Daarom. Die heeft in het verleden heel wat gedaan dat verboden is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef erkel het volgende:
Hij zei toch ook iets over 'Kan mijn verleden niet uitwissen'. Zegt genoeg lijkt mij...een gevaar voor een ieder als hij het op zijn heupen krijgt.
De camera's niet. De diazepam wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef tong80 het volgende:
Zullen camera's hem weerhouden in de fout te gaan ?
We nemen hem nooit serieus, dus nu ook niet.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef tong80 het volgende:
'Het kost me tienduizend, ik ga geboeid naar buiten. Dit kost me een gevangenisstraf. Niemand kan mijn black-out beheersen. Het verleden bewijst dat. Ik ben de eerste die de bak ingaat.'
i.d.d. zo'n sukkel heeft mischien nooit zoiets echt gedaan ,maar door het besef dat Nederland meekijkt en hij deze dreigtaal uitspreekt kan hij slachtoffer worden van zijn eigen woorden. Op een gegeven moment lult hij zichzelf ernaartoe, en dan kan zoiets gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:01 schreef itsme het volgende:
Hij is zich iig wel aan het idnekekn alvast. Black out. Kan hij straks tegen de rechter zeggen, ja sorry rechter meneer. Ik weet er niets meer van, Ik werd zo gepest daar in die GK dat ik een black out kreeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |