Ten Years After - I'd Love to Change the Worldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef ArtyShock het volgende:
Ik zat net even een trailer van de (trouwens erg goede) film Boys don't Cry te kijken en had een *klik* met de meelopende achtergrondmuziek. Oftewel, ik wil het luisteren. Nu.![]()
Ik heb de schaarse tekstfragmenten uit de trailer getracht te matchen met de nummers genoemd in de soundtracklisting van de film, maar geen soelaas.
Dus, ik hoop dat hier iemand een geniale inval heeft.
Dit is het youtube filmpje, de muziek start op ongeveer 30 seconden.
Jaaa!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ten Years After - I'd Love to Change the World
En toch heb ik het nummer echt gegoogled hoor...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
![]()
Ik had echt géén idee hoe ik op basis van de schaarse woorden die ik in die trailer nog kon onderscheiden het moest herleiden tot een songtitle. Ik had verwacht dat het een iets recenter nummer was, ook.
Thanks!![]()
Ten Years After. Even ingelezen, ik dacht dat ik de jaren '60 en '70 bands wel kende. Hmm. Fantastische gitaar break in ieder geval en passende '70's tekst.
Misschien the screaming jets, of the freeze ups??quote:Op zondag 25 maart 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen, hoop dat jullie mij ook kunnen helpen. Ik zoek een metal verbouwing van Johnny Cash - Folsom Prison Blues. De zanglijn en opbouw is hetzelfde, maar ze zingen wat anders.
Weet iemand misschien welk nummer dat is?
Niels De Vries - Suenoquote:Op zondag 25 maart 2007 15:33 schreef jovink het volgende:
een dance/electro nr van
ene niels nog wat
en het nr heet suomi ofzo.. werd rond kwart voor 3 gedraaid op slam fm wie kan me helpen
alvast bedankt
Dat dacht ik al. Heb je niet nog een stuk van die mix? Ik heb de mix namelijk ook, maar ik weet niet meer welke het nu is...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Stupide het volgende:
[..]
Nee, die is het niet. Thnx anyway.
Iemand anders misschien?
Hoe heet dit?
De samples komen uit M.I.A. - Bucky Done Gun, maar er zijn de laatste tijd erg veel nummers daarmee...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:53 schreef Camplo het volgende:
Hoe heet het volgende supernummer?
Gisteren in Time Out opgenomen en al een paar weken naar opzoek:
Help me plzzzzz
Supersound hoe heet ie?
Thanks ga meteen even kijken.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
De samples komen uit M.I.A. - Bucky Done Gun, maar er zijn de laatste tijd erg veel nummers daarmee...
Ik gok op Digitalism - Zdarlight
Wes - Alane ?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Lolalala het volgende:
Van wie is ook al weer dat beetje Frans/Afrikaans achtige nr en het gaat als volgt:
O la va la va leey.. o la va la va lee.. endankanikhetnietverstaan...
Ah als ik je text een paar x opdreun dat weet ik welke melodie je bedoelt, maar sorry, weet zo 1 2 3 niet welk nummer dat isquote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Nee dat is 'em niet, lijkt er een beetje op, maar het tempo is sneller.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2007 00:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ah als ik je text een paar x opdreun dat weet ik welke melodie je bedoelt, maar sorry, weet zo 1 2 3 niet welk nummer dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |