quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:10 schreef Gitanki het volgende:
Drie break/ hiphop nummers
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=1932Radiodonna.mp3
Hoorde ik vanochtend op radio donna, werd niet gezegd wat het was.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=hiphop_kort.mp3
Deze moet redelijk oud zijn
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=innercity_dvd_2003.mp3
En eentje van de DVD van Innercity 2003
1. ?? (Give it up)quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef M-I-L-F het volgende:
Oké, ik heb uit het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M1ukNSIL6xw&eurl=
Alle nummers op mn pc, maar ik weet niet meer hoe ze heten.. Dus het wordt moeilijk opzoeken, wie helpt me even? Natuurlijk weet ik enkele te noemen, Yeah, Yeah en Supermode, ik geloof dat Chocolate Puma zelfs 2x voorbij komt, maar wie helpt me even de rest te noemen
??
Alvast bedankt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:15 schreef donroyco het volgende:
@ Gitanki:
1. Kelis - [I'm] Bossy
2. Lijkt me iets van Blu Cantrell
3. ??
[..]
1. ?? (Give it up)
2. ??
3. ??
4. ??
5. Supermode - Tell Me Why (Raul Rincon Mix)
6. ??
7. DJ Jeroenski & Mike Laveaux - Black Rain
8. ??
9. ??
10. ?? (Rockin' with the best)
11. Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix)
12. ??
13. Snake vs. Italian Stallion - Nasty
14.
Zo uit mijn hoofd
Ge-editquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Alvast bedankt!
Bytheway:
Bij die Housequake hoor je na Yeah yeah ook heeel even Chocolate puma - always & Forever (misschien een remix)
1. Kortezman - My Lovequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef M-I-L-F het volgende:
Oké, ik heb uit het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=M1ukNSIL6xw&eurl=
Alle nummers op mn pc, maar ik weet niet meer hoe ze heten .. Dus het wordt moeilijk opzoeken, wie helpt me even? Natuurlijk weet ik enkele te noemen, Yeah, Yeah en Supermode, ik geloof dat Chocolate Puma zelfs 2x voorbij komt, maar wie helpt me even de rest te noemen ??
Panjabi MC - Mundian To Bach Kequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef lucky_birdie het volgende:
Een indiaans nummer, waarvan ik meen dat de beat heel erg lijkt (of hetzelfde is) als Busta Rhymes - Fire It Up..
volgens mij ooit nog een hitje geweest. De tekst is voor zo ver ik weet niet engels.. dus ik weet niet precies wat ze zingen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef DJ_Robbie het volgende:
Opzoek naar het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=4895205441582450216&q=top+gear+nurburg
Jeremy clarkson die een jaguar probeert rond te krijgen onder de 10 min op de nurburgring.
Het nummer dat je hoort zo'n rond de 14e minuut en dus hoort als hij het haalt.
Mika - Grace Kellyquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zag laatst een clip met een kerel die steeds hoger begon te zingen in het refrein.
Redelijk opzwepend liedje, tekst van het refrein had geloof ik een aantal kleuren in zich.
Meer weet ik niet echt, alleen dat het hoger zingen echt heel erg opvallend is.
Tis een kerel met lang beetje krullend haar die rondspringt in de clip.
Iemand?
Ik zou het zo niet weten en ik denk niet dat iemand het hier kan. Misschien kan je van de desbetreffende aflevering even dat stukje rippen en op mp3 zetten zodat iedereen m kan luisterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Superschaapje het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het liedje of stukje liedje van The OC seizoen 2 de allerlaatste aflevering (24) het stukje waar trey neergeschoten wordt. Ik ben echt op zoek naar de titel van het liedje. Ik heb meerdere OC mix cd's beluisterd maar ik kan hem niet vinden volgens mij.
Als iemand de titel weet zou je me daar erg blij mee maken vooral omdat ik het liedje gebruiken wil in een filmpje waar ik mee bezig ben. Alvast bedankt .. Daan
Dat kan ik idd wel even proberen ja, wie weet dat iemand het dan wel weet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet weten en ik denk niet dat iemand het hier kan. Misschien kan je van de desbetreffende aflevering even dat stukje rippen en op mp3 zetten zodat iedereen m kan luisteren
Dit zijn de nummers die gebruikt worden in episode 24:quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Superschaapje het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het liedje of stukje liedje van The OC seizoen 2 de allerlaatste aflevering (24) het stukje waar trey neergeschoten wordt. Ik ben echt op zoek naar de titel van het liedje. Ik heb meerdere OC mix cd's beluisterd maar ik kan hem niet vinden volgens mij.
Als iemand de titel weet zou je me daar erg blij mee maken vooral omdat ik het liedje gebruiken wil in een filmpje waar ik mee bezig ben. Alvast bedankt .. Daan
MIjn gok is gebaseerd op het whoooo + de elephant (clip ken(de) ik (nog) niet) :quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef BaggerUser het volgende:
hoi
help! ik zoek een nummer uit volgens mij de jaren 80,
in e clip begint een magere man met ontbloot bovenlichaam en een gitaar en een hele grote foute zonnebril op soort van een verhaal te vertellen (niet echt zingen)
op een gegeven moment hoor je
whooooooooooooooooooooooooooooo (steeds harder zegmaar)
en dan heb je een snel stukje in het liedje, om vervolgens weer die man een klein stukje zn verhalatje te laten vertellen en het gaat weer opnieuw
zijn volgens mij 3 mannen die het liedje samen doen
en ik ohor ook iets van elephant in het liedje, duidelijker kan ik niet zijn... iemand ?
Simple Minds - Don't You (Forget about me) ???quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef ASroma het volgende:
hey mensen ik zoek ook een nummer:
het refrein gaat als volgt.... er zingt een man met een beetje leizige stem
don t you forget about me.......
het is een beetje in de franky goes to hollywood stijl
anybody? thanks
thanks tis emquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
Simple Minds - Don't You (Forget about me) ???
Ongelovelijk bedankt dat is hem idd en ook die van de The Prodigy kan ik goed gebruken. Erg bedankt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dit zijn de nummers die gebruikt worden in episode 24:
"El Manana" - Gorillaz
"Crosses" - Jose Gonzalez
"Hide and Seek" - Imogen Heap en deze is het volgens mij...
"You're Not The Law" - The Dead 60's
"An Honest Mistake" - The Bravery
"Hot Ride" - The Prodigy
"Friends" - Ryan Adams & The Cardinals
"Twenty Two Fourteen" - The Album Leaf
Kelis - Lil Starquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Jay-K het volgende:
Ik ben op zoek naar een rap/RnB nummer met de theme van M*A*S*H*
Deze is de laatste tijd vaak op SlamFM/538.
Weet iemand van wie dit nummer is?
Net hoorde ik het nummer DJ Tiesto - Adagio for strings.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:21 schreef broer het volgende:
De muziek van Amélie is speciaal voor de film volledig gecomponeerd door Yann Tiersen, behalve de nummers 'Guilty' (door Khan/Whiting/Akst) en 'Si tu n'étais pas là' (door Bayle/Claret).
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef timmie_loots het volgende:
Oké, ik heb wederom jullie hulp nodig. Dit maal een veel te bekend melodietje, dat vast in wel meer dan één nummer zit, maar ik zou niet meer weten welke
Het betreft dit melodietje!
Er zijn twee bekende tranceversies van Barber's Adagio For Strings.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef MOD het volgende:
[..]
Net hoorde ik het nummer DJ Tiesto - Adagio for strings.
Dat nummer van hem lijkt op dat stuk uit de film.
Bij de videoclip van de tranceversie zie ik trouwens cónstand een grote boom in beeld. Maar die clip is volgens mij niet van tiesto (underworld?)
Dolphin's Mind - The Flowquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:32 schreef Stupide het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst ergens op een oud cassettebandje vond. Het komt volgens mij uit 1996. Hoe heet dit? (Ik heb alleen maar een kort sampletje aangezien uit een megamix o.i.d. dergelijks komt, maar het melodietje is wel zeer herkenbaar). Hulde aan de onthuller!
Ceasars - Jerk it outquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef MakaveliTheDon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BKu8fiIC-qo&mode=related&search=
weet iemand hoe dat 1e nummer heet?
Alvast bedankt!
Ha bedankt!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef Stupide het volgende:
[..]
Er zijn twee bekende tranceversies van Barber's Adagio For Strings.
De clip die jij bedoeld is van William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten remix): http://www.youtube.com/watch?v=UMtmomHeXvA
Een paar jaar later heeft Tiësto hetzelfde nummer ook geremixed als Tiësto - Adagio For Strings.
+ Vorwerk - Vietnamquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef donroyco het volgende:
[..]Vorwerk - Cambodia Pulsedriver - Cambodia Kim Wilde - Cambodia (origineel)
Haha omg, zoeken is ook moeilijk zeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:45 schreef Gitanki het volgende:
En die is van Samuel Barber
Pavarotti ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef Pascal86 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik een aantal jaar geleden zag op tmf.
Het was volgens mij italiaans, een grote man met baard die zong iets met lunar ofzo
Ik hoop dat iemand anders dit herkent en weet wie ik bedoel...
Nee, die is het niet. Thnx anyway.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dolphin's Mind - The Flow
Komt uit 1997...
Dat was hem dank je wel!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:31 schreef PAA-053 het volgende:
Alessandro Safina - Luna?
Het is gezongen door diezelfde John Sullivan. Ik heb daar uiteraard mp3's van... (hoe kan je dit soort dingen ook niet eerst aan jouw enige eigen mp3 pooier vragen...!)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
De Theme Tune van de Britse sitcom "Only fools and horses"
Ik denk dat je "Snow" van RHCP zoektquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:57 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek: een engelstalig nummer, ik vermoed red hot chilli peppers... songtekst gaat ongeveer zo:
Hello hello, wil i slide, said the rain goodbye..... dont believe in ....
Dat is toch echt Otherside, inderdaad van de Peppers. Hij zingt niet 'Hello' maar 'How long', vandaar dat je met google dan niet ver komtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:57 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek: een engelstalig nummer, ik vermoed red hot chilli peppers... songtekst gaat ongeveer zo:
Hello hello, wil i slide, said the rain goodbye..... dont believe in ....
Die heeft de tekst van Green Velvet - Shake and pop.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Camickaeze het volgende:
Nummer één
Je bent nu al mijn held van de dag!! Thnx man.. Nu nog een tweede held zoeken en mijn dag kan écht niet meer stukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:38 schreef broer het volgende:
[..]
Die heeft de tekst van Green Velvet - Shake and pop.
Nummer twee kon ik niet vinden.
Die tweede klinkt als Dirty Laundry, maar welk nummer het is zou ik niet zo weten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Camickaeze het volgende:
Okee, twee nummers gezocht onder YouTube filmpies.. Altijd makkelijk!
Nummer één: http://www.youtube.com/watch?v=07JAkLKDsOc
Nummer twee: http://www.youtube.com/v/T0UBS7fVAxY
Alvast bedankt!!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Welk nummer hoor je onder de trailer voor McLeod's Daughters op NET5?
volgens deze sitequote:Danielle85
Geplaatst: Vrijdag 16 maart om 21:09
weet er hier iemand wat voor nummer er onder de promo zit? vind het een super mooi nummer namelijk!
TheOC_LoVe
Geplaatst: Vrijdag 16 maart om 23:28
De promo song is van Rebecca LaVelle!! =)
Regina Spektor - Us.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:10 schreef Houzer het volgende:
Iemand een idee hoe dat liedje heet wat ze in de reclame van KPN:mobiel gebruiken, die reclame waarin iedereen die 100 meter rondom zijn woning markeert met van alles.
Ok thnxquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Regina Spektor - Us.
Als je ook maar de moeite had genomen om op www.ster.nl te kijken, was je er zelf achter gekomen.
Dank uquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:31 schreef Ballistic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=_4uypxdAciw
Ten Years After - I'd Love to Change the Worldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef ArtyShock het volgende:
Ik zat net even een trailer van de (trouwens erg goede) film Boys don't Cry te kijken en had een *klik* met de meelopende achtergrondmuziek. Oftewel, ik wil het luisteren. Nu.![]()
Ik heb de schaarse tekstfragmenten uit de trailer getracht te matchen met de nummers genoemd in de soundtracklisting van de film, maar geen soelaas.
Dus, ik hoop dat hier iemand een geniale inval heeft.
Dit is het youtube filmpje, de muziek start op ongeveer 30 seconden.
Jaaa!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ten Years After - I'd Love to Change the World
En toch heb ik het nummer echt gegoogled hoor...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
![]()
Ik had echt géén idee hoe ik op basis van de schaarse woorden die ik in die trailer nog kon onderscheiden het moest herleiden tot een songtitle. Ik had verwacht dat het een iets recenter nummer was, ook.
Thanks!![]()
Ten Years After. Even ingelezen, ik dacht dat ik de jaren '60 en '70 bands wel kende. Hmm. Fantastische gitaar break in ieder geval en passende '70's tekst.
Misschien the screaming jets, of the freeze ups??quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen, hoop dat jullie mij ook kunnen helpen. Ik zoek een metal verbouwing van Johnny Cash - Folsom Prison Blues. De zanglijn en opbouw is hetzelfde, maar ze zingen wat anders.
Weet iemand misschien welk nummer dat is?
Niels De Vries - Suenoquote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef jovink het volgende:
een dance/electro nr van
ene niels nog wat
en het nr heet suomi ofzo.. werd rond kwart voor 3 gedraaid op slam fm wie kan me helpen
alvast bedankt
Dat dacht ik al. Heb je niet nog een stuk van die mix? Ik heb de mix namelijk ook, maar ik weet niet meer welke het nu is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Stupide het volgende:
[..]
Nee, die is het niet. Thnx anyway.
Iemand anders misschien?
Hoe heet dit?
De samples komen uit M.I.A. - Bucky Done Gun, maar er zijn de laatste tijd erg veel nummers daarmee...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Camplo het volgende:
Hoe heet het volgende supernummer?
Gisteren in Time Out opgenomen en al een paar weken naar opzoek:
Help me plzzzzz
Supersound hoe heet ie?
Thanks ga meteen even kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
De samples komen uit M.I.A. - Bucky Done Gun, maar er zijn de laatste tijd erg veel nummers daarmee...
Ik gok op Digitalism - Zdarlight
Wes - Alane ?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Lolalala het volgende:
Van wie is ook al weer dat beetje Frans/Afrikaans achtige nr en het gaat als volgt:
O la va la va leey.. o la va la va lee.. endankanikhetnietverstaan...
Ah als ik je text een paar x opdreun dat weet ik welke melodie je bedoelt, maar sorry, weet zo 1 2 3 niet welk nummer dat isquote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee dat is 'em niet, lijkt er een beetje op, maar het tempo is sneller.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2007 00:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ah als ik je text een paar x opdreun dat weet ik welke melodie je bedoelt, maar sorry, weet zo 1 2 3 niet welk nummer dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |