Mooi zo.quote:
Wat is jouw visie op deze zaak dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, een woord dat herondekt lijkt te zijn door de rechtse kliek. Voor mij is het maar lucht. Zou me overigens niets verbazen als Geert "had ik maar meer dan 2 vrienden" Wilders hier kamervragen over gaat stellen.²
Bewuste woordkeuze beste BSB. Vanuit jouw perspectief kan ik begrijpen dat je de stille hint niet of niet wilt zien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, een woord dat herondekt lijkt te zijn door de rechtse kliek. Voor mij is het maar lucht. Zou me overigens niets verbazen als Geert "had ik maar meer dan 2 vrienden" Wilders hier kamervragen over gaat stellen.²
Moslims zijn loyaal aan de Koran. Christenen zijn loyaal aan de Bijbel. Joden zijn loyaal aan de Thora. Allemaal maar uitsluiten van het rechterschap?quote:Op donderdag 22 maart 2007 04:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
De rechter in de OP is idd loyaal aan de koran jammer genoeg.
Dat had ik ook wel begrepen. Met jouw opmerking heb je goed de "argumenten" van Geertje weten te ontkrachten, nl. dat de loyaliteit niet afhankelijk is van een paspoort.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bewuste woordkeuze beste BSB. Vanuit jouw perspectief kan ik begrijpen dat je de stille hint niet of niet wilt zien.
Het is een vrouw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
op welk stuk uit de Koran beroept die vent zich eigenlijk?
Ik bedoelde die 'vent' die slaat...quote:
quote:................
Es sei unfassbar, dass sich eine deutsche Richterin zu einer solchen Begründung versteige, so die Autorin Necla Kelek zu SPIEGEL ONLINE. "Es gilt gleiches Recht für alle durchzusetzen, egal ob Muslimin oder Deutsche. Alles andere ist Apartheid oder die Rechtsauffassung der Scharia". ............
Zolang dit niet meegenomen wordt in het trekken van een vonnis is er niets aan de hand, maar zodra een geloof de bovenhand krijgt tov de geldende wetten, is er inderdaad een probleem. Dan is het niet meer objectief.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims zijn loyaal aan de Koran. Christenen zijn loyaal aan de Bijbel. Joden zijn loyaal aan de Thora. Allemaal maar uitsluiten van het rechterschap?²
Nee, allicht niet. Je denkt toch niet dat ik het met deze rechter eens ben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar dan nog, vraag ik mij af, hoever moet "terwille" reiken, moet men dan ook het stenigen van overspelige vrouwen gewoon toestaan in dit kader?
Ze is GEEN moslim.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moslims zijn loyaal aan de Koran. Christenen zijn loyaal aan de Bijbel. Joden zijn loyaal aan de Thora. Allemaal maar uitsluiten van het rechterschap?²
Gossie wat een doorzichtige smoes...quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
en hoe wil je dat weten ? Voor hetzelfde geld denkt die rechter dat deze mevrouw haar ellende aan zichzelf te danken heeft, had ze maar geen moslima moeten zijn of haar man niet uit Marokko moeten importeren of iets soortgelijks, en is datgene wat jij ziet als loyaliteit eigenlijk een teken van minachting voor andere culturenquote:Op donderdag 22 maart 2007 04:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
De rechter in de OP is idd loyaal aan de koran jammer genoeg.
ik zie anders meer overeenkomsten dan verschillen hoor, op het NT na zijn de boeken vrijwel identiek en tja, zelfs de slachtpartijen uit naam van het geloof ontlopen elkaar maar weinig, alleen was dat van ons "toen" en is dat van hun "nu"quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef Masterix het volgende:
[..]
Gossie wat een doorzichtige smoes...
Doen alsof die drie religies ook maar enigszins te vergelijken zijn op dit gebied is zo dom. Maar ja, helaas trappen mensen daar nog in...
En we leven in het nu: dus nu is het verschil tussen de drie religies van belang.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef moussie het volgende:
[..]
ik zie anders meer overeenkomsten dan verschillen hoor, op het NT na zijn de boeken vrijwel identiek en tja, zelfs de slachtpartijen uit naam van het geloof ontlopen elkaar maar weinig, alleen was dat van ons "toen" en is dat van hun "nu"
Jij noemt het een smoes, ik noem het een intelligente constatering.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef Masterix het volgende:
[..]
Gossie wat een doorzichtige smoes...
Doen alsof die drie religies ook maar enigszins te vergelijken zijn op dit gebied is zo dom. Maar ja, helaas trappen mensen daar nog in...
Als je mensen in slaap willlen sussen intelligent vind...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij noemt het een smoes, ik noem het een intelligente constatering.²
Allemaal even verwerpelijk dus in jouw ogen neem ik aan? Waarom dan toch steeds die verontwaardiging als iemand zich tegen 1 of ander islamitisch geschrift of gebruik oid. uitspreekt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef moussie het volgende:
[..]
ik zie anders meer overeenkomsten dan verschillen hoor, op het NT na zijn de boeken vrijwel identiek en tja, zelfs de slachtpartijen uit naam van het geloof ontlopen elkaar maar weinig, alleen was dat van ons "toen" en is dat van hun "nu"
quote:
Waarom zou ik moussie niet geloven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:20 schreef moussie het volgende:
[..]
idd .. na even zoeken dit gevonden, en daaruit ontneem ik dus dat het niet alleen geen islamitische rechtbankk was maar ook geen islamitische rechter .. gewoon iemand met aardig wat vooroordelen over moslims
Anders verdiep je je eens in het jodendom en kom daarna eens terug. Nu komt het over alsof je met het gebrabbel van Wilders meepraat. Joods/christelijke/humanistische blablaquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:10 schreef Masterix het volgende:
[..]
En we leven in het nu: dus nu is het verschil tussen de drie religies van belang.
Jodendom en christendom zijn is staat mee te veranderen met de maatschappij: de islam kan niet veranderen, kan zich niet aanpassen. Dus moeten mosilms (moslims kunnen zich natuurlijk wel aanpassen blijkt) steeds kiezen tussen geloof en staatsrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |