Behind the cow dus, tips niet meer nodig.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Iemand hoe dat, ik geloof, laatste nummer van Scooter heet? Regelmatig te horen op xfm of freshfm. Er zit ook een klein stukje rap in, overigens niet van scooter zelf... Anyone?
Da's een Seatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Weet iemand van de Toyota reclame die nieuwebij die sites staat hij er niet tussen
Maar dan gaat hij heel hard rijden en dan zie je eerst die kinderen etc niet zitten en dan opeens welofsow
quote:In de reclame van Seat voor de nieuwe Altea wordt het nummer Disappearing act van Terra Diablo gebruikt. in deze reclame ziet je een man, z'n vrouw en drie kinderen, en tijdens het rijden verdwijnen de kinderen en vrouwen. (Nocturnal Records)
Dat is de nieuwe Seat reclame, misschien dat dat helpt met zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:36 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Weet iemand van de Toyota reclame die nieuwebij die sites staat hij er niet tussen
Maar dan gaat hij heel hard rijden en dan zie je eerst die kinderen etc niet zitten en dan opeens welofsow
Hmm vandaar dat ik hem niet kon vindenquote:
Kaiser Chiefs - Rubyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef Esto het volgende:
Hoe heet dat vreselijk nummer met 'ruby ruby ruby' en dan zo'n melodietje erachter?
Hiermee kunnen jullie m'n broertje echt blij mee maken![]()
dat had je ook zelf wel kunnen vinden door ruby ruby ruby in google in te tikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef Esto het volgende:
Hoe heet dat vreselijk nummer met 'ruby ruby ruby' en dan zo'n melodietje erachter?
Hiermee kunnen jullie m'n broertje echt blij mee maken![]()
Wat is parten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef TheeUndCandy het volgende:
Haha.
Ik zoek een Turks nummer, de titel is 'Leyli'. Het is een beetje R&B achtig, maar er wordt ook in gepart. Een geweldig nummer, alleen ik heb geen flauw idee wie de zanger is!
Daar was ik serieus niet opgekomen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
gerapt?
quote:
Hier is het topic niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Zombine het volgende:
Kent iemand hier de band "sabaton" met het nummer "the hammer has fallen". Het nummer heeft een wat rustigere stijl dan de rest van de nummers, maar wel het beste. Ik zoek een band die alleen maar van zulk soort nummers heeft. Het lijkt wel een beetje op rammstein. Dus eigenlijk zoek ik een band die lijkt op rammstein
thanks!
Yeah...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houd het kort, TSE!
Nee dat is we rocken non stop.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het nummer is The Partysquad Ft. Brainpower - Non Stop
De versie met House of pain was vorige week op 3FM, maar dacht niet dat het een officiele versie was
Rock, pop, dance...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef timmie_loots het volgende:
Ok, een nummer uit de jaren 90, ik weet echt niets, maar dit zit er in: ikkannietfluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |