quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:30 schreef Re het volgende:
[..]
zit hem een beetje lekker te maken met een paar dooie mussen
Oh, en alle anderen die ik ken in Grunn hebben een eigen huis/appartement en dus ook niets in de aanbieding.quote:
Ik kan wel donderdag.quote:
Ok, maar ik ben wanhopigquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Oh, en alle anderen die ik ken in Grunn hebben een eigen huis/appartement en dus ook niets in de aanbieding.
Maar als ik iets hoor...![]()
Dan weet jij toch wel een mooie kamer met uitzicht op straat, Zhenar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dus je betaalt naast geld ook met je lichaam?
Agossiequote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:41 schreef Christine het volgende:
[..]
.
En nu naar de uni. Tentamen, joy. Misschien had het gescheeld als ik mijn boek open had gehad bij het studeren, maar je kunt niet alles hebben he
. Doen jullie het rustig aan hier?
.
Zullen we dat dan stiekem voorzichtig in onze agenda zetten?quote:
Dat had ik al lang gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeg, gaat die extensie eens updaten.
Oh, er was alweer een nieuwequote:
Wat is Primeval?quote:
quote:
Ik fast-forward liever naar vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef Re het volgende:
vrijdag ...
Ik kijk alleen kwaliteitsseries.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]! Er is een serie die jij niet kent!
>>quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik fast-forward liever naar vrijdagmiddag![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef Re het volgende:
vrijdag ...
Je afstandsbediening werkt nietquote:
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nickquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:42 schreef Christine het volgende:
Waarom zo'n rare nickname, Dada?
Het was toch maar een 48 uurs-ban?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nick
Heeft wat weg van Richard Gere
Na een week was "hij" nog gebannedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was toch maar een 48 uurs-ban?
Hmmm, ik vind het meer iets weg hebben van iemand die uit d'r giecheltje ruiktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nick
Heeft wat weg van Richard Gere
Helemaal juist, het is een verbastering van gigoloquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het meer iets weg hebben van iemand die uit d'r giecheltje ruikt.
Alsof je vraagt aan iemand: "Doe eens even 'Ho' in mijn gezicht, zodat ik kan kijken hoe je giecheltje ruikt"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Helemaal juist, het is een verbastering van gigolo
Gekke Hageneesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof je vraagt aan iemand: "Doe eens even 'Ho' in mijn gezicht, zodat ik kan kijken hoe je giecheltje ruikt"
Mailen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Na een week was "hij" nog gebanned
Ja. Zo'n toffe user met zo'n kutnickquote:
Goed punt, deze is best kutquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |