maken zonder haar echt een kans te geven. Daar verbaas ik me trouwens ieder jaar weer over. Veel fokkers gaan éérst uit van het negatieve... om daarna misschien (heel misschien) toch een positief beeld te krijgen. Wat mij betreft onbegrijpelijk en jammer. Ik vind Lieke helemaal geweldig. Hoe ze Huub heeft aangepakt dwingt bij mij enorm respect af. Ik denk dat ze echt heel erg verliefd is, maar ondanks dat toch nog heel goed kon nadenken over alles. Iemand als Amanda had al lang met Huub in bed gelegen (niet dat daar iets mis mee is, maar ik vind de aanpak van Lieke ook wel heel prima)
Nee die palma is het prototype huishoudsterquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En voeg daarbij : Waarom zou Palma haar in het huishoudsters-team hebben opgenomen. Geen ervaring en niet echt een type voor dat werk. Vervolgens levert ze slecht werk en heeft bonje in het team. Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........
Ik zei vanmiddag al: volgens mij heeft Lieke zich opgegeven voor DGK, was er (nog) geen gelegenheid om haar als bewoner in dat huis te dumpen en is dit haar rol geworden. De redactie heeft gezien dat het klikt tussen haar en Huub en nu heeft ze een grotere rol gekregen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En voeg daarbij : Waarom zou Palma haar in het huishoudsters-team hebben opgenomen. Geen ervaring en niet echt een type voor dat werk. Vervolgens levert ze slecht werk en heeft bonje in het team. Het lijkt er dus op dat Palma in dit geval gewoon die Lieke opgedrongen heeft gekregen.........
scan ! als ik huupert had willen hebben ! omdat tie zo hoog in de poll staat ....had ik hem net zo aangepakt als dat lieke nu doet !! hard to get !! .... ik had ook mijn boze vader erin gegooit etc ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal altijd speculatie blijven. Mij valt op dat veel mensen erg graag Lieke af willen maken zonder haar echt een kans te geven. Daar verbaas ik me trouwens ieder jaar weer over. Veel fokkers gaan éérst uit van het negatieve... om daarna misschien (heel misschien) toch een positief beeld te krijgen. Wat mij betreft onbegrijpelijk en jammer. Ik vind Lieke helemaal geweldig. Hoe ze Huub heeft aangepakt dwingt bij mij enorm respect af. Ik denk dat ze echt heel erg verliefd is, maar ondanks dat toch nog heel goed kon nadenken over alles. Iemand als Amanda had al lang met Huub in bed gelegen (niet dat daar iets mis mee is, maar ik vind de aanpak van Lieke ook wel heel prima)
Palma is niet de huishoudster, ze is de 'manager'. Voorheen runde ze ook een eigen bedrijf - de toiletten in een kroeg !quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee die palma is het prototype huishoudster![]()
Diz is TV man
Zou best kunnen, brian zou oorspronkelijk de poolboy worden ofzo? Las ik ergens.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al: volgens mij heeft Lieke zich opgegeven voor DGK, was er (nog) geen gelegenheid om haar als bewoner in dat huis te dumpen en is dit haar rol geworden. De redactie heeft gezien dat het klikt tussen haar en Huub en nu heeft ze een grotere rol gekregen.
ja klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou best kunnen, brian zou oorspronkelijk de poolboy worden ofzo? Las ik ergens.
Doet niets af aan mijn puntquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Palma is niet de huishoudster, ze is de 'manager'. Voorheen runde ze ook een eigen bedrijf - de toiletten in een kroeg !
Dan deze ook nog maar even...quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:30 schreef STAP01 het volgende:
ff voor de fun hoor, ik kan dr geen genoeg van krijgen: http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI
Ik zocht m al!! WTF !! dit is echt niet normaal meer! Wat een idioot!! Ik heb er ook verder niets meer aan toe te voegen! alleen.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzoem zoem zoemquote:
Japio sloeg zichzelf vanavond ook in zn gezicht nav de opmerkingen van Natasja. Over een manier van afvallen. Vetverbranding en vochtafvoer of zoiets. Hij was alleen met Brain buiten en jahoor...hij sloeg zichzelf in zn gezicht, 2, 3 of 4 keer. Echt waar! (Ik zat ernaast!)quote:
Slaan is fysiek geweld. In de regels staat dat je dan onmiddelijk wordt weggestuurd. Er staat niet bij dat het fysiek geweld tegen anderen gericht moet zijn. Dus ....... Japio moet naar huis !quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Japio sloeg zichzelf vanavond ook in zn gezicht nav de opmerkingen van Natasja. Over een manier van afvallen. Vetverbranding en vochtafvoer of zoiets. Hij was alleen met Brain buiten en jahoor...hij sloeg zichzelf in zn gezicht, 2, 3 of 4 keer. Echt waar! (Ik zat ernaast!)
Hardnekkig beestje, die vlieg!quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Japio sloeg zichzelf vanavond ook in zn gezicht nav de opmerkingen van Natasja. Over een manier van afvallen. Vetverbranding en vochtafvoer of zoiets. Hij was alleen met Brain buiten en jahoor...hij sloeg zichzelf in zn gezicht, 2, 3 of 4 keer. Echt waar! (Ik zat ernaast!)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hardnekkig beestje, die vlieg!
Ten eerste doet ze zich alles behalve dom voor. Bij tijden is ze Huub gewoon de baas. En ten tweede: als je echt gelooft dat ze dit allemaal gespeeld heeft, dan vind ik dat echt jammer voor je. Dan loop je volgens mij heel veel leuke dingen mis omdat je een beetje paranoia ideeën hebt. Als je haar vanavond goed had aangekeken, dan had je ook geweten dat je zoiets niet kunt spelen als je geen Meryl Streep bent. Maar echt: geloof vooral wat je wilt geloven... en in jullie geval wat je NIET wilt geloven. Wat mij betreft is het onbegrijpelijk, maar ik heb besloten met er vanaf nu ook niet meer druk om te maken. Zo is het altijd al geweest op fok. Het meest recente voorbeeld was nog actice Lesley die overduidelijk NIETS zou voelen voor Bart. Ook toen werd ik voor gek verklaard dat ik het anders zag. Ach ja... so be it.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:30 schreef snetje het volgende:
[..]
scan ! als ik huupert had willen hebben ! omdat tie zo hoog in de poll staat ....had ik hem net zo aangepakt als dat lieke nu doet !! hard to get !! .... ik had ook mijn boze vader erin gegooit etc ...
let eens op de woorden van lieke !! haar taalgebruik ! dat meiske is echt niet dom !
en dat is nu het punt wat mij stoort aan haar !! iemand die ( hoe leg ik dit uit zonder anderen te beledigen) euhm ...
zij doet zich op het moment dommer voor dan dat ze is ! ....komt erin als een schoonmaakster ... maar kan kletsen met huub zoals huub niet anders gewend is dan van zijn mede studenten ..... als zij echt alleen maar een schoonmaakster was ( owh kut nu beledig ik denk ik weer mensen ) OF juist niet !!!!![]()
maar goed .... ze kletst als een ( nu ga ik weer andere mensen beledigen )... als een student !!
kortom !! haar niveau ...ligt TE hoog om maar zomaar een baantje bij dgk op te pikken als schoonmaakster !!iets wat ze dus al zowiezo al niet kan !! ... mediageil dus......
![]()
Na alles wat er vanavond te zien is geweest ben jij nog van mening om Lieke een bitch te noemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is ook (zo) (ja ech!, ik kots van deze uitspraak, maar goed...) Ik heb het gevoel dat Lieke alleen maar aanpapt met Huub omdat hij zo popijopie is momenteel. Prima hoor maar daarentegen is het wel zo dat zij dus ZELF populair wil worden over de rug van Huub! Huub. Dit maakt Lieke tot een bitch! Wat bij mij BTW echt niet werkt
Rustig scan, wind je niet zo op!quote:Op donderdag 22 maart 2007 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na alles wat er vanavond te zien is geweest ben jij nog van mening om Lieke een bitch te noemen
Ik moet nu echt gewoon rap maken dat ik in bed kom volgens mij
Wat een mensenkennis hier op FOK... Echt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |