Kut-Sneverquote:
Ja, dat heb ik ook nog wel meegemaakt geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Zhenar was er tijdens jouw verblijf in gtst ook dat gezeik over Rosa? Daar gaat het nu dus nog steeds over
Gtst 220: Rosa is het hart van gtst!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog wel meegemaakt geloof ik![]()
Maar Rose ís ook het hart van GTST!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dat gezeik over Rosa blijft aanhoudenGeef dat mokkel een verhaallijn waarbij ze zeker 5 minuten van de uitzending vult en je gaat haar haten
Net zoals alle andere personages
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:48 schreef Goeiemorgen het volgende:
Goedemorgen!
Dat is een Zhenarwaardige sneer!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHA, JIJ ZEG GOEIEMORGEN MAAR HET IS AL MIDDAHAAAG HAHAHAHAHA
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef babette21 het volgende:
gaan we het hier nu serieus over gtst hebben?!
ik mag toch hopen dat we in de paar jaar fok! wel enigszins volwassen zijn geworden!??
* Rembo & Rembo visioen heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf! Ik ben nog altijd zo infantiel als een klein meisje met sproeten op haar neus en vlechtjes in het haar
![]()
echt waar?! wat een desillusiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
Spreek voor jezelf! Ik ben nog altijd zo infantiel als een klein meisje met sproeten op haar neus en vlechtjes in het haar
![]()
Wat een stompzinnige opmerkingquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef babette21 het volgende:
gaan we het hier nu serieus over gtst hebben?!
ik mag toch hopen dat we in de paar jaar fok! wel enigszins volwassen zijn geworden!??
Wie is Charlotte Noordermeer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar?! wat een desillusie
ik ben zo'n strak zakentypje geworden, inclusief de nodige verwaandheid enzo...
zeg maar de Charlotte Noordermeer van Jeugdzorg
ik dacht dat wij wat dat betreft wel op dezelfde golflengte zaten, dat ik in jou zo'n beetje mijn gelijke had gevonden
Hoi "Goeiemorgen"quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige opmerking!
wijf?...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jouw wijf is ook een zure kut uit GTSTNet als Zhenar en ik
door het overmatig gebruik van de "quote:
Ik weet niet wat je verder allemaal schreef, maar...quote:
Vanaf nu ben je dood voor mequote:
doe maar even googleën...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wie is Charlotte Noordermeer?
ik zit nu halverwege seizoen 1, heerlijk om al die valse streken weer langs te zien komen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet niet wat je verder allemaal schreef, maar...![]()
![]()
![]()
Charlotte
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, die moet ik ook hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
van seizoen 1, ja (24 aflevering, zo uit m'n hoofd), lag voor 'n tientje bij de Intertoys
ik snap eigenlijk niet waarom ze de hele serie in één keer uitbrengen; 't is al een paar jaar gestopt en zo'n mooie box zal best aardig verkopen. Nu zijn er pas twee seizoenen verkrijgbaar, best suf...quote:
da's wel een klassierer jaquote:"Felix, OEH, dat smaakt!"![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk niet waarom ze de hele serie in één keer uitbrengen; 't is al een paar jaar gestopt en zo'n mooie box zal best aardig verkopen. Nu zijn er pas twee seizoenen verkrijgbaar, best suf...
[..]
da's wel een klassierer ja
die oma zit ook vol goeie quotes trouwens
zo moeder, zo dochter...quote:
Inge Iepenburg is ook heerlijk als sneue accessoirevrouw die meer wil van het levenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo moeder, zo dochter...
in de aflevering die ik vanmorgen zat te kijken hebben ze het tijdens een feestje over de beursgang.
Emma: ik word altijd helemaal opgewonden van de Beurs!
Charlotte tegen een derde: da's dus de huishoudbeurs he!
de eenvoud
Wat ben jij een hoimo zegquote:
tja 't einde heb ik dus nooit gezien (wel teruggelezen hier op fok), klonk wel bizar ja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef Zhenar het volgende:
Inge Iepenburg is ook heerlijk als sneue accessoirevrouw die meer wil van het leven![]()
Alhoewel het fucking weird is hoe zij uit de serie gaat!!!![]()
Dat was het toffe; dat het zó ontzettend ver ging, maar dat dat ook weer werd afgewisseld met ontzettend kneuterige verhaallijnenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
de serie werd wel steeds extremer, maar somehow kwamen ze er altijd mee weg
We meet again!quote:
Nee, ik dacht dat je mij ergens in Nepal aan het zoeken wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Christine het volgende:
Giechel_Ho?.
Dacht je dat ik dood was, btw?.
Ja, ik heb na tien maanden zwerven door de woestijn eindelijk een internetcafé gevonden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je mij ergens in Nepal aan het zoeken was
In de woestijn zeg je? Toch niet dat internetcafe naast die plastic palmboom en die kameel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik heb na tien maanden zwerven door de woestijn eindelijk een internetcafé gevonden.
Het was al middag toenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je mij ergens in Nepal aan het zoeken was
Could I be wearing any more clothesquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat het zo onduidelijk is![]()
.
Wat doen al die kutnewbies opeens hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Could I be wearing any more clothes![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Could I be wearing any more clothes![]()
Joeyquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat het zo onduidelijk is![]()
.
Dat is toch metquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Jullie moeten How I met your Mother gaan kijken![]()
![]()
heb ik vaker gehoordquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Jullie moeten How I met your Mother gaan kijken![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is toch metAlyson Hannigan
?
Volgens mij ben ik de enige die Alyson niks vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is toch metAlyson Hannigan
?
In Buffy is ze kei leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef Lynx666 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Alyson niks vind.
quote:
Christine!!! iN ShowChat!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
![]()
. Kom dan!!!
Whihihihiiiii, ik zei 'kom'![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:23 schreef MissBliss het volgende:
Wat geil!!
OMG ben je alweer losgelatenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:27 schreef PeRi het volgende:
CHECK!!!!!!!!! En vrij.
Iddquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IddVandaag is de première al!
![]()
We moeten een datum prikken. Volgende week doen?![]()
Welke dag?quote:
Hier is het alleen maar koud.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
't Waait.
Wat versta je onder "goedkoop"?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg Z, als je nog ergens in Grunn een goedkope kamer weet, denk je dan aan mij?
.
Dat soort kamers zijn er genoeg in mijn oude huis (aan dequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
Tot 300 euro?
zit hem een beetje lekker te maken met een paar dooie mussenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat soort kamers zijn er genoeg in mijn oude huis (aan degracht
).
Maar daar wil iedereen wel wonen![]()
En in mijn dispuuthuis (ook in hetcentrum
) zijn de kamers nog goedkoper ivm een ingenieuze constructie
Maar daar kom je al helemaal niet in
![]()
Bedankt voor je hulp.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat soort kamers zijn er genoeg in mijn oude huis (aan degracht
).
Maar daar wil iedereen wel wonen![]()
En in mijn dispuuthuis (ook in hetcentrum
) zijn de kamers nog goedkoper ivm een ingenieuze constructie
Maar daar kom je al helemaal niet in
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:30 schreef Re het volgende:
[..]
zit hem een beetje lekker te maken met een paar dooie mussen
Oh, en alle anderen die ik ken in Grunn hebben een eigen huis/appartement en dus ook niets in de aanbieding.quote:
Ik kan wel donderdag.quote:
Ok, maar ik ben wanhopigquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Oh, en alle anderen die ik ken in Grunn hebben een eigen huis/appartement en dus ook niets in de aanbieding.
Maar als ik iets hoor...![]()
Dan weet jij toch wel een mooie kamer met uitzicht op straat, Zhenar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dus je betaalt naast geld ook met je lichaam?
Agossiequote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef Christine het volgende:
[..]
.
En nu naar de uni. Tentamen, joy. Misschien had het gescheeld als ik mijn boek open had gehad bij het studeren, maar je kunt niet alles hebben he
. Doen jullie het rustig aan hier?
.
Zullen we dat dan stiekem voorzichtig in onze agenda zetten?quote:
Dat had ik al lang gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeg, gaat die extensie eens updaten.
Oh, er was alweer een nieuwequote:
Wat is Primeval?quote:
quote:
Ik fast-forward liever naar vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef Re het volgende:
vrijdag ...
Ik kijk alleen kwaliteitsseries.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]! Er is een serie die jij niet kent!
>>quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik fast-forward liever naar vrijdagmiddag![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef Re het volgende:
vrijdag ...
Je afstandsbediening werkt nietquote:
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nickquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:42 schreef Christine het volgende:
Waarom zo'n rare nickname, Dada?
Het was toch maar een 48 uurs-ban?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nick
Heeft wat weg van Richard Gere
Na een week was "hij" nog gebannedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was toch maar een 48 uurs-ban?
Hmmm, ik vind het meer iets weg hebben van iemand die uit d'r giecheltje ruiktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nick
Heeft wat weg van Richard Gere
Helemaal juist, het is een verbastering van gigoloquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het meer iets weg hebben van iemand die uit d'r giecheltje ruikt.
Alsof je vraagt aan iemand: "Doe eens even 'Ho' in mijn gezicht, zodat ik kan kijken hoe je giecheltje ruikt"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Helemaal juist, het is een verbastering van gigolo
Gekke Hageneesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof je vraagt aan iemand: "Doe eens even 'Ho' in mijn gezicht, zodat ik kan kijken hoe je giecheltje ruikt"
Mailen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Na een week was "hij" nog gebanned
Ja. Zo'n toffe user met zo'n kutnickquote:
Goed punt, deze is best kutquote:
quote:
Kop dicht een doorzuigen, kneusquote:
Airellequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Airelle het volgende:
Hoi
zuur?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Airelle
Dunn0w was ook een zuur kutje uit GTST
Dada!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef Airelle het volgende:
het was 'dunn0w' old-school style
Wie ben jij?
Goed hoor, dankje. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jeej. [afbeelding]
Hoe bevalt de studie?![]()
Vriendinnetje van me vond 't niks. Maar wie weet... Ikzelf moet het nog gaan zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]ja
Ik ga haar weer zien in "haar" theatershow "Het Verschil"![]()
![]()
Ik las een recensie die het had over de verschillende losse stukken die allemaal geweldig waren, maar als geheel kwam het tekort.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me vond 't niks. Maar wie weet... Ikzelf moet het nog gaan zien.
Mmm oke. Ik ga eerst 19 april naar Room Elevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik las een recensie die het had over de verschillende losse stukken die allemaal geweldig waren, maar als geheel kwam het tekort.
Oh Airellequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm oke. Ik ga eerst 19 april naar Room Eleven. Ook lekkere muziek.
Denk je echt dat je dat tegen Giechel_Ho hoeft te zeggen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm oke. Ik ga eerst 19 april naar Room Eleven. Ook lekkere muziek.
Dat ik daar heen ga wist je nog nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je echt dat je dat tegen Giechel_Ho hoeft te zeggen?
quote:
Gelukkig ben ik niet getrouwdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef Svensational het volgende:
[upd] Forumverslaafde Klessebes ineens spoorloos!
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef Svensational het volgende:
Die gebruik ik constantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gelukkig is 'kerel' helemaal niet fout.
WtFF?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef Svensational het volgende:
Awwwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik post net bijna hetzelfde op de FP.!!
![]()
het plaatje heet fATBlackass.jpgquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Lynx? Waarom wordt Deze post blauw? Hier staat toch geen atb o.i.d. in?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[[ url=http://members.lycos.nl/veendaal/hpbimg/FatBlackAss.JPG]afbeelding[/url]]
Meloen![]()
Check de url van het plaatje:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar dan zeg ik natuurlijk "kaerel!"quote:
Wat doe jij bijdehandquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Atb, had je datzelf ook niet kunnen bedenken?
Ja, ik ben in een goede bui.quote:
MB komt ook in 50% van alle posts voor lijkt het welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
het plaatje heet fATBlackass.jpg
Maar ik moet idd zorgen dat plaatjes enzo niet meegeteld worden in de tekst bij highlighting.
tuurlijk, dat zijn prachtige initialen!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef MissBliss het volgende:
MB komt ook in 50% van alle posts voor lijkt het wel
Dat wel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, dat zijn prachtige initialen!!!
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, dat zijn prachtige initialen!!!
Zie hier:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef Christine het volgende:
Ik snap er niks van, hoe komen jullie aan highlights.
Dat is leukquote:
Jamaar daar snap ik ook helemaal niks van... ik ben te nitwit voor dat soort ongeinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zie hier:
QuickQuote en QuickPI's - De Firefox Extensie! (deel 5)
Anders had ik het toch niet gevraagd mallerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Atb, had je datzelf ook niet kunnen bedenken?
Ja, had ik dat nou niet zelf kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Anders had ik het toch niet gevraagd mallerd.
Ben je met je hoofd in de wolken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, had ik dat nou niet zelf kunnen bedenken.
Dat idee had ik ook al!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je met je hoofd in de wolken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Zhenar het volgende:
De usericons van erik&atb passen mooi bij elkaar!
Denk je eens in hoe mooi een pagina met alleen eri;/atb posts eruit zou zien!!!* zwijmel
quote:
Lichtelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je met je hoofd in de wolken?
Zelfs ík kan het!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Jamaar daar snap ik ook helemaal niks van... ik ben te nitwit voor dat soort ongein.
Als je scheel kijkt kun je er 3D in zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Geeft niet, het droogt wel weer op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Wat een geilheid hier.
Voor ons ook want wij moeten vanavondquote:
Niet zeuren en ga gewoon werken voor je gratis MP3 draagbare BOOMBOX voor je IPODquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor ons ook want wij moeten vanavondfoto's bewerken
Stelletjes die in de wij-vorm pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor ons ook want wij moeten vanavondfoto's bewerken
Hihiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeuren en ga gewoon werken voor je gratis MP3 draagbare BOOMBOX voor je IPOD.
Zchattig he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Stelletjes die in de wij-vorm praten.
Ja hallo! We zijn wel in ShowChat he!quote:
Oh. Meneer moet wel werken voor zijn naambekendheid in West-Friesland in een folder met een oplage van 800.000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Nou, Re ligt bijna te slapen op mn schouder dusik
zal al het werk wel moeten doen
![]()
Grapje he?quote:
Ik schop hem wel danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh. Meneer moet wel werken voor zijn naambekendheid in West-Friesland in een folder met een oplage van 800.000.
Johquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef Christine het volgende:
R&P is ook stom!
Hihihiquote:
Ik heb over een week.. twee weken vakantie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik kijk zelden tv.
Enorm. Wie/wat is het?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef ryangozer het volgende:
Vinden julie skylar ook zo lekker?
Films kijken, zuipen, uit etenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb over een week.. twee weken vakantie.
Ik verveel me nu al ()
Wat gaan we doen?.
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef ryangozer het volgende:
quote:
nee maar ik word wel nerveus van je avaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef ryangozer het volgende:
Je zit verkeerd....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef ryangozer het volgende:
Walibi?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb geen vrij trouwens... dus voor mij wordt het vooral: stage lopen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Yesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:36 schreef Re het volgende:
zit daar die goliath? of hoe schrijf je dat?
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef ryangozer het volgende:
Dit is SHO tochquote:
Ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef Christine het volgende:
Utrecht!
Ik ook!quote:
Geld op. En ik durf niet in achtbanenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook!
Ga anders ook mee naar Six Flags!
quote:
die tweede week (week van pasen) heb ik ook vrij!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:30 schreef Dizer het volgende:
Ik heb over een week.. twee weken vakantie.
Ik verveel me nu al ()
Wat gaan we doen?.
vette kikker welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vanaf maandag 5 maart is Alexandra Dahlström eindelijk te bewonderen in GTST. De Zweedse actrice speelt de rol van studente Skylar (dat spreek je uit als Skuular) die onverwacht bij de familie Fischer intrekt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef Christine het volgende:
Ik ben nu trouwens bijna officieel gek, dus misschien moet ik maar toch weer naar R&P verkrassen.
Ik heb nog een Blauwe Pluim... daar kan ik twee vrijkaartjes voor Walibi World voor krijgen!quote:
Doe maar gewoonquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Geld op. En ik durf niet in achtbanen.
Maar wie weet ja.
R&P sucksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef Christine het volgende:
Ik ben nu trouwens bijna officieel gek, dus misschien moet ik maar toch weer naar R&P verkassen.
hf! Ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
die tweede week (week van pasen) heb ik ook vrij!!![]()
mijn eerste vrij week sinds augustus, dus ik zal vooral gaan slapen enzo
beter dan een blauwe pruim zoals de TT suggereertquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb nog een Blauwe Pluim... daar kan ik twee vrijkaartjes voor Walibi World voor krijgen!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Re het volgende:
[..]
beter dan een blauwe pruim zoals de TT suggereert
ah dat verklaart je terugkomst hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef Christine het volgende:
Ik ben nu trouwens bijna officieel gek, dus misschien moet ik maar toch weer naar R&P verkassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |