Je kijkt nog objectief naar de deelnemers, een voorrecht in het DGK subforum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef paddy het volgende:
Aardig!. Ik plemp hier ook alleen maar neer wat ik zag hoor
Ik heb het nog niet echt gevolgd..maar toen ik dit zag werd ik een beetje anti Huub. Hoorde wel iets over ..euh..kun je nagaan..ken haar naam niet eens..Vandaar dat ik het nu vier keer heb gekeken. Wat een drama daar zeg
Ik quote 'em ook nog even.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef paddy het volgende:
Ik kijk het nu voor de vierde keer...wat een zak..die Huub..om over de rug van iemand die haar vader heeft verloren iemand in de zeik nemen en dan ook nog lachen ook.
dat is knip en plakwerk van de redactie.. je trapt er wel mooi in moet ik zeggen.. heb je te danken aan Deborah Flensquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef paddy het volgende:
Ik kijk het nu voor de vierde keer...wat een zak..die Huub..om over de rug van iemand die haar vader heeft verloren iemand in de zeik nemen en dan ook nog lachen ook.
Dus jij wilt beweren dat die gebeurtenissen niet die dag plaatsgevonden hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef Suikeroom het volgende:
dat is knip en plakwerk van de redactie.. je trapt er wel mooi in moet ik zeggen.. heb je te danken aan Deborah Flens
Omdat jij niet 24u p/d achter de streams hangt mag jij helemaal niet oordelen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef tong80 het volgende:
Beoordeel hem op wat ik zie. Dat is voor sommigenj al te veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |