Bruin tijgerbroodquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
2 bruine tijgerboterhammen, met een dun laagje sandwichspread en één plakje kipfilet en een half plakje 30plus kaas. Heerlijk maar toch gezond. En een kopje thee.
Te vinden bij de AH als het goed isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bruin tijgerbrood. Lijkt me heerlijk, ook maar eens op zoek gaan.
die pannekoek was ook lekker. Heb er 5 gehadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Die pannekoek ziet er lekker uit
Bij ons liggen er nog wat overschotjes : kibbeling en aard.schijfjes.
Dus maar even opleuken met groente en een sausje.
Nu een homemade 1000 granen broodje
Verandering van plannen: het wordt gebakken kastanjechampignons, gebakken aardappelschijfjes en een kogelbiefstukje met griekse salade.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons liggen er nog wat overschotjes : kibbeling en aard.schijfjes.
Dus maar even opleuken met groente en een sausje.
met een salade van jonge bladsla, wat zongedroogde tomaatjes, en een héleboel hele oude kaas (moet opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga vanavond lekker quiche maken met extra veel groenten (prei, aubergine, ui, champignons)
het wasquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:47 schreef borisz het volgende:
vanavond verse tagliatelle met parmaham, rode uit en cherrytomaatjes ik kook![]()
Rommelig bord. Ster kwijtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:37 schreef golfer het volgende:
Verandering van plannen: het wordt gebakken kastanjechampignons, gebakken aardappelschijfjes en een kogelbiefstukje met griekse salade.
ik heb een pak mix gebruikt voor de bodem en de sausquote:
Ahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een pak mix gebruikt voor de bodem en de saus
lekker lui, lekker lekker
bodem klaarmaken, in de vorm drukken. een dun laagje maar, en dan ook echt dun.
groenten snijden. in mijn geval 2 uien, een doos champignons, een aubergine en een prei
wok aanvlammen, ui erin
hamblokjes erbij, lekker ff goed aanwokken
de rest van de groentes erbij
lekker wokken
verse peper erover, beetje zout
als het klaar is, hup in de vorm
geraspte kaas erover
saus aanmaken, erover
daar weer een beetje kaas over
in de oven, 45 minuten, tot mooi goudbruin
Jij vroeg me eerder al wat, ik had het tegen een andere user.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
met een salade van jonge bladsla, wat zongedroogde tomaatjes, en een héleboel hele oude kaas (moet op) in een rode wijnazijn dressing on the side
Ik wou net mijn bier halen haha.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zou nu een foto kunnen maken van een aantal legen blikken bier en een asbak.
Maar dat doe ik maar niet..![]()
Is het weer zo ver?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |