veel sneller ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef pullup het volgende:
natasia is veel beter in het op zijn plaats zetten van Jaap dan die pestkopjes![]()
heb jij een spraakgebrek ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef michelc85 het volgende:
Die huud en eric zijn echt kanker debielen
ah je hebt het al verbeterd zie ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb jij een spraakgebrek ?
![]()
Snel hequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah je hebt het al verbeterd zie ik![]()
net op tijdquote:
Dat heb ik vorige week ook een keer gezegdquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Goed van Stasia ( Dat ik dat ooit nog ging zeggen)
Molière zijn laatste scene op het toneel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
die jaap kan goed acteren
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef tong80 het volgende:
Tien kleine negertjes Natasia. Zitten bij jou thuis op het hek te wachten op hun moeder.
Dit zijn van die momenten dat je toch wel verlangt naar zo een rechtse voltreffer op iemands smoelwerk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:57 schreef michelc85 het volgende:
Jammer dat er geen fysiek geweld mag worden gebruikt eigenlijk
Hij bouwt het langzaam op.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:58 schreef kissa het volgende:
Morgen weer kijken want wat ze net op het eind lieten zien heb ik niet eerder gezien![]()
Braaaain weer para![]()
nou weet je. brian is weet tijdbom weet je, die bijna afgaat toch. dan wordt hij para brotha. huub steekt lontje aan ja toch. je weet. brian wordt dan para brothaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Okey, wie kan mij vertellen waarom Huub en Brian aan het eind ruzie hebben gehad? Ik kan de aflevering morgen niet zien dus....
Sinds wanneer hebben ze een reden nodig dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Okey, wie kan mij vertellen waarom Huub en Brian aan het eind ruzie hebben gehad? Ik kan de aflevering morgen niet zien dus....
Ik zal je post nog 1x quoten, want de kans is vrij groot dat je post hier genegeerd wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef paddy het volgende:
Ik kijk het nu voor de vierde keer...wat een zak..die Huub..om over de rug van iemand die haar vader heeft verloren iemand in de zeik nemen en dan ook nog lachen ook.
Je avater!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zal je post nog 1x quoten, want de kans is vrij groot dat je post hier genegeerd wordt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |