abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47499396

Het enige echte vervolg op Slank de lente in # 58!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! dieetclubtopic #145.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Roosjeroosje1988 = Roosje
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana
Guppyfriend
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47499412
Oeps! ik heb ook 1 geopend, dacht dat ik m dichtgooide! Kan één van de modjes een topic dichtgooien?
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:54:06 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_47499437
Ik ga voor deze Deze OP is al klaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47499453
Oei, ik ga het even vragen
Vind je het erg als die van jou dicht gaat? Ik heb zo mijn best gedaan op deze
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47499460
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:54 schreef Troel het volgende:
Ik ga voor deze
Dan moet er wel ff dieetclub deel 145 van gemaakt worden, we liggen 4 topics achter.

Nee hoor, ik vind t niet erg! Foutje van mij! Was er trouwens wel heel trots op dat dit mijn eerste vervolg-topic was dat ik geopend heb, helemaal zelf! Maar de linkjes gingen niet helemaal goed...
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:55:10 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_47499466
In principe is dit de eerste die geopend is, dus deze zal blijven. Daarnaast heb jij de vorige dichtgegooid en zou jij dus logischerwijs de nieuwe aan moeten maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47499499
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Plukie86 het volgende:
Dan moet er wel ff dieetclub deel 145 van gemaakt worden, we liggen 4 topics achter.
Het is al 145, dat was de laatste finetuning

En nu ga ik echt aan de studie
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 09:01:58 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_47499582
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 08:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb pas uit betrouwbare bron begrepen dat dat onzin is. Nog meer van die fabeltjes staan een Dieetclubtopic of 5 geleden genoemd.
ik las juist dat het goed is... in ieder geval voel ik me er wel goed bij, ik neem ook niet aan dat het schadelijk is? ik ga er dus lekker mee verder
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47499781
Scriptiescriptiescriptie.... daarna mag ik lekker gaan hardlopen en dan vanmiddag kinderen vermaken op de kinderafdeling van de bieb
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47499991
zo ik ben er ook weer
vanmorgen maar niet hardlopen want heb nog spierpijn
dan maar bootcamp en misschien vanavond hardlopen
pi_47500037
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje:
Ik heb een gigantisch schommelgewicht.
Vrijdagochtend was ik 72.5Kilo maandagochtend 68.0 Kilo.
Dus ik denk dat is lekker, ga ik vanochtend weer op de weegschaal staan ben ik weer 70.0
Is dit normaal of heeft het een oorzaak.

Melissa
pi_47500074
Alweer een nieuw topic, wat gaat het snel...

Ik weet niet wat ik doe, maar de weegschaal gaf net alweer 8 ons minder aan dan gisteren! Hopelijk is dat morgen nog steeds zo, maar mij hoor je niet klagen! En dat terwijl ons avondeten niet bepaald mager was (gebakken aardappels met mayonaise, maar zonder vlees). Ik dacht juist "het gaat zo snel, ik kan wel een beetje rustig aan doen." Ik heb gisteren wel een kleine 3 kwartier tegen de wind in moeten fietsen/ploeteren om bij mijn bijlesleerling te komen, en daarna ook weer zo'n 40 minuten terug, met minder wind. Dat heeft kennelijk wel wat energie gekost.
De afgelopen dagen heb ik trouwens niets meer gegeten na het avondeten, voor mij werkt dat wel. Maar goed, ieder lichaam werkt anders natuurlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47500103
mijn weegschaal wil echt niet onder de 75,5 maar als ik dan in de spiegel kijk hoeft dat eigenlijk ook niet meer...
of het moet er bij mijn bovenbenen afgaan maar dat zal dan wel weer net niet
pi_47500128
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:23 schreef miss_liss het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje:
Ik heb een gigantisch schommelgewicht.
Vrijdagochtend was ik 72.5Kilo maandagochtend 68.0 Kilo.
Dus ik denk dat is lekker, ga ik vanochtend weer op de weegschaal staan ben ik weer 70.0
Is dit normaal of heeft het een oorzaak.

Melissa
heb je een weegschaal die op de halve kilo's afrond?
dan kan dat al sneller gebeuren
en je gewicht schommelt wel vaker
pi_47500439
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef Miss_S het volgende:
mijn weegschaal wil echt niet onder de 75,5 maar als ik dan in de spiegel kijk hoeft dat eigenlijk ook niet meer...
of het moet er bij mijn bovenbenen afgaan maar dat zal dan wel weer net niet
Hoeft niet meer af? Das toch mooi! Ga je nu wel verder met proberen af te vallen, of ga je ne een leefstijl aanhouden om op gewicht te blijven?
Ik zit mezelf ook af te vragen wat ik ga doen als ik genoeg afgevallen ben, hoe zal ik dan kunnen/moeten eten? MIn of meer hetzelfde denk ik, met iets meer lekkere dingen tussendoor (maar niet teveel he).
pi_47500463
ik zit alweer eventjes vast op 89, zodra dit af is heb ik een paar dagen om lekker actief te doen *duimt voor mooi weer*

vooruil mijn buik en bovenbenen mogen wat minder, heb nu zo'n zacht kussentje zeg maar
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47500861
Ik ben er weer helemaal bij!
Vorig jaar een verwaarloosde poging gemaakt maar nu ga ik ervoor.
Ik ben al 3 kilo kwijt en minimaal 10cm om mijn middel!
Gaat dus de goede kant op.
Ik heb me aangemeld op de site.
Moet ik nog meer doen of ben ik geaccepteerd?
Voices tell me I'm the shit.
pi_47500913
troel pm-en, en als je dan een keer update, kom je in de lijst
pi_47501018
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef Tangarine het volgende:
troel pm-en, en als je dan een keer update, kom je in de lijst
Done
Ikheb wel heel veel moeite met minder snoepen.
Elke keer verlang ik toch heel erg naar die chocolade.
Wat doen jullie daar eigenlijk aan?
Voices tell me I'm the shit.
pi_47501206
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Hoeft niet meer af? Das toch mooi! Ga je nu wel verder met proberen af te vallen, of ga je ne een leefstijl aanhouden om op gewicht te blijven?
Ik zit mezelf ook af te vragen wat ik ga doen als ik genoeg afgevallen ben, hoe zal ik dan kunnen/moeten eten? MIn of meer hetzelfde denk ik, met iets meer lekkere dingen tussendoor (maar niet teveel he).
ik blijf gewoon hetzelfde doen als nu
alleen misschien iets meer oefeningen om gespierder te worden

ik heb net trouwens een half uurtje bootcamp gedaan
over 20 minuutjes maar gaan ontbijten
pi_47501214
-het niet in huis halen
-niet boodschappen doen als je trek hebt
-iets gezonds/lekkers in huis halen, zoals fruit
pi_47501232
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Done
Ikheb wel heel veel moeite met minder snoepen.
Elke keer verlang ik toch heel erg naar die chocolade.
Wat doen jullie daar eigenlijk aan?
gewoon proberen er helemaal mee te stoppen in een keer
na een tijdje verlang je er dan ook echt niet meer naar
en ook makkelijk is als je gewoon niets in huis hebt
  woensdag 21 maart 2007 @ 10:15:26 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_47501392
Je bent aan het lijstje gekoppeld hoor mtm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47501446
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Dat dus!! Ik stel me zo voor dat ik dan 1x in de week iets heerlijks eet wat niet perse mager is (crispy duck van de chinees bv.) of croissantjes bij het ontbijt! Maar voor de rest zal ik waarschijnlijk zo door blijven gaan.
pi_47501554
Weet iemand of je met een eenvoudige stepper gewicht kunt kwijt raken. Vooral vetlaag op mijn buik verbranden is mijn doel. Ik heb een bmi van 24,4. Maar ik heb een klein buikje gekregen na de afgelopen zomer. Niet veel ofzo maar ik ben wel een paar kilo aangekomen. Zwaar kut dus want als ik strakke kleding aanheb dan zie je dat een beetje en ik dus mijn buik in houden de hele dag.

OOrzaak: Een maand lang zuipen en snacks vreten op vakantie. Dit wil ik graag kwijt want ik wil gewoon weer een strakke buik

Ik bedoel zo''n ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')