Ik leef nogquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Er wordt vanaaf voor mij gekookt door DagwaardeKabeljouwfilet oid...dus als ik het niet overleef weten jullie bij wie je moet zijn
![]()
Zeg is het een sea of dagwaardequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Er wordt vanaaf voor mij gekookt door DagwaardeKabeljouwfilet oid...dus als ik het niet overleef weten jullie bij wie je moet zijn
![]()
Ik vond het op die zwarte borden mooier staan,quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg is het een sea of dagwaardehint?
OT Water, banaantje.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:20 schreef Reese het volgende:
Ik vond het op die zwarte borden mooier staan,Bloes
![]()
Oh, en de ham naast de ei lijkt me ook veul lekkerder, mên![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:58 schreef Reese het volgende:
Whehehe, kusje voor Bloes!![]()
En ja, golfer, ik sla ze allemaal op, rubriceer ze netjes en vervolgens post en pimp ik ermee op een Amerikaans forum. [/I-spysanni-modus]
En je ligt nu met je laptopje nog in bed? Jij boftquote:
comp staat achter het bed...dus was snel weer teruggegaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je ligt nu met je laptopje nog in bed? Jij boft
Ik heb een glas versgeperst sinaasappelsap en weet nu niet wat ik voor ontbijtje zal maken. Een kommetje yoghurt met cruesli en frambozen of een boterham met kaas en een gekookt eitje. Keuzes keuzes.
Fles nog niet op?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:49 schreef Martijn_77 het volgende:
Sisi Raspberry
Nee, fles is nog niet op glas van gisteren was een van de eerste uit de fles en toen ben ik gaan slapen.quote:Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fles nog niet op?
(ik vind dat echt niet te drinken trouwens, mierzoete troep)
Dan haal je toch wat tapas in die tapas tent in jullie dorpquote:
Mmmmm.... kan, of een pizzaquote:Op zondag 25 maart 2007 18:04 schreef borisz het volgende:
Dan haal je toch wat tapas in die tapas tent in jullie dorp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |