jpuw schuldquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
Winnen ze een keer, let ik net even niet op![]()
Handje vol ?quote:
Hij stikte in z'n eigen kronkels, viel door de mand..... eindelijk iemand (juf Judith) die daar eens door heen prikt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:30 schreef kissa het volgende:
Toch niet normaal dat je als volwassen vent zo overstuur bent omdat je op je donder krijgt van Juf Judith?
..........daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:36 schreef Ole het volgende:
snot?
erger nog: inscannenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef pullup het volgende:
Hij gaat weer wat taal verkrachten om zich af te reageren
Na de pauze weer Jaap bashen zeker?quote:
Het is te hopen dat ze Braaains zelfkastijding laten zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:37 schreef Ecila111 het volgende:
Ja, of op dat gewichthefding.....
gasten van v-o-l- hebben allemaal foto's en filmpjes verstuurd naar meneer Pieterse.. met allemaal pesterijen en agressief gedrag van Brianquote:
Beter daar, dan in onze maatschappijquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt steeds weer dat de kans groot is dat hij iets heel ergs gaat doen en dat ze dan altijd te laat zijn om in te grijpen. Hij zal het wel weer over moord ofzo hebben. Het idiote is dat ik hem daar nog wel voor aan zie ook. Is het nog wel vertrouwd om die jongen nog in de villa te laten? Want als hij inderdaad een keer helemaal flipt, dan zullen ze echt te laat zijn om iets heftigs te voorkomen.
Ja, al vind ik die ene keer dat ik het heb gezien genoeg want ik schrok daar wel van. Maarja dan heb ik een beetje een vermoeden waar die klojo het steeds over heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze Braaains zelfkastijding laten zien![]()
Dat soort zwakzinnigen stuurt gewoon een file van 15MB zodat zijn mailbox na 1 mailtje vol zit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef Suikeroom het volgende:
gasten van v-o-l- hebben allemaal foto's en filmpjes verstuurd naar meneer Pieterse.. met allemaal pesterijen en agressief gedrag van Brian![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort zwakzinnigen stuurt gewoon een file van 15MB zodat zijn mailbox na 1 mailtje vol zit.![]()
Hoop niet dat ie gmail heeft, dan blijft je mailenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort zwakzinnigen stuurt gewoon een file van 15MB zodat zijn mailbox na 1 mailtje vol zit.![]()
Dat is exact wat ik zie aankomen en wie neemt dan de verantwoording daarvoor? JdM?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt steeds weer dat de kans groot is dat hij iets heel ergs gaat doen en dat ze dan altijd te laat zijn om in te grijpen. Hij zal het wel weer over moord ofzo hebben. Het idiote is dat ik hem daar nog wel voor aan zie ook. Is het nog wel vertrouwd om die jongen nog in de villa te laten? Want als hij inderdaad een keer helemaal flipt, dan zullen ze echt te laat zijn om iets heftigs te voorkomen.
veel sneller ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef pullup het volgende:
natasia is veel beter in het op zijn plaats zetten van Jaap dan die pestkopjes![]()
heb jij een spraakgebrek ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef michelc85 het volgende:
Die huud en eric zijn echt kanker debielen
ah je hebt het al verbeterd zie ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb jij een spraakgebrek ?
![]()
Snel hequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah je hebt het al verbeterd zie ik![]()
net op tijdquote:
Dat heb ik vorige week ook een keer gezegdquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goed van Stasia ( Dat ik dat ooit nog ging zeggen)
Molière zijn laatste scene op het toneel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
die jaap kan goed acteren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef tong80 het volgende:
Tien kleine negertjes Natasia. Zitten bij jou thuis op het hek te wachten op hun moeder.
Dit zijn van die momenten dat je toch wel verlangt naar zo een rechtse voltreffer op iemands smoelwerk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:57 schreef michelc85 het volgende:
Jammer dat er geen fysiek geweld mag worden gebruikt eigenlijk
Hij bouwt het langzaam op.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:58 schreef kissa het volgende:
Morgen weer kijken want wat ze net op het eind lieten zien heb ik niet eerder gezien![]()
Braaaain weer para![]()
nou weet je. brian is weet tijdbom weet je, die bijna afgaat toch. dan wordt hij para brotha. huub steekt lontje aan ja toch. je weet. brian wordt dan para brothaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Okey, wie kan mij vertellen waarom Huub en Brian aan het eind ruzie hebben gehad? Ik kan de aflevering morgen niet zien dus....
Sinds wanneer hebben ze een reden nodig dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Okey, wie kan mij vertellen waarom Huub en Brian aan het eind ruzie hebben gehad? Ik kan de aflevering morgen niet zien dus....
Ik zal je post nog 1x quoten, want de kans is vrij groot dat je post hier genegeerd wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef paddy het volgende:
Ik kijk het nu voor de vierde keer...wat een zak..die Huub..om over de rug van iemand die haar vader heeft verloren iemand in de zeik nemen en dan ook nog lachen ook.
Je avater!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zal je post nog 1x quoten, want de kans is vrij groot dat je post hier genegeerd wordt.![]()
Je kijkt nog objectief naar de deelnemers, een voorrecht in het DGK subforum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef paddy het volgende:
Aardig!. Ik plemp hier ook alleen maar neer wat ik zag hoor
Ik heb het nog niet echt gevolgd..maar toen ik dit zag werd ik een beetje anti Huub. Hoorde wel iets over ..euh..kun je nagaan..ken haar naam niet eens..Vandaar dat ik het nu vier keer heb gekeken. Wat een drama daar zeg
Ik quote 'em ook nog even.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef paddy het volgende:
Ik kijk het nu voor de vierde keer...wat een zak..die Huub..om over de rug van iemand die haar vader heeft verloren iemand in de zeik nemen en dan ook nog lachen ook.
dat is knip en plakwerk van de redactie.. je trapt er wel mooi in moet ik zeggen.. heb je te danken aan Deborah Flensquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef paddy het volgende:
Dus jij wilt beweren dat die gebeurtenissen niet die dag plaatsgevonden hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef Suikeroom het volgende:
dat is knip en plakwerk van de redactie.. je trapt er wel mooi in moet ik zeggen.. heb je te danken aan Deborah Flens
Omdat jij niet 24u p/d achter de streams hangt mag jij helemaal niet oordelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef tong80 het volgende:
Beoordeel hem op wat ik zie. Dat is voor sommigenj al te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |