Wat is Primeval?quote:
quote:
Ik fast-forward liever naar vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef Re het volgende:
vrijdag ...
Ik kijk alleen kwaliteitsseries.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]! Er is een serie die jij niet kent!
>>quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik fast-forward liever naar vrijdagmiddag![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef Re het volgende:
vrijdag ...
Je afstandsbediening werkt nietquote:
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nickquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:42 schreef Christine het volgende:
Waarom zo'n rare nickname, Dada?
Het was toch maar een 48 uurs-ban?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nick
Heeft wat weg van Richard Gere
Na een week was "hij" nog gebannedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was toch maar een 48 uurs-ban?
Hmmm, ik vind het meer iets weg hebben van iemand die uit d'r giecheltje ruiktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dada is gebanned vanwege scheldpraktijken. Om een beetje onopvallend voort te borduren op die scheldpartijen bedacht ik deze nick
Heeft wat weg van Richard Gere
Helemaal juist, het is een verbastering van gigoloquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het meer iets weg hebben van iemand die uit d'r giecheltje ruikt.
Alsof je vraagt aan iemand: "Doe eens even 'Ho' in mijn gezicht, zodat ik kan kijken hoe je giecheltje ruikt"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Helemaal juist, het is een verbastering van gigolo
Gekke Hageneesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof je vraagt aan iemand: "Doe eens even 'Ho' in mijn gezicht, zodat ik kan kijken hoe je giecheltje ruikt"
Mailen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Na een week was "hij" nog gebanned
Ja. Zo'n toffe user met zo'n kutnickquote:
Goed punt, deze is best kutquote:
quote:
Kop dicht een doorzuigen, kneusquote:
Airellequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef Airelle het volgende:
Hoi
zuur?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Airelle
Dunn0w was ook een zuur kutje uit GTST
Dada!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef Airelle het volgende:
het was 'dunn0w' old-school style
Wie ben jij?
Goed hoor, dankje. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jeej. [afbeelding]
Hoe bevalt de studie?![]()
Vriendinnetje van me vond 't niks. Maar wie weet... Ikzelf moet het nog gaan zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]ja
Ik ga haar weer zien in "haar" theatershow "Het Verschil"![]()
![]()
Ik las een recensie die het had over de verschillende losse stukken die allemaal geweldig waren, maar als geheel kwam het tekort.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me vond 't niks. Maar wie weet... Ikzelf moet het nog gaan zien.
Mmm oke. Ik ga eerst 19 april naar Room Elevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik las een recensie die het had over de verschillende losse stukken die allemaal geweldig waren, maar als geheel kwam het tekort.
Oh Airellequote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm oke. Ik ga eerst 19 april naar Room Eleven. Ook lekkere muziek.
Denk je echt dat je dat tegen Giechel_Ho hoeft te zeggen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm oke. Ik ga eerst 19 april naar Room Eleven. Ook lekkere muziek.
Dat ik daar heen ga wist je nog nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je echt dat je dat tegen Giechel_Ho hoeft te zeggen?
quote:
Gelukkig ben ik niet getrouwdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef Svensational het volgende:
[upd] Forumverslaafde Klessebes ineens spoorloos!
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef Svensational het volgende:
Die gebruik ik constantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gelukkig is 'kerel' helemaal niet fout.
WtFF?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:27 schreef Svensational het volgende:
Awwwquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik post net bijna hetzelfde op de FP.!!
![]()
het plaatje heet fATBlackass.jpgquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Lynx? Waarom wordt Deze post blauw? Hier staat toch geen atb o.i.d. in?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[[ url=http://members.lycos.nl/veendaal/hpbimg/FatBlackAss.JPG]afbeelding[/url]]
Meloen![]()
Check de url van het plaatje:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar dan zeg ik natuurlijk "kaerel!"quote:
Wat doe jij bijdehandquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Atb, had je datzelf ook niet kunnen bedenken?
Ja, ik ben in een goede bui.quote:
MB komt ook in 50% van alle posts voor lijkt het welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
het plaatje heet fATBlackass.jpg
Maar ik moet idd zorgen dat plaatjes enzo niet meegeteld worden in de tekst bij highlighting.
tuurlijk, dat zijn prachtige initialen!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef MissBliss het volgende:
MB komt ook in 50% van alle posts voor lijkt het wel
Dat wel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, dat zijn prachtige initialen!!!
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, dat zijn prachtige initialen!!!
Zie hier:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef Christine het volgende:
Ik snap er niks van, hoe komen jullie aan highlights.
Dat is leukquote:
Jamaar daar snap ik ook helemaal niks van... ik ben te nitwit voor dat soort ongeinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zie hier:
QuickQuote en QuickPI's - De Firefox Extensie! (deel 5)
Anders had ik het toch niet gevraagd mallerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Atb, had je datzelf ook niet kunnen bedenken?
Ja, had ik dat nou niet zelf kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Anders had ik het toch niet gevraagd mallerd.
Ben je met je hoofd in de wolken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, had ik dat nou niet zelf kunnen bedenken.
Dat idee had ik ook al!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je met je hoofd in de wolken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Zhenar het volgende:
De usericons van erik&atb passen mooi bij elkaar!
Denk je eens in hoe mooi een pagina met alleen eri;/atb posts eruit zou zien!!!* zwijmel
quote:
Lichtelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je met je hoofd in de wolken?
Zelfs ík kan het!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Jamaar daar snap ik ook helemaal niks van... ik ben te nitwit voor dat soort ongein.
Als je scheel kijkt kun je er 3D in zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Geeft niet, het droogt wel weer op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Wat een geilheid hier.
Voor ons ook want wij moeten vanavondquote:
Niet zeuren en ga gewoon werken voor je gratis MP3 draagbare BOOMBOX voor je IPODquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor ons ook want wij moeten vanavondfoto's bewerken
Stelletjes die in de wij-vorm pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voor ons ook want wij moeten vanavondfoto's bewerken
Hihiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet zeuren en ga gewoon werken voor je gratis MP3 draagbare BOOMBOX voor je IPOD.
Zchattig he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Stelletjes die in de wij-vorm praten.
Ja hallo! We zijn wel in ShowChat he!quote:
Oh. Meneer moet wel werken voor zijn naambekendheid in West-Friesland in een folder met een oplage van 800.000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:18 schreef MissBliss het volgende:
Nou, Re ligt bijna te slapen op mn schouder dusik
zal al het werk wel moeten doen
![]()
Grapje he?quote:
Ik schop hem wel danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh. Meneer moet wel werken voor zijn naambekendheid in West-Friesland in een folder met een oplage van 800.000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |