jpuw schuldquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
Winnen ze een keer, let ik net even niet op![]()
Handje vol ?quote:
Hij stikte in z'n eigen kronkels, viel door de mand..... eindelijk iemand (juf Judith) die daar eens door heen prikt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:30 schreef kissa het volgende:
Toch niet normaal dat je als volwassen vent zo overstuur bent omdat je op je donder krijgt van Juf Judith?
..........daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:36 schreef Ole het volgende:
snot?
erger nog: inscannenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef pullup het volgende:
Hij gaat weer wat taal verkrachten om zich af te reageren
Na de pauze weer Jaap bashen zeker?quote:
Het is te hopen dat ze Braaains zelfkastijding laten zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:37 schreef Ecila111 het volgende:
Ja, of op dat gewichthefding.....
gasten van v-o-l- hebben allemaal foto's en filmpjes verstuurd naar meneer Pieterse.. met allemaal pesterijen en agressief gedrag van Brianquote:
Beter daar, dan in onze maatschappijquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt steeds weer dat de kans groot is dat hij iets heel ergs gaat doen en dat ze dan altijd te laat zijn om in te grijpen. Hij zal het wel weer over moord ofzo hebben. Het idiote is dat ik hem daar nog wel voor aan zie ook. Is het nog wel vertrouwd om die jongen nog in de villa te laten? Want als hij inderdaad een keer helemaal flipt, dan zullen ze echt te laat zijn om iets heftigs te voorkomen.
Ja, al vind ik die ene keer dat ik het heb gezien genoeg want ik schrok daar wel van. Maarja dan heb ik een beetje een vermoeden waar die klojo het steeds over heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze Braaains zelfkastijding laten zien![]()
Dat soort zwakzinnigen stuurt gewoon een file van 15MB zodat zijn mailbox na 1 mailtje vol zit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef Suikeroom het volgende:
gasten van v-o-l- hebben allemaal foto's en filmpjes verstuurd naar meneer Pieterse.. met allemaal pesterijen en agressief gedrag van Brian![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort zwakzinnigen stuurt gewoon een file van 15MB zodat zijn mailbox na 1 mailtje vol zit.![]()
Hoop niet dat ie gmail heeft, dan blijft je mailenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat soort zwakzinnigen stuurt gewoon een file van 15MB zodat zijn mailbox na 1 mailtje vol zit.![]()
Dat is exact wat ik zie aankomen en wie neemt dan de verantwoording daarvoor? JdM?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt steeds weer dat de kans groot is dat hij iets heel ergs gaat doen en dat ze dan altijd te laat zijn om in te grijpen. Hij zal het wel weer over moord ofzo hebben. Het idiote is dat ik hem daar nog wel voor aan zie ook. Is het nog wel vertrouwd om die jongen nog in de villa te laten? Want als hij inderdaad een keer helemaal flipt, dan zullen ze echt te laat zijn om iets heftigs te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |