Ik wil wel helpen hoor, geef maar een gilquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:34 schreef Flurrie het volgende:
hmm krijg bij het lezen van dit topic weer zin om mijn ACWW weer uit de kast te halen. Ben bang dat mijn town een zooi is geworden. Zijn er nog mensen die willen helpen met onkruid wieden hiero??
Weet alleen niet hoe lang ik het volhoud iedere dag te spelen
als ik weer online zou kunnen, was ik zeker even bij je langs gekomen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef Maggie het volgende:
En nog even het laatste bericht van het vorige deel:
[..]
Ik wil wel helpen hoor, geef maar een gil
Ja, ik wist dat ik ze op moet graven, maar niet dat je ze alleen hebt als het geregend heeft. Bedankt voor de verduidelijking! Oe ik wil graag Nookingtons, maar laat dat Wi-Fi nou al een hele tijd niet werken, ben jij er nog uit gekomen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef janeway het volgende:
Die dingen moet je opgraven.. Je komt ze tegen de dag nadat het geregent heeft. Bij mij regent het vandaag dus morgen kom ik er vast wel een tegen.
Die dingen liggen allemaal in Quantikiquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:17 schreef edejong het volgende:
[..]
ook heb ik deze [afbeelding] dingen nooit?![]()
welke nook heb je nu dan? Ik weet zeker dat als er iemand bij mij langs komt, ik Nookingtons krijg..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, mijn Nook heeft al tijden niet uitgebreid.
Ja ik heb het voorelkaar, ik heb via config scherm/verbindingen de wifi verbinding aangezet, toen de instalatie cd rom weer laten lopen en toen ging de instalatie wel goed. Verder ging het configureren van de ds ook zonder problemen, maar dat installeren was een drama..quote:Ja, ik wist dat ik ze op moet graven, maar niet dat je ze alleen hebt als het geregend heeft. Bedankt voor de verduidelijking! Oe ik wil graag Nookingtons, maar laat dat Wi-Fi nou al een hele tijd niet werken, ben jij er nog uit gekomen?
Hoezo? Dat heb je zelf in de hand hoor, gewoon een draadloze router aanschaffen, niet zeuren!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nookway, maar kan dus 't internet niet op. discriminatie!
Ik heb nu hetzelfde probleem als jou! Als ik m'n WiFi stick wil installeren geeft hij foutmelding als hij de gedeelde internetverbinding aan het instellen is.. dan vraagt hij opeens om de stick in de USB te stoppen, terwijl hij er toch echt in zitquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:05 schreef janeway het volgende:
Ja je mag mij ook toevoegen op de lijst hoor.
Mijn code 1332-3901-9441 Jadzia in Away..
--Edit-- Poorten staan nu open (tis 20 uur)
Jammer, Sammetje stond net al te trappelen bij de poort, maar nergens een poortje open........quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef edejong het volgende:
[..]
Ik heb nu hetzelfde probleem als jou! Als ik m'n WiFi stick wil installeren geeft hij foutmelding als hij de gedeelde internetverbinding aan het instellen is.. dan vraagt hij opeens om de stick in de USB te stoppen, terwijl hij er toch echt in zit![]()
Wat ik toen deed was via config/verbindingen mijn draadloze wifi verbinding aan zetten en toen de cd laten lopen. Toen herkende het programma de wifi wel.. Gek he.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef edejong het volgende:
[..]
Ik heb nu hetzelfde probleem als jou! Als ik m'n WiFi stick wil installeren geeft hij foutmelding als hij de gedeelde internetverbinding aan het instellen is.. dan vraagt hij opeens om de stick in de USB te stoppen, terwijl hij er toch echt in zit![]()
maar m'n draadloze verbinding staat al de hele tijd aan, das mijn verbinding... :Squote:Op woensdag 21 maart 2007 21:25 schreef janeway het volgende:
[..]
Wat ik toen deed was via config/verbindingen mijn draadloze wifi verbinding aan zetten en toen de cd laten lopen. Toen herkende het programma de wifi wel.. Gek he.
IIg doet ie het nu en mijn poorten staan nog steeds open. Ik snap er alleen verder niks van geloof ik hahaha
Het doet het eindelijk! Yeah! Ik moest bij mijn Draadloze verbinding, de optie aan zetten om internet te delen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:36 schreef janeway het volgende:
Wacht
Sluit je wifi stick aan op je computer, laat xp nu de rest doen die wil ook gaan installeren en zoekt de drivers, die je dan op je cd vindt. Daarna ga je in je map verbindingen, je zet je 2e (nieuwe) verbinding aan. Je wifi stick zit nog steeds aangesloten op je computer. Dan je cd weer opstarten en installeren. Zo deed ie het bij mij wel. Als de verbinding dan uit was vond het programma de stick niet stond de verbinding aan dan vond het programma de stick wel..
Raar maar waar. Succes ermee
Ik start nu mijn DS op dan get je me codequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:21 schreef edejong het volgende:
ik mischien, eerst even zelf me dorpje bezoeken, en op orde brengen
edit: Sam, Janeway, VAgeNERATION & Tom zijn toegevoegd!
mijn poort is open tot 21:00
(onthoud, perzikken mag je pakken zoveel je wilt, laat fossielen zitten, en de rest van het vreemde fruit ook, en aub niet rennenen koop aub wat bij Nook (Nookingtons
) )
ik ben er nog hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:01 schreef BartK. het volgende:
arg ben je net weg =.=
Ik wilde net langskomenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:49 schreef Flurrie het volgende:
ik ben online en ze de poorten open, geef ff een gil als je langs wilt komen helpen met het wieden van de onkruid.
Edit en weer ofline, stomme router!!!!
Jammer, jammer, jammer!!! Stond net klaar......quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:49 schreef Flurrie het volgende:
ik ben online en ze de poorten open, geef ff een gil als je langs wilt komen helpen met het wieden van de onkruid.
Edit en weer ofline, stomme router!!!!
Aha, vandaar! Ik heb precies hetzelfde gehad hoor; hier op zolder kon ik ook niet online maar beneden wel, dus toen maar een WiFi-stick aangeschaft! Als ik niet hoefde te werken, zou ik zeker even geholpen hebben...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:40 schreef Flurrie het volgende:
Ik zat gisteravond op de computer kamer boven (mijn vriend was met de laptop bezig, dus die kon ik helaas niet pakken), en de router ligt in de woonkamer beneden.
Hij pake de router heel moeilijk. Even later ging ik in de woonkamer zitten en toen had hij hem al gelijk met 2 sec te pakken.
Vanavond probeer ik het in de woonkamer weer.
Mijn dorpje ziet er gewoon niet uit, overal onkruid. Dus als er nog mensen zijn die willen helpen. geef ff een gil dan kan ik je toevoegen.
Denk dat ik vanaf 19.00 uur wel online kan zijn.
Kom je van de week wel ff je nieuwe coupe laten zien danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:38 schreef edejong het volgende:
[..]
Aha, vandaar! Ik heb precies hetzelfde gehad hoor; hier op zolder kon ik ook niet online maar beneden wel, dus toen maar een WiFi-stick aangeschaft! Als ik niet hoefde te werken, zou ik zeker even geholpen hebben...
Succes ermee vanavond!!!
Oja, niet te vergeten, m'n Nook is eindelijk aan het verbouwen, morgen kan ik naar de kapper![]()
Afgesproken,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:24 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Kom je van de week wel ff je nieuwe coupe laten zien dan![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:29 schreef VAgeNERATION het volgende:
@ Blue, fijn te horen dat je binnenkort weer van de partij bent, kan niet wachten, wedden dat ik meteen Katie of haar moeder weer hier heb rondstruinen als je voor het eerst weer op bezoek komt.
![]()
Heb om 20.30uur nog gekeken, maar helaas was de poort al dicht.......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:19 schreef Flurrie het volgende:
de poort staat open voor mensen die van tuinieren houden
Ik al niet altijd antwoorden omdat de DS aan de lader ligt en ik niet de hele tijd bij de DS kan zijn.
mocht je er niet inkomen geef ff een gil, dan voeg ik je toe
Router is opnieuw gestart, doet het weer goed. Iedereen die langs wil komen is welkom
klopt had router probleemen, maar nu is de router weer opnieuw opgestart en werkt weer als een zonnetjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:55 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Heb om 20.30uur nog gekeken, maar helaas was de poort al dicht.......
Ik had eerder (onverwachts) visite en om dan te gaan gamenhihi
Is per router verschillend..... maar met normale beveiliging kan je Wii of DS zo connecten met je router. Je moet dan alleen eventuele encryptie codes invoeren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:18 schreef CrazyRay het volgende:
iemand een goede handleiding om je routerinstelling enz in te stellen??
ik kom er niet echt uit
ff kijken hoe dat moet hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef JK het volgende:
staat je poort open ?
gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:07 schreef JK het volgende:
ik kom er aanMaar je moet wel mijn gegevens in je friendsroster zetten. Zie mijn signature.
Naam aangepast, maar zie je nog steeds niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:17 schreef CrazyRay het volgende:
Me naam in het speel is raymond zie ik![]()
ook jouw gegevens aangepast
Jij ook bedankt !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef JK het volgende:
@ Crazyray :
Heb 2 perenbomen bij je geplant. Niet over heen rennen, hij groeit vanzelf. Over 4 dagen hangen de eerste set peren er aan. Je hebt straks dus 6 peren hangen á 500 bells per stuk. Makkelijk 3000 bells verdienen dus. Hoe meer je er plant, hoe meer geld je van Nook krijgt.
Met die stenen moet je dus 3 gaten om je heen graven en dan op elke steen tikken met je schep. Er komt dan maximaal 4500 euro per dag uit.
Zo kan je rustig aan snel je huis vergroten want hij is wel HEEL erg klein![]()
Bedankt voor de perzikken, kan ik hier ook die bomen laten groeien
Daar ben ik nu inderdaad ook weer mee bezig, ik las iets over een maximum aantal vreemde bomen??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:04 schreef Sammetje het volgende:
Maar wel een manier om sneller aan geld te komen, ja en wat JK schrijft veel fruitbomen planten (geen homefruit dus, die kan je lekker omkappen en fruit planten die je niet had toen je begon)
Is dat zo?? Ik heb echt nog maar 3 perenbomen (voor bezoekers zeg maar) maar de rest allemaal vervangen door kersen, appels, sinaasappels en perzik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:07 schreef edejong het volgende:
[..]
Daar ben ik nu inderdaad ook weer mee bezig, ik las iets over een maximum aantal vreemde bomen??
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:49 schreef JK het volgende:
@ Crazyray :
Heb 2 perenbomen bij je geplant. Niet over heen rennen, hij groeit vanzelf. Over 4 dagen hangen de eerste set peren er aan. Je hebt straks dus 6 peren hangen á 500 bells per stuk. Makkelijk 3000 bells verdienen dus. Hoe meer je er plant, hoe meer geld je van Nook krijgt.
Met die stenen moet je dus 3 gaten om je heen graven en dan op elke steen tikken met je schep. Er komt dan maximaal 4500 12500 euro bells per dag uit.
Zo kan je rustig aan snel je huis vergroten want hij is wel HEEL erg klein![]()
Bedankt voor de perzikken, kan ik hier ook die bomen laten groeien
Vissen vond ik ook nooit leuk (in reallife al helemaaaaaaaaaaal niet) maar in een ander dorpje is het vaak wel leuk om dan een wedstrijdje te doen: wie de grootste vis vangt.....zo kan je toch nog een beetje je museum vullen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:08 schreef BartK. het volgende:
Ik ben nu overnieuw begonnen en heb geen zin meer om steeds alle vissen fossiellen en insectjes... Maar ik vind het vissen uberhaupt al niet leuk met ACWW.
o, ik vind het vissen eigenlijk best leuk, vooral savonds, net voor je gaat slapen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:19 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Vissen vond ik ook nooit leuk (in reallife al helemaaaaaaaaaaal niet) maar in een ander dorpje is het vaak wel leuk om dan een wedstrijdje te doen: wie de grootste vis vangt.....zo kan je toch nog een beetje je museum vullen.
Whahaha, wil je dat dan??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:50 schreef BartK. het volgende:
Als je elk mannen kapsel gehad hebt kun je een vrouwen kapsel kiezen :p
haha ik had er inderdaad wel over gelezen, maar ik hoef geen vrouwenhaar hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:53 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Whahaha, wil je dat dan??
Ik heb een keer een vriendinnetje op bezoek gehad die in Samcity naar de kapper ging en idd met een jongenskapsel naar buiten kwam (dat was een foutje trouwens) dus blijkbaar kan het!
Kom maar met puffs, krijg jij hybridsquote:
Ik heb 4 puffs en ben heel liefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
[..]
Kom maar met puffs, krijg jij hybrids, anders moet je ze zelf maar kweken.
Wil ook nog wel eens hybrid's weggeven, maar dat doe ik alleen bij mensen die ook heel lief voor MIJ zijn, heb jouw notabene nog nooit online ontmoet
, je mag ook wel een hybrid uitkiezen voor die gyroid die ik nog moet, ipv die 10.000 bells
![]()
Ik heb trouwens ook nog wel een mini tootoid voor je! Ik zal anders alle wiebels eens bij de poort zetten, dan kan je zelf eens komen kijken.........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:17 schreef VAgeNERATION het volgende:
[..]
Kom maar met puffs, krijg jij hybrids, anders moet je ze zelf maar kweken.
Wil ook nog wel eens hybrid's weggeven, maar dat doe ik alleen bij mensen die ook heel lief voor MIJ zijn, heb jouw notabene nog nooit online ontmoet
, je mag ook wel een hybrid uitkiezen voor die gyroid die ik nog moet, ipv die 10.000 bells
![]()
Je moet wel de exacte titel weten (hoofdletter gevoelig!!!) Ik geef meestal geen request maar laat hem beslissen....met resultaat dat ik er nu eentje dubbel heb. Dus (voor de liefhebber) ligt in Samcity nog een K.K. Steppequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef edejong het volgende:
naar 'm toe gaan
vraagt hij naar een request, moet je even op www.animalxing.com kijken welke je allemaal kan kiezen
en dan gaat hij die voor je spelen!
dan moet je wel even op een stoel gaan zitten, dan zie je de eindcredits van het spel, terwijl hij speelt.. aan het eind krijg je het liedje mee!
hihi, een liefje.....die heb ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een liefje. Ik had wel een grammafoon en een stereotoren maar ik kon er niks mee, tot nu dus
.
Ah, ik kom die morgen wel ophalen, als je hem tenminste nog hebt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:38 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Je moet wel de exacte titel weten (hoofdletter gevoelig!!!) Ik geef meestal geen request maar laat hem beslissen....met resultaat dat ik er nu eentje dubbel heb. Dus (voor de liefhebber) ligt in Samcity nog een K.K. Steppe
Heb overigens van K.K. een foto gekregen door het inleveren van een Country guitar![]()
Volgens mij, hoef je maar 1x een brief naar één van z'n trouwe klanten te sturen. Als je dat gedaan hebt, ben je al bijna klaar met je parttime-job en kan je naar de poort van je dorpje, om je friencode aan te maken, die krijg je niet van Nook..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef McReal het volgende:
Krijg nou elke keer papier van nook om brieven te schrijven ..:( maar friendcode homaar .. moet eerst m,n part time job afmaken ..
misschien vanavond, ligt eraan hoe druk ik het vandaag krijgquote:
om daarop terug te komen, ik vergat het ook altijd, maar heb ze nu eigenlijk gekocht, hoe zit dat met die rode turnip, die moet je toch begraven? En dan daags 1x water geven, en zodra die ene zeeleeuw eris aan hem geven, of?quote:
Ja maar ik wil die foto van K.K. Slider wel, dan moet je toch eerst een acoustic guitar zien te krijgen van Wendell, door hem die turnip te geven... en dan die acoustic guitar aan K.K. Slider te gevenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:51 schreef BartK. het volgende:
rode turnip planten en dan elke dag wateren, dan op zondag verkopen bij Nook voor 16 duizend
Klopt, zo heb ik gisteravond dus een foto van K.K. gekregen......let wel: je moet dan een liedje aanvragen bij K.K., want anders lukt het niet (zoals bij mij vorige week dat mis ging)quote:Op zondag 25 maart 2007 14:00 schreef edejong het volgende:
[..]
Ja maar ik wil die foto van K.K. Slider wel, dan moet je toch eerst een acoustic guitar zien te krijgen van Wendell, door hem die turnip te geven... en dan die acoustic guitar aan K.K. Slider te geven
Maar ik kan het ook fout hebben hoor... Ik heb hiet in ieder geval hier vandaan.![]()
O ok, goed dat je het zegt!!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik gisteravond dus een foto van K.K. gekregen......let wel: je moet dan een liedje aanvragen bij K.K., want anders lukt het niet (zoals bij mij vorige week dat mis ging)
Niet te snel de moed opgeven, ik vang ook heeeel vaak een oude band of een schoen op...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:35 schreef McReal het volgende:
ben ff aan het vissen nu .. En wat vis ik op jaja een oude band
Mijn mini tootoid ligt ook nog in de kast te wachten op VaGeneration....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:21 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nog wel een mini tootoid voor je! Ik zal anders alle wiebels eens bij de poort zetten, dan kan je zelf eens komen kijken.........
Edejong bedankt en de andere die mij hun friendcode gaven geef nu pas antwoord want was het weekend op kampquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef edejong het volgende:
voeg mij ook even toe..
FC: 1160-5767-9853
Ernst in Seaside
edit: ik ga zo proberen m'n poort even open te zetten!
SUPERquote:Op zondag 25 maart 2007 17:43 schreef Blue007 het volgende:
YIHAAAAA!! I'm (almost) back in the game!
Theoretisch gezien is de ds nu nog maar voor de helft van mij, maar ik kan iig weer spelen! haha
Alles zit nog in de doos, maar zeer binnenkort post ik mn nieuwe gegevens.....
Tot snel!
Groeien mijn perenbomen nog ?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:52 schreef CrazyRay het volgende:
Iemand nog perziken nodig??
Dan gooi ik me hek ff open
De perzikbomen groeien ook nog, ik moet alleen nog een keer wat bells inleveren bij jouw nookquote:
Hoe meer ik het speel hoe leuker ik het vind .. gisteren ook ff gespeeld .. je bent zo 2 uur verderquote:Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef edejong het volgende:
[..]
Niet te snel de moed opgeven, ik vang ook heeeel vaak een oude band of een schoen op...
Wat vind je van het spel, begrijp je het al wat beter?
![]()
Goed zo!!! Ff volhouden en je krijgt je gouden gieter.....quote:
Haar DS was gestolenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:32 schreef mini-lellan het volgende:
Blue, watser met je oude dorp gebeurt dan?![]()
donequote:Op maandag 26 maart 2007 20:28 schreef magical_reflex het volgende:
zet mij maar op je lijst hoor crazyray.
www.bol.com bijvoorbeeld..quote:Op maandag 26 maart 2007 21:03 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap niet hoe ik online kan komen, we hebben geen draadloos modem![]()
Hoe zit het met die wifi connector, waar kan ik die krijgen ???
Is goed Vage, komt allemaal goedquote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef VAgeNERATION het volgende:
@Magical reflex, sorry party's over, volgende keer beter![]()
@ Sammetje, komt later dan nog wel, remind me![]()
Foto's komen later nog Blue was weer supergezellig![]()
O'ja, deal's off Bart K, heb de mini tootoid al gekregen van Sammetje, voor niets
![]()
Welke heb jij gekocht ?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:00 schreef janeway het volgende:
[..]
www.bol.com bijvoorbeeld..
Ik heb hem sinds vorige week en het werkt best wel goed bij mij. Alleen het installeren was een crime maar dat ligt volgens mij aan de software/firmware of wat dan ook.
Nee je kunt geld doneren in het 'town hall' waneer jij wilt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef CrazyRay het volgende:
Kan je Nook ook afbetalen wanneer je wilt?? of moet je wachten tot hij komt om geld te innen
Die van nintendo.. Maar ik denk dat een wifi stick ook wel zou werken maar ik heb daar totaal geen kaas van gegeten dus.... Heb ik dat maar niet geprobeerd. Misschien leest er iemand mee die het wel weet..quote:
Wel goed zeggen ,want geld doneren moet je niet doen. Je moet bij het rechterraampje Pay Mortgage aanklikken oid.... in elk geval NIET Donate in het linkerraampje want dat geld ben je kwijt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nee je kunt geld doneren in het 'town hall' waneer jij wilt.
ha ik heb een peking man in het museum kan je die nog terug halen als die er al inzit??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:57 schreef Spookje81 het volgende:
Heeft iemand toevallig het fosiel peking man nog?
En Vage ik had nog van die wiebel dingen voor je, wanneer mag ik ze komen brengen?
ooh leuk dan ben ik wel online nu ook maar dan ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:25 schreef Blue007 het volgende:
Ik zal ff na 20.00u wel online kunnen zijn...
Mensen die een bijl aan mij willen verkopen, graag!
Hoe meer, hoe beter... Wil ff een paar bomen kappen!
voeg mij ook ff toe?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:30 schreef mini-lellan het volgende:
Gegevens:
Naam: Frank
Dorp: Leusden
FC: 4811-3192-8658
Ik heb six-ball shirt nodig!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:45 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb alleen 7-ball of lager shirt. Ik heb je ook ff op msn toegevoegd, dan hoef je hier niet zoveel berichtjes neer te zette.
Ik vind het best alleen ik ben pas sinds gister begonnen dus er valt niks te halen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb het adres uit je profiel overgenomen. Voeg mij anders ff toe?
PS: ik sta op het punt om de deur (euh poort) uit te gaan, dus als ik naar jou mag komen?
Ik heb wel een bijl voor je als je wil. Ik weet niet of je verder nog bepaalde spullen zoekt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:25 schreef Blue007 het volgende:
Ik zal ff na 20.00u wel online kunnen zijn...
Mensen die een bijl aan mij willen verkopen, graag!
Hoe meer, hoe beter... Wil ff een paar bomen kappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |