Hey, laat eens weten of het gelukt is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:15 schreef Tezz het volgende:
Vanavond eten we:
zelfgemaakte aardappelkroketjes (had een restje puree over van gisteren)
Ja gaat super makkelijk, ik doe het eigenlijk altijd met een restje aardappelpuree! Als dat een nacht in de koelkast heeft gestaan is het namelijk stijf genoeg om te kunnen kneden/rollen. Ik doe er voor de smaak alleen wat gebakken uien met knoflook doorheen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, laat eens weten of het gelukt is?
En hoe je dat doet?
Vanavond eten we óf japanse roerbak/basmati/kipreepjes óf een boerenomelet met ui en prei.
Kan geen keus maken
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:04 schreef golfer het volgende:
Nu een stukje paardenworst die ik vanmiddag gekocht heb bij de tweevoudig winnaar van de beste paardenworstmaker van Nederland-trofee, slagerij Wisker uit Haarlem.
Iew, was dat lekker?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
vanavond was het beef shanghai van knor. Zo'n lekker simpel pak![]()
..?quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:24 schreef Sander170 het volgende:
Okey ik eet best veel, maar ik kom gewoon niet aan Yestuuur.
Jij zeker wel hé user: Yestuuur.![]()
![]()
Het heeft bestaan want nu helemaal op.quote:
Nicequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Japanse roerbak, Basmatirijst en kipreepjes
ja lekker. Hoelaat kom je me ophalen?quote:
hangt ervanaf waar je woont, ik wil om een uurtje of 8 een bord eten voor m'n neus hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja lekker. Hoelaat kom je me ophalen?.
Imageshack en Fok zijn geen vriendjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Innocence het volgende:
Kip, champignonnetje en brocolli in ajam pedis-spul, met mie erbij.
[afbeelding]
![]()
hmm fuck, naar schagen is +- 3.5 uquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hangt ervanaf waar je woont, ik wil om een uurtje of 8 een bord eten voor m'n neus hebben
Waarom een half uur in het water?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Imageshack en Fok zijn geen vriendjes
Basmatirijst gekocht bij de toko, moet een half uurtje in het water liggen
Dus ik kan nog steeds niet koken![]()
Fotobewaren.nl en Fok misschien wel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Imageshack en Fok zijn geen vriendjes
en dan zit ik nog wel in leiden nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
hmm fuck, naar schagen is +- 3.5 u2 met de auto
Staat toch echt op de zakquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:08 schreef Curiosity het volgende:
Waarom een half uur in het water?
Gaat de hele smaak er vanaf, is toch gewoon een snelkookrijst, hoeft niet gewassen te worden.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:11 schreef Innocence het volgende:
Fotobewaren.nl en Fok misschien wel?![]()
Een gala meloen, die heeft een baljurk aan ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:17 schreef Martijn_77 het volgende:
O, ja en gala meloen na
Galia danquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:20 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Een gala meloen, die heeft een baljurk aan ofzo![]()
sorry, kon het niet laten.![]()
Honingachtig zoetquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
galia is toch die zoete?
Neem 'n voorbeeld aan je dochterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Tezz het volgende:
standaard ontbijt op het moment: koffie en een sigaret!
dochterlief heeft ook een standaardontbijt: Kellog's met melk.
Sigaret en dochter, aparte combinatie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Tezz het volgende:
standaard ontbijt op het moment: koffie en een sigaret!
dochterlief heeft ook een standaardontbijt: Kellog's met melk.
ik neem het sap daarvan nuquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Ik ga dalijk aan mijn sinaasappel beginnen.
Bruin tijgerbroodquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
2 bruine tijgerboterhammen, met een dun laagje sandwichspread en één plakje kipfilet en een half plakje 30plus kaas. Heerlijk maar toch gezond. En een kopje thee.
Te vinden bij de AH als het goed isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bruin tijgerbrood. Lijkt me heerlijk, ook maar eens op zoek gaan.
die pannekoek was ook lekker. Heb er 5 gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Die pannekoek ziet er lekker uit
Bij ons liggen er nog wat overschotjes : kibbeling en aard.schijfjes.
Dus maar even opleuken met groente en een sausje.
Nu een homemade 1000 granen broodje
Verandering van plannen: het wordt gebakken kastanjechampignons, gebakken aardappelschijfjes en een kogelbiefstukje met griekse salade.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons liggen er nog wat overschotjes : kibbeling en aard.schijfjes.
Dus maar even opleuken met groente en een sausje.
met een salade van jonge bladsla, wat zongedroogde tomaatjes, en een héleboel hele oude kaas (moet opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga vanavond lekker quiche maken met extra veel groenten (prei, aubergine, ui, champignons)
het wasquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef borisz het volgende:
vanavond verse tagliatelle met parmaham, rode uit en cherrytomaatjes ik kook![]()
Rommelig bord. Ster kwijtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:37 schreef golfer het volgende:
Verandering van plannen: het wordt gebakken kastanjechampignons, gebakken aardappelschijfjes en een kogelbiefstukje met griekse salade.
ik heb een pak mix gebruikt voor de bodem en de sausquote:
Ahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een pak mix gebruikt voor de bodem en de saus
lekker lui, lekker lekker
bodem klaarmaken, in de vorm drukken. een dun laagje maar, en dan ook echt dun.
groenten snijden. in mijn geval 2 uien, een doos champignons, een aubergine en een prei
wok aanvlammen, ui erin
hamblokjes erbij, lekker ff goed aanwokken
de rest van de groentes erbij
lekker wokken
verse peper erover, beetje zout
als het klaar is, hup in de vorm
geraspte kaas erover
saus aanmaken, erover
daar weer een beetje kaas over
in de oven, 45 minuten, tot mooi goudbruin
Jij vroeg me eerder al wat, ik had het tegen een andere user.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
met een salade van jonge bladsla, wat zongedroogde tomaatjes, en een héleboel hele oude kaas (moet op) in een rode wijnazijn dressing on the side
Ik wou net mijn bier halen haha.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zou nu een foto kunnen maken van een aantal legen blikken bier en een asbak.
Maar dat doe ik maar niet..![]()
Is het weer zo ver?quote:
Ik leef nogquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Er wordt vanaaf voor mij gekookt door DagwaardeKabeljouwfilet oid...dus als ik het niet overleef weten jullie bij wie je moet zijn
![]()
Zeg is het een sea of dagwaardequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Er wordt vanaaf voor mij gekookt door DagwaardeKabeljouwfilet oid...dus als ik het niet overleef weten jullie bij wie je moet zijn
![]()
Ik vond het op die zwarte borden mooier staan,quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg is het een sea of dagwaardehint?
OT Water, banaantje.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:20 schreef Reese het volgende:
Ik vond het op die zwarte borden mooier staan,Bloes
![]()
Oh, en de ham naast de ei lijkt me ook veul lekkerder, mên![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:58 schreef Reese het volgende:
Whehehe, kusje voor Bloes!![]()
En ja, golfer, ik sla ze allemaal op, rubriceer ze netjes en vervolgens post en pimp ik ermee op een Amerikaans forum. [/I-spysanni-modus]
En je ligt nu met je laptopje nog in bed? Jij boftquote:
comp staat achter het bed...dus was snel weer teruggegaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je ligt nu met je laptopje nog in bed? Jij boft
Ik heb een glas versgeperst sinaasappelsap en weet nu niet wat ik voor ontbijtje zal maken. Een kommetje yoghurt met cruesli en frambozen of een boterham met kaas en een gekookt eitje. Keuzes keuzes.
Fles nog niet op?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Sisi Raspberry
Nee, fles is nog niet op glas van gisteren was een van de eerste uit de fles en toen ben ik gaan slapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fles nog niet op?
(ik vind dat echt niet te drinken trouwens, mierzoete troep)
Dan haal je toch wat tapas in die tapas tent in jullie dorpquote:
Mmmmm.... kan, of een pizzaquote:Op zondag 25 maart 2007 18:04 schreef borisz het volgende:
Dan haal je toch wat tapas in die tapas tent in jullie dorp![]()
Dat was prima te doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:12 schreef Bluezz het volgende:
We hebben bij [afbeelding] wat besteld net
Oeh, dat klinkt allemaal erg lekker! Was het net zo lekker als het klonk?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:14 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb een lekkere quiche in de oven staan en daar zit in :
Spekjes, prei, zongedroogde tomaten wat basilicum en blauw kaas
Heb net ook al chocolade mouse gemaakt en bij de quiche eet ik gebakken sliptongetjes en wat salademjam!!
Ja geweldig lekkerquote:Op zondag 25 maart 2007 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt allemaal erg lekker! Was het net zo lekker als het klonk?
broodje briequote:Op maandag 26 maart 2007 11:21 schreef Koningin het volgende:
Nu water, straks naar Bakkerij Bart voor een broodje.
Iemand nog suggesties? Ik vind nl. alles lekker en kan nooit kiezen.
Dat schuift een dagje door, want vriendje gaat vanavond het eten maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond maak ik waarschijnlijk aardappelpuree met champignons en prei, en misschien een stukje Valess.
met muy de cola light uiteraardquote:Op maandag 26 maart 2007 14:06 schreef Repeat het volgende:
Jetzt een footlong sweet onion chicken teriyaki![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt ook een mut aardappels kopen voor weinig. Kun je ook bunkerenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:23 schreef sanni het volgende:
Ben vanavond met vrouwtje wezen eten bij de lokale wok-chinees.
Veel voor weinig dus(¤22,50) en erg vlak kwa smaak maar lekker bunkeren.
[[url=http://img107.imagevenue.com/loc568/th_57543_wokkenzondag0_122_568lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img164.imagevenue.com/loc520/th_57553_wokkenzondag2_122_520lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc486/th_57558_wokkenzondag3_122_486lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img156.imagevenue.com/loc518/th_57563_wokkenzondag4_122_518lo.jpg]afbeelding][/URL]
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond ijsbersla met tuinkruiden, bosuitje, cherrytomaatjes en geb. kast. champies met carpaccio eroverheen
Het enige dat Bluezz gedaan heeft is het opeten van dat bordje dat IK had klaargemaakt voor haar.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:06 schreef Adelante het volgende:
ziet er goed uit bluezzz, alleen jammer van die rode dingen
same here! Met nootjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:17 schreef Isabeau het volgende:
boterham met pindakaas
Dat is v/d baanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Qwea het volgende:
ooh en vanaaf vissticks met spinazie al la creme
Toffe schnitzel...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
broodje schnitzel met saus gehaalt
jaquote:
wtf,pindakaas op je pannenkoek?quote:
ech wel lekker...met stukjes banaan er overheen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Lekker hoor
Plakt een beetje enzo, maar ja
![]()
Maar goed dat je het er even bijzet wat het is, anders zou ik gedacht hebben dat je een bord vol maden of wormen verorberd had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Kipfilet met noodles in zwarte bonen saus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |