abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2007 @ 10:41:18 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_46324125
Zelf zegt ie dat ie vaker een black out heeft gehad en dan niet voor zichzelf instaat.

Denk dat ie al veel gewelddelicten op zijn naam heeft.

Zullen camera's hem weerhouden in de fout te gaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46324270
Ik vind dat ie een grote mond heeft maar als je 1x boe tegen hem roept dat ie gaat janken als mn nichtje van 2, maar dat vind ik..

Echte gangsta's lullen niet maar doen
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2007 @ 10:46:40 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_46324273
'Het kost me tienduizend, ik ga geboeid naar buiten. Dit kost me een gevangenisstraf. Niemand kan mijn black-out beheersen. Het verleden bewijst dat. Ik ben de eerste die de bak ingaat.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:47:31 #4
75556 erkel
back from Dagestan
pi_46324296
Hij zei toch ook iets over 'Kan mijn verleden niet uitwissen'. Zegt genoeg lijkt mij...een gevaar voor een ieder als hij het op zijn heupen krijgt.
Weisst
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2007 @ 10:48:26 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_46324322
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef erkel het volgende:
Hij zei toch ook iets over 'Kan mijn verleden niet uitwissen'. Zegt genoeg lijkt mij...een gevaar voor een ieder als hij het op zijn heupen krijgt.
Daarom. Die heeft in het verleden heel wat gedaan dat verboden is.

pi_46324339
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:

Zullen camera's hem weerhouden in de fout te gaan ?

De camera's niet. De diazepam wel.
Go hard or go home
pi_46324604
Die gozer heeft zichzelf niet onder controle als je het mij vraagt. Dus ja, hij is er wel degelijk toe in staat.
pi_46324701
Hij spoort niet...
pi_46324719
ben benieuwd watie gedaan heeft, moet toch wel bekend zijn onderhand door een journalist
Haleloeja
pi_46325022
Hij is net zo'n schreeuwlelijk als Natashia

"Ooeeehhh, wees bang voor mij, want ik ben tot dingen in staat waar je niet eens vanaf weet."

Volgens mij is dat een laatste middel om iemand proberen schrik aan te jagen.
Als echt niks meer werkt, dreig dan datgene te doen, waarvoor jezelf niet in kan staan, zodat niemand een inschatting kan maken van wat er kan gebeuren.
Meestal is dat gewoon grootspraak en stoerdoenerij, maar er bestaan uitzonderingen.

Maar in het geval van de loser Brian,
als die tot nu toe alleen maar met beautycases, wijn, en koffers kan gooien, een beetje schelden, dan zal het wel meevallen.

Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 11:18:43 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46325246
Als hij zware geweldsdelicten op zijn naam zou hebben staan, was hij niet in de villa toegelaten lijkt mij.
Wel heb ik Brian weleens horen zeggen dat hij vroeger altijd "bullies" in elkaar sloeg. Het verhaal kwam er op neer dat hij zichzelf -geheel in de lijn van zijn megalomane persoonlijkheid- als een soort vigilante beschouwde. Pestkoppen nam hij te grazen (vermoedelijk op een zodanig willekeurige en grove manier, dat de éigenlijke schrik van de buurt Brian zélf was).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:28:27 #12
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46325574
Ik hoop die ie doorslaat en dat ie dan eindelijk het huis moet verlaten.
Verder maak ik geen woorden vuil aan dit smerige sujet.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_46325811
Ik denk dat Moord of Zwaar geweld binnen de GK een beetje de natte Droom van Talpa is.....

Dit gaat in ieder geval niet jaren goed zo......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:34:56 #14
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46327559
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef tong80 het volgende:
'Het kost me tienduizend, ik ga geboeid naar buiten. Dit kost me een gevangenisstraf. Niemand kan mijn black-out beheersen. Het verleden bewijst dat. Ik ben de eerste die de bak ingaat.'

We nemen hem nooit serieus, dus nu ook niet.....
Hij trekt rare bekkies en maakt vreemde geluiden als ie op ploffen staat, da's best eng, maar ik denk dat ie meer lult dan doet als het op mannetje-tegen-mannetje aankomt. Mannetje-vrouwtje daarentegen.....
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46327696
Een laffe bluffer is het
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_46327876
Is er nou niemand in staat om dat rotte verleden van die gast naar boven te trekken?
Tuurlijk is er informatie te vinden! Wie graaft?Wie weet hoe en waar je moet graven? Want dat je dingen kunt vinden is duidelijk!

En ik denk... dat het tijd is voor fase twee! Zo schiet het echt niet op met die bedreigingen van Brian. Tijd voor tegengas.

Ik denk... dat die jongen mede door zijn afkomst ( en dan bedoel ik niet op antilianen, ik ken voldoende antilianen om te weten dat dit er één is die absoluut niet deugt!) en door zijn opvoeding in staat is om iemand aan het mes te rijgen....
en er vervolgens voor geen sikkepit de verantwoordelijkheid voor zal dragen. Hij zal zich tegenover zichzelf verantwoordend verschuilen achter black out en er kwam iets over me heen.

Wel een bedachte en geplande actie tot op het bot uitvoeren en vervolgens hard roepen: it wasent me!
pi_46327971
Hij is een lafaard,kijk maar toen iloana hem confronteerde met haar beautycase.
Hij zegt deze dingen om stoer te lijken,hij heeft altijd achteraf een grote mond tegen "zijn"groepje
geloof me,hij is te laf om maar wat te doen,hij gooit stoer met een ander mans spullen als degene waar de spullen van zijn in geen velden of wegen te zien is
pi_46328087
haha we moeten inderdaad allemaal blijven roepen dat Brian een bluffer is, dat gaat zeker vuurwerk opleveren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:54:41 #19
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46328210
hij denkt dat hij met zn sinterklaas rijmpjes de reincarnatie van Tupac is dus inprincipe is hij tot alles in staat
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46328406
Hij is zich iig wel aan het idnekekn alvast. Black out. Kan hij straks tegen de rechter zeggen, ja sorry rechter meneer. Ik weet er niets meer van, Ik werd zo gepest daar in die GK dat ik een black out kreeg.
pi_46328498
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:01 schreef itsme het volgende:
Hij is zich iig wel aan het idnekekn alvast. Black out. Kan hij straks tegen de rechter zeggen, ja sorry rechter meneer. Ik weet er niets meer van, Ik werd zo gepest daar in die GK dat ik een black out kreeg.
i.d.d. zo'n sukkel heeft mischien nooit zoiets echt gedaan ,maar door het besef dat Nederland meekijkt en hij deze dreigtaal uitspreekt kan hij slachtoffer worden van zijn eigen woorden. Op een gegeven moment lult hij zichzelf ernaartoe, en dan kan zoiets gebeuren.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_46330185
waarom zittie onder de pillen dan sinds gisteravond/vannacht/vanochtend Werdie ineens agressief ofzo (door opmerking o.i.d?)
Haleloeja
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:52:54 #23
167723 sanni
Acima de seu
pi_46330249
De topic-header is al fout. Elke mens die tot over zijn grens wordt gedreven is
in staat een ander aan een mes - oid- te rijgen. Dus JA.. Brian ook.
pi_46330475
In dat geval,

zou Brian dan door zoiets een "blackout" kunnen krijgen, want als dat het geval is, is het een gevaar voor de samenleving en dan moet hij preventief worden geruimd.
pi_46330980
Ik denk dat Braaain wel degelijk gevaarlijk zou kunnen worden. Als je ziet hoe hij al flipt om kleine dingetjes. Niet normaal, deze gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')