Anders had ik het toch niet gevraagd mallerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Atb, had je datzelf ook niet kunnen bedenken?
Ja, had ik dat nou niet zelf kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Anders had ik het toch niet gevraagd mallerd.
Ben je met je hoofd in de wolken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, had ik dat nou niet zelf kunnen bedenken.
Dat idee had ik ook al!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je met je hoofd in de wolken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Zhenar het volgende:
De usericons van erik&atb passen mooi bij elkaar!
Denk je eens in hoe mooi een pagina met alleen eri;/atb posts eruit zou zien!!!* zwijmel
quote:
Lichtelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je met je hoofd in de wolken?
Zelfs ík kan het!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Jamaar daar snap ik ook helemaal niks van... ik ben te nitwit voor dat soort ongein.
Als je scheel kijkt kun je er 3D in zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Geeft niet, het droogt wel weer op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Wat een geilheid hier.
Voor ons ook want wij moeten vanavondquote:
Niet zeuren en ga gewoon werken voor je gratis MP3 draagbare BOOMBOX voor je IPODquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor ons ook want wij moeten vanavondfoto's bewerken
Stelletjes die in de wij-vorm pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor ons ook want wij moeten vanavondfoto's bewerken
Hihiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeuren en ga gewoon werken voor je gratis MP3 draagbare BOOMBOX voor je IPOD.
Zchattig he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Stelletjes die in de wij-vorm praten.
Ja hallo! We zijn wel in ShowChat he!quote:
Oh. Meneer moet wel werken voor zijn naambekendheid in West-Friesland in een folder met een oplage van 800.000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Nou, Re ligt bijna te slapen op mn schouder dusik
zal al het werk wel moeten doen
![]()
Grapje he?quote:
Ik schop hem wel danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh. Meneer moet wel werken voor zijn naambekendheid in West-Friesland in een folder met een oplage van 800.000.
Johquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef Christine het volgende:
R&P is ook stom!
Hihihiquote:
Ik heb over een week.. twee weken vakantie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik kijk zelden tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |