Het heeft bestaan want nu helemaal op.quote:
Nicequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Japanse roerbak, Basmatirijst en kipreepjes
ja lekker. Hoelaat kom je me ophalen?quote:
hangt ervanaf waar je woont, ik wil om een uurtje of 8 een bord eten voor m'n neus hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja lekker. Hoelaat kom je me ophalen?.
Imageshack en Fok zijn geen vriendjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Innocence het volgende:
Kip, champignonnetje en brocolli in ajam pedis-spul, met mie erbij.
[afbeelding]
![]()
hmm fuck, naar schagen is +- 3.5 uquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hangt ervanaf waar je woont, ik wil om een uurtje of 8 een bord eten voor m'n neus hebben
Waarom een half uur in het water?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Imageshack en Fok zijn geen vriendjes
Basmatirijst gekocht bij de toko, moet een half uurtje in het water liggen
Dus ik kan nog steeds niet koken![]()
Fotobewaren.nl en Fok misschien wel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Imageshack en Fok zijn geen vriendjes
en dan zit ik nog wel in leiden nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
hmm fuck, naar schagen is +- 3.5 u2 met de auto
Staat toch echt op de zakquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:08 schreef Curiosity het volgende:
Waarom een half uur in het water?
Gaat de hele smaak er vanaf, is toch gewoon een snelkookrijst, hoeft niet gewassen te worden.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:11 schreef Innocence het volgende:
Fotobewaren.nl en Fok misschien wel?![]()
Een gala meloen, die heeft een baljurk aan ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:17 schreef Martijn_77 het volgende:
O, ja en gala meloen na
Galia danquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:20 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Een gala meloen, die heeft een baljurk aan ofzo![]()
sorry, kon het niet laten.![]()
Honingachtig zoetquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
galia is toch die zoete?
Neem 'n voorbeeld aan je dochterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Tezz het volgende:
standaard ontbijt op het moment: koffie en een sigaret!
dochterlief heeft ook een standaardontbijt: Kellog's met melk.
Sigaret en dochter, aparte combinatie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Tezz het volgende:
standaard ontbijt op het moment: koffie en een sigaret!
dochterlief heeft ook een standaardontbijt: Kellog's met melk.
ik neem het sap daarvan nuquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Ik ga dalijk aan mijn sinaasappel beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |