ik zit nu halverwege seizoen 1, heerlijk om al die valse streken weer langs te zien komen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet niet wat je verder allemaal schreef, maar...![]()
![]()
![]()
Charlotte
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, die moet ik ook hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
van seizoen 1, ja (24 aflevering, zo uit m'n hoofd), lag voor 'n tientje bij de Intertoys
ik snap eigenlijk niet waarom ze de hele serie in één keer uitbrengen; 't is al een paar jaar gestopt en zo'n mooie box zal best aardig verkopen. Nu zijn er pas twee seizoenen verkrijgbaar, best suf...quote:
da's wel een klassierer jaquote:"Felix, OEH, dat smaakt!"![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk niet waarom ze de hele serie in één keer uitbrengen; 't is al een paar jaar gestopt en zo'n mooie box zal best aardig verkopen. Nu zijn er pas twee seizoenen verkrijgbaar, best suf...
[..]
da's wel een klassierer ja
die oma zit ook vol goeie quotes trouwens
zo moeder, zo dochter...quote:
Inge Iepenburg is ook heerlijk als sneue accessoirevrouw die meer wil van het levenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo moeder, zo dochter...
in de aflevering die ik vanmorgen zat te kijken hebben ze het tijdens een feestje over de beursgang.
Emma: ik word altijd helemaal opgewonden van de Beurs!
Charlotte tegen een derde: da's dus de huishoudbeurs he!
de eenvoud
Wat ben jij een hoimo zegquote:
tja 't einde heb ik dus nooit gezien (wel teruggelezen hier op fok), klonk wel bizar ja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef Zhenar het volgende:
Inge Iepenburg is ook heerlijk als sneue accessoirevrouw die meer wil van het leven![]()
Alhoewel het fucking weird is hoe zij uit de serie gaat!!!![]()
Dat was het toffe; dat het zó ontzettend ver ging, maar dat dat ook weer werd afgewisseld met ontzettend kneuterige verhaallijnenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
de serie werd wel steeds extremer, maar somehow kwamen ze er altijd mee weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |